Skocz do zawartości

SAAB2.3AERO

Użytkownik
  • Zawartość

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SAAB2.3AERO

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    GT 99' z plecakiem :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. SAAB2.3AERO

    Remont silnika Impreza GT

    Jeśli tak oceni warsztat który będzie to robił to czemu nie ?
  2. SAAB2.3AERO

    Impreza 2002 wrx 218 koni

    Najpewniej czujnik położenia wałka rozrządu
  3. SAAB2.3AERO

    STI GD 2002 - jak oganąć nadkola (wew i zew) i progi

    Ktoś z was jest blacharzem ?
  4. SAAB2.3AERO

    Pytania przy docieraniu

    Docieranie jest docieraniem i żaden chu.j nie ma prawa tego podważać !!!! Taką odpowiedź dostałbyś w wojsku Ogólnie jak Cię swędzi kilka złotych w kieszeni to rób jak uważasz ale jeśli jest inaczej to trzymaj się tego co poradził Ci składający silnik bo on w pewien sposób daje gwarancje na to co zrobił ale jak spaprzesz jego robotę niby lekkim bokiem na śniegu to bo nikt nie widzi, to pretensje będziesz miał do chłopa. Trzyj na spokojnie, pierwsze 500km są najważniejsze. Ruszania ze świateł nie przeskoczysz ale docieranie w mieście to w sumie najlepsza sprawa bo masz zmienne warunki, co chwilę ruszanie itd. Unikaj stałego obciążenia jak i skrajnego obciążania. Podciśnienie cały czas i zmienne obroty przez pierwszy 1000km nie przekraczałbym 3000obr/min. Mega płynne i delikatne wciskanie gazu. Turbo w GT jest malutkie i wkręca się momentalnie więc panowanie nad prawą nogą jest ważne, nie grzać silnika na postoju, pilnować oleju, i słuchać gościa który złożył Ci piec.
  5. SAAB2.3AERO

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowione:)
  6. SAAB2.3AERO

    Mapa ECU Master

    Ktoś może się wypowiedzieć kto posiada u siebie Ecu Mastera? w EJ 205 najlepiej
  7. SAAB2.3AERO

    Pomoc

    Poszło. Trzymam kciuki
  8. SAAB2.3AERO

    Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Polecam Mikody, miałem w kilku autach i sprawdzaly się dobrze. Były głośne przy hamowaniu ale spełniały swoje zadanie. W połączeniu z miękkim klockiem hamowaly bardzo dobrze w cięższym aucie na zwykłym zacisku. Na pylenie nie zwracałem uwagi, czasem piszczaly.
  9. SAAB2.3AERO

    [Warszawa] - Spoty Forumowe

    Ja zawsze chętnie pod warunkiem że skończę pracę.
  10. SAAB2.3AERO

    Zakuty silnik

    Szukanie może wynikać z pasowania silnika które przy kutych bebechach jest inne. Nie można uogulniac ze kuty rozpadnie się wtedy A nie kuty kiedy indziej. Wszystko zależy od wielu czynników. Ja swój zakulem bo nie miałem innego wyjścia ale pasowanie było pod cywilna/uliczna jazdę. Nie poprawna eksploatacja jest w stanie ubić najlepiej złożony silnik i składany na najlepszych gratach Dlaczego tak sądzisz?
  11. SAAB2.3AERO

    Zakuty silnik

    Temperatura oleju to dobry wyznacznik, ja narazie mam tylko ciśnienie oleju więc zawsze patrzyłem kiedy spadnie do poziomu jaki jest na rozgrzanym i wtedy uznaje ze jest jak należy. Mechanika łapie trochę wolniej temperaturę niż płyny ale nie jesteśmy na Syberii więc opóźnienie nie jest bardzo duże. Ja zalewam Valvoline VR1 5w50 tak dodam żeby informacja była kompletna
  12. SAAB2.3AERO

    [Warszawa] - Spoty Forumowe

    Zapowiada się dobra pogoda to może jakiś spot?
  13. SAAB2.3AERO

    Zakuty silnik

    nie upieram się że to jedyna słuszna droga i nikogo nie namawiam temperatura oleju to jedno ale jeszcze temperatura mechaniki zostaję. napisałem tylko jak ja sobie założyłem jako dobrą radę
  14. SAAB2.3AERO

    Zakuty silnik

    hehehe nie, ale mój SAAB kręci się po Warszawie moja teraz niebieska wanna a swoją drogą to połączenie Subaru i Saaba to mało udany projekt
  15. SAAB2.3AERO

    Impreza Gt My99 - Jakie napięcia powinien mieć przepływomierz ?

    po numerze części to raczej sprawdzisz. jak byś był bliżej to możnaby pozamieniać graty dla sprawdzenia. u mnie był problem z obrotami ale niskimi, wszystcy mówili że silnik krokowy ale sprawdziłem go i był ok. Winna była przepływka. Na nowej problem z głowy.
×