Jump to content

SAAB2.3AERO

Użytkownik
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Dobry

About SAAB2.3AERO

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    GT 99' z plecakiem :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli tak oceni warsztat który będzie to robił to czemu nie ?
  2. Najpewniej czujnik położenia wałka rozrządu
  3. Docieranie jest docieraniem i żaden chu.j nie ma prawa tego podważać !!!! Taką odpowiedź dostałbyś w wojsku Ogólnie jak Cię swędzi kilka złotych w kieszeni to rób jak uważasz ale jeśli jest inaczej to trzymaj się tego co poradził Ci składający silnik bo on w pewien sposób daje gwarancje na to co zrobił ale jak spaprzesz jego robotę niby lekkim bokiem na śniegu to bo nikt nie widzi, to pretensje będziesz miał do chłopa. Trzyj na spokojnie, pierwsze 500km są najważniejsze. Ruszania ze świateł nie przeskoczysz ale docieranie w mieście to w sumie najlepsza sprawa bo masz zmienne warunk
  4. Ktoś może się wypowiedzieć kto posiada u siebie Ecu Mastera? w EJ 205 najlepiej
  5. Poszło. Trzymam kciuki
  6. Polecam Mikody, miałem w kilku autach i sprawdzaly się dobrze. Były głośne przy hamowaniu ale spełniały swoje zadanie. W połączeniu z miękkim klockiem hamowaly bardzo dobrze w cięższym aucie na zwykłym zacisku. Na pylenie nie zwracałem uwagi, czasem piszczaly.
  7. Ja zawsze chętnie pod warunkiem że skończę pracę.
  8. Szukanie może wynikać z pasowania silnika które przy kutych bebechach jest inne. Nie można uogulniac ze kuty rozpadnie się wtedy A nie kuty kiedy indziej. Wszystko zależy od wielu czynników. Ja swój zakulem bo nie miałem innego wyjścia ale pasowanie było pod cywilna/uliczna jazdę. Nie poprawna eksploatacja jest w stanie ubić najlepiej złożony silnik i składany na najlepszych gratach Dlaczego tak sądzisz?
  9. Temperatura oleju to dobry wyznacznik, ja narazie mam tylko ciśnienie oleju więc zawsze patrzyłem kiedy spadnie do poziomu jaki jest na rozgrzanym i wtedy uznaje ze jest jak należy. Mechanika łapie trochę wolniej temperaturę niż płyny ale nie jesteśmy na Syberii więc opóźnienie nie jest bardzo duże. Ja zalewam Valvoline VR1 5w50 tak dodam żeby informacja była kompletna
  10. Zapowiada się dobra pogoda to może jakiś spot?
  11. nie upieram się że to jedyna słuszna droga i nikogo nie namawiam temperatura oleju to jedno ale jeszcze temperatura mechaniki zostaję. napisałem tylko jak ja sobie założyłem jako dobrą radę
  12. hehehe nie, ale mój SAAB kręci się po Warszawie moja teraz niebieska wanna a swoją drogą to połączenie Subaru i Saaba to mało udany projekt
  13. po numerze części to raczej sprawdzisz. jak byś był bliżej to możnaby pozamieniać graty dla sprawdzenia. u mnie był problem z obrotami ale niskimi, wszystcy mówili że silnik krokowy ale sprawdziłem go i był ok. Winna była przepływka. Na nowej problem z głowy.
×
×
  • Create New...