Skocz do zawartości

Wszystko o LETNICH oponach do subaru


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Pirelli będzie najtwardsza, potem Nokian i Yoko

 

Która opona będzie twardsza (mniej uginała się na zakrętach):

 

Pirelli Cinturato P7 215/55R17 98W ~ 700 PLN / sztuka

Nokian z G2 215/55R17 98W ~550 PLN / sztuka

 

czy może

Bridgestone Turanza ER300 215/50R17 95W ~750 PLN / szt

albo

CONTINENTAL ContiSportContact 5 215/50R17 95W ~750 PLN / szt

 

albo jeszcze inna.... ? do Forka... do szybszej jazdy w zakrętach... na niższym zawiasie z STI... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, mam proxes st i to jest moim zdanuem dobty kompromis do forka. Bark mam matowy mniej niz polwa a pimomo to nie odrywa bieznika od struktory. Zaskakujaco dobrze trzyma na mokrym( test na moczonym torze michelina)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd,

jak nic pozostaj nam p7 albo

http://www.avtoproject.ru/bridgestone-potenza-s001/215-55-r17-94w

 

Pozdrawiam

 

-- 28 lis 2011, 00:55 --

 

albo taka :mrgreen:

http://www.avtoproject.ru/bridgestone-potenza-re-001-adrenalin/215-55-r17-94w

 

jedna i druga ma pancerny bok :twisted: ale chyba adrelanlin ma więcej "mięsa"

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, to nie jest dobry pomysl ale jesli to re050

Ja na codzien mam proxes st i da sie pojechac bez odklejenia bieznika a na pojezdzaffki kupuje federale. Komplet federqli wystarcza na 700km ( jqk dla mnie dwie pojezwzaffki na asfalcie) cywilne opny nie wytrzymaja 300km. Na asfalt tyl i przod max negatif na tor ale przy cywilnej jezdzie bedzie sam sobie szukal drogi. Zmieniejac opony na tor bardzo szybko sie przekonasz ze finansowo to sie oplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, http://www.allopneus.com/TOYO-PROXES-ST ... 17906.html

a federale na tor http://www.az-pneus.fr/recherche/pneus- ... 35-45-17/1 ( tylko na tor bo srednica jest zbyt mala)

Federale nie maja dobrych notowan bo trzymaja gorzej niz R888 ale cena i wytrzymalosc w czasie dla mnie bardziej sie liczy

 

-- 29 lis 2011, o 16:07 --

 

do 235/45/17 potrzebne felgi 7,5''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że macie sporo więcej doświadczenia w tej kwestii, więc poproszę o poradę. :)

 

Już rozglądam się za letnimi. Rozmiar seryjny w Wagon WRX '01 215/45 R17. Auto traktowane jako szybki dupowóz no i czasami wyjazdy na zloty. :)

 

W grę wchodzą 4 marki: Bridgestone, Falken, Toyo lub Yokohama.

 

Doradźcie, którą najbardziej warto pod względem stosunek jakości do ceny.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falken,

Jakoś nie kojarzę tego producenta, aby cokolwiek znaczył w testach,

co więcej był fatalny test

http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-letnich-gtü-2009-w-rozmiarze-195-65-r15

Pozdrawiam

 

Dziwne. :roll: Ogólnie firma produkująca opony HP(High Performance) czyli takich jak nasze. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

firma produkująca opony HP(High Performance)

 

Produkuje opony w klasie High Performance. Ale sam brand chyba ani premium, ani HP nie jest.

To tak jak np Daewoo swego czasu miało model Leganza - z tzw. klasy średniej. Ale auta , które umieszczane były w tej klasie produkowane są także przez np Audi i Subaru. Więc produkowanie produktu , który należy do danej klasy TYPU produktu nie oznacza, że jest to model najwyższych lotów :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Federale nie maja dobrych notowan bo trzymaja gorzej niz R888

 

masz porownanie z wlasnych doswiadczen? interesuje mnie opinia nt. Federali 595 RS vs. R888, od kogos kto jezdzil na jednej i drugiej (torowo-pojezdzawkowo oczywiscie)

 

te Federale cos warte czy to faja jakas? rozne opinie znajduje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały raporcik z mojej strony

P7 przebieg ponad 30kkm.

kilka imprez w tym na betonie i chyba raczej na ostrym asfalcie (rusocin)

fotki opon przednich, mają 4-5 mm tylne 6+

opony 215/55r17 94w

przy ściąganiu mówili, że kordy są nadwyrężone ale nie uszkodzone - opony lekko falują lewo prawo.

Nawet w takim stanie są całkiem niezłe ale nie w kałużach :twisted:

opony zostawię sobie na imprezy itp, następne jeżeli nie uda mi się kupić czegoś teoretycznie lepszego to też p7 ale 98w aby były bardziej odporne na męczenia.

 

IMAG0561.jpg

IMAG0559.jpg

IMAG0560.jpg

 

tak wygląda nowa

pirelli.jpg

pierwsze najpłytsze rowki na bokach znikają po 7-10kkm a potem to już następne

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że macie sporo więcej doświadczenia w tej kwestii, więc poproszę o poradę. :)

 

Już rozglądam się za letnimi. Rozmiar seryjny w Wagon WRX '01 215/45 R17. Auto traktowane jako szybki dupowóz no i czasami wyjazdy na zloty. :)

 

W grę wchodzą 4 marki: Bridgestone, Falken, Toyo lub Yokohama.

 

Doradźcie, którą najbardziej warto pod względem stosunek jakości do ceny.

 

Pozdrawiam.

 

Czy ktoś byłby w stanie coś polecić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...