Tiger Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 38 minut temu, Dyrekcja napisał: Ze względu na chłodzenie ( użebrowanie kierunkowe osłony ) nie było zmian. Pozdrowienia czyli jednak powodem braku dostatecznego chłodzenia mogły być nieoryginalne osłony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Września 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 36 minut temu, Tiger napisał: czyli jednak powodem braku dostatecznego chłodzenia mogły być nieoryginalne osłony? W przypadku XT - tak ( trzeba jednak pamiętać o tym co wyżej - temperatury oleju w granicach ~ 117 stopni nie są powodem do niepokoju ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) Wrzucilibyście jakieś zdjęcia , a nie tylko o blachach i temperaturach Edytowane 11 Września 2018 przez Subary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_b Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 2 godziny temu, przemekka napisał: W nowym XT-ku z tego co pamiętam (bo miałem rocznik 2013) metalowa była tylko przednia część osłony. Ale było to dość cienkie aluminium i jego zgięcie groziło uszkodzeniem przewodów olejowych turbiny. 2 godziny temu, przemekka napisał: Poza tym jak już zauważył @Dyrekcja warto by ustalić temperaturę tego "przegrzewania" bo temperatura oleju i cieczy chłodzącej to dwie różne sprawy. Czyli doszliśmy do punktu w którym trzeba by się zastanowić co wyjdzie taniej w naprawie-nie oryginalna płyta i możliwość "przegrzewania" ,czy oryginalna płyta i możliwość uszkodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 28 minut temu, Subary napisał: Wrzucilibyście jakieś zdjęcia , a nie tylko o blachach i temperaturach Zdjęcia już przesłane do weryfikacji przez Andrzeja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 43 minuty temu, piotr_b napisał: Czyli doszliśmy do punktu w którym trzeba by się zastanowić co wyjdzie taniej w naprawie-nie oryginalna płyta i możliwość "przegrzewania" ,czy oryginalna płyta i możliwość uszkodzenia Lift zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 5 godzin temu, Rafał Reiski napisał: Tiger nic z nią nie rób! Ok. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Września 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 18 godzin temu, piotr_b napisał: Czyli doszliśmy do punktu w którym trzeba by się zastanowić co wyjdzie taniej w naprawie-nie oryginalna płyta i możliwość "przegrzewania" ,czy oryginalna płyta i możliwość uszkodzenia Jeżeli się jeździ czasem w terenie istnieje jeszcze inna opcja. 1. Delikatne podniesienie samochodu ( są dostępne podkładki homologowane ) 2. Wzmocnienie znajdujących się nad płytą "szyn" - jedna z nich zabezpiecza króciec olejowy turbiny ( uszkodzenie tego jest niebezpieczne ! ) 3. Ew. można też przewód olejowy przy króćcu zabezpieczyć pancerzem. Takie zmiany mamy w naszym "weteranie" 656XA ( był na wielu Subariadach ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_b Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 35 minut temu, Dyrekcja napisał: Jeżeli się jeździ czasem w terenie istnieje jeszcze inna opcja. 1. Delikatne podniesienie samochodu ( są dostępne podkładki homologowane ) 2. Wzmocnienie znajdujących się nad płytą "szyn" - jedna z nich zabezpiecza króciec olejowy turbiny ( uszkodzenie tego jest niebezpieczne ! ) 3. Ew. można też przewód olejowy przy króćcu zabezpieczyć pancerzem. Takie zmiany mamy w naszym "weteranie" 656XA ( był na wielu Subariadach ) Pozdrowienia A mogę to zrobić w samochodzie na gwarancji,konkretnie FXT 18MY z roku 2017? i gdzie ewentualnie. Pytam w kontekście Subariady np.Maroko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkoV Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 20 godzin temu, Subary napisał: Wrzucilibyście jakieś zdjęcia Nie byliście tam ? Na szybko kilka z telefonu, reszta musi czekać na swój czas chwały 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Września 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 1 godzinę temu, piotr_b napisał: A mogę to zrobić w samochodzie na gwarancji,konkretnie FXT 18MY z roku 2017? Tak 1 godzinę temu, piotr_b napisał: gdzie ewentualnie W Emilu KRK już to robili ( tylko musieliby zamówić części ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) 39 minut temu, MarkoV napisał: Nie byliście tam ? Przy kościółku nie byliśmy, ale kozy to chyba te same Edytowane 12 Września 2018 przez Daniel Janus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Jeżeli to nie problem prosiłbym @Dyrekcja albo @DZIAŁ TECHNICZNY o informację dotyczącą tych homologowanych podkładek? Chodzi mi o ile podnoszą nadwozie i orientacyjną cenę z montażem w ASO. