Skocz do zawartości

24 marzec - Ułęż - II puchar toru


vert

Rekomendowane odpowiedzi

juz spiesze z wyjasnieniami.... na motorze przyjmujemy inna pozycje i glowa wzgledem kregoslupa jest pod innym katem niz to ma miejsce w samochodzie. kask taki nie bedzie robil dobrej roboty gdy bedziemy go uzywac w aucie.

jezdzilem w kasku ze szczeka (na cross'a) po slomczynie i nie bylo zadnych problemow.

moze kaski na scigacze sie nie nadaja, bo tam sie lezy na motocyklu i wtedy jest inna pozycja glowy wzgledem kregoslupa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 922
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

z tego względu, że wybieram sie pierwszy raz z Wami do Ułęża chciałbym się dowiedzieć jak to wszystko wygląda na tych spotkaniach, czy są tam wogóle inne samochody niz subaru?:) (bo ja niestety napewno subaru nie przyjade:() i najglupsze pytanie bo nie wiem czy wypada mi je zadac mianowicie- ja majac 19 lat nie będę tam najmlodszy?

 

pozdr.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz spiesze z wyjasnieniami.... na motorze przyjmujemy inna pozycje i glowa wzgledem kregoslupa jest pod innym katem niz to ma miejsce w samochodzie. kask taki nie bedzie robil dobrej roboty gdy bedziemy go uzywac w aucie.

jezdzilem w kasku ze szczeka (na cross'a) po slomczynie i nie bylo zadnych problemow.

moze kaski na scigacze sie nie nadaja, bo tam sie lezy na motocyklu i wtedy jest inna pozycja glowy wzgledem kregoslupa

 

Moze motocyklowe kaski zbyt dobrze chronią glowe :lol: i to czwartek chcial powiedziec :mrgreen: Czwartek jaka jest rożnica gdy dachujesz wielokrotnie autem osobowym a tym co się dzieje z motocylksta gdy przy tej samej szybkości straci kontakt z motorem :?: O jaki kąt względem kregoslupa Ci chodzi :shock: :?:

AK

ps.dla mnie np. waga kasku jest b. istotna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwartek jaka jest rożnica gdy dachujesz wielokrotnie autem osobowym a tym co się dzieje z motocylksta gdy przy tej samej szybkości straci kontakt z motorem O jaki kąt względem kregoslupa Ci chodzi

 

 

Zbliżamy się chyba do pewnej kwestii - jeżeli organizatorzy przewidują sytuacje w których kask jest rzeczywiście potrzebny to jak są przygotowani na skutki wielokrotnego dachowania na dokręconym 4 biegu autem bez klatki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwartek jaka jest rożnica gdy dachujesz wielokrotnie autem osobowym a tym co się dzieje z motocylksta gdy przy tej samej szybkości straci kontakt z motorem O jaki kąt względem kregoslupa Ci chodzi

 

 

Zbliżamy się chyba do pewnej kwestii - jeżeli organizatorzy przewidują sytuacje w których kask jest rzeczywiście potrzebny to jak są przygotowani na skutki wielokrotnego dachowania na dokręconym 4 biegu autem bez klatki?

 

Autem czy motorem :?: :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kask motocyklowy (fullface, enduro) ma ogromna przewagę nad samochodowym - ochronę szczęki. Różnie bywa, wiec nie należy tego bagatelizować. Wielu kierowców posiada kaski integralne będące ewolucjami kasków motocyklowych (jeszcze grubsza szczęka). Moim zdaniem kask motocyklowy w 100% spełnia swoje zadanie, dla pełni bezpieczeństwa przydałyby się kołnierze na szyję.

 

moto:

ASTROsilver%20Frost.jpg

 

car:

GP-5%20PED%20white.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

zaznaczam, typ kasku do samochodu!! (te do jazdy na motorze się nie nadają!)

 

kask <50zł będzie przez nas uznawany. każda osoba, w tym również kibice podróżujący w samochodzie będa musiały jeździć w takim kasku, w zapiętych pasach!

Kask tej klasy może nas ochronić np. w przypadku gdy jakiś telefon komórkowy pozostawiony na tylnej szybie osiągnie nie ziemskie przyspieszenie i uderzy kogoś w głowę.

