FilipeK Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 30 minut temu, OWOC napisał: Bardzo fajny samochód, ale brakuje mi tego czegoś co by sprawiło, że chciał bym go mieć. remapu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 25 minut temu, FilipeK napisał: remapu Wzrostu poniżej 180cm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 19 minut temu, OWOC napisał: Wzrostu poniżej 180cm trzeba bylo stać w tej samej kolejce oo ja, a nie tam sie po wzrost gdzieś pchałeś zebym ja tylko wiedzial za czym ja stałem w tej kolejce, chyba za pączkami w tlusty czwartek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, skwaro napisał: Tak samo przy G80, F80 jest cudem a nawet E36 nabiera ogłady Ale potem wchodzi Alfa i czar pryska Nie u wszystkich pryska Alfa jest nowsza, ale F80 mimo designu sprzed dekady nadal wygląda dobrze. W sumie Giulia to trójka narysowana w stylu feminine italian Edytowane 20 Grudnia 2020 przez Zyzol 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 F80 to bardzo ladnie narysowane auto zwlaszcza w wydaniu M. Moim skrormnym zdaniem obok E30 to najladniejsza Mka jaka BMW do tej pory zrobilo. Eh jeszcze za nia zatesknimy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 57 minut temu, turdziGT napisał: F80 to bardzo ladnie narysowane auto zwlaszcza w wydaniu M. Moim skrormnym zdaniem obok E30 to najladniejsza Mka jaka BMW do tej pory zrobilo. Eh jeszcze za nia zatesknimy Dla mnie ciągle najładniejszym M3 jest E46 zwłaszcza CSL <3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 W dniu 20.12.2020 o 11:41, Zyzol napisał: Alfa jest nowsza, ale F80 mimo designu sprzed dekady nadal wygląda dobrze. dla mnie problem z alfą to wnętrze, bmw robi solidniejsze wrażenie, i ma prostdzą obsługę. No i multimedia w przedliftowych alfach to porażka 1 godzinę temu, FilipeK napisał: Dla mnie ciągle najładniejszym M3 jest E46 zwłaszcza CSL e92 też robi robotę. F80 jst dla mnie najładniejszym 4 drzwiowym M3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 W dniu 14.12.2020 o 23:48, Przemek1979 napisał: Seria 275 KM ale STAGE 3 = 400KM Cena 120tys. jak dla mnie rewelacja, prowadzi się bardzo dobrze a dźwięk seryjny jest wręcz zbyt agresywny. 120k za nówkę? w którym salonie taka cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Byłem obejrzeć bobra przy okazji ostatniej wizyty w ASO. Ale to jest dramatycznie brzydkie. Niestety nie mieli M4 tylko zwykły model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 38 minut temu, krist napisał: F80 jst dla mnie najładniejszym 4 drzwiowym M3 zgadzam sie w 100 procentach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 (edytowane) 34 minuty temu, chojny napisał: Byłem obejrzeć bobra przy okazji ostatniej wizyty w ASO. gość niby robi heheszki, niby że to dla tych co się chca wyróżnić, no ale jest źle wizualnie po prostu Edytowane 21 Grudnia 2020 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 4 minuty temu, krist napisał: gość niby robi heheszki, niby że to dla tych co się chca wyróżnić, no ale jest źle wizualnie po prostu Mercedes C Coupe wygląda jak milion dolców a kosztuje zdecydowanie mniej niż na to wygląda. Aktualnie chyba jedno z najładniejszych coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 10 godzin temu, FilipeK napisał: Dla mnie ciągle najładniejszym M3 jest E46 zwłaszcza CSL <3 Dzijzasz czas dla mnie za szybko leci :) Naturalnie E46 tez jest śliczna chyba nawet na równi z E30 i tak jak Krist pisze F80 jako najlepsze 4 drzwiowe ktore w sumie bardziej preferuje. E36 tez wole jako sedan niz coupe i tak samo uwazam ze w budzie F80 M3 jest zdecydowanie ładniejsze niz M4. Nie wiem ale mam wręcz awersje do BMW coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 8 godzin temu, chojny napisał: Byłem obejrzeć bobra przy okazji ostatniej wizyty w ASO. Ale to jest dramatycznie brzydkie. Niestety nie mieli M4 tylko zwykły model. Zwykle modele sa dramatyczne , Mki ratują troche bardziej muskularne linie i blotniki ale to i tak nie pomaga. Auto skreślone do póki nie poprawia. Szkoda bo M3 touring miał