Skocz do zawartości

transmission swap STI -> SVX


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukiwalem forum bita godzine wiec chyba nie bylo czegos takiego ;)

 

Przymierzam sie do zakupu SVXa. Pierwsze co bede chcial zrobic to zmienic hamulce oraz wsadzic skrzynie z STI (najlepiej z DCCD).

 

W zwiazku z tym drugim potrzebne mi sa przede wszystkim wymiary obu skrzyn oraz ich punkty mocowania. Tak samo wszelkie dane nt. przedniego i tylnego dyfra w obu samochodach i ewentualnie dlugosc wału napędowego. Oczywiscie rady, propozycje etc mile widziane. Mysle, ze jesli projekt wypali to bedzie to calkiem ciekawa rzecz :)

 

Jak ktos wie, gdzie mozna takie info znalezc to bylbym dzwieczny, sam tez kontynuuje przeszukiwanie googla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja chciałem skrzynie do GT wsadzić.

I tak:

- skrzynia jest ciezsza i to sporo

- jest wieksza ale sie miesci

- z wymiana skrzyni musisz wymienić:

(wał, dyfer, półosie, piasty, hamulce, felgi z roztawem 114,5, felgi pasujace pod zacisk od sti, pompe hamulcowa, sprzegło wraz z kołem zamachowym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZARNY, co do masy skrzyni to nie mam obaw, bo ta w SVXie jest podobno cholernie ciezka. Gorzej wlasnie z wymiarami. Jesli beda niewielkie roznice w szerokosci, to obejdzie sie nawet ze standardowymi poloskami (i cala reszta z tym zwiazania), gorzej jak bedzie inna dlugosc, wtedy wymiana wału to juz ciezka sprawa :?

 

Stad potrzebne by mi byly po prostu dokladne dane obu skrzyn :(

 

Legacy96, sam tego linka wstawialem w temacie sprzedazy SVXa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest dość dokładny opis swapa na 5MT (SVXipedia :arrow: Transmission :arrow: 5 Speed Conversion) plus sporo innych informacji o SVX. Koszt jest oceniany na ok. CAD 7'000 (chyba, że masz dostęp do tanich części).

Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest dość dokładny opis swapa na 5MT (SVXipedia :arrow: Transmission :arrow: 5 Speed Conversion) plus sporo innych informacji o SVX. Koszt jest oceniany na ok. CAD 7'000 (chyba, że masz dostęp do tanich części).

Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)... :wink:

 

Łaaał, jestem pod wrażeniem... :cool: Tym bardziej, że takiego linka zamieściła osoba, która często wytykała innym userom "onanizm techniczny" ;-)

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że takiego linka zamieściła osoba, która często wytykała innym userom "onanizm techniczny" ;-)

 

 

:mrgreen:

Jak się masturbują przewagą Quaifa nad Torsenem (albo odwrotnie), to mi się flaki przewracają. Ale SVX z MT to może być bardzo fajny wózek :cool: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)...

 

Nie ma problemu. Powiedzmy, ze mam kogos, kto moze mi zalatwic komputer do DCCD uwzgledniajacy tylko okreslone sygnaly (np. tylko obroty kol, za to nie uwzglednia przeciazeń, skretu kierownicy itd.) albo ktory wogole blokuje nastawienie AUTO i pozostaje manualny rozdzial. Zamontowac czujniki na kolach to i tak nie problem.

 

Najwiekszy klopot to ewentualna wymiana wału napędowego - jesli taka by byla koniecznosc, to na pewno odpuszczam cala sprawe.

 

Dzieki za "linka" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie sie wydaje, ze jesli dojdzie do realizacji projektu, to bedziesz mial duze koszty, problemy, poprawki,

ogladanie auto na podnosniku, a efekt byle jaki. pojezdzisz chwile i bedziesz chcial prawdziwe auto... impreze.

ale jak masz czas i kase, to sie baw. nikt nie broni budowac wymarzonej wydumki. powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...