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Września 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 12 minut temu, Michał Krupa napisał: Jeżeli to nie problem Skontaktuję się jutro z serwisem i DT ( ale moja wypowiedź dotyczyła FXT - w XV dopiero testujemy ...) Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Widzę fajnie zamontowane koło zapasowe na tylnej klapie XV-a. Też chciałbym tak zrobić ale na Foresterze czy właściciel mógłby podesłać więcej szczegółów mocowania np. na zdjęciach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_b Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 2 godziny temu, rutek111 napisał: Widzę fajnie zamontowane koło zapasowe na tylnej klapie XV-a. Też chciałbym tak zrobić ale na Foresterze czy właściciel mógłby podesłać więcej szczegółów mocowania np. na zdjęciach? Wygląda na tego typu mocowanie na haku jak poniżej,niemniej dopisuję się do prośby o szczegóły,w tym najważniejszy- gdzie to można nabyć i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ja kiedyś czegoś podobnego już szukałem, ale poza hakiem wymagało to zrobienia otworów w zderzaku. Może są takie platformy jak np. do rowerów, czyli spokojnie do 60 kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 To powyżej jest montowane na hak, ale w wersji amerykańskiej czyli uniwersalne mocowanie 2 calowe. Czyli oprócz tej platformy, kosztującej około 1000$ trzeba by jeszcze zakupić hak. Poza tym pogarsza on kąt zejścia, który z hakiem i tak już jest kiepski. Lepszym rozwiązaniem byłoby wykorzystanie belki haka lub przeznaczonych na nią mocowań i zrobienie niewielkich otworów w zderzaku. Na fb ktoś tanim kosztem zrobił sobie takie mocowanie w Outbacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Reiski Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 To co mam w XV to kompromis. Nie chcąc dziurawić zderzaka - mocowanie na haku i relingach. Brak możliwości otwierania tylnej klapy (nie było potrzebne). Miałem pomysł, aby można było otwierać klapę - zbyt dużo pracy by wymagało względem potrzeb - zestaw wyprawowy dla 2 os. Zdjęcie całości to 5 śrub. Raczej tego nie kupicie.. trzeba zrobić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grassde Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Słuchajcie, życie nas wessało od razu (szkoła, praca itd), nawet nie było czasu wejść na forum . Kraków wrócił do domu, żałuję, że ominął nas Trogir w takim towarzystwie , ale mąż ciągnął do domu i nie było przeproś. W zasadzie wszystko zostało powiedziane, przyłączamy się do wszystkich podziękowań, super organizacja, super przewodnik, miejsca tak piękne, że dech zapierało, no, ale przede wszystkim: wspaniała, super ekipa. Tęsknimy za Wami :((,. I tak jak Mateusz - za CB pogawędkami też. A teraz pytanko: co z obiecywanymi zdjęciami z Kotoru i Budvy od Andrzeja? No i zdjęcia innych, jak to będziemy udostępniać sobie? Nasze zdjęcia (wodoszczelne ze spływu) i inne przejdą selekcję w ten weekend. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mp3g Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Pozdrawiamy wszystkich Uczestników i Przewodnika Piotra. Jeszcze raz dziękujemy za wspaniały czas spędzony w Albanii i Czarnogórze. To my byliśmy w Lidlu i spotkaliśmy dzieci z Babcią. To była nasza pierwsza Subariada i taka udana. Szykujemy się już na Maroko ! Pozdrawiamy Radek i Julita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Zdjęcia najlepiej na Google i linka do wątku medialnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Głuszczak Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Łódź przybiła do brzegu i po chwili refleksji również chcemy serdeczne podziękować WSZYSTKIM uczestnikom (super ekipa) wyprawy za niezapomniane 8 dni wspaniałej przygody. Szczególne podziękowania dla Piotra za wyrozumiałość i cierpliwość podczas trudów wyprawy. Do zobaczenia na następnej wyprawie. Agnieszka i Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 8 godzin temu, Rafał Reiski napisał: To co mam w XV to kompromis. Nie chcąc dziurawić zderzaka - mocowanie na haku i relingach. Brak możliwości otwierania tylnej klapy (nie było potrzebne). Miałem pomysł, aby można było otwierać klapę - zbyt dużo pracy by wymagało względem potrzeb - zestaw wyprawowy dla 2 os. Zdjęcie całości to 5 śrub. Raczej tego nie kupicie.. trzeba zrobić.. A ja kupiłem to i spróbuję przerobić (coś dospawać) i dospawać mocowanie do koła zapasowego. Dam znać jak to ogarnę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się