szymsocho Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 thx lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Pirelli będzie najtwardsza, potem Nokian i Yoko Która opona będzie twardsza (mniej uginała się na zakrętach): Pirelli Cinturato P7 215/55R17 98W ~ 700 PLN / sztuka Nokian z G2 215/55R17 98W ~550 PLN / sztuka czy może Bridgestone Turanza ER300 215/50R17 95W ~750 PLN / szt albo CONTINENTAL ContiSportContact 5 215/50R17 95W ~750 PLN / szt albo jeszcze inna.... ? do Forka... do szybszej jazdy w zakrętach... na niższym zawiasie z STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 tzd, mam proxes st i to jest moim zdanuem dobty kompromis do forka. Bark mam matowy mniej niz polwa a pimomo to nie odrywa bieznika od struktory. Zaskakujaco dobrze trzyma na mokrym( test na moczonym torze michelina) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 dzioba, rozmiar, parametry? poza tym... niekoniecznie oczekuję kompromisów... ma być raczej twardo, niż kompromisowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 tzd, jak nic pozostaj nam p7 albo http://www.avtoproject.ru/bridgestone-potenza-s001/215-55-r17-94w Pozdrawiam -- 28 lis 2011, 00:55 -- albo taka http://www.avtoproject.ru/bridgestone-potenza-re-001-adrenalin/215-55-r17-94w jedna i druga ma pancerny bok ale chyba adrelanlin ma więcej "mięsa" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 tzd, na co dzien czy na pojezdzafki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 p7 nie ma w profilu 215/50/17 na co dzien czy na pojezdzafki na codzień. i na pojeżdżawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 tzd, to nie jest dobry pomysl ale jesli to re050 Ja na codzien mam proxes st i da sie pojechac bez odklejenia bieznika a na pojezdzaffki kupuje federale. Komplet federqli wystarcza na 700km ( jqk dla mnie dwie pojezwzaffki na asfalcie) cywilne opny nie wytrzymaja 300km. Na asfalt tyl i przod max negatif na tor ale przy cywilnej jezdzie bedzie sam sobie szukal drogi. Zmieniejac opony na tor bardzo szybko sie przekonasz ze finansowo to sie oplaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 na codzien mam proxes st nadal nie podałeś rozmiaru i parametrów (np nośność) opony :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 nie ma w profilu 215/50/17 a RE050A 225/50r17? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 225/50r17 nie chcę 225 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 tzd, http://www.allopneus.com/TOYO-PROXES-ST ... 17906.html a federale na tor http://www.az-pneus.fr/recherche/pneus- ... 35-45-17/1 ( tylko na tor bo srednica jest zbyt mala) Federale nie maja dobrych notowan bo trzymaja gorzej niz R888 ale cena i wytrzymalosc w czasie dla mnie bardziej sie liczy -- 29 lis 2011, o 16:07 -- do 235/45/17 potrzebne felgi 7,5'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 dzioba, dzięki za info, ale ani 225/55 ani 235... nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 tzd, a jakie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 dzioba, napisałem to wyżej co najmniej 2 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 tzd, nie wglebilem sie az tak daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mppole Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Godyear excellence nie maja zbyt dobrych opinii na forum. Tak na prawde dlaczego? W czym dokladnie np. pirelli p7 cinturato sa lepsze (do outbacka my06 rozmiar 215/60/16)). Dlaczego warto 100pln do kazdego kola dolozyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zauważyłem, że macie sporo więcej doświadczenia w tej kwestii, więc poproszę o poradę. Już rozglądam się za letnimi. Rozmiar seryjny w Wagon WRX '01 215/45 R17. Auto traktowane jako szybki dupowóz no i czasami wyjazdy na zloty. W grę wchodzą 4 marki: Bridgestone, Falken, Toyo lub Yokohama. Doradźcie, którą najbardziej warto pod względem stosunek jakości do ceny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Falken, Jakoś nie kojarzę tego producenta, aby cokolwiek znaczył w testach, co więcej był fatalny test http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-letnich-gtü-2009-w-rozmiarze-195-65-r15 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Falken, Jakoś nie kojarzę tego producenta, aby cokolwiek znaczył w testach, co więcej był fatalny test http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-letnich-gtü-2009-w-rozmiarze-195-65-r15 Pozdrawiam Dziwne. :roll: Ogólnie firma produkująca opony HP(High Performance) czyli takich jak nasze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 firma produkująca opony HP(High Performance) Produkuje opony w klasie High Performance. Ale sam brand chyba ani premium, ani HP nie jest. To tak jak np Daewoo swego czasu miało model Leganza - z tzw. klasy średniej. Ale auta , które umieszczane były w tej klasie produkowane są także przez np Audi i Subaru. Więc produkowanie produktu , który należy do danej klasy TYPU produktu nie oznacza, że jest to model najwyższych lotów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Federale nie maja dobrych notowan bo trzymaja gorzej niz R888 masz porownanie z wlasnych doswiadczen? interesuje mnie opinia nt. Federali 595 RS vs. R888, od kogos kto jezdzil na jednej i drugiej (torowo-pojezdzawkowo oczywiscie) te Federale cos warte czy to faja jakas? rozne opinie znajduje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Taki mały raporcik z mojej strony P7 przebieg ponad 30kkm. kilka imprez w tym na betonie i chyba raczej na ostrym asfalcie (rusocin) fotki opon przednich, mają 4-5 mm tylne 6+ opony 215/55r17 94w przy ściąganiu mówili, że kordy są nadwyrężone ale nie uszkodzone - opony lekko falują lewo prawo. Nawet w takim stanie są całkiem niezłe ale nie w kałużach opony zostawię sobie na imprezy itp, następne jeżeli nie uda mi się kupić czegoś teoretycznie lepszego to też p7 ale 98w aby były bardziej odporne na męczenia. tak wygląda nowa pierwsze najpłytsze rowki na bokach znikają po 7-10kkm a potem to już następne Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 te Federale cos warte czy to faja jakas? Janek Drop polecał... gdzies kiedys cos tu o nich pisal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zauważyłem, że macie sporo więcej doświadczenia w tej kwestii, więc poproszę o poradę. Już rozglądam się za letnimi. Rozmiar seryjny w Wagon WRX '01 215/45 R17. Auto traktowane jako szybki dupowóz no i czasami wyjazdy na zloty. W grę wchodzą 4 marki: Bridgestone, Falken, Toyo lub Yokohama. Doradźcie, którą najbardziej warto pod względem stosunek jakości do ceny. Pozdrawiam. Czy ktoś byłby w stanie coś polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się