Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Simon WRC napisał:

Są :). Ale trafiły się takie same, tylko grafitowe nóweczki, więc grzech było nie wziąć ;). Tym, bardziej, że ja preferuję 3kpl. - lato, zima i coś do okazjonalnego polatanie na torze.

Na zimę mam też ori STI, ale z lanosa. 

Mam takie i zwątpiłem czy to oryginały przez chwilę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2018 o 09:42, Simon WRC napisał:

Michelin Pilot Sport 4

Błąd, Aktualnie ta opona to dawne Pilot Primacy czyli średnia półka i juz od PS3 tak jest, Pilot Super Sport to następny 'sportowy' Michelin zaraz po Pilot Sport 2, także jak stawisz na Michelin to te co zamówiłeś nie spełnią oczekiwań jak na cenę ;) sa na równi z Barumem Bravuris 3 tyle że barum głośniejszy i szybciej schodzi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Oktan napisał:

Błąd, Aktualnie ta opona to dawne Pilot Primacy czyli średnia półka i juz od PS3 tak jest, Pilot Super Sport to następny 'sportowy' Michelin zaraz po Pilot Sport 2, także jak stawisz na Michelin to te co zamówiłeś nie spełnią oczekiwań jak na cenę ;) sa na równi z Barumem Bravuris 3 tyle że barum głośniejszy i szybciej schodzi :P

Nie wiem, nie znam się ;). Po prostu takie mi polecono i polecały osoby, które mają w temacie pojęcie :P. Poczytałem też trochę i PS4 wypadają we wszelkich ocenach lepiej niż PSS. Te opony mają spełnić oczekiwania głównie pod względem komfortu jazdy. Aktualnie mam montowane seryjnie w STI Dunlopy SP Sport 600 i są OK, ale dość mocno hałasują i dodatkowo się kończą. Na ewentualne pojeżdżawki wiem co wybrać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Simon WRC napisał:

Poczytałem też trochę i PS4 wypadają we wszelkich ocenach lepiej niż PSS

No cóż ja się z tym nie zgadzam :) a Dunlop'a żadnego nie kupię bo to g.... jak na cenę ;)

Ale ja się nie znam więc w sumie uznajmy ze nie było komentarza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to górna polka opon zreszta powiedz gdzie są robione to ci odpowiem czy byłem w tej fabryce :). Pamietam jak jeszcze pare lat temu Micheliny były tu mocno krytykowane liczyła się potenza r-ileś tam. Teraz w końcu i subarowicze się przekonują do jednych  z najlepszych w branży 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Simon WRC napisał:

Auto kupione jako seryjne i tak ma zostać ;)

:yellowcard::biglol:

Wydech trza zmienić, jak to tak to??;)

Jakoś tak mi akurat nigdy nie podobał się ten poczworny komin w STI, gdybym miał lanosa od razu wpadł by jakiś z pojedynczymi końcówkami :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

:yellowcard::biglol:

Wydech trza zmienić, jak to tak to??;)

 

Nie powiem żeby mnie nie korciło kilka rzeczy. Wydech Cobb a co za tym idzie korekta mapy, bo seria kompletnie nie jedzie ;) - to po pierwsze. Tylko komplet Cobb, to koszt z DP prawie 10k :o. Po drugie, seryjne felgi mają duże ET przez co są schowane mocno w nadkolach. Na pewno dystanse 20mm znacznie poprawiłyby wygląd, ale mam mieszane uczucia co do rolowania tylnych nadkoli :wacko:. Mam jeszcze w planie przyciemnić tylne szyby - to na pewno, bo już jestem umówiony ;).

 

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Jakoś tak mi akurat nigdy nie podobał się ten poczworny komin w STI, gdybym miał lanosa od razu wpadł by jakiś z pojedynczymi końcówkami  

Mi to akurat bardzo odpowiada, własnie pod takie podwójne rury ukształtowany jest zderzak. Pojedyncze wyglądałoby słabo...

