Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, MaciekK napisał:

:) :):) to tak bardziej pod 380-400KM będzie :P 

Zobaczymy, ja nie nastawiam się na liczby, tylko na optymalne rozwiązanie co do żywotności i bezawaryjności silnika. Te 20-30KM z reguły nie mają aż tak wielkiego znaczenia a ja nie potrzebuję chwalić się na forach cyferkami ;).

 

Co do końcowego specu, to na pewno będzie to ustalone z tunerem pod kątem przyszłości i optimum. Dlaczego akurat to turbo? Bo jest prawie nówka w bardzo dobrym budżecie i Piotrek ma ją u siebie. Moja VF48 śmiga nadal super, ale ma już 65kkm i nie wiadomo kiedy powie "pa pa", więc jak będzie silnik na stole i strojenie, to może warto za jednym razem to zrobić. Szczerze mówiąc, to nie zakładałem wymiany turbiny, bo VF48 ma naprawdę fajną charakterystykę, ale Piotrek sam zaproponował, więc się skusiłem ;). W sumie turbo zawsze można wymienić, więc to najmniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Simon WRC napisał:

Pisałem gdzieś tam powyżej:

 

- zamknięcie bloku

- tłoki MAHLE 2618 - to jeszcze do potwierdzenia, bo to tłoki typowo pod sport

- korby I beam MANLEY

- szpilki 14mm

- uszczelki Cosworth

- panewki panewki XP i Clevite RACING

- mocniejsza pompa oleju i smok

- wymiana zaworów i sprężynek zaworowych

- wywalenie TGV

- wywalenie pompy wtórnego powietrza

- turbo Cobb TD05H-20G-8

 

Zakładana moc pewnie w granicach tego co mam czyli 360-370KM a moment 530-550Nm. To tak na dzisiaj :mrgreen:.

to się szykuje niezła petarda ;) ciekaw jestem jak to będzie śmigać.Może kiedyś uda mi się gdzieś spotkać na torze ;) i przejechać na prawym fotelu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smoka w razie co mam wzmocnionego ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nowy wał azotowany też na wszelki wypadek wpadnie, mając rozebrany silnik warto ten element włożyć, tym bardziej, że nie jest to jakiś duży koszt.

Co do wału Arrow, to owszem, Piotrek proponował :), ale to nie mój budżet a po drugie to stosuje się go w silnikach, które mają się bardzo wysoko kręcić. Całkiem inna specyfikacja, ja jeżdżę bardziej momentem, więc nawet gdybym miał te kilkanaście tysiączków na zbyciu, byłoby to trochę bez sensu ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Simon WRC napisał:

Jak bardzo wzmocnionego? Bo jak bardzo i w promocyjnej cenie, to chętnie skorzystam ;). Będzie pierwszy element do przebudowy silnika :).

Poprawiony KillerB :)

więc chyba najlepszy możliwy ;) no i naszej narodowej produkcji ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oktan napisał:

Poprawiony KillerB :)

więc chyba najlepszy możliwy ;) no i naszej narodowej produkcji ;)

 

Brzmi bardzo ciekawie :) Podrzuć mi info na pw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze zakupy dokonane, dzięki @Oktan! Towar pierwsza klasa, polecam allegrowicza i co najważniejsze - rodzima produkcja .
 
Już nie ma odwrotu od remontu :biglol:.
 
621C5A42-9C66-4F96-8147-A782A96629F1.jpeg.660a592ccb715920ae80a6f1d553d35f.jpeg
Taki sam komplet siedzi u mnie :)
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Simon WRC napisał:

Już nie ma odwrotu od remontu :biglol:.

 

Będziesz czekał czy kontrolnie wysadzał. ;)

 

W dniu 9.07.2020 o 09:14, Simon WRC napisał:

Dostałem wreszcie termin - początek sierpnia. No cóż, trzeba poczekać a jak wiadomo projekt, który rodzi się w bólach o wiele bardziej cieszy :).

 

Jaki adres na ten termin? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mały update :).

 

IMG_5671.thumb.jpg.a000e2a9f08bc78523024a49f83590a9.jpg

 

Samochód dziś zameldował się w Poznaniu. Do dwóch tygodni silnik powinien z niego wyskoczyć, zostać pomierzony i ocenione graty wewnętrzne. Setup z grubsza został uzgodniony, teraz zobaczymy czy nic nowego nie dojdzie i jazda. Do Bożego Narodzenia jest szansa, że będzie jeździł już dotarty i wystrojony :biglol:.

 

Zakres:

- zamknięcie bloku

- tłoki MAHLE 2618

- korby I beam MANLEY

- wtryski 1050cc

- szpilki 14mm

- uszczelki Cosworth

- panewki panewki XP i Clevite RACING

- zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe

- mocniejsza pompa oleju, smok i wkładka miski

- wyrzucenie TGV i "ekologii"

- turbo Cobb TD05H-20G-8

- sprzęgło Exedy

 

Dojdzie mocy i momentu - Piotrek obiecał, że auto będzie wyraźnie szybsze :thumbup:.

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to obstawiam 380/650 ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...