...

...i wszystko jasne :roll: widocznie kask motocyklowy nie spełnia powyższych wymagań... całe szczęście ja mam kask rowerowy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PoliniTuning, w sumie nie wiem co gorsze. Nawierzchnia w Ułęzu to nie tor wyśicgowy, motocyklista też miałby ciężko, nawet w profesjonalnych ciuchach.

Mimo wszystko dach w aucie jest bezpieczniejszy niż "dach" na moto. Należy zauważyć, że dokręcona 4 na szlifierce to "trochę" większa prędkość. :wink: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

zaznaczam, typ kasku do samochodu!! (te do jazdy na motorze się nie nadają!)

 

kask <50zł będzie przez nas uznawany. każda osoba, w tym również kibice podróżujący w samochodzie będa musiały jeździć w takim kasku, w zapiętych pasach!

Kask tej klasy może nas ochronić np. w przypadku gdy jakiś telefon komórkowy pozostawiony na tylnej szybie osiągnie nie ziemskie przyspieszenie i uderzy kogoś w głowę.

...

...i wszystko jasne :roll: widocznie kask motocyklowy nie spełnia powyższych wymagań... całe szczęście ja mam kask rowerowy :mrgreen:

Właśnie to mnie zastanawia, kask za 50zł będzie OK, ale dobry motocyklowy za kilkaset już nie. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezu ale smietnik robimy z tematu :roll: :mrgreen:

 

co do kaskow.ZALECAM kaski a nie karze wam kupowac !

 

kolega czwartek jest mlody ma bzika na punkcie bezpieczenstwa... ale chce dobrze.

Rozmawialem z nim o tym.myslimy ze po prostu osiagajac predkosci dosc spore na lotnisku i robiac nagle gwaltowny ruch kiera w momencie stawiania bokiem auto walimy lbem w auto nie mowiac o kibicu.moja zona kochana po takim manewrze walnela glowa w slupek boczny nabila sobie guza no i generalnie dostalo mi sie ze debil jestem etc.

tak wiec kto ma kask niech zabierze.napewno bedzie bezpieczniej :!:

na razie kazdy dobry byle cos chronilo czaszke i uszy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kask motocyklowy (fullface, enduro) ma ogromna przewagę nad samochodowym - ochronę szczęki. Różnie bywa, wiec nie należy tego bagatelizować. Wielu kierowców posiada kaski integralne będące ewolucjami kasków motocyklowych (jeszcze grubsza szczęka). Moim zdaniem kask motocyklowy w 100% spełnia swoje zadanie, dla pełni bezpieczeństwa przydałyby się kołnierze na szyję.

 

Piekny ten kask :grin: zastanawiam sie tylko czy oby taki kask nie jest jednak za ciezki i za cieply na jazde w samochodzie przez caly dzien...

Polini widze cie w ulezu z takim orzechem na glowie :mrgreen::twisted:

aaa te kolnierze na szyje... to tylko daja dla pilotow.... bo kierowcy to by przeszkadzalo w machaniu kiera.... oczywiscie wiem co to Hans (i nie o to mnie w tym miejscu chodzi) :???:

 

Chcialbym tez podkreslic, ze nie znam sie na kaskach na motor... ale czasem w takim kasku na wiertarke, jak sie wsiadzie do samochodu - to nie dosc, ze nic nie widac to jeszcze musimy zginac glowe bo nasz zaglowek nie pozwala sie dalej odchylic..... nie rozumiem tez dlaczego mnie atakujecie... padlo pytanie o kaski to chcialem wam napisac wszystko co trzeba wiedziec na wypadek checi zakupu.

 

jesli chodzi o dywagacje na temat co sie stanie gdy..... uwazam, ze nie ma sensu rozmawiac. ja zawsze bede zalecal wam jazde w kaskach!!!!

 

z przyjemnoscia podyskutuje z wami na temat zalet jazdy w kasku na miejscu w Ulezu ;-)

mam cicha nadzieje, ze uda mi sie was namowic na ich uzywanie. :mrgreen:

 

pozdro,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...