SAAB2.3AERO Opublikowano 15 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Dzisiaj dzień sukcesy więc popijam kawę i lecę wkładać silnik do nory:) trzymajcie kciuki:) To pochwaliłem dzień sukcesu przełożony na kiedy indziej bo leje się olej z pod koła zamachowego po odpaleniu ... coś musiałem zje.... Nic to, w tygodzniu wyjme chama znowu i ogarnę. trochę dziwnę bo w sumie tylko uszczelniaczem może lecieć a jego na pewno wymianiałem. W sumie wszystko wymieniałem zobaczymy. Jeszcze wydech gdzieś pod turbo pierdzi więc też obczaje o co mu chodzi bo przed wyjęciem było elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Kombiak żyje:) zrobione około 200 kilometrów i nic nie eksplodowalo Docieramy dalej i walczę z falowaniem obrotów. Potrzebuje kogoś z bliźniaczym silnikiem żeby wyeliminować pewne rzeczy. Ktoś chętny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Subek dostał nową przepływkę i temat obrotów opanowany silnik teraz na wolnych pracuje pięknie, nie telepie nim,nie ma wypadania zapłonu itd. Wczoraj w nocy stwierdziłem że brzmi mało Imprezowo i założyłem końcowy który już leżał długo i czekał. Dzisiaj zrobie fotki jak to wygląda bo dla mnie jest petarda Docierania ciąg dalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Żeby nie było że auto zapadło się pod ziemię to kilka fotek Zostało mi 200 km do końca docierania więc już nie długo dobry olej i w końcu posłucham sobie wydechu na wysokich obrotach i przy dmuchnieciu turbo Kupiony IC z Wrx, czeka na montaż, wymieniane tuleje belki na poliuretan z moją małą przeróbka, dyfer od BADYLA też czeka na montaż bo wydaje podejrzane dźwięki. Narazie powoli idą pracę bo remont silnika mnie zrujnowal ale do przodu. Następny cel to napęd. Zacznę od rozebrania swojego starego dyfra Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez SAAB2.3AERO 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rt Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 gratki teraz już można się umówić i spotkać przy Narodowym np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 A no raczej Mów kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Subek już po dotarciu, teraz czas na układanie to więc obroty w górę i stopniowo boost Szukam jakiś rozsądnych zegarów dodatkowych, jakby ktoś polecił coś to będę wdzięczny. Podsumowanie remontu zrobię tak jak obiecałem tylko rachunki pozbieram bo trochę ich jest. Mam nadzieję że niedługo uda mi się wziąć za zawieszenie i wszystkie gumy z tylu powymieniac i przy okazji wrzucę dyfer bo leży i czeka. Postęp pracy nie jest spektakularny, ale to zasługa tego że silnik został zrobiony od podstaw i wywiercil nie małą dziurę w funduszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Gaugany to w kolejności cenowej (i dostępności)Autogauge Stepper Motor i odmianySTRiDepoOmoriLamco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Co polecacie jako złoty środek między cena a jakością i trwałością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Chyba SRTi DSD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) Gdzie można je dostać ? A czy te Depo co sa po 200-300 zł sa coś warte? Chce kupić ciśnienie doladowania oleju i temp oleju. Edytowane 9 Września 2017 przez SAAB2.3AERO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Allegro albo u Carfita.Podróbki Depo daruj sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Przekonał:) jeden zegar w cenie kompletu auto galganow ale nie lubię mieć gowna w aucie A co do blow offa jakieś doświadczenia? Kupiłem Subka z Hks lub jego repliką i czasem na chwilę to zakładam żeby ująć sobie kilka lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Stri DSD: Boost - około 500Olej - około 500Są w Warszawie Autogauge SM peak - boost około 300SM peak olej - około 350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Zrobiony 1000 km po dotarciu czyli łącznie 4 tysiące km. Ostatni 1000 km na lekkim doladowaniu czyli 0,5 bara. Teraz kolej na ostatni etap czy Full boost Przy mocniejsze jeździe na obecnym 0,5 bara spalanie wychodzi tak : 400 km na baku czyli około 13 litrów co uważam za eleganckie spalanie. Mechanizm wycieraczek mnie boli strasznie na obecną chwilę. Muszę też pokombinować z zawiasem i oponami bo nie do końca podoba mi się prowadzenie ale powoli bo jak wiadomo nie od razu Radom zbudowano Praca trwa !!!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 14 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Mój pamiętniczku właśnie minęło 5 tysięcy od poskładania silnika w Subku, oleju nie ubywa, płynu chłodniczego również. Jedyne narazie co ubywa to paliwo w kociołku. W aucie narazie bez spektakularnych modów tuningów i performersów cieszę się jazdą chociaż jako że lubie mieć dopieszczone auto w każdym aspekcie to lista spraw do ogarnięcia cały czas rośnie bo dopatruje się różnych drobnych rzeczy wynikających z wieku auta. Z czasem będę nad tym pracował bo trzeba zbierać powoli części i fundusze na działania. Po przejechaniu 4 tysięcy podpiąłem selenoid czyli turbo powinno teraz ganiać na 0,9 bara. I tu pytania, bo w peaku czyli chwilowo jest te 0,9 ale stałego można powiedzieć że jest 0,75 bara. Czy u was na seryjnym