Aga Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Teraz, sartek napisał(a): Jest. A dlaczego pytasz? Bo nie wiem czy to mam i jak się to robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 9 minut temu, Aga napisał(a): Bo nie wiem czy to mam i jak się to robi Z głowy to ja też nie pamiętam, bo nie używam. Za jakieś dwie godziny sprawdzę, co i jak dokładnie, to napiszę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2 godziny temu, Aga napisał(a): Bo nie wiem czy to mam i jak się to robi Ciągniesz za cięgno na zdjęciu, regulujesz plecami kąt oparcia tak samo jak z przodu (tylko w mniejszym zakresie, oczywiście), puszczasz cięgno. Działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca @sartek, dziękuję, poszukam czy mam u siebie tę tasiemkę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 22 Czerwca Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca W dniu 20.06.2024 o 23:22, respect napisał(a): Jeśli mało przejechałeś to pojeździj ,żeby dotrzeć klocki. Jeśli nie to to powtórz odpowietrzenie , bo przy abs wymagana inna kolejność co do kół. Nieraz pomaga też włączanie zapłonu przy odpowietrzaniu. Pozdr. Zastosowałem kolejność PP , LT , LP , PT i faktycznie mocno zapowietrzone było prawe tylne . Przelałem aż 0.5L płynu uruchamiając co jakiś czas silnik by pompę ABS też odpowietrzylo i pojechałem na stację zmierzyć. Teraz wszystkie w normie nie ma różnicy pomiędzy poszczególnymi kołami. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 23 godziny temu, Henryk82 napisał(a): Zastosowałem kolejność PP , LT , LP , PT i faktycznie mocno zapowietrzone było prawe tylne . Przelałem aż 0.5L płynu uruchamiając co jakiś czas silnik by pompę ABS Dokładnie o to chodzi Heniu pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca Czy osłonę od turbo da się odkręcić bez problemu by dostać się do połączenia turbo z katalizatorem ? Ile śrub ma ta osłona bym jakiej nie pominął i nie wyrywał tej osłony na chama ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca (edytowane) A ze trzy i tam jest cholernie ciepło, śrubki lubią się zapiec i urwać. Edytowane 24 Czerwca przez Pan Dziedzic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano 26 Czerwca Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca Forester SH, 2.5 N/A automat - muszę wymienić osłonę przegubu zewnętrznego (lewy przód, jeśli ma to jakieś znaczenie). Jak to najlepiej i najprościej zrobić? Ściągać całą półoś (ucieknie olej, czy coś?), czy próbować jakoś (jak?) zakładać bez wyciągania całej półosi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) Po wyjęciu ze zwrotnicy przegubu bez problemu powinien dać się zbić z półosi bo trzyma się tylko na druciku rozporowym wewnątrz przegubu. Czasem trzeba młotkiem trzepnąć w stary przegub od strony skrzyni w stronę koła trzymając mocno za półoś. Nowego nie nabijaj młotkiem sam powinien bez problemu wejść a jak będziesz walić młotkiem to uszkodzisz skrzynie biegów jeśli nie zablokujesz półosi solidnie z wahaczem aby się nie przesuwała podczas wbijania nowego przegubu. A dlaczego nowy przegub zamiast samej osłony? By do tematu za chwile nie wracać, bo jak rozerwana osłona to wycieka smar z przegubu i dostaje sie piasek oraz inne zanieczyszczenia które powodują uszkodzenie starego przegubu , nie wiadomo jak długo jeździłeś z uszkodzoną osłoną i lepiej nie ryzykować i wymienić przegub na nowy. W legacy miałem podobnie, rozerwana guma i chyba z 2 lub 3 miesiące tak jeździłem , po wymianie samej gumy minęło jeszcze z 2 -3 miesiące i przegub zaczął stukać z powodu luzów powstałych od zmieszanego piasku i smaru który robił za pastę ścierną. Edytowane 27 Czerwca przez Henryk82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) 2 godziny temu, Henryk82 napisał(a): Po wyjęciu ze zwrotnicy przegubu bez problemu powinien dać się zbić z półosi bo trzyma się tylko na druciku rozporowym wewnątrz przegubu. Czasem trzeba młotkiem trzepnąć w stary przegub od strony skrzyni w stronę koła trzymając mocno za półoś. Nowego nie nabijaj młotkiem sam powinien bez problemu wejść a jak będziesz walić młotkiem to uszkodzisz skrzynie biegów jeśli nie zablokujesz półosi