 

33 minuty temu, mariost napisał:

... i żeby nie było to dokładnie takiego samego Matizka ma moja żona za zakupowóz :)

Moja co prawda nie ma Matizka, ale też niebieski ;)

 

9A2598E1-127C-40C4-971A-9E6AD7051F39.thumb.jpeg.8176525b213e492aa1df8641d14f341d.jpeg

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie takie samo Sti (tylko białe).Zamontowałem dystanse H&R 15mm na koło przód i 15 tył.Dystanse były z adapterami , przykręcane , wymiana bajecznie prosta nie trzeba męczyć się z przebijaniem szpilek.Do felg które masz idealnie pasują , mają od wewnętrznej strony takie "kieszonki" w które chowają się lekko wystające nakrętki mocujące dystans do piasty.BBS'y już na te dystanse nie wejdą.Błotników przy takim dystansie nie trzeba rolować , a wygląd zmienia się meeeega .Myślę że 20 mm byłoby za dużo.Pozdrawiam.

Gdzieś mam zdjęcia , jak odnajdę to postaram się wrzucić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Simon WRC napisał:

Mi to akurat bardzo odpowiada, własnie pod takie podwójne rury ukształtowany jest zderzak. Pojedyncze wyglądałoby słabo...

 

No co kto lubi :)

Widziałem taki mod w lanosie i jak dla mnie wyglądało fajnie, zamiast dwóch końcówek jedna a w oddali widać było puche ;)

Pomijając gust co do wyglądu, to wydech do zmiany:P

Cobb fajnie gada i jakość pierwsza liga, ale myślę że jednak cena trochę przesadzona:blink: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Herostrates napisał:

zlecić w MGmotorsport

O tym samym pomyślałem czytając o tym wydechu :)

Pojedyncze owalne z grubą ścianką końcówki coś jak Magnex czy Supersprint byłyby super, przynajmniej dla mnie :D

Ale że Szymon ma to na daily to pewnie niedługo przeniesie temat do nielegala bo założy gaz :biglol::yahoo:

Ja bym tak zrobiłB):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

Ale że Szymon ma to na daily to pewnie niedługo przeniesie temat do nielegala bo założy gaz :biglol::yahoo:

Ja bym tak zrobiłB):P

To nie jest nawet daily, bo na codzień mam auto służbowe. To trzeci samochód w domu więc bardziej zabawka i LPG raczej nie będzie :biglol:.

 

Co do wydechu, to mi o wiele bardziej odpowiadają podwójne końcówki - oczywiście rzecz gustu.

 

Pogadam z kim trzeba i pomyślę o wydechu. Jak już robić, to cały zestaw 3" od turbo ze sportowym katem pod remap, inaczej bez sensu... Macie pojęcie ile taki zestaw może kosztować w MGmotorsport czy H&S?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Simon WRC napisał:

. Macie pojęcie ile taki zestaw może kosztować w MGmotorsport czy H&S?

Jakis cza temu Carfit opisywał H&S, nawet foty były.. zadowolony nie był z jakości jak pamiętam..

Ja bym zlecal w MG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie zgadzam się z @markos007. Ta wersja wygląda wyraźnie lepiej i zachowuje agresywny charakter. Projektanci MY15 trochę zachowawczo podeszli do designu a jak widać choćby po najnowszej wersji civica type-r, można zrobić nowoczesne auto, które wygląda bardzo agresywnie. Subaru bliżej tu do najnowszej generacji focusa RS czy Golfa R, które to auta pomimo, że są super, wyglądają... nijako :wacko:.

Rozważałem zakup najnowszej wersji, ale jako, że to auto ma być dla frajdy a nie do codziennej jazdy, to zadecydowałem postawić na wygląd a różnicę w cenie przeznaczyć na coś innego ;).

 

Apropo wydechu, to pewnie zdecydowałbym się mimo wszystko na Cobba. Może trochę drożej, ale wykonanie, brzmienie i gotowość elementów przemawiają za nim. Zobaczymy ;).

 

 

 

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...