Bak Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 W dniu 5.09.2019 o 09:41, eddie_gt4 napisał: https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-impreza-wrx-2-0-l-sedanas-2018-benzinas-9404019.html fajna cena, jak za tak swieze autko (pytanie jak mocno byl walony) Niestety mocno https://poctra.com/2018-SUBARU-WRX/id-AzuWtLUfLvKP9CbU/METRO-DC-MD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 no i juz wiadomo, skad ta mocno atrakcyjna cena... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 O masakra - tak rozjelala auta nie mogą jeździć po drogach :/ kryminał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 (edytowane) W dniu 10.09.2019 o 20:42, mRoZiOo napisał: Panowie, dzisiaj byłem w firmie RWD Motorsport. Goście ogarniają BMW głównie i budują mocne driftowozy, ale robią również wydechy, doloty itp. O jakości ich spawów słyszałem wiele razy, już niedługo się przekonam osobiście. Zleciłem im przygotowanie Down Pipe ( J Pipe ) coś na wzor tego z Mishimoto. Gość zdjął dzisiaj mój oryginalny DP zrobił pomiary, odrysował i dał firmie zza ściany aby wykonali rysunek nadający się do wycięcia flanszy i zaczynają działać. Koszt między 500- 700 zł ( podam finalny niedługo) + możliwość dodania kata sportowego za około 500 zł (RM Motorsport). Ja póki co biorę wersję bez kata. Dla zainteresowanych - koszt uszczelki pomiędzy turbo a katalizatorem seryjnym to około 120 zł brutto. Niedługo się pochwalę efektami, a póki co podniosłem sobie końcowe wydechy bo te w wersji SPT wiszą mega nisko zdjęcie PO poprawkach Zdjęcia przed Jpipe (downPipe) w wykonaniu RWD Motorsport. Koszty- łącznie z pomiarami, montażem i nowymi śrubami przy turbinie - 700 zł brutto (+ 120 zł Ori uszczelka pomiędzy turbo a flanszą DP) Przyrosty ( od strojenia do strojenia ) 23-25 KM i około 45-50 Nm Edytowane 20 Września 2019 przez mRoZiOo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 fajnie to wyglada, tylko byloby dobrze to wszystko zamiescic w watku o WRX, bo teraz jest troszke ponamieszane - czesc info w tym watku dotyczy WRX STI, a czesc WRX (jednak to rozne auta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 20 godzin temu, eddie_gt4 napisał: fajne rozwiazanie z "dziennymi" swiatlami Te wkładki w stylu S4 są super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 13 minut temu, mRoZiOo napisał: Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. moze ktos z moderatorow zwroci uwage i przeniesie odpowiednie wpisy do tego tematu? no i faktycznie mozna by zmienic tytul watku na WRX 2015+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 (edytowane) dziekujemy aflincie - teraz tez mamy swoj watek! tutaj zadajemy pytania i opisujemy swoje doswiadczenia z WRX MY'15+ (2.0 DiT) Edytowane 20 Września 2019 przez eddie_gt4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Myślę, że już od 85 tys można coś znaleźć ale wszystko trzeba przez VIN sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Podobnie wyjdzie sprowadzenie i naprawa, tylko trzeba poświęcić sporo czasu, żeby to ogarnąć. Ale wtedy wiesz co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 9 godzin temu, dammmian napisał: Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maati Opublikowano 28 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 18 godzin temu, FilipBB napisał: W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej. Mówisz o zakupie nowego i import z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Mówisz o zakupie nowego i import z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. Nie z USA ani z Kanady ani z Meksyku. Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam, ale chodzi o samochody używane, nie bite, z europejska specyfikacja i możliwe, ze gwarancja! Nowe oczywiście też ale to już wyższa półka cenowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) 9 godzin temu, FilipBB napisał: Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam Nie bądź taki tajemniczy... Może z Tajwanu..? Edytowane 28 Września 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Panowie. Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok. Proszę o informację, co ten silnik 2.0 DiT potrzebuje mieć zakutego, żeby wytrzymał te 300 - 320 KM ? I około 400 - 450 Nm ? Korby, tłoki ? To i to ? Kompletnie się nie znam na tym a może ktoś ma doświadczenie z bolączkami tego silnika ... Proszę o pomoc : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Uuu... ale napisz cos wiecej, co sie dokladnie stalo z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Po prostu korba wyszła bokiem i pojawił się ogień pod maską - na szczęście szybko ugaszony zanim się rozniósł. 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) O kurcze. Współczuję. Pamiętaj, że proszek gaśniczy zaciera ruchome elementy, więc możesz potrzebować też osprzętu, jeśli nie da się idealnie doczyścić. No i teraz już napisz proszę ku przestrodze, jakie miałeś mody i ile wyszło na ostatnim hamowaniu — żebyśmy nawiązując do pewnego wątku już wiedzieli "kiedy powiedzieć sobie dość"... A o zakuwanie może warto podpytać @carfit, bo chyba zjadł na tym zęby. Szybkiego powrotu na koła. Edytowane 28 Września 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 325 KM i 498 Nm Pytałem czy to oby na pewno bezpieczne ustawienie - usłyszałem, że tak ... Codziennie się tego bałem, że tak się stanie i nikomu nie życzę tego uczucia w momencie jak się stało... Zmieniony J-pipe (downPipe) i wkładka mokra K&N oraz Oryginalnie zamontowany Catback Subaru SPT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Kawał momentu jak na 2.0 benzynę. Będziesz reklamował usługę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Wywołany do tablicy cóż mogę powiedzieć , @mRoZiOo naprawdę mi bardzo mi przykro , ale niestety na własne życzenie . Przestrzegałem Cię i niestety dokładnie przewidziałem że tak będzie . Seryjny blok spokojnie wytrzyma 320/450 ale przy odpowiednich modyfikacjach i warunkach eksploatacji . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 13 godzin temu, mRoZiOo napisał: Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok. Ból sakramencki, współczuje. Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 4 godziny temu, lutek34 napisał: Ból sakramencki, współczuje. Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI. Dziękuję. Rozmawiałem z nim już w sobotę. Zobaczymy bo jest jeszcze dwie osoby co sprzedają z przebiegiem ok 20 tys i drugi sprzedaje zupełnie nowy, nieużywany blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się