Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Przeszukiwalem forum bita godzine wiec chyba nie bylo czegos takiego Przymierzam sie do zakupu SVXa. Pierwsze co bede chcial zrobic to zmienic hamulce oraz wsadzic skrzynie z STI (najlepiej z DCCD). W zwiazku z tym drugim potrzebne mi sa przede wszystkim wymiary obu skrzyn oraz ich punkty mocowania. Tak samo wszelkie dane nt. przedniego i tylnego dyfra w obu samochodach i ewentualnie dlugosc wału napędowego. Oczywiscie rady, propozycje etc mile widziane. Mysle, ze jesli projekt wypali to bedzie to calkiem ciekawa rzecz Jak ktos wie, gdzie mozna takie info znalezc to bylbym dzwieczny, sam tez kontynuuje przeszukiwanie googla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Than_Junior, trzymam kciuki Nic Ci jednak nie doradzę Może to i lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Dzieki i nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Ja chciałem skrzynie do GT wsadzić. I tak: - skrzynia jest ciezsza i to sporo - jest wieksza ale sie miesci - z wymiana skrzyni musisz wymienić: (wał, dyfer, półosie, piasty, hamulce, felgi z roztawem 114,5, felgi pasujace pod zacisk od sti, pompe hamulcowa, sprzegło wraz z kołem zamachowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Zajrzyj tu: http://smallcar.com/svx/5speed.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 CZARNY, co do masy skrzyni to nie mam obaw, bo ta w SVXie jest podobno cholernie ciezka. Gorzej wlasnie z wymiarami. Jesli beda niewielkie roznice w szerokosci, to obejdzie sie nawet ze standardowymi poloskami (i cala reszta z tym zwiazania), gorzej jak bedzie inna dlugosc, wtedy wymiana wału to juz ciezka sprawa :? Stad potrzebne by mi byly po prostu dokladne dane obu skrzyn Legacy96, sam tego linka wstawialem w temacie sprzedazy SVXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tutaj jest dość dokładny opis swapa na 5MT (SVXipedia :arrow: Transmission :arrow: 5 Speed Conversion) plus sporo innych informacji o SVX. Koszt jest oceniany na ok. CAD 7'000 (chyba, że masz dostęp do tanich części). Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Than_Junior, ja bym sobie darował 6MT, po co niepotrzebnie iść w koszta i przecierać szlaki nie mając gwarancji powodzenia, jak jest już ścieżka sprawdzona i za rozsądne pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tutaj jest dość dokładny opis swapa na 5MT (SVXipedia :arrow: Transmission :arrow: 5 Speed Conversion) plus sporo innych informacji o SVX. Koszt jest oceniany na ok. CAD 7'000 (chyba, że masz dostęp do tanich części). Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)... :wink: Łaaał, jestem pod wrażeniem... :cool: Tym bardziej, że takiego linka zamieściła osoba, która często wytykała innym userom "onanizm techniczny" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 W FAQ (4.4.2) jest informacja które 5MT się nadają, a które nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tym bardziej, że takiego linka zamieściła osoba, która często wytykała innym userom "onanizm techniczny" ;-) Jak się masturbują przewagą Quaifa nad Torsenem (albo odwrotnie), to mi się flaki przewracają. Ale SVX z MT to może być bardzo fajny wózek :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Ale SVX z MT to może być bardzo fajny wózek Fakt, pomysł ciekawy, tylko pomysłodawca jest "wata"i spalaniem się przejmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Fakt, pomysł ciekawy, tylko pomysłodawca jest "wata"i spalaniem się przejmuje Widocznie Subaru nie dla niego. Nissan forever... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Przy zmianie na 6MT z DCCD będzie tylko gorzej (sterownik, czujniki, wiązki itp.)... Nie ma problemu. Powiedzmy, ze mam kogos, kto moze mi zalatwic komputer do DCCD uwzgledniajacy tylko okreslone sygnaly (np. tylko obroty kol, za to nie uwzglednia przeciazeń, skretu kierownicy itd.) albo ktory wogole blokuje nastawienie AUTO i pozostaje manualny rozdzial. Zamontowac czujniki na kolach to i tak nie problem. Najwiekszy klopot to ewentualna wymiana wału napędowego - jesli taka by byla koniecznosc, to na pewno odpuszczam cala sprawe. Dzieki za "linka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Najwiekszy klopot to ewentualna wymiana wału napędowego Ale co to za problem jest ? Normalnie marudzisz jak baba z pmsem. Skrzynie chce wymieniać na taką z DCCD, a wymiany wału się boi ... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Sie nie znam, ale "tak mi powiedziano" zeby lepiej tego nie tykac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Than_Junior, obawiam się, że porywasz się z motyką na księżyc, jeżeli przeraża Cię spalanie, wymiana wału, to co dopiero reszta przy takim swapie. Zastanów się może kilka razy zanim podejmiesz decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 a mnie sie wydaje, ze jesli dojdzie do realizacji projektu, to bedziesz mial duze koszty, problemy, poprawki, ogladanie auto na podnosniku, a efekt byle jaki. pojezdzisz chwile i bedziesz chcial prawdziwe auto... impreze. ale jak masz czas i kase, to sie baw. nikt nie broni budowac wymarzonej wydumki. powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Zastanów się może kilka razy zanim podejmiesz decyzję. Tym bardziej, że jesteś "wata" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 pomijam fakt, ze "biorac sie" do takiego projektu wypadaloby miec choc blade pojecie o mechanice samochodowej, najlepiej w danej marce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Abt, Jakoś tak Wspaniały Samochód na zdjęciu w stopce przypomina MY98 To pewnie przez ten majtkowy kolor sponsored by NIVEA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 moze wszystkie srebrne tak wygladaja :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 dobrze ABT mowi lepiej kup GTeka, bedzie lepszy, tanszy i da ci wiecej frajdy - a jak juz chcesz SVX to zaluz zwykla 5MT bo silnik 3,3 ma dosc duzo momentu a poco przeplacac jak korzysci za znikome? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Najwiekszy klopot to ewentualna wymiana wału napędowego Ale co to za problem jest ? Normalnie marudzisz jak baba z pmsem. Skrzynie chce wymieniać na taką z DCCD, a wymiany wału się boi ... :shock: Wal to nie problem. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Wal to, nie problem. paseczek :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi