Przemeq Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 AWD daje:- 3 literki na bocznej szybie albo klapie bagażnika - większe spalanie niż w ośce - cięższe auto i nico ociężalej się zbierające w porównaniu do konkurencji z połową napędu o podobnej mocy (nie dotyczy śliskich nawierzchni) - łączy wady FWD i RWD - podsterowny w wejściu w zakręt, nadsterowny na wyjściu Nic dodać, nic ująć. Zmieniłbym tylko lekko początek tej wypowiedzi: "AWD w wykonaniu subaru daje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 AWD spowodowal ze nie czulem ze caly czas jade po lodzie. To wyszlo dopiero przy hamowaniu. Potwierdzam. Jedzie po śliskim ale nie hamuje. Jednym słowem - Subaru na śliskim - jedzie jak zaden, hamuje jak każdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Jak masz kolege z Subaru, to spokojnie mozesz w zime w sniegi jechac honda civic 1999 hatchback do lasu z dziewczyna na male barabara i byc spokojnym, ze o 1 w nocy kolega z Subaru przyjedzie i Cie bez wysilku wyciagnie spowrotem na szose zdarzenie autentyczne dokladnie sprzed roku. Tyle sie dorzuce do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Hej, co daje AWD? Po ujeżdżaniu tylko GT-ka przez ponad rok tamtej zimy po duużych opadach świeżej mokrej brei przejechałem się Audi A4 kumpla i w pierwszej chwili byłem ciężko przerażony.Nawet nie tym że autko nie chciało przyspieszać bo to bez AWD jest norma ale tym że jak już przyspieszało to robiło to w każdą możliwą stronę w sposób rzekłbym gwałtowny- wtedy zauważyłem że jednak snieg jest śliski.Sytuacja druga to parkowanie w mieście w zaspach (zawsze jest jakieś miejsce gdzie zwykłe autka nawet nie próbują wjeżdżać ) i z nich wyjeżdżanie.Ludzie się trochę dziwnie patrzą a niektórzy nawet twierdzą że ''wjechać może wjedzie ale do wiosny to pewnie zostanie..."Zauważyłem że czasem przystawali i czekali ile ten stworek z parapetem z tyłu się będzie motał i kiedy właściciel poprosi o pomoc w pchaniu albo o łopatę.Sytuacja kolejna to górki- mieszkam przy bocznej uliczce o pewnym nachyleniu i widzę różne dziwne sytuacje typu kilkuosobowe pchanie, sianie piasku ,trocin,popiołu,używanie łopat itd .O tym że śniegu na podjezdzie i za bramą nie odgarniam nie muszę chyba wspominać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 bo jako jedyne auto daje możliwość pobawienia się na drodze JA rozumiem ze to forum Subaru ale nie popadajmy w przesadę.... No może mi zaprzeczysz że Subaru ma lekko nerwowy tył porównując do konkurencji!? :roll: Mi osobiście Zaje pasi AWD i dlatego jak będę zmieniał kiedyś w przyszłości autoko to only SUBARU, bo daje największą frajdę z jeżdżenia i takiego banana :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Dlaczego? Bo ty tak mówisz :shock: Mati, pedro pewnie nie wie co to znaczy pałować :cool: A jeśli chodzi o AWD to prawda że łatwiej tym przyspieszać a trudniej hamować. To czasami jest również ryzykowne dla nie jeżdżącego na codzień AWD bo może nie odczuć jaka tak naprawde jest przyczepność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 bo jako jedyne auto daje możliwość pobawienia się na drodze JA rozumiem ze to forum Subaru ale nie popadajmy w przesadę.... No może mi zaprzeczysz że Subaru ma lekko nerwowy tył porównując do konkurencji!? :roll: Mi osobiście Zaje pasi AWD i dlatego jak będę zmieniał kiedyś w przyszłości autoko to only SUBARU, bo daje największą frajdę z jeżdżenia i takiego banana :grin: To chyba efekt rozkładu momentu przód : tył. Nie wiem jak mają inne subaraki poza moim Legasiem (45% przód, 55% tył) i Imprezą STI (40% przód, 60% tył), ale jeżeli jest podobnie - to nie ma sie co dziwić "nerwowości" tyłu. Zresztą to akurat mi się podoba, bo samochód lubi skręcać Muszę kiedyś pojeździć więcej Audi z quattro V żeby porównać. Powinno być tak samo, bo też ma szperę z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Bart - 40 km/h to bylo w Wieliczce, ale nie na Monte Cassino ;>. Pisałem o krzyżówce :roll: Co do Imprez STi to ten rozdział chyba nie dokońca aktualny, możliwe że się myle ale wydaje mi się że od 04 Impreza z DCCD ma troszke inny rozkład. A tak z innej troszke beczki. Podobno nowy STi (model 07) ma torsena czy ktoś się orientuje czy to prawda i czy poprawione zostały tym samym możliwości :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Co prawda ze strony Subaru.com, ale powinno być aktualne: Normally, DCCD splits power 41% front and 59% rear. Sensors monitor parameters such as wheel slippage, steering angle, throttle position and braking to help determine torque distribution and direct it to the wheels with optimum traction. DCCD also features a helical-type limited-slip front differential and a Torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inżynier Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Co daje AWD A W Deche jazde.