Jump to content

"Zrobienie" z Legacy IV Outbacka


Yanas
 Share

Recommended Posts

Koleżanki i koledzy,
Mam dylemat. Szukam OBK H6,ale wybór na rynku jest marny. Chciałbym rozszerzyć poszukiwania o Gacka 4generacji. Bardzo zależy mi na użyteczności auta w lekkim terenie (prześwit min.20cm, odpowiednio "grube" opony). Powiedzcie mi proszę,czy montując do Legacy IV sprężyny,amortyzatory oraz dystanse/poduszki pod sanki P/T z Outbacka III uzyskam taki sam efekt pracy zawieszenia poza asfaltem? O ile się nie mylę różnice między Legacy a OBK to właśnie zawias i troszkę inna karoseria,tzn.zderzaki i listwy..

 

Dzięki za wszelką pomoc :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Celuje w III generację, na sam zakup (nie licząc OC,ewentualnych nowych opon i montażu LPG) mam max.30k zł. Legacy,zdaje się,są trochę tańsze.

Edited by Yanas
Link to comment
Share on other sites

Najchętniej instalacje założyłbym sam(tzn.zaprzyjaźniony instalator),jeśli o to pytasz.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, chyba nie o tym temat :P mnie też interesuje opcja podniesienia L IV (oczywiście jeśli zmiany nie wpływają na bezpieczeństwo). Można jakoś "fabrycznie" zrobić z legacy - OBK? Jakie to ewentualnie koszty

Link to comment
Share on other sites

To o co pytasz- można. Tylko nie same sprężyny i amory, jeszcze jakieś podkładki pod dyfer i parę innych pierdółek na podwoziu. Generalnie radę da ale jakie koszty to nie powiem

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, kriskristoffers napisał:

Nie chodzi mi o założenie - do H6 nie jest wskazana instalacja LPG. Dlatego ważne czy szukasz 2.5 z LPG lub bez i sam założysz czy H6 bez instalacji.

Dzięki Kriss,ale znam legendy o H6+LPG,podobnie jak ej205+LPG.Nie o to pytałem:)

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, recki napisał:

To o co pytasz- można. Tylko nie same sprężyny i amory, jeszcze jakieś podkładki pod dyfer i parę innych pierdółek na podwoziu. Generalnie radę da ale jakie koszty to nie powiem

 

Może kolega @xt6 się wypowie w temacie bo widzę w sprzedaży. że jego auto coś takiego ma zrobionego ;) 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kamul napisał:

 

Może kolega @xt6 się wypowie w temacie bo widzę w sprzedaży. że jego auto coś takiego ma zrobionego ;) 

Co tu się wypowiadać ? :) 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione. Opuszczanie napędu nie jest potrzebne, kąty na ośkach wydają spokojnie :) Ja u siebie zostawiłem staby od spec b i jest bardzo ok :) tylko trzeba pamiętać o dobrej regulacji zbieżności z kątami pochylenia.

Edited by xt6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 @xt6 Jaki masz prześwit na takim setupie?Montaż poduszek sanek z obk nie miał sensu?

Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, xt6 napisał:

Co tu się wypowiadać ? :) 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione. Opuszczanie napędu nie jest potrzebne, kąty na ośkach wydają spokojnie :) Ja u siebie zostawiłem staby od spec b i jest bardzo ok :) tylko trzeba pamiętać o dobrej regulacji zbieżności z kątami pochylenia.

 

To tak podchodzi P&P? Nie buja w zakrętach? ;) 

Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, Yanas napisał:

niestety kolor nie do przyjęcia dla mnie

Wczoraj w telewizorni ktoś na TT mówił, że dzisiaj kolor to nie problem ;)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kamul napisał:

 

To tak podchodzi P&P? Nie buja w zakrętach? ;) 

Dokładnie P&P buja outbackowo ale słabiej bo spec b ma twardsze stabilizatory

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, xt6 napisał:

Dokładnie P&P buja outbackowo ale słabiej bo spec b ma twardsze stabilizatory

 

2 godziny temu, Yanas napisał:

 @xt6 Jaki masz prześwit na takim setupie?Montaż poduszek sanek z obk nie miał sensu?

 

A ile prześwitu wyszło. Jest jak OBK? :P 

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, kamul napisał:

 

 

A ile prześwitu wyszło. Jest jak OBK? :P 

Generalnie prześwit taki sam ale mam na lato opony 215/65/17 to troszeczkę jeszcze dodają

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, xt6 napisał:

Co tu się wypowiadać ? :) 4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji parę ruchów ręka i zrobione

lekki oftop ;)

ciekawe czy ten "myk" moznaby zastosowac do Legacy III? Bo ja poki co poszedlem w kierunku podkladek pod gorne mocowania amorkow...?

 

pzdr,

Dominik

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, xt6 napisał:

4 kolumny od diesla z ostatniego roku produkcji

W sensie 2009? Mógłbyś podać numery części - jakaś różnica diesel vs benzyna czy po prostu takie trafiłeś ;) i jaki to koszt mniej więcej :) 

Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, kamul napisał:

W sensie 2009? Mógłbyś podać numery części - jakaś różnica diesel vs benzyna czy po prostu takie trafiłeś ;) i jaki to koszt mniej więcej :) 

Szukałem z 2009 roku bo podobno są dopracowane bardziej i nie siadają, a od diesla bo podobno zestaw skrzynia plus silnik wagowo jest najbardziej zbliżony do mojego H6 plus 6MT. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
W dniu 6.04.2018 o 13:25, dominikd napisał:

lekki oftop ;)

ciekawe czy ten "myk" moznaby zastosowac do Legacy III? Bo ja poki co poszedlem w kierunku podkladek pod gorne mocowania amorkow...?

 

pzdr,

Dominik

Niby można. Ale tył musiałem uporządkować - podkładki 1cm i i tak za mało (duża butla i hak), tzn. teraz jest równo, ale na ,,hopkach" te opony z tyłu Geolandar A/T całoroczne 65r15 na felgach et35 przycierają delikatnie o rant nadkola i śrubę mocującą zderzak. Na felunku standard utarło prawe nadkole przód. Także tego... żal, że nie zapodalem od razu +2cm. Teraz już szkoda znów grzebać i płacić.

 

BTW.: bardzo dziękuję za wątek i odpowiedzi, zwłaszcza Tobie, xt6. Czyli rozumiem, że do kombika Pedders'y na tył, OTB na przód i nawet dystanse sanek z outback nie są potrzebne?

20180627_145747.jpg

Edited by Broda
:D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...