Skocz do zawartości

Witam potrzebuje pomocy.


Bartosz93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupilem wlasnie subaru imprezę 1.5 gaz 2007r. Mianowicie jest problem pali sie kontrolka checkengine i samochod chodzi obroty nie faluja wszystko okej tylko jest zamulony nie ma werwy wolno przyspiesza. Co moze byc przyczyna? Nowy jestem nie ogarniam jeszcze samochodh i forum. Z gory dziekuje a i dodam ze diagnostyki komputerowej jeszcze nie bylo.

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik do wymiany na normalną pojemność

1.5 litra pojemności  to może mieć czajnik a nie Subaru ;) 

Edytowane przez niebieskiultras
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku bez momentu. Mialem stara impreze 1.6 90 koni, stosunek mocy do wagi powiedzmy ze podobny, to strach bylo wyprzedzac, wystarczylo ze wyprzedzany troche przyspieszy i juz sie nie dalo go dogonic. Nie polecam

Wysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bartosz93 napisał:

jak dodajesz gazu to tak jak by go cos trzymalo. Najlepiej ujac gazu i znowu. Albo bardzo delikatnie

 

1 godzinę temu, Bartosz93 napisał:

wrazenie jak by moze katalizator byl zapchany. 

Mam podobne odczucia (abstrachując od różnic silników). Ciężki temat. Zdiagnozowanie wymaga fachowości i czasu  Myślę, że do rozwiązania jedynie przez dogłębną diagnostykę być może z dostępem do hamowni lub "trafienie" na naprawdę dobrego mechanika/fachowca. Czy problem występuje tylko na LPG czy na PB też?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na the forum bez panów proszę :).

Mam podobny/taki sam problem. Najczęściej (bo od czasu do czasu zdarza się, że jest tak jak być powinno) mam muła i turbodziurę. Towarzyszy temu nietypowy dźwięk wydechu (buczenie + świergotanie - trudno to opisać). Niektórzy diagności (po pobieżnym sprawdzeniu) nic nie stwierdzali. Inny (po krótkiej "przejażdżce" z podłączonym kompem) sugerował "przytkany" wydech. Nikt nie wskazał żadnej pewnej przyczyny. Wymieniłem (na uniwersalny) główny kat. Jest może (tak mi się wydaje) trochę lepiej ale dalej nie jest tak jak powinno. Przymierzam się więc do wymiany drugiego. U mnie na pewno nie jest to kwestia gazu bo występuje niezależnie od rodzaju paliwa.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem katalizator. Są w sprzedaży uniwersalne, zabudowane katalizatory. Wstawia się to w miejsce istniejącego. Trzeba tylko "zostawić" z dotychczasowego odcinki rur z oryginalnymi flanszami (jeżeli w taki sposób kat jest połączony w układzie wydechowym). Kat uniwersalny dobiera się wg. pojemności, mocy silnika, średnicy rur wydechu, normy czystości spalin i ew. kształtu puszki/obudowy. Zarówno przed jak i po wymianie Check`a nie miałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kompie wyskoczylo ze cos z rozrzadem czujnik walka czy cos takiego.i mechanik mi kazal pojezdzic 2 dni na benzynie i bylo wszystko ok. Jak tylko przelaczylem na gaz to po paru km sie zapalil

A czy odepne akumulator to mi sie zresestuje ten blad? Bo znowu 50 zl placic za 10 min roboty to troche zal : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Bartku jedź do dobrego gazownika zrób przegląd gazu tak się robi co ok 15 tys km wymiana filtrów, regulacja  itp.

 

Prawdopodobnie na którymś cylindrze możesz mieć z byt ubogą mieszankę spowodowaną nie prawidłową pracą wtryskiwacza. 

 

Jeżeli reszta cylindrów dostaje nie odpowiednią dawkę gazu to wypalasz sobie zawory (w głowicy zaworowej) na 3 pozostałych cylindrach.

 

Jeżeli możesz tankuj tylko na jednej stacji gazowej (stwierdzam po pojemności, że to auto nie jest użytkowana na trasach) i pod tą stację niech spec wyreguluje instalację.

 

W Polsce nie ma norm na jakość gazu przez co  jest on strasznie brudny i na każdej stacji mamy coś innego ... . Na twoim miejscu wyjeżdżał bym 2 pełne zbiorniki gazu i jeden pełen zbiornik paliwa. Pamiętaj żeby zbiornik z paliwem był do połowy pełny (wtedy nie skrapla się aż tak woda i pompa nie dostaje ... )

 

PS: Widzę, że koledzy Tobie cisną o tą imprezę 1.5 LPG w sumie nie dziwie się  bardzo mnie rozbawili. Z góry piszę, że gaz miałem tylko w junkersie i jestem przeciwnikiem gazu mało tego nigdy nie miałem samochodu z LPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...