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Normally, DCCD splits power 41% front and 59% rear. Sensors monitor parameters such as wheel slippage, steering angle, throttle position and braking to help determine torque distribution and direct it to the wheels with optimum traction. DCCD also features a helical-type limited-slip front differential and a Torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remuster Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Nie wiem czy ktos czytuje Auto technike mototryzacyjna :wink: Tam chyba od jakiegos pół roku robią te napędy fajnie., Jak bardzo komus zależy moze da rade zdobyc archiwum jakieś albo co. Nawet i Unimog kiedys był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 pedro napisał/a: Normally, DCCD splits power 41% front and 59% rear. Sensors monitor parameters such as wheel slippage, steering angle, throttle position and braking to help determine torque distribution and direct it to the wheels with optimum traction. DCCD also features a helical-type limited-slip front differential and a Torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Torsen na tyle raczej niewiele będzie się różnił od wiskozy. Co najwyżej będzie szarpał i chrobotał w ciasnych łukach przy niskiej prędkości Jesteś pewien że czegośnie pomyliłeś? Szarpania i chrobotania to szpery płtykowe. Cytowałem tylko opinię właściciela Audi A4 Quattro, którego za n-tym razem w końcu pogonili z serwisu ze sprawnym, choć chroboczącym dyfrem centralnym. Problem objawiał się tylko w przypadku wolnej jazdy (5-10km/h) w bardzo ciasnym łuku - np. na parkingu. Na szczęście w Imprezie montują Torsena na tylniej osi (coś ala Quattro III-ciej generacji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Wracajac do tematu, co daje AWD, miedzy innymi to, ze jesli utkniesz w terenie to bedzie to miejsce w jakie pomoc drogowa nie bedzie w stanie dojechac No chyba że pomoc drogowa będzie dysponować subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 już wiem po co jest AWD W niedziele, pojechałem z narzeczoną oglądać działki pod nasz przyszły dom, przejeżdzamy przez wioskę, w prawo , w lewo, w oddali las, coraz mniej zabudowań, w lewo , w prawo, brak asfaltu->żwirówka->gruntówka->podmokła gruntówka->rozjeżdzona gruntówka->reduktor->wielka satysfkacja z dojechania do celu w miejsce, gdzie jako kierownik poprzednich "fur" dotarłbym uwalony w błocie na piechotę albo wcale. ZERO problemów na cywilnych oponach, jak po szynach (po brzuchu błotko szurało miejscami ostro) SUBARU RULES :!: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 już wiem po co jest AWD W niedziele, pojechałem z narzeczoną oglądać działki pod nasz przyszły dom, przejeżdzamy przez wioskę, w prawo , w lewo, w oddali las, coraz mniej zabudowań, w lewo , w prawo, brak asfaltu->żwirówka->gruntówka->podmokła gruntówka->rozjeżdzona gruntówka->reduktor->wielka satysfkacja z dojechania do celu w miejsce, gdzie jako kierownik poprzednich "fur" dotarłbym uwalony w błocie na piechotę albo wcale. ZERO problemów na cywilnych oponach, jak po szynach (po brzuchu błotko szurało miejscami ostro) SUBARU RULES :!: :grin: Ty dojechales ... ale jak Ci dowioza materialy na budowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Ty dojechales ... ale jak Ci dowioza materialy na budowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Potwierdzam jedno - też nie jeżdrzę zbyt przepisowo - zgodnie z ogólnym trędem Zbyt przepisowo to się raczej nie da. Albo się jeździ zgodnie z przepisami, albo nie. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Radosna dyskusja o bezpieczeństwie została wycięta tu : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=403736#403736 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się