kompie jest tak samo? Chciałem się wybarć na hamownie z pomiarem AFR dla spokoju ducha i tu kolejne pytanie czy macie kogoś do polecenia ? Następne pytanie czy ktoś ma sposób naprawy/regeneracji mechanizmu wycieraczek bo jest dramat? Dla tych co czasem odwiedzają kilka fotek Lubie te kobiece kształty ... Wybaczcie że nie jest wypicowane ale pogoda nie pomaga :) obiecałem że zrobię jakieś podsumowanie remontu więc zamieszczam fotki paragonów to akurat nie związane z remontem ale jest Z tego co pamiętam do przepływka A to za rurę dolotu nową . Nie chcą mi się wczytać zdjęcia rachunku za obróbkę silnika więc zrobie poniżej podsumowanie słowne: OBRÓBKA SILNIKA: 5300 zł szlif cylindrów 600zł osiowanie bloku 500zł pasowanie wału 200zł pasowanie korbowodów 240 zł planowanie bloku 200zł wzmacnianie bloku czyli takie pół zamknięcie 300zł tłoki Mahle 92,50 mm 2500zł panewki wału ACL 650zł nowe tulejki korbowodowe 120zł Nowe uszczelniacze zaworowe wydechowe i dolotowe 190zł Planowanie głowic, sprawdzenie na szczelność, wymiana uszczelniaczy i dotarcie 700zł Gdzieś jeszcze zapodziałem fakturę za uszczelki kolektorów, głowic i pompą oleju, znajdę to aktualizuje bo napewno gdzieś jest. Edytowane 14 Października 2017 przez SAAB2.3AERO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Szanuję za dokładną rozpiskę co ile kosztowało. Przyda się to kolejnym szukającym orientacyjnych kosztów remontu GieTka. Tak patrzę na fotki i nie leży mi niebieski siatex w przednim zderzaku, wiec również dorzuciłbym do listy zakupów listwy w zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 14 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Mi też nie pasuje, narazie trysne to na czarno a chciałbym docelowo inny zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Tak coś czuję, że będzie to jedno z lepiej dopieszczonych kombi w PL w tym roczniku z czasem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 10 godzin temu, Ayu napisał: Tak coś czuję, że będzie to jedno z lepiej dopieszczonych kombi w PL w tym roczniku z czasem Też mam takie wrażenie. Lakier pięknie się świeci, a jak widać mechanika idzie w świetnym kierunku. Gratki i powodzenia w dalszych pracach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Co do mechanizmu to pewnie pracuje po za zakresem pracy normalnej (trzaska o listwe lub maskę)? Jeśli tak to albo kupisz w USA tulejki Dormana i je wymienisz bądź kupisz drugi mechanizm i z 2 pospawasz jeden. Lub zostaje najdroższy wariant czyli nowy mechanizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 (edytowane) (Dzięki chłopaki za komentarze Niestety chwilowo brak czasu doskwiera więc nic do przodu, dzisiaj tylko rano wyszedłem pojeździć bo cały tydzień na to czekałem:) Dzisiaj Subek był na bieżni i pomiarze AFR. Pomiar robiony na Pb 95, AFR w skrajnym punkcie pod koniec obrotomierza wynosi 11,8 co jest graniczną wartością biorąc pod uwagę że rzadko korzystam z końca obrotomierza, ale w przyszłości mocniejsza pompa paliwa i strojenie konieczne Edytowane 24 Października 2017 przez SAAB2.3AERO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ok, a więc wczoraj a w zasadzie też i dzisiaj bo skończyłem o 5 rano trochę podziałane. Założona pompa paliwa DW i wymiana przewdów przy samym wejściu do baku, udało mi się też naprawić wycieraczki i gęba mi się cieszy z tego bo w końcu używanie wycieraczek nie jest okupione moim bólem i cierpieniem słysząc prace tego mechanizmu. Wymieniłem też osłony na przedniej prawej półosi + oczywiście czyszczenie i nowy smar przegubów. Wymieniony został też DP na 3 calowy. I niestety są też złe wieści .... Mimo że auto wygląda na ładne blacharsko i było robione podobno w tym roku (kupiłem je w marcu) to oczywiście jest zrobiona fuszerka... Tylne kielichy są do ratowania. Od strony błotnika czyli tak jakby zewnętrzna scianka liekicha jest chujo....a Czy ma ktoś jakiegoś dobrego blacharza który wytnie zewnętrzny błotnik, dostanie się do kielicha i zrobi to zgodnie ze sztuką czyli wzmocni całość i dobrze obspawa ten element i przed zamknięciem tego zabezpieczy to wewnątrz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAAB2.3AERO Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 temat spadł na dalekie strony :/ Subek gania bez fochów, oststnio pykneło mu na blacie 400 000 ku zaskoczeniu wszystkich bo nie wyglada na swoje lata ani przebieg. Z okazji zacnego przebiegu dpstał nowy olej i filtr. Jest to równo 7 tysięcy po dotarciu czyli 10 tysi po remoncie i oleju nie dolałem ani razu, piec zachowuję się jak należy. Niestety auta się mnie nie trzymają i ja lubie jeździć różnymi wozami więc jak by ktoś chciał dalej dbać i kochać jak ja kocham to jest do sprzedania. Narazie nie wystawiam nigdzie po za forum. Wszystko w sumie jest w temacie. Cena dla forum to 25 000zł z sercem jak dzwon. Do podspawania są tylne kielichy, magiel ma lekki luz a tak ogólnie wóz w najprawdę zajebistej kondycji. Moje najfajniejsze daily jak do tej pory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Trochę szkoda twojego Serca włożonego i kasy, ale cóż życie jest zbyt krótkie. Aby jeździć " jednym " SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się