Amstaff23 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Homeland. Ostatni sezon wymiata. Potwierdzam. Bo poprzedni był słaby i juz się bałem, że tak zostanie. Z fajnych Ray Donovan i Banshee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 A jak nowe Archiwum X? Jak dla mnie z odcinka na odcinek coraz większą porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 No i koniecznie "The Shield" (Świat glinarzy) Mocne kino! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 3 sezon "elementary" na tapecie mam teraz, nawet fajnie skrojony. Hand of god- według mnie ma potencjał. The slap- też mi się lekko oglądało początkowe odcinki. No i na daną chwilę numero uno- najnowsze odcinki shameless:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daisy Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Mnie bardzo rozczarował drugi sezon "True Detective". O ile, pierwszą część oglądało się o tak: O_O (mimo nie w pełni wykorzystanego potencjału całej historii), to później już tendencja spadkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T K A C Z U Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Polecam FARGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daisy Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Jesteś kolejną osobą, która poleca ten tytuł, muszę się wreszcie zmobilizować i obejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Truposze wracają a z nowości - Colony nawet fajne, tak 6 na 10 dla nastolatek The Shannara Chronicles jak ktoś lubi coś ala Wikingowie itp. - The Last Kingdom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Fargo 2 nawet chyba lepsze od Fargo 1. Bardziej w klimacie oryginalnego kinowego W tej chwili moje Top10 to: 1. Breaking Bad 2. Dr House 3. Fargo 4. House Of Cards 5. Pitbull 6. Sześć stóp pod ziemią 7. The Bridge 8. Miasteczko Twin Peaks 9. Homeland 10. Przystanek Alaska (sentymentalnie) Do Narcos dopiero się przymierzam Edytowane 15 Lutego 2016 przez romek_l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Fargo 2 nawet chyba lepsze od Fargo 1. Bardziej w klimacie oryginalnego kinowego W tej chwili moje Top10 to: 1. Breaking Bad 2. Dr House 3. Fargo 4. House Of Cards 5. Pitbull 6. Sześć stóp pod ziemią 7. The Bridge 8. Miasteczko Twin Peaks 9. Homeland 10. Przystanek Alaska (sentymentalnie) Do Narcos dopiero się przymierzam Odwroci Twoja liste do gory nogami Orange is the new black jest tez ok, chociaz przy 3 sezonie chwilowo odpiscilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Koniecznie zobaczcie Narcos! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Orphan black tez fajne jak ktoś lubi takie klimaty. 4 postacie grane przez jedną aktorkę, moim zdaniem całkiem udanie Edytowane 16 Lutego 2016 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) A jak nowe Archiwum X? Jak dla mnie z odcinka na odcinek coraz większą porażka. Zdecydownie. 1 odcinek świetny, reszta jest tak nietrafiona Edytowane 18 Lutego 2016 przez Cichaczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel szuszu Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Fargo 2 nawet chyba lepsze od Fargo 1. Bardziej w klimacie oryginalnego kinowego W tej chwili moje Top10 to: 1. Breaking Bad 2. Dr House 3. Fargo 4. House Of Cards 5. Pitbull 6. Sześć stóp pod ziemią 7. The Bridge 8. Miasteczko Twin Peaks 9. Homeland 10. Przystanek Alaska (sentymentalnie) Do Narcos dopiero się przymierzam breaking bad, wogole nie czaje klimatu, nie podszedł Dr house to samo. Fargo jest spoko. Może później zrobie swoją listę... Odwroci Twoja liste do gory nogami chyba tak Moja lista seriali : 1. Star Trek The Next Generation 2. Vikingowie 3. Kompania Braci 4. Twin Peaks 5. Death Note 6. Gra o Tron 7. Z archiwum X Powiem tak: Z racji że jestem wielkim fanem serii Star Trek dałem nr1. Vikingowie to wspaniały serial, budzi grozę, ogromne emocje i niepowtarzalny klimat. Kompania braci wiadomo. reszta mnie szczyka Edytowane 18 Lutego 2016 przez pawelszuszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Polecam serial pt. "Hannibal". Więcej niż bardzo dobry. Tym samym witam w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 A ja od siebie polece 3 dobre seriale : 1. Sons of Anarchy - Synowie Anarchii 2. The Walking Dead - Żywe trupy 3. Fringe - Na granicy światów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel szuszu Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Polecam serial pt. "Hannibal". Więcej niż bardzo dobry. Ten hannibal zainteresowałem sie przez chwile. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Sons of Anarchy - Synowie Anarchii Właśnie miałem zapytać, czy ktoś to oglądał poza mną? Dla mnie najlepszy serial ever. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jak ktoś lubi seriale o zombie, polecam Z Nation. Jak dla mnie co najmniej klasę lepszy niż nudne Walking Dead Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel szuszu Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Dla mnie najlepszy serial ever. dzisiaj to zaczne ogladać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Ja uwielbiam motocykle i dlatego zacząłem oglądać, bo myślałem, że może jakiś fajny serial o motocyklach. Okazało się, że to tylko mała cząstka tego, a jak już się wkręcisz w niego, to strasznie wciąga. I większość ludzi, którzy to oglądali twierdzi, że się mocno przywiązała do postaci. Poza tym ma coś takiego, co ja akurat lubię, że nie kończy się zawsze, że żyli długo i szczęśliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jak ktoś lubi seriale o zombie, polecam Z Nation. Jak dla mnie co najmniej klasę lepszy niż nudne Walking Dead nie no chłopie żartujesz ? dla mnie Z Nation to parodia WD - tak to odebrałem, 2 sezonu nie oglądałem wystarczył mi pierwszy choć i to było stratą czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jak ktoś lubi seriale o zombie, polecam Z Nation. Jak dla mnie co najmniej klasę lepszy niż nudne Walking Dead nie no chłopie żartujesz ? dla mnie Z Nation to parodia WD - tak to odebrałem, 2 sezonu nie oglądałem wystarczył mi pierwszy choć i to było stratą czasu Kwestia gustu, WD było na poważnie i dla mnie nudne, Z Nation ma pomysł, a drugi sezon jeszcze lepszy od pierwszego. W jednym odcinku zagrał nawet George RR Martin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Popieram,dla mnie WD to flaki z olejem rozciàgnięte jak jakiś serial z Polsatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Ja uwielbiam motocykle i dlatego zacząłem oglądać, bo myślałem, że może jakiś fajny serial o motocyklach. Okazało się, że to tylko mała cząstka tego, a jak już się wkręcisz w niego, to strasznie wciąga. I większość ludzi, którzy to oglądali twierdzi, że się mocno przywiązała do postaci. Poza tym ma coś takiego, co ja akurat lubię, że nie kończy się zawsze, że żyli długo i szczęśliwie troszkę spojlerujesz:P obejrzałem od deski do deski bez znudzenia etc. Miał słabsze i lepsze chwile, ale warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się