Jump to content

kvgth

Nowy
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About kvgth

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback 2010 2.5 N/A

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. Dzięki, to wyglada na ten model, ale gdzie to znalazłeś? Bo mi na partsouq w ogóle nie pokazuje paska wielorowkowego po wpisaniu numeru VIN, a po wpisaniu tego numeru części (OEM) niczego nie znajduje. Dla pozostałych części nie widzę numerów zamienników.
  2. Dzięki. Próbuję znaleźć pasek wielorowkowy do mojego 2010 OBK 2.5 Limited US, na amerykańskich stronach z częściami widzę, że kod części to 809221140. Po tym numerze nie mogę znaleźć niczego w jakimkolwiek polskim sklepie. Skąd mogę wiedzieć czy wersja EU nie będzie tutaj pasować? Przykładowo na pierwszej lepszej stronie (https://www.czesciauto24.pl/bosch/707369) widzę, że powinien pasować modelowo do mojego. Jest gdzieś jakiś wykaz, które części się różnią?
  3. A może jakaś forumowa Subaru-eskorta?
  4. Generalnie to wszystko, muszę kupić trochę różnych pierdół.
  5. Cześć, mam OBK 2010 w wersji US. Czy jest gdzieś jakaś rozpiska, na której sprawdzę które części są uniwersalne, a które US? Da się gdzieś w łatwy sposób sprawdzić to np. VIN'ie?
  6. kvgth

    CVT - awarie

    Hej hej, i ja mam problem z CVT, pacjent to OBK 2010. Skrzynia ostatnio dosyć często się odzywa (gumowy pisk) przy jeździe ze stałą prędkością - nagle rosną obroty o ok. 500, po czym szybko spadają, wtedy właśnie czasami słychać delikatne piśnięcie. Mniej więcej w zakresie prędkości 80-100 km/h. Na Outbackowym forum poradzono mi wymianę paska wielorowkowego + rolka, zgłosił się ktoś z identycznym problemem i podobno pomogło. Czy może coś jeszcze warto sprawdzić? Dodatkowo przymierzam się do dynamicznej zmiany oleju, bo poprzedni właściciel robił to całkiem niedawno (jakieś 20/30k km temu),
  7. Cześć, ostatnio w moim OBK z ok. 230k km nalotu w dziwny sposób podczas jazdy zaczęły falować obroty. Na załączonym filmie całkiem dobrze to widać. Objawia się to praktycznie tylko przy prędkości 70+, w trybie automatycznym oraz manualnym na 6 biegu (na innych nie sprawdzałem). Przy stałym położeniu gazu auto zwiększa obroty z ok. 1,5 na 2 tysiące, po czym gwałtownie wraca. Dodatkowo niekiedy przy takiej sytuacji w momencie "spadku" obrotów, słychać bardzo słabo delikatny zgrzyt/pisknięcie (ciężko to opisać). Nie czuć przyśpieszenia tylko właśnie samą zmianę obrotów, coś w stylu przeskocz
  8. kvgth

    Ile pali

    Bardziej zastanawiam się czy wszystko jest ok, patrząc na spalanie, o którym tutaj pisali użytkownicy H6 albo 2.5.
  9. kvgth

    Ile pali

    Panowie, kupiłem niedawno OBK 2010 2.5 CVT i bardzo martwi mnie spalanie. Z tego co widzę po wpisach tutaj, w porównaniu z innymi, mocniejszymi silnikami wychodzi słabo. Po mieście (chociaż praktycznie bez korków) przy spokojnej jeździe wychodzi mi średnio 12-15l / 100km. W stukilometrową trasę wybrałem się na razie raz i jadąc w 3 osoby bez bagażu, w stylu prawie, że emeryckim (80-90km/h) - 8.2. Czy to nie wygląda dziwnie? OBK miał wstawiony nowy blok silnika z osprzętem ok. 110 tys. km temu (robione w ASO), zatem zakładam, że nie jest to jeszcze kwestia regulacji zaworów.
  10. Na równym i nierównym jest to samo. Przy aktualnej pogodzie bez garażu grzebanie przy tym zbyt przyjemne nie jest, ale z tego co widziałem zamek jest dosyć bezwładny i nie zaskakuje na ryglu.
  11. Masz na myśli jej wciśnięcie? Jeśli tak to u mnie to coś chyba daje, ale nadal muszę próbować przynajmniej 5 razy. I co z tym zrobić? Wymieniać mechanizm klamki, sam zamek czy komplet?
  12. Cześć, w moim (dopiero co) kupionym Outbacku mam problem z zamykaniem klapy bagażnika. Za każdym razem muszę próbować po kilka razy, wygląda to tak jakby po prostu nie łapał rygiel. Czasami trzeba go zamknąć bardzo mocno, czasami łapie przy delikatnej próbie. Poprzedni właściciel wspominał, że warto najpierw przed zamknięciem wcisnąć jeszcze „klamkę” bagażnika, ale nie wiem czy realnie cokolwiek to daje. Czy mogę coś przeczyścić, posmarować, dokręcić, żeby pozbyć się tego irytującego problemu? Jak szukać źródła problemu?
  13. No nie wiem, zdecydowana większość tych wpisów dotyczy pierwszej generacji SBD. Krąży (również w tym wątku) wiele stwierdzeń, że silnik został poprawiony, ale o ile nie udało mi się znaleźć kogoś chwalącego się przebiegiem 500k, to tak samo nie zauważyłem ani jednego wpisu dot. awarii jak w pierwszej generacji. Więc z całym szacunkiem, ale dla mnie to pytanie w tym wątku jest bardziej sensowne niż rozmowa o silnikach HDI A co do ceny to roczniki 2013/2014 widzę nawet za 50k. Może myślimy w inny sposób - ja wierzę, że ceny na rynku same się regulują, a 50k za silnik, który ma zaraz paść to c
  14. Szanowni, czy pchać się w SBD z 2013 roku z przebiegiem ok. 200k km? Czy zdarzały się przypadki, że te silniki chorowały na chorobę swojego poprzednika?
  15. Cześć, szukałem na forum, ale nie mogłem nigdzie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi - jaki jest bezpieczny przebieg "poprawionych" diesli (na oku mam Outbacki z 2013 i 2014 roku)? Czy 200 tysięcy to już jest bardzo dużo czy jest jeszcze zapas? No i czy problemy z poprzednią generacji (np. 2010) ustały całkowicie i generalnie można śmiało kupować?
×
×
  • Create New...