Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Koleżanki i koledzy, Mam dylemat. Szukam OBK H6,ale wybór na rynku jest marny. Chciałbym rozszerzyć poszukiwania o Gacka 4generacji. Bardzo zależy mi na użyteczności auta w lekkim terenie (prześwit min.20cm, odpowiednio "grube" opony). Powiedzcie mi proszę,czy montując do Legacy IV sprężyny,amortyzatory oraz dystanse/poduszki pod sanki P/T z Outbacka III uzyskam taki sam efekt pracy zawieszenia poza asfaltem? O ile się nie mylę różnice między Legacy a OBK to właśnie zawias i troszkę inna karoseria,tzn.zderzaki i listwy.. Dzięki za wszelką pomoc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 a w jakim przedziale cenowym szukasz OBK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 (edytowane) Celuje w III generację, na sam zakup (nie licząc OC,ewentualnych nowych opon i montażu LPG) mam max.30k zł. Legacy,zdaje się,są trochę tańsze. Edytowane 6 Kwietnia 2018 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 A H6 bez LPG Cię interesuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Najchętniej instalacje założyłbym sam(tzn.zaprzyjaźniony instalator),jeśli o to pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Panowie, chyba nie o tym temat mnie też interesuje opcja podniesienia L IV (oczywiście jeśli zmiany nie wpływają na bezpieczeństwo). Można jakoś "fabrycznie" zrobić z legacy - OBK? Jakie to ewentualnie koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Nie chodzi mi o założenie - do H6 nie jest wskazana instalacja LPG. Dlatego ważne czy szukasz 2.5 z LPG lub bez i sam założysz czy H6 bez instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 To o co pytasz- można. Tylko nie same sprężyny i amory, jeszcze jakieś podkładki pod dyfer i parę innych pierdółek na podwoziu. Generalnie radę da ale jakie koszty to nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 17 minut temu, kriskristoffers napisał: Nie chodzi mi o założenie - do H6 nie jest wskazana instalacja LPG. Dlatego ważne czy szukasz 2.5 z LPG lub bez i sam założysz czy H6 bez instalacji. Dzięki Kriss,ale znam legendy o H6+LPG,podobnie jak ej205+LPG.Nie o to pytałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 15 minut temu, recki napisał: To o co pytasz- można. Tylko nie same sprężyny i amory, jeszcze jakieś podkładki pod dyfer i parę innych pierdółek na podwoziu. Generalnie radę da ale jakie koszty to nie powiem Może kolega @xt6 się wypowie w temacie bo widzę w sprzedaży. że jego auto coś takiego ma zrobionego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Pytałem bo mój były OBK H6 jest wystawiony, znam auto i wiem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, kamul napisał: Może kolega @xt6 się wypowie w temacie bo widzę w sprzedaży. że jego auto coś takiego ma zrobionego Co tu się wypowiadać ? 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione. Opuszczanie napędu nie jest potrzebne, kąty na ośkach wydają spokojnie Ja u siebie zostawiłem staby od spec b i jest bardzo ok tylko trzeba pamiętać o dobrej regulacji zbieżności z kątami pochylenia. Edytowane 6 Kwietnia 2018 przez xt6 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 @xt6 Jaki masz prześwit na takim setupie?Montaż poduszek sanek z obk nie miał sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 26 minut temu, xt6 napisał: Co tu się wypowiadać ? 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione. Opuszczanie napędu nie jest potrzebne, kąty na ośkach wydają spokojnie Ja u siebie zostawiłem staby od spec b i jest bardzo ok tylko trzeba pamiętać o dobrej regulacji zbieżności z kątami pochylenia. To tak podchodzi P&P? Nie buja w zakrętach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 @kriskristoffers Widziałem go w ogłoszeniach,niestety kolor nie do przyjęcia dla mnie..:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Czarny wyszczupla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 47 minut temu, Yanas napisał: niestety kolor nie do przyjęcia dla mnie Wczoraj w telewizorni ktoś na TT mówił, że dzisiaj kolor to nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 2 godziny temu, kamul napisał: To tak podchodzi P&P? Nie buja w zakrętach? Dokładnie P&P buja outbackowo ale słabiej bo spec b ma twardsze stabilizatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 1 minutę temu, xt6 napisał: Dokładnie P&P buja outbackowo ale słabiej bo spec b ma twardsze stabilizatory 2 godziny temu, Yanas napisał: @xt6 Jaki masz prześwit na takim setupie?Montaż poduszek sanek z obk nie miał sensu? A ile prześwitu wyszło. Jest jak OBK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 19 minut temu, kamul napisał: A ile prześwitu wyszło. Jest jak OBK? Generalnie prześwit taki sam ale mam na lato opony 215/65/17 to troszeczkę jeszcze dodają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 3 godziny temu, xt6 napisał: Co tu się wypowiadać ? 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione lekki oftop ciekawe czy ten "myk" moznaby zastosowac do Legacy III? Bo ja poki co poszedlem w kierunku podkladek pod gorne mocowania amorkow...? pzdr, Dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 (edytowane) Podobno można, ale oczywiście dawcą musi być OBK 2gen. Tu masz trochę info : http://forum.pavlodarauto.kz/viewtopic.php?f=16&t=2423&start=0 Edytowane 6 Kwietnia 2018 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 3 godziny temu, xt6 napisał: 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji W sensie 2009? Mógłbyś podać numery części - jakaś różnica diesel vs benzyna czy po prostu takie trafiłeś i jaki to koszt mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 47 minut temu, kamul napisał: W sensie 2009? Mógłbyś podać numery części - jakaś różnica diesel vs benzyna czy po prostu takie trafiłeś i jaki to koszt mniej więcej Szukałem z 2009 roku bo podobno są dopracowane bardziej i nie siadają, a od diesla bo podobno zestaw skrzynia plus silnik wagowo jest najbardziej zbliżony do mojego H6 plus 6MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 6.04.2018 o 13:25, dominikd napisał: lekki oftop ciekawe czy ten "myk" moznaby zastosowac do Legacy III? Bo ja poki co poszedlem w kierunku podkladek pod gorne mocowania amorkow...? pzdr, Dominik Niby można. Ale tył musiałem uporządkować - podkładki 1cm i i tak za mało (duża butla i hak), tzn. teraz jest równo, ale na ,,hopkach" te opony z tyłu Geolandar A/T całoroczne 65r15 na felgach et35 przycierają delikatnie o rant nadkola i śrubę mocującą zderzak. Na felunku standard utarło prawe nadkole przód. Także tego... żal, że nie zapodalem od razu +2cm. Teraz już szkoda znów grzebać i płacić. BTW.: bardzo dziękuję za wątek i odpowiedzi, zwłaszcza Tobie, xt6. Czyli rozumiem, że do kombika Pedders'y na tył, OTB na przód i nawet dystanse sanek z outback nie są potrzebne? Edytowane 17 Lipca 2018 przez Broda :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się