LUKASWU Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Witam któregoś pieknego dnia zapalaiła się kontrolka check engine po diagnozie zawory egr (pozycja zamknieta) wymienilem na nowe w starych syf. Przy wymianie wyczyściłem także te aluminiowe rurki (tyle ile moglem)i trochę przepustnicę (bez zadnego demontażu tyle co od strony wlotu powietrza) po zmontowaniu wszystkiego do kupy check dalej swieci myślalem ze zniknie może po zrobieniu kilku km czy coś w tym stylu ale nie. Po kolejnej diagnozie wyskoczyly kolejne bledy p0123 p0223 p0638 p2433 p2441 z tego co znalazłem to 3 pierwsze mówią coś o przepustnicy a kolejne dalej jest cos nie tak z zaworem. Powiem odrazu że mechanik ze mnie żaden ale coś tam próbuje:D Może ktoś ma wieksze doświadczenie i podpowie coś w tym temacie Z GÓRY DZIĘKI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 2 godziny temu, LUKASWU napisał: Witam któregoś pieknego dnia zapalaiła się kontrolka check engine po diagnozie zawory egr (pozycja zamknieta) wymienilem na nowe w starych syf. Przy wymianie wyczyściłem także te aluminiowe rurki (tyle ile moglem)i trochę przepustnicę (bez zadnego demontażu tyle co od strony wlotu powietrza) po zmontowaniu wszystkiego do kupy check dalej swieci myślalem ze zniknie może po zrobieniu kilku km czy coś w tym stylu ale nie. Po kolejnej diagnozie wyskoczyly kolejne bledy p0123 p0223 p0638 p2433 p2441 z tego co znalazłem to 3 pierwsze mówią coś o przepustnicy a kolejne dalej jest cos nie tak z zaworem. Powiem odrazu że mechanik ze mnie żaden ale coś tam próbuje:D Może ktoś ma wieksze doświadczenie i podpowie coś w tym temacie Z GÓRY DZIĘKI! A mógłbyś to jakoś po polsku napisać? Nie da się tego czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 1 godzinę temu, lojszczyk napisał: mógłbyś to jakoś po polsku napisać? Nie da się tego czytać Nie jest tak źle, lepsze kwiatki można znaleźć. A co do tematu - twoje błędy wskazują nadal na problem z zamkniętym zaworem. Wymieniałeś na nowy czy wsadziłeś używkę? Po wymianie kasowałeś błędy czy tylko liczyłeś że same się wykasują? Najlepiej to zrób reset kompa, adaptację i napisz czy masz jakieś błędy po tym zabiegu. Sprawdź też czy podłączyłeś wszystko do przepustnicy bo masz też błędy od położenia pedału gazu, ale to sporadycznie może się zdarzać czasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Po kasowaniu błędów jeżeli nadal będą błędy możesz prześledzić jakość wpięcia kostek i wtyczek = często niedomknięte/zatrzaśnięte generują zamęt. p.s. po co do przepustnicy dochodzi zasilanie i powrót płynu chłodniczego ??? dotyczy silnika ej253, nie wiem jak innych. Edytowane 14 Maja 2017 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arqus Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) Cześć wszystkim, mam pytanie a propos EGR, z problemu kodu P0400, chciałbym wykręcić go sam i wyczyścić, aczkolwiek jak patrzę na dostęp do śrub, od dołu, to czy można odkrecic go bez demontażu kolektora? Nie wiem jak tam rękę wsadzić, nie mówiąc o samym wykreceniu śrub, może grzechotka łamaną, albo inny krótki śrubokręt, czy może nie kombinować i oddać do mechanika, proszę o radę Subaru Legacy 2.0 165 2006r. Benzynka (mam świadomość, że wypadało by od razu się zaopatrzec w nowa uszczelke, a także by się bronić, aby nic nie wpadło do silnika) Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Arqus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 You have marked a secondary air system valve. EGR valve is located near the red cap of the alternator cable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arqus Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Sasha_A80 napisał: You have marked a secondary air system valve. EGR valve is located near the red cap of the alternator cable. To co ja zaznaczyłem? Nie dotyczy ta zaznaczona część błędu P0400? Tak to jest zbierać wiedzę z internetu.. Chcesz mi powiedzieć, że tutaj jest EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 This is correct EGR valve location. P0400 is due to blocked EGR. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arqus Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Sasha_A80 napisał: This is correct EGR valve location. P0400 is due to blocked EGR. What is correct? Photo 1 or 2. I know is blocked. Edytowane 24 Stycznia 2019 przez Arqus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Sasza Ci napisał, że EGR valve to nie jest to co pokazałeś na 1-szej fotografii. Fotka przedstawia jak pisze Sasza "secondary air system valve". Twoje błędy dotyczą zaworów tego systemu a nie zaworu EGR, który (np. w moim forku) jest na prawym kielichu. Reasumując: nieprawidłowo nazwałeś zawór, który Ci się zablokował. Pozdrawiam, Edytowane 24 Stycznia 2019 przez ura_bus poprawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arqus Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 15 godzin temu, ura_bus napisał: Sasza Ci napisał, że EGR valve to nie jest to co pokazałeś na 1-szej fotografii. Fotka przedstawia jak pisze Sasza "secondary air system valve". Twoje błędy dotyczą zaworów tego systemu a nie zaworu EGR, który (np. w moim forku) jest na prawym kielichu. Reasumując: nieprawidłowo nazwałeś zawór, który Ci się zablokował. Pozdrawiam, Dobrze, to czy do zaworu EGR trzeba rozbierac górna część silnika czy można go odkrecic w normalny sposób? Bo się zabierałem już parę razy do tego i nie mam pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Odpowiedzi prawdopodobnie możesz też poszukać tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2006/Legacy 2006/ Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Remove the alternator belt and move the alternator up. Remove the EGR valve. EGR valve itself and\or piping inside the intake manifold may be blocked. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Łe, ja bym wolał odpowiedzi cyrylicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Angielski raczej zna więcej osób u nas, ale to pewnie zależy, ile na liczniku Tak czy siak, daj znać, czy naprawa, o której pisze Kolega wyżej, coś pomogła. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 3 hours ago, Guliwer said: Łe, ja bym wolał odpowiedzi cyrylicą https://www.drive2.ru/l/1081436/ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arqus Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się