KaEnWu Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Cześć, Ostatnio w czasie normalnej jazdy zapaliła się kontrolka AT OIL TEMP [czerwona], do tego [żółte] ABS, kontrola trakcji, system wspomagania podjazdu na wzniesieniu i silnik... Ikona tempomatu oraz trybu skrzyni biegów miga, nie można przełączyć trybu skrzyni biegów. Samochód jedzie i przyspiesza normalnie. Po postoju, kontrolki potrafią się nie pojawić przy odpalaniu ale już po przejechaniu kilkudziesięciu metrów są na desce. Samochód od dwóch dni w ASO, na razie bez wykrycia przyczyny. Czy ewentualnie ktoś miał do czynienia z podobnymi objawami? W jakim kierunku szukać usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Kuna + smaczna wiązka ? Miałem taką sprawę w dwóch firmowych autach . Nadgryzione przewody z kompa. Choinka na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Turlej Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) U mnie w Hondzie i zony wozie to normalnie zaczeły gniazdować, znajdowałem pod maską patyki suchy chleb i inne przysmaki. Teraz małżonka kupuje regularnie spray a ja psikam i jest spokój. Ponoć lepsze od tego jest elektryczne urządzenie do odstraszania tego towarzystwa. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Adam Turlej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 To zależy od charakterku osobnika . Sąsiad walczy z taką już rok i mam wrażenie że piszczki , spraye , kostki klozetowe itd tylko ją rajcują jeszcze bardziej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaEnWu Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Chyba jednak nie kuna bo cztery dni w serwisie i dalej nie jest określona przyczyna awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekw_76 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) @KaEnWu wyjaśniło się coś z Twoją usterką ? Ja mam ten problem od ponad miesiąca w Forku XT MY13 i też ASO nie może postawić diagnozy ? (Chyba już po plejadach w tym roku ) Edytowane 25 Maja 2018 przez tomekw_76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 W dniu 11/28/2017 o 19:13, Jacocz napisał: Kuna + smaczna wiązka ? Miałem taką sprawę w dwóch firmowych autach . Nadgryzione przewody z kompa. Choinka na desce btw, w nowszych autach to ma swoje glebsze wytlumaczenie: http://www.thetruthaboutcars.com/2018/05/rats-may-flavor-fetish-wiring-insulation-newer-vehicles/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) do usunięcia. Edytowane 27 Maja 2018 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 W dniu 28.11.2017 o 15:22, KaEnWu napisał: zapaliła się kontrolka AT OIL TEMP [czerwona], do tego [żółte] ABS, kontrola trakcji, system wspomagania podjazdu na wzniesieniu i silnik... Ikona tempomatu oraz trybu skrzyni biegów miga, nie można przełączyć trybu skrzyni biegów. też tam miałem kilka razy, dopóki tankowałem Pb95. Odkąd zacząłem jeździć na 98 mam z tym spokój. Pisałem już o tym może z rok temu, ale nie dawano mi wiary, że to kwestia paliwa, ja jednak obstaję przy swoim i swego forka karmię 98 only! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 18 minut temu, Adasko75 napisał: też tam miałem kilka razy, dopóki tankowałem Pb95. Odkąd zacząłem jeździć na 98 mam z tym spokój. Pisałem już o tym może z rok temu, ale nie dawano mi wiary, że to kwestia paliwa, ja jednak obstaję przy swoim i swego forka karmię 98 only! od samego poczatku tankuje tylko i wylacznie 95 (tankowalem tez w Kazachstanie i Rosji) i nigdy nie mialem zadnych problemow z autem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Zależy gdzie się tankuje jeszcze, 95-tka 95-tce nie równa. Słyszałem, że za naszą wschodnią granicą paliwo lepsze, bo bez biokomponentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaEnWu Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) @tomekw_76 Według elektryka przyczyną były zaśniedziałe styki na którejś wtyczce za intercoolerem. Może niech twój serwis sprawdzi w tym kierunku. Edytowane 29 Maja 2018 przez KaEnWu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekw_76 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedź @KaEnWu Niestety, u mnie po sprawdzeniu wtyczek (też mechanicy w ASO na to wpadli), wymianie oleju, itp: a w diagnostyce: Czyli lipa Edytowane 29 Maja 2018 przez tomekw_76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 W dniu 29.05.2018 o 09:17, Adasko75 napisał: też tam miałem kilka razy, dopóki tankowałem Pb95. Odkąd zacząłem jeździć na 98 mam z tym spokój Co ma piernik do wiatraka? Jaki wpływ ma paliwo na skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 2 godziny temu, msi napisał: Co ma piernik do wiatraka? Jaki wpływ ma paliwo na skrzynie nie wiem. Ale naprawdę i będę się przy tym upierał, gdy zacząłem tankować 98, te