bym na prawde ochotę no ale mie nie dane bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Niesamowite jak czasy i gusta sie zmieniają i chyba każde mocne auto musi przejść przez fazę dresów zanim stanie sie klasykiem. Po latach znow mogę powiedzieć ze E36 wyglada swietnie i na prawde bym teraz taka bejce przytulił 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 (edytowane) 9 godzin temu, krist napisał: dla mnie problem z alfą to wnętrze, bmw robi solidniejsze wrażenie, i ma prostdzą obsługę. No i multimedia w przedliftowych alfach to porażka e92 też robi robotę. F80 jst dla mnie najładniejszym 4 drzwiowym M3 a to widzisz gusta są rożne, mnie się właśnie w alfie wnętrze podoba w odróżnieniu od niemieckich konkurentów -przed wszystkim nie ma sterczacego tabletu no i stylistka ogólnie mi bardziej odpowiada. Obecne wnętrza BMW do mnie nie specjalnie nie przemawiają. W Mercedesie i Audi jak dla mnie troche za odpustowo/luksusowo, zwłaszcza w ostatnich wersjach Mercedesach tymi z tym dużym wyświetlaczem. W Mercedesach ludzie się skarzą że trzeszcza plastiki w nowych, znajomy ma nowego GLE i też coś tam mu trzeszczy u mnie w Alfie na razie nic nie skrzypi albo głuchy jestem Co do mediów to mi nic nie brakuje, ale ja nie jestem wymagający pod tym wzgledem i przesiadłem się z (Forka XT 2014 r). Jest Android/Aple car, w miare dobre audio HarmanCardon i nic wiecej nie potrzebuje, chciaz przydałoby się może możliwośc większej konfiguracji trybów jazdy. Sa pomiary ciśnienia w oponach , poziomu oleju na wyswietlaczu, szkoda że nie ma ciśnienia doładowania i temperatury oleju -tego brakuje. Natomiast to zdecydowanie poządane by były światła ledowe lub laserowe chociaż te co są oswietlają wystarczającą No i największy mankament pewnie do ogarnięcia to kamera cofania tutaj jakośc obrazu - DRAMAT !!! Jest aktywny tempomat i asystent pasa ruchu nie ma asystenta parkowania i innych tego typu systemów autonomicznej jazdy (przynajmniej w przedliftach) ja nigdy nie miałem wiec może nie wiem co tracę). Tak z ciekawości czego Ci brakuje w Alfach jeśli chodzi o multimedia ? Edytowane 21 Grudnia 2020 przez jaszyn 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Godzinę temu, turdziGT napisał: Niesamowite jak czasy i gusta sie zmieniają i chyba każde mocne auto musi przejść przez fazę dresów zanim stanie sie klasykiem. Po latach znow mogę powiedzieć ze E36 wyglada swietnie i na prawde bym teraz taka bejce przytulił najpierw je dresy muszą zeszmacić, żeby okazy ktory przezyly zostaly klasykami Z e30 bylo dokladnie to samo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, chojny napisał: Byłem obejrzeć bobra przy okazji ostatniej wizyty w ASO. Ale to jest dramatycznie brzydkie. Niestety nie mieli M4 tylko zwykły model. M4 można poszukać w salonie... Lexusa Edytowane 22 Grudnia 2020 przez Zyzol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 5 godzin temu, Zyzol napisał: M4 można poszukać w salonie... Lexusa masz w sobie dużo kobiety ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Wrzucając swoje 3 grosze. Zgadzam się, że F80 to najlepiej wyglądajace M3 zwłaszcza jeśli porównujemy sedany. G80/82 im częściej widze tym bardziej mi się podoba. Oczywiście akcesoryjny wydech czy spoiler mperformance to przegięcie, ale auto jak całość wygląda agresywnie i spójnie imo dużo lepiej niż cywilna seria 4, do której te potężne nery zwyczajnie nie pasuja. W nowych Mkach bardziej martwi mnie waga niż wyglad, do którego ludzie przywykną i polubią. Podobny był odbiór nowej supry, oczywiście nie wszystkich do siebie przekonala, ale z czasem kontrowersyjny design zyskiwał coraz większą przychylność. Podoba mi się, że BMW znowu ryzykuje nie idąc na łatwiznę jak Mercedes czy Audi. Jeśli chodzi o Giulia QV czy F80 M3 Comp mimo wszystko wziąłbym BMW. Alfa jest super, ale subiektywnie bardziej podoba mi się wizualne BMW. Nie chcę myśleć stereotypowo, ale do Mki wszędzie znajdziesz mechanika i części są ogólnodostępne, Giulia QV bałbym się jeździć po gwarancji po prostu. