Bartosz93 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Witam zakupilem wlasnie subaru imprezę 1.5 gaz 2007r. Mianowicie jest problem pali sie kontrolka checkengine i samochod chodzi obroty nie faluja wszystko okej tylko jest zamulony nie ma werwy wolno przyspiesza. Co moze byc przyczyna? Nowy jestem nie ogarniam jeszcze samochodh i forum. Z gory dziekuje a i dodam ze diagnostyki komputerowej jeszcze nie bylo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 To od diagnostyki zacznij. Stawiam na którąś lambdę- gaz do regulacji ale to tylko stawianieWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 2 godziny temu, Bartosz93 napisał: jest zamulony nie ma werwy wolno przyspiesza. Co moze byc przyczyna 1.5 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Tez podejrzewam ze glowna przyczyna zamulania jest pojemnosc.Wysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 (edytowane) Silnik do wymiany na normalną pojemność 1.5 litra pojemności to może mieć czajnik a nie Subaru Edytowane 22 Października 2017 przez niebieskiultras 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Tak tylko jak na 107 konii to powinien sie lepiej zbierac. Jutro pojade na komputer i zobacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Co z tego że masz 107 koni skoro te konie to muły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 W dodatku bez momentu. Mialem stara impreze 1.6 90 koni, stosunek mocy do wagi powiedzmy ze podobny, to strach bylo wyprzedzac, wystarczylo ze wyprzedzany troche przyspieszy i juz sie nie dalo go dogonic. Nie polecam Wysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Wrazenie z jazdy jest takie ze jak dodajesz gazu to tak jak by go cos trzymalo. Najlepiej ujac gazu i znowu. Albo bardzo delikatnie Mam mazde premacy 115koni i tez nie jest diabel na drodze ale w subaru mam tatak wrazenie jak by moze katalizator byl zapchany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Jak Wojtasowi z Blok Ekipy trzeba powera to przełącza szerszenia na benzynę;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 11 godzin temu, Bartosz93 napisał: zakupilem wlasnie subaru imprezę 1.5 gaz 2007r. 11 godzin temu, Bartosz93 napisał: jest zamulony nie ma werwy wolno przyspiesza. TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 1 godzinę temu, Bartosz93 napisał: jak dodajesz gazu to tak jak by go cos trzymalo. Najlepiej ujac gazu i znowu. Albo bardzo delikatnie 1 godzinę temu, Bartosz93 napisał: wrazenie jak by moze katalizator byl zapchany. Mam podobne odczucia (abstrachując od różnic silników). Ciężki temat. Zdiagnozowanie wymaga fachowości i czasu Myślę, że do rozwiązania jedynie przez dogłębną diagnostykę być może z dostępem do hamowni lub "trafienie" na naprawdę dobrego mechanika/fachowca. Czy problem występuje tylko na LPG czy na PB też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 W sumie troche na benzynie moze i lepiej jest. A pan tez ma doczynienia z takim problemem..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Na the forum bez panów proszę . Mam podobny/taki sam problem. Najczęściej (bo od czasu do czasu zdarza się, że jest tak jak być powinno) mam muła i turbodziurę. Towarzyszy temu nietypowy dźwięk wydechu (buczenie + świergotanie - trudno to opisać). Niektórzy diagności (po pobieżnym sprawdzeniu) nic nie stwierdzali. Inny (po krótkiej "przejażdżce" z podłączonym kompem) sugerował "przytkany" wydech. Nikt nie wskazał żadnej pewnej przyczyny. Wymieniłem (na uniwersalny) główny kat. Jest może (tak mi się wydaje) trochę lepiej ale dalej nie jest tak jak powinno. Przymierzam się więc do wymiany drugiego. U mnie na pewno nie jest to kwestia gazu bo występuje niezależnie od rodzaju paliwa. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Ura bus wymieniles katalizator na zwykla rure czy taka siatkowa? A check ci się pali? Jutro pojade do diagnosty na komputer moze cos sie dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Wymieniłem katalizator. Są w sprzedaży uniwersalne, zabudowane katalizatory. Wstawia się to w miejsce istniejącego. Trzeba tylko "zostawić" z dotychczasowego odcinki rur z oryginalnymi flanszami (jeżeli w taki sposób kat jest połączony w układzie wydechowym). Kat uniwersalny dobiera się wg. pojemności, mocy silnika, średnicy rur wydechu, normy czystości spalin i ew. kształtu puszki/obudowy. Zarówno przed jak i po wymianie Check`a nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Zastanawiam sie czy mozna by bylo rozciac obudowe katalizatora a w srodek zamontowac złącze elastyczne do tlumikow tzw siatkę. Ale jutro zohacze co mi komputer pokaze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Możesz przeczyścić przepływomierz masowy powietrza. Czasami pomaga w podobnych objawach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Sprawdz ile ma.do setki i porownaj z danymi katalogowymiWysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 diabel_215 dobrze radzi. 1,5 to nie STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 24 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 No i po przelaczeniu samochodu na gaz check znowu sie zapalil:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 W dniu 24.10.2017 o 12:51, Bartosz93 napisał: check znowu sie zapalil:/ A sprawdziłeś chociaż nr kodu tego błędu? Jeżeli nie to zacznij od tego. Check pojawia się tylko na lpg czy na pb też? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Na kompie wyskoczylo ze cos z rozrzadem czujnik walka czy cos takiego.i mechanik mi kazal pojezdzic 2 dni na benzynie i bylo wszystko ok. Jak tylko przelaczylem na gaz to po paru km sie zapalil A czy odepne akumulator to mi sie zresestuje ten blad? Bo znowu 50 zl placic za 10 min roboty to troche zal : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 kup sobie interfejs OBDII za parenaście zł i sam kasuj błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Witam, Bartku jedź do dobrego gazownika zrób przegląd gazu tak się robi co ok 15 tys km wymiana filtrów, regulacja itp. Prawdopodobnie na którymś cylindrze możesz mieć z byt ubogą mieszankę spowodowaną nie prawidłową pracą wtryskiwacza. Jeżeli reszta cylindrów dostaje nie odpowiednią dawkę gazu to wypalasz sobie zawory (w głowicy zaworowej) na 3 pozostałych cylindrach. Jeżeli możesz tankuj tylko na jednej stacji gazowej (stwierdzam po pojemności, że to auto nie jest użytkowana na trasach) i pod tą stację niech spec wyreguluje instalację. W Polsce nie ma norm na jakość gazu przez co jest on strasznie brudny i na każdej stacji mamy coś innego ... . Na twoim miejscu wyjeżdżał bym 2 pełne zbiorniki gazu i jeden pełen zbiornik paliwa. Pamiętaj żeby zbiornik z paliwem był do połowy pełny (wtedy nie skrapla się aż tak woda i pompa nie dostaje ... ) PS: Widzę, że koledzy Tobie cisną o tą imprezę 1.5 LPG w sumie nie dziwie się bardzo mnie rozbawili. Z góry piszę, że gaz miałem tylko w junkersie i jestem przeciwnikiem gazu mało tego nigdy nie miałem samochodu z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się