objawy znikły, a uprzednio wyskakiwały te błędy - W dniu 28.11.2017 o 15:22, KaEnWu napisał: ... zapaliła się kontrolka AT OIL TEMP [czerwona], do tego [żółte] ABS, kontrola trakcji, system wspomagania podjazdu na wzniesieniu i silnik... Ikona tempomatu oraz trybu skrzyni biegów miga, nie można przełączyć trybu skrzyni biegów. - kilka razy i musiałem je usuwać podłączoną przez port obd2 aplikacją torque. Może to tylko przypadek, może nie. nie wiem, ale daję osobiste świadectwo i nie kłamię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 A sprawdzał Ci ktoś kody błędów? Może błąd powodowało paliwo, a w konsekwencji tego błąd wyrzucała skrzynia? Zależności wprost chyba nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kovvwvval Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Witam. Chciałbym się podpiąć pod temat. Forester '09 2.5, 230, automat.: Zaobserwowałem : - AT Oil ( świeci na czerwono) - wyłączona trakcja ( świeci na żółto) - ABS ( świeci na żółto ) wg foto. Zapala się sporadycznie przy wolnej jeździe. Podpięcie pod kompa nic nie pokazuje. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błędy znikają. Kto przerabiał ? Będę zobowiązany za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Automatyczna skrzynia ma swój komp, więc przez OBD nie odczytasz błędów skrzyni. Chyba że byłeś w serwisie i oni nic nie odczytali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYs Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Cześć, Czy komuś w końcu udało się rozwikłać tą zagadkę? :) Pamiętam wątek o tym na FB. Jeden z forumowiczów wspominał wtedy, że: Cytat No mnie taki festiwal błędów się pojawił jak bokiem przedniego prawego koła przyłożyłem w krawężnik na stacji benzynowej.Skończyło się na wymianie czujnika kierownicy oraz drążka kierowniczego, bo niezauważanie się wygiął. U mnie pojawiło się to wczoraj i nie chce zniknąć :| mechanicznie żadnych niepokojących dźwięków nie słychać, jednak mrugająca czerwona kontrolka "Oil Temp" nie zachęca do jazdy, więc z chęcią się dowiem czego można się spodziewać, o ile ktoś rozszyfrował tą zagwozdkę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 20.04.2019 o 13:48, kYs napisał: Cześć, Czy komuś w końcu udało się rozwikłać tą zagadkę? Pamiętam wątek o tym na FB. Jeden z forumowiczów wspominał wtedy, że: Cytat No mnie taki festiwal błędów się pojawił jak bokiem przedniego prawego koła przyłożyłem w krawężnik na stacji benzynowej. Skończyło się na wymianie czujnika kierownicy oraz drążka kierowniczego, bo niezauważanie się wygiął. Taki błąd pojawia się na desce rozdzielczej Forestera (nie ważne czy XT, czy n/a) z różnych, często blachych powodów. U mnie w Rumunii błędy jak opisane powyżej pojawiły się przy bardzo wysokiej temperaturze zewnętrznej. Tak jak kiedyś pisała@Dyrekcja, kilkakrotne włączenie i wyłączenie zapłonu resetuje komputer i kasuje ten error. Nie potrzeba OBD, torque ani żadnych cudów. Paliwo nie ma tu nic do rzeczy, tankuję Pb 95. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez mechanik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYs Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Ok, dziękuję @mechanik za lifehack'a Ww takim razie spróbuję z tym kilkukrotnym zapłonem, żeby sprawdzić czy to chwilowy błąd czy jakaś grubsza sprawa. Niebawem mi się zbliża termin kolejnego przeglądu, więc ASO będzie miało okazję się wykazać jak się podepną z kompem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 6 minut temu, kYs napisał: Ok, dziękuję @mechanik za lifehack'a Ww takim razie spróbuję z tym kilkukrotnym zapłonem, żeby sprawdzić czy to chwilowy błąd czy jakaś grubsza sprawa. Niebawem mi się zbliża termin kolejnego przeglądu, więc ASO będzie miało okazję się wykazać jak się podepną z kompem Gdzieś @Dyrekcjapisała ile razy dokładnie. Chyba pięć, ale głowy nie dam. Ten błąd zniknie też sam, gdy w czasie zwykłej eksploatacji uruchonisz silnik wystarczającą ilość razy. Tak miałem w Rumunii. Gdy miałem jechać do serwisu w Sibiu okazało się że nie ma po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYs Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 @mechanik niestety próbowałem 10x i nie pomogło. Próbowałem też 5x z chwilowym wyciągnięciem kluczyka między próbami i też nie pomogło :| Z tego co się orientuję odpięcie aku na ok 30min powinno usunąć błędy z deski rozdzielczej, tylko nie mam 100% pewności, czy nie usunie to błędów z ECU, tak aby można było je odczytać w serwisie podpinając się do kompa. Orientujesz się jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 5 razy jak wspomniał @mechanik kasuje błędy które również wyskakują przy rozładowanym bądź odłączonym na dłużej aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się