Skocz do zawartości

'06 Outback H6 (AKA pan sOBeK ;))


czekker

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W trasie jadąc 110-120km/h to mniej niż te 9,8 raczej już nie będzie.

Można jechać 80 na tempomacie i będzie mniej niż 9, ale co to za jazda :rolleyes:

 

Dokladnego przyspieszenia 0-100 nie mierzyłem.

Jak dla mnie to co jest w zupełności wystarcza (nie ważne czy z górki czy pod górę - zawsze chce jechać ;))

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj w końcu zabrałem się za polerowanie reflektorów - tragedii nie było, ale lekkie zmatowienie irytowało i psuło efekt..

Na początek postanowiłem przetestować rozwiązanie budżetowe czyli takie coś za niecałe 35,- w Norauto:

 

IMG_20180906_173510053.jpg

 

IMG_20180906_173516717.jpg

 

 

Po wypolerowaniu pierwszego reflektora zrobiłem zdjęcia, żeby porównać - przed:

 

IMG_20180908_151452563_HDR.jpg

 

IMG_20180908_151505385_HDR~01.jpg

 

IMG_20180908_152455282.jpg

 

 

i po:

 

IMG_20180908_151458824_HDR.jpg

 

IMG_20180908_151511690_HDR~01.jpg

 

IMG_20180908_152506771.jpg

 

 

Efekt końcowy (jak dla mnie może być :thumbup:):

 

IMG_20180908_172136261_HDR.jpg

 

Robota dobrze szła więc siłą rozpędu wyprałem jeszcze pasy :D

Oczywiście zero chemii, tylko woda i szare mydło - w końcu znowu wyglądają jak nowe B)

Czyszczenie i konserwacja skóry to kolejna pozycja na liście..

 

IMG_20180909_120412932.jpg

 

IMG_20180909_120127843.jpg

 

Edytowane przez czekker
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oczkoo15 napisał:

Ciekawe jak z trwałością :)

 

Roboty z tym dużo nie było więc jak coś to mogę powtarzać co pół roku ;)

Generalnie, przy lekkim zmatowieniu powinna wystarczyć zwykła pasta ścierna i wkrętarka z gąbką polerską.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przed chwilą wymieniłem silniczki w zamkach (tylne drzwi).

Robota całkiem prosta, polecam :ok:

 

Kupowałem te "amerykańskie" - pasują jak ulał:

https://www.ebay.com/itm/4X-FC-280-w-Long-D-Flat-Shaft-Car-Door-Lock-and-Mirror-Auto-Motor-FC280PC/281714271986

 

Na poniższych zdjęciach 3 nówki i jeden stary (wymieniony):

 

IMG_20180922_154739916.jpg

 

IMG_20180922_154731542.jpg

 

Edytowane przez czekker
  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

2 tygodnie temu w Katowicach sOBKa zaatakowało drzewo :angry::facepalm:

 

IMG_20181021_115036.jpg

 

IMG_20181021_115232.jpg

 

IMG_20181021_115311.jpg

 

W sumie mogło być o wiele gorzej - na szczęście wystarczyło wymienić maskę i błotnik (udało sie znaleźć w kolorze 45A) i co najważniejsze kasy z AC wystarczyło ;):thumbup:

 

blotnik1.jpg

 

blotnik2.jpg

 

IMG_20181005_173901084.jpg

 

W piatek odebrany z warsztatu - prawie jak nowy :ok::yahoo:

 

IMG_20181021_113731.jpg

 

Edytowane przez czekker
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 27.05.2018 o 23:45, czekker napisał:

W piątek odebrałem sOBKa po kompleksowym zabezpieczeniu antykorozyjnym przy użyciu preparatu Waxoyl Professional 120-4.

Wygląda dobrze, mam nadzieję, że będzie się trzymać jeszcze lepiej :)

 

Też chciałem w tym roku oddać co najmniej jedno autko do Paulusa na konserwację, ale niestety w Foresterze przy okazji wymiany rozrządu pojawiły się komplikacje i wyszło kilka innych rzeczy do zrobienia, co skutecznie zablokuje na jakiś czas możliwość zabezpieczenia auta.