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez viggen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 16 godzin temu, jaszyn napisał: Tak z ciekawości czego Ci brakuje w Alfach jeśli chodzi o multimedia ? jechałem tylko wersją przedliftową, i to krótko, ale odnosłem wrażenie że są na poziomie poprzedniej generacji BMW, e90, jesłi chodzi o funkcje, wielkość ekranu, łatwość obsługi. Sam hardware też nie powala, ekran 8,8cala chyba, gdzie 10-12 to już standard, pokrętło czy przyciski, zdaje sie że brak możliwości "pisania". Wiem że lift sporo poprawił jeśli chodzi o to, ale znowu w porównaniu do obecnej g30 to jest generację z tyłu. OK, to nie jest najważniejsza rzecz w aucie i wiele osób nie zwróci uwagi, ale ja już sie robie stary i łapię się na tym że częściej coś gmyram w radiu niż wciskam gaz do spodu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Ja mam odwrotnie. Jeśli obsługa radia, telefonu, muzyki z telefonu i nawigacji z telefonu jest w danym aucie bezproblemowa + jest dobre nagłośnienie, to dla mnie te wszystkie ekrany mogłyby nie istnieć. Nawet 10 letnie Legacy/OBK jest pod tym względem ok, Giulia też, podobnie jak e90, F80 czy G30, a także inne Toyoty, Merce czy Hyundaie, którymi ostatnio zdarzało mi się dość często jeździć. Do każdego trzeba się chwilę przyzwyczaić. Ogólnie uważam, że ta postępująca "ekranoza stosowana" i upychanie w tych ekranach tryliona funkcji to zło. Odrywa uwagę kierowcy od sytuacji na drodze powodując niebezpieczne sytuacje. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez Bosman 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Godzinę temu, krist napisał: OK, to nie jest najważniejsza rzecz w aucie i wiele osób nie zwróci uwagi, ale ja już sie robie stary i łapię się na tym że częściej coś gmyram w radiu niż wciskam gaz do spodu Ja się starzeje odwrotnie to znaczy nie mam już głowy i nie nadążam z obsługą tych wszystkich nowości jak mam coś podłączyć , sciągnąć jakąś aplikacje, nauczyć się czegoś nowego to białej gorączki dostaje i bluzgam na około . Te wszystkie systemy, bajery po dopracowaniu na pewno się przydają, zwłaszcza jak się człowiek przyzwyczai to trudno mu się bez nich obejść. Przy czym u mnie w porownaniu do poprzedniego mojego samochodu forka z 2014 ze słynną szmatką przesiadka do stelvio to jak bym się przesiadł do promu kosmicznego, a jeszcze nie tak dawno bo w 2009 miałem legacy gdzie poziom płynu w sprywiskiwaczu sprawdzało się stalką plastikową . Chociaż w alfie sa też elementy regresu bo nie mam panelu dotykowego (a jest w forku) i foteli elektrycznych, podgrzewanych (bo wybrałem karbonowe kubły sparco). Kilka rzczy na pewno by się przydało ale ogólnie przy tym jak Stelvio wspaniale jeździ i brzmi cała reszta ma na prawdę trzeciorzędne znaczenie 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 21 minut temu, Bosman napisał: Ja mam odwrotnie. Jeśli obsługa radia, telefonu, muzyki z telefonu i nawigacji z telefonu jest w danym aucie bezproblemowa + jest dobre nagłośnienie, to dla mnie te wszystkie ekrany mogłyby nie istnieć. no ja to bardzo podobnie postrzegam, co nie oznacza że niektore gadzety nie są przydatne np cisiniene w oponach czy poziom oleju albo jego temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 11 godzin temu, Patryk Andrzej napisał: masz w sobie dużo kobiety ;] Frapujący komplement, ale dla dobra ogółu nie będę drążył tematu... 2 godziny temu, Bosman napisał: Ogólnie uważam, że ta postępująca "ekranoza stosowana" i upychanie w tych ekranach tryliona funkcji to zło. Odrywa uwagę kierowcy od sytuacji na drodze powodując niebezpieczne sytuacje. Od „ekranozy” odwrotu nie ma, a rozsądnie aplikowana i używana jest jednak dużym udogodnieniem. A jak już i tak jest, to lepiej, gdy wygląda dobrze i łatwo się ją obsługuje. Wszystko zmierza ku sterowaniu głosowemu, które jeszcze raczkuje, a w przypadku naszego języka rodzi się w bólach i urodzić nie może. No i dużo zależy od charakteru auta. Jak pisze @jaszyn- w przypadku fajnych aut, łatwiej pewne braki w gadżetach wybaczyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się