Skocz do zawartości

Broda

Nowy
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Z Południa
  • Auto
    Lifted Legacy III sedan 2.0 125hp
    Legacy IV kombi 2.0 138hp
  • Zainteresowania
    Góry, Żona, Dzieci.

Ostatnie wizyty

1053 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Broda

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. Ja u siebie wrzuciłem komplet 4x H&R Adventure +3 cm (ok. 1300 zł) i tyle w górę poszło całe auto. Ale przy butli dupa siedzi niżej. Wjadą na wiosnę amory tył OBK nowe z tymi (H&R) sprężynami są kompatybilne (tak twierdzi H&R, mój mechanik i jest na to TÜV). Zwłaszcza, że jeden z tylnych zaczyna się pocić - to mam motywację. Tył wówczas może być +1cm od przód. Mi to gra. Auto jest wyżej, sztywniej, pewniej. Dwa lata już tak jeżdżę i bardzo zadowolony jestem.
  2. Mam podobnie, jeśli nie identycznie. Zaglądałem pod maskę, kombinowalem i nie wykminilem.
  3. Kurcze, dziękuję Ci żebym jeszcze wiedział o czym mówisz i gdzie go szukać Poczytam na Wuju Coogle, może coś znajdę na Youtube, dziękuję za wskazówki. Update, czytam - aktualizacja: przegoniona do Krakowa i spowrotem po A4 (krótko jechaliśmy ) - nie stwierdzono w/w objawów już od miesiąca.
  4. Owszem, świruje. Tak mówi mechanik (nie ASO, do ASO czekam - u Niemców wszystko na termin, a termin za tydzień ). Co w związku z tym?
  5. Dokładnie. Przy normalnym użytkowaniu nie szarpie, nawet wystarczy ruszyć z lekkim przytupem, przejechać kawałek i jest git. Czasem tylko na czerwonym świetle ma chrypke i sapkę. Ale najgorzej jest po odpaleniu, gdy silnik nie jest kompletnie zimny.
  6. Witam. Ok. tygodnia temu pojawił się problem (i narasta): odpaliłem na ciepłym silniku i zaczęło szarpać silnikiem, falowanie obrotów od 100/200 do 1500 na biegu jałowym. Problem zniknął, gdy odjechałem. Przez kilka dni narastał. Zwiększyło się ,,szarpanie", a falowanie zmniejszyło, potem na odwrót. Wczoraj w ogóle zgasł. Raz też wystąpiły wczoraj objawy na niemal całkowicie zimnym silniku. Coś nie mogę załączyć filmiku. Jadę dziś lub jutro po termin do ASO, ale może macie jakieś sugestie? Zawory były regulowane, instalacja lpg też, problem i na lpg i na pb.
  7. Z innej mańki - czy trasa 150-200 km z AT w trybie sport nie szkodzi skrzyni, napędy nie cierpią? W końcu auto jest non stop ,,spięte" i ,,wyżyłowane"...
  8. Ten świat taki piękny... ja podnoszę gacka, ktoś obniża XV, a ktoś na nas obu zarabia
  9. Też jeżdżę AT czasem na ,,Sport" jak się śpieszę po mieście. Jak chill, to płynne... A w drugim ,,Gwiazdozbiorze", na MT - obserwuję spalanie chwilowe, zwykle zmieniam na wyższy przy 50L/100km i spada na to 8-10L/100km na chwilę
  10. Użytkuje H&R podwyższajace. Mają TUV (mieszkam na granicy) i ogólnie: 1. Podnoszą auto, co jest fajne, gdy trzeba przejechać np. moje ostatnie 30m do domu. 2. Nie nadają się do stałej jazdy w terenie. 3. Nie ping-pongują na nierównościach, ale nie są to springi do jazdy po wertepach. 4. Doskonale się auto prowadzi po asfalcie i w zakrętach. Siedzi sztywno, zachowuje się poprawnie. 5. Przy nagłym wymijaniu nic nie buja, nue majta. 6. Subiektywnie - auto lepiej wygląda 7. Podniesiony (wersja 2.0 138kucy) stracił trochę z v-max na A4 ale to może i dobrze, bo żona i tak łeb suszy, że z tyłu jadą dzieci Czy polecam? Przy Twoich oczekiwaniach mogą Ci się spodobać. Mnie się podobają. Żona woli Outbackowe zawieszenie w jej aucie, ,,a nie tego hebla". Na dziurawym bruku ja też. Ale na płaskim...
  11. Broda

    NAUKA JAZDY:)

    A co mie tam, odkopie. Co to znaczy: 2+R? Że startuje z ,,dwójki" na zapiętym reduktorze? Podpale sprzęgło (Exedy jednomas)? Nie żebym koniecznie chciał kozakować, ja z tych, co lubią wiedzieć ,,tak-o! dla zasady".
  12. Broda

    Świerszcz sprzęgła

    Pany, jest tak: świerszczy, do dwójki włącznie. Jedynka po zatrzymaniu np. na skrzyżowaniu wchodzi gorzej (czasem się całkiem stawia), chyba że wbije dwójkę, a potem znów jedynkę (wtedy gładko). Wsteczny po zatrzymaniu też stwarza problemy. Ruszać, a zwłaszcza cofać trzeba na gazie (tak min. 2000rpm, cofając nawet więcej), trochę jak dzikus- inaczej zrywa i gaśnie (jeśli chcę ruszyć płynnie). Sprzedający twierdził, że gitara, kwestia przyzwyczajenia i może ,,takiej sprężynki", ASO mówi ,,jeździć lub konwertować", serwis zrzeszony w ,,Q-Service", gdzie zawsze robiłem inne auta chce wymienić komplet sprzęgło ale bez dwumasy ,,bo miękka i pracuje dobrze". OCB? Kto ma rację. Dodam, że to naprawdę wnerwia (zwłaszcza zimany biegów i problem ze wstecznym, bo ,,świerszcze" dzieciaki śmieszą póki co ) i i tak generalnie ,,robię auto na zicher". Edit: WAŻNE- doszło szarpanie przy ruszaniu z ,,1". :/
  13. Broda

    regeneracja wiskozy

    Panowie, a może mnie ktoś potraktować prywatną wiadomością z namiarem na tego Dżentelmena z Wrocławia?
  14. Nie sądzę, a wiem z własnego doświadczenia. Trzeba. Koniecznie. Chyba, że Ci nie żal opon i auta.
  15. Tak, zrozumiałem. Dlatego mówię, że fajnie Ino MI mało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...