Grzesiek85 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Kolejna sprawa związana z "Nowym Forkiem". Rdza na tylnej klapie bagażnika. Zauważyłam to dzisiaj i będę zgłaszać do reklamacji. Piszę bo możliwe że występuje to także w Waszych Forkach. Ognisko rdzy występuje u dołu klapy jakby od jej środka w miejscu gdzie jest zgrzewana uszczelka bagażnika podejrzewam że zgrzew na uszczelce powoduje taki a nie inny skutek. Poniżej załączam zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J23 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Sprzedaj to i daj sobie spokoj z ta marka. Ja sie wyleczylem w 20 miesiecy. A dzieki wypadkowi stracilem tylko 1.500 EUR. Pierwsza stluczka ktora okazala sie zbawienna. Moj Forester nigdy nie jezdzil po soli a niektore elementy podwozia wygladaly jak w 10-cio letnim aucie. Edytowane 27 Października 2016 przez J23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekm80 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Od tego jest gwarancja. Chociaż w rocznym aucie nie do pomyślenia aby takie coś zakwitło. Może po prostu zatrzasnales przez przypadek coś co uszkodził lakier w tym miejscu i teraz wyszła rdza? Edytowane 28 Października 2016 przez zbyszekm80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 podobny temat w dziale XV http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/83696-2-letni-xv-i-rdza/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ja narazie widziałem tylko korozję pod maską - osłona jakiegoś agregatu koło turbo wygląda jak część Titanica wyłowiona właśnie z oceanu. Będę zmieniał koła to popatrzę pod podwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgc Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Sprzedaj to i daj sobie spokoj z ta marka. Ja sie wyleczylem w 20 miesiecy. A dzieki wypadkowi stracilem tylko 1.500 EUR. Pierwsza stluczka ktora okazala sie zbawienna. Moj Forester nigdy nie jezdzil po soli a niektore elementy podwozia wygladaly jak w 10-cio letnim aucie. myślę że nie jednakowe są nasze auta a szkoda , bo to buduje zaufanie marki. jednak mój legacy jeździ wyłącznie po solonej północnej Islandii.. 11 rok i.. nic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Będąc dzisiaj w serwisie przyjrzałem się jak jest polakierowana klapa w części wewnętrznej,no i jest tam szczątkowa ilość lakieru bezbarwnego.Ale wętpię by w serwisie zrobili to dobrze, nie wiem czy wiedzą co to jest grunt epoksydowy, a taki tam po oczyszczeniu powinien być położony, pózniej podkład wypełniający, następnie lakier bazowy i lakier bezbarwny.Jeśli już jednak dojdzie do tej naprawy w serwisie, to po jakimś czasie nakleiłbym na Twoim miejscu kawałek bezbarwnej folii, i temat powinien być załatwiony raz na zawsze. Edytowane 29 Października 2016 przez mio1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattew Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 niezłe jaja ...rano do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Współczuje koledze takich doświadczeń z samochodem. Rzeczywiście najlepiej sprzedać, bo trafił ci się chyba wyjątkowy bubel. Może się to zdarzyć w każdej marce, ale jednak szkoda że zdarzyło się w subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Dzisiaj sprawdzałem u siebie - nic takiego sie nie dzieje. Szczerze powiedziawszy uszczelka musiałaby byc BARDZO mocno złe spasowana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Sprawdzane wczoraj i żadnych oznak rdzy w tym miejscu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Sprzedaj to i daj sobie spokoj z ta marka. Ja sie wyleczylem w 20 miesiecy. A dzieki wypadkowi stracilem tylko 1.500 EUR. Pierwsza stluczka ktora okazala sie zbawienna. Moj Forester nigdy nie jezdzil po soli a niektore elementy podwozia wygladaly jak w 10-cio letnim aucie. myślę że nie jednakowe są nasze auta a szkoda , bo to buduje zaufanie marki. jednak mój legacy jeździ wyłącznie po solonej północnej Islandii.. 11 rok i.. nic.. ) Toyota corolla Verso 2005r. jeździ mi już 11 lat i nic... wymiana oleju,filtrów opon i 2x akumulator ( aku w przeciągu ostatnich 4 lat oczywiście wcześniej 7 lat działał oryginał). Teraz subaru 05/2015 po roku i 37000km. wymiana silnika wraz z turbo (75 dni bez samochodu) teraz 42000 problemy z korozją smród spalonego oleju w kabinie, turbo coś niedomaga (ładuje 1,17 bar - 1,2 to max przy poprzednim silniku i turbinie było 1,5) to wszystko mówi samo za siebie...Reklama sama w sobie - w końcu to SUBARU. Uważacie że takie przygody warte są wydanych pieniędzy na nowy samochód ? Bo ja rozkładam ręce...czekam na koniec leasingu i zamieniam na JEEPA Grand Cherokiee STR8 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 A kolega właśnie będzie się pozbywać leasingu GC SRT8 bo niezadowolony... Nie można uogolniac, usterki zdarzają się w każdej marce i modelu. Nie mniej jednak współczuję problemów z XTkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Błędny wpis. Edit Edytowane 2 Listopada 2016 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 A kolega właśnie będzie się pozbywać leasingu GC SRT8 bo niezadowolony... Nie można uogolniac, usterki zdarzają się w każdej marce i modelu. Nie mniej jednak współczuję problemów z XTkiem.Powiedz cos więcej, bo mnie tez kusiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Pomijając oczywista kwestie czyli meeega spalanie, to ma problemy m.in. ze zbieżnościa, ściąganiem, ścinaniem opon, a serwis umywa ręce. Oleju z tego co pamiętam też trochę bierze, muszę się dopytać o szczegóły. Auto oczywiście z salonu, przebieg niewielki, chyba ze 30 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się