Jump to content

Broda

Nowy
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Broda

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Z Południa
  • Auto
    Lifted Legacy III sedan 2.0 125hp
    Legacy IV kombi 2.0 138hp
  • Zainteresowania
    Góry, Żona, Dzieci.

Recent Profile Visitors

132 profile views
  1. Kurcze, dziękuję Ci żebym jeszcze wiedział o czym mówisz i gdzie go szukać Poczytam na Wuju Coogle, może coś znajdę na Youtube, dziękuję za wskazówki. Update, czytam - aktualizacja: przegoniona do Krakowa i spowrotem po A4 (krótko jechaliśmy ) - nie stwierdzono w/w objawów już od miesiąca.
  2. Owszem, świruje. Tak mówi mechanik (nie ASO, do ASO czekam - u Niemców wszystko na termin, a termin za tydzień ). Co w związku z tym?
  3. Dokładnie. Przy normalnym użytkowaniu nie szarpie, nawet wystarczy ruszyć z lekkim przytupem, przejechać kawałek i jest git. Czasem tylko na czerwonym świetle ma chrypke i sapkę. Ale najgorzej jest po odpaleniu, gdy silnik nie jest kompletnie zimny.
  4. Witam. Ok. tygodnia temu pojawił się problem (i narasta): odpaliłem na ciepłym silniku i zaczęło szarpać silnikiem, falowanie obrotów od 100/200 do 1500 na biegu jałowym. Problem zniknął, gdy odjechałem. Przez kilka dni narastał. Zwiększyło się ,,szarpanie", a falowanie zmniejszyło, potem na odwrót. Wczoraj w ogóle zgasł. Raz też wystąpiły wczoraj objawy na niemal całkowicie zimnym silniku. Coś nie mogę załączyć filmiku. Jadę dziś lub jutro po termin do ASO, ale może macie jakieś sugestie? Zawory były regulowane, instalacja lpg też, problem i na lpg i na pb.
  5. Z innej mańki - czy trasa 150-200 km z AT w trybie sport nie szkodzi skrzyni, napędy nie cierpią? W końcu auto jest non stop ,,spięte" i ,,wyżyłowane"...
  6. Ten świat taki piękny... ja podnoszę gacka, ktoś obniża XV, a ktoś na nas obu zarabia
  7. Też jeżdżę AT czasem na ,,Sport" jak się śpieszę po mieście. Jak chill, to płynne... A w drugim ,,Gwiazdozbiorze", na MT - obserwuję spalanie chwilowe, zwykle zmieniam na wyższy przy 50L/100km i spada na to 8-10L/100km na chwilę
  8. Użytkuje H&R podwyższajace. Mają TUV (mieszkam na granicy) i ogólnie: 1. Podnoszą auto, co jest fajne, gdy trzeba przejechać np. moje ostatnie 30m do domu. 2. Nie nadają się do stałej jazdy w terenie. 3. Nie ping-pongują na nierównościach, ale nie są to springi do jazdy po wertepach. 4. Doskonale się auto prowadzi po asfalcie i w zakrętach. Siedzi sztywno, zachowuje się poprawnie. 5. Przy nagłym wymijaniu nic nie buja, nue majta. 6. Subiektywnie - auto lepiej wygląda 7. Podniesiony (wersja 2.0 138kucy) stracił trochę z v-max na A4 ale to może i dobrze, bo żona i tak łeb suszy, że z tyłu jadą dzieci Czy polecam? Przy Twoich oczekiwaniach mogą Ci się spodobać. Mnie się podobają. Żona woli Outbackowe zawieszenie w jej aucie, ,,a nie tego hebla". Na dziurawym bruku ja też. Ale na płaskim...
  9. Broda

    NAUKA JAZDY:)

    A co mie tam, odkopie. Co to znaczy: 2+R? Że startuje z ,,dwójki" na zapiętym reduktorze? Podpale sprzęgło (Exedy jednomas)? Nie żebym koniecznie chciał kozakować, ja z tych, co lubią wiedzieć ,,tak-o! dla zasady".
  10. Broda

    Świerszcz sprzęgła

    Pany, jest tak: świerszczy, do dwójki włącznie. Jedynka po zatrzymaniu np. na skrzyżowaniu wchodzi gorzej (czasem się całkiem stawia), chyba że wbije dwójkę, a potem znów jedynkę (wtedy gładko). Wsteczny po zatrzymaniu też stwarza problemy. Ruszać, a zwłaszcza cofać trzeba na gazie (tak min. 2000rpm, cofając nawet więcej), trochę jak dzikus- inaczej zrywa i gaśnie (jeśli chcę ruszyć płynnie). Sprzedający twierdził, że gitara, kwestia przyzwyczajenia i może ,,takiej sprężynki", ASO mówi ,,jeździć lub konwertować", serwis zrzeszony w ,,Q-Service", gdzie zawsze robiłem inne auta chce wymienić komplet sprzęgło ale bez dwumasy ,,bo miękka i pracuje dobrze". OCB? Kto ma rację. Dodam, że to naprawdę wnerwia (zwłaszcza zimany biegów i problem ze wstecznym, bo ,,świerszcze" dzieciaki śmieszą póki co ) i i tak generalnie ,,robię auto na zicher". Edit: WAŻNE- doszło szarpanie przy ruszaniu z ,,1". :/
  11. Broda

    regeneracja wiskozy

    Panowie, a może mnie ktoś potraktować prywatną wiadomością z namiarem na tego Dżentelmena z Wrocławia?
  12. Nie sądzę, a wiem z własnego doświadczenia. Trzeba. Koniecznie. Chyba, że Ci nie żal opon i auta.
  13. Tak, zrozumiałem. Dlatego mówię, że fajnie Ino MI mało
  14. Bardzo Ci dziękuję. Czyli muszę liczyć się z szybszym ich zużyciem i większym kosztem eksploatacji... coś za coś, choć kieszeń zaboli.
  15. Niby można. Ale tył musiałem uporządkować - podkładki 1cm i i tak za mało (duża butla i hak), tzn. teraz jest równo, ale na ,,hopkach" te opony z tyłu Geolandar A/T całoroczne 65r15 na felgach et35 przycierają delikatnie o rant nadkola i śrubę mocującą zderzak. Na felunku standard utarło prawe nadkole przód. Także tego... żal, że nie zapodalem od razu +2cm. Teraz już szkoda znów grzebać i płacić. BTW.: bardzo dziękuję za wątek i odpowiedzi, zwłaszcza Tobie, xt6. Czyli rozumiem, że do kombika Pedders'y na tył, OTB na przód i nawet dystanse sanek z outback nie są potrzebne?
×
×
  • Create New...