Mam nadzieję, że zima nie zaszkodzi im jakoś bardzo,.

 

W dniu 15.07.2018 o 16:11, czekker napisał:

W trasie jadąc 110-120km/h to mniej niż te 9,8 raczej już nie będzie.

A sprawdzałeś kiedyś rozbieżność pomiędzy wskazaniem z komputera a rzeczywisty spalaniem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2018 o 07:46, xkorespondent napisał:

A sprawdzałeś kiedyś rozbieżność pomiędzy wskazaniem z komputera a rzeczywisty spalaniem? 

 

Tak, każde tankowanie wypisuję w Fuelio (apka android).

Np. lipcowy powrót znad morza (570km):

-  komputer:  9,2 l/100km

-  rzeczywiste:  9,54 l/100km

 

PS.

Kilka aktualnych zdjęć - kończy się ubezpieczenie i znajomy forumowicz (mogę polecić PW ;)) wyszukał lepszą ofertę (było link4, będzie axa), a zdjęcia były potrzebne do AC :D

 

 

 

IMG_20181110_202720.jpg

IMG_20181110_202800.jpg

IMG_20181110_111814884_HDR-01.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czekker napisał:

Tak, każde tankowanie wypisuję w Fuelio (apka android).

Np. lipcowy powrót znad morza (570km):

-  komputer:  9,2 l/100km

-  rzeczywiste:  9,54 l/100km

To ja wpisuje na motostat.pl

ale z wakacyjnych wojaży różnice wyszły większe.

Bratislava - Varaždin

- komputer 7,6l/100

- rzeczywiste 8,93l/100

a następne tankowanie po trasie Varaždin-Šibenik (górami), komputer wskazał  7,8, a rzeczywiste wyszło 9,79. więc te rozbieżności są różne 1,3 do prawie 2 litrów, ale to zapewne przez paliwo w postaci LPG.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2018 o 12:10, czekker napisał:

 

Kilka aktualnych zdjęć - kończy się ubezpieczenie i znajomy forumowicz (mogę polecić PW ;)) wyszukał lepszą ofertę (było link4, będzie axa), a zdjęcia były potrzebne do AC :D

 

 

 

 

 

 

Z ciekawości ile wynosi ac i oc za h6?

Ja za mojego legacy płacę 1400 za ac i oc w alianzie no ale ja mam zwyżke za wiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2018 o 12:53, niebieskiultras napisał:

Z ciekawości ile wynosi ac i oc za h6?

Ja za mojego legacy płacę 1400 za ac i oc w alianzie no ale ja mam zwyżke za wiek

 

W zeszłym roku w link4 za pakiet OC+AC +max.assist. dałem niecałe 1700.

Teraz mam na garbie szkodę z AC (drzewo, fotki powyżej ;)) to nowe wyszło niecałe 1800.

 

Co ciekawe, początkowo nowy wniosek nie uwzględniał (omyłkowo) prawa jazdy od 25lat, dwójki dzieci i parkowania w garażu - przy takiej konfiguracji wychodziło prawie 200 więcej :rolleyes:

 

Edytowane przez czekker
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Klocki z tyłu wymienione w zeszły weekend - wyjęte stare były oryginalne Subaru B)

 

IMG_20190316_131931241.jpg

 

 

A od dzisiaj z przodu nowe półośki SKF VKJC 7515 - dzięki temu w końcu zniknęły drgania budy, które pojawiały się podczas przyspieszania pomiędzy 30-40km/h :thumbup:

Stare półośki OEM zostawione na przyszłość (do regeneracji).

 

Dodatkowo został wymieniony olej i filtr 5EAT - statycznie, ale ze zdjęciem miski i czyszczeniem filtra wewnętrznego.

Weszło 6litrów ATF Subaru.

 

 

 

Edytowane przez czekker
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...