solidnie z wahaczem aby się nie przesuwała podczas wbijania nowego przegubu. A dlaczego nowy przegub zamiast samej osłony? By do tematu za chwile nie wracać, bo jak rozerwana osłona to wycieka smar z przegubu i dostaje sie piasek oraz inne zanieczyszczenia które powodują uszkodzenie starego przegubu , nie wiadomo jak długo jeździłeś z uszkodzoną osłoną i lepiej nie ryzykować i wymienić przegub na nowy. W legacy miałem podobnie, rozerwana guma i chyba z 2 lub 3 miesiące tak jeździłem , po wymianie samej gumy minęło jeszcze z 2 -3 miesiące i przegub zaczął stukać z powodu luzów powstałych od zmieszanego piasku i smaru który robił za pastę ścierną. Czyli nie wyciągać całej półosi? Jakiej firmy przegub kupić? Edytowane 27 Czerwca przez Major0013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) Nie ma takiej potrzeby, w ASO nie ma samych przegubów u nich tylko cała półoś. Jak ostatnio kupowałem w słynnym warszawski internetowym sklepie przegub do SH 2,5 MT wersja US to był robiony zwrot bo ilość wieloklinu się nie zgadzała , przed zamówieniem przegubu zmierz ilość rowków bo mają dwie wersje te forestery. My do naszego na sprzedaż braliśmy febesta (średnia półka) i kupiec już dwa lata jeździ i jest ok Edytowane 27 Czerwca przez Henryk82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca ok, ale tylko oryginał, czy jakiś GSP/NTY/PASCAL też będzie w git (taki widzę na Allegro)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) Przegub jako część zamienna w ASO subaru nie występuje możesz kupić oryginał ale tylko całą półoś. Wszystkie dostępne przeguby bez półosi to zamienniki lepszej i gorszej jakości gdzie lepszej to Febest a gorszej to NTY , ASHIKA , MAXGEAR Z tego co wiem to Pascal specjalizuje się w mażetach do przegubów i maglownic i ludzie sobie chwalą gumy ale jak z jakością przegubu to tego nie powiem bo nie wiem. Ja u siebie zawsze daje Febesta , najlepszy zamiennik do OEM Edytowane 27 Czerwca przez Henryk82 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca nie wiem jak do 2.5 ale do 2.0 poloski pasowaly z dyszla...Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carey Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca (edytowane) Czy opona 225/70 R15 o średnicy 28mm większej od 205/70 R15 będzie mi tarła w SG5 Edytowane 28 Czerwca przez Carey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 5 godzin temu, Carey napisał(a): Czy opona 225/70 R15 o średnicy 28mm większej od 205/70 R15 będzie mi tarła w SG5 Może już trzeć bo ja u siebie mam już chyba największe możliwe założone 225/55/17 a te 225/70/15 są jeszcze większe od moich o ponad 2,4% co według kalkulatorów jest niedopuszczalne: https://www.oponeo.pl/zamienniki-opon/225-55-r17-vs-225-70-r15 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca (edytowane) 18 godzin temu, Major0013 napisał(a): ok, ale tylko oryginał, czy jakiś GSP/NTY/PASCAL też będzie w git (taki widzę na Allegro)? Przerabiałem to na początku roku tylko w 2.0 - wszystkie co wymieniłeś z allegro są słabe, a oryginał to cała półoś za ok. 1800zł. Ja kupiłem NTY i robocizna wyszła więcej jak przegub Edytowane 28 Czerwca przez Tuff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Mam szybkie pytanie - kojarzę, że ktoś tu polecał budżetowe belki do SG ale nie mogę znaleźć. Czy ktoś może podpowiedzieć? Potrzebuję pod rowery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 10 godzin temu, dr.elich napisał(a): Mam szybkie pytanie - kojarzę, że ktoś tu polecał budżetowe belki do SG ale nie mogę znaleźć. Czy ktoś może podpowiedzieć? Potrzebuję pod rowery. Turtle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcedo Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca Czy regulowane oparcie kanapy z tyłu jest tylko w SF i SJ, czy także w SG (przedlift)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 23 minuty temu, alcedo napisał(a): Czy regulowane oparcie kanapy z tyłu jest tylko w SF i SJ, czy także w SG (przedlift)? w SG niestety nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcedo Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 6 minut temu, biedron napisał(a): w SG niestety nie ma to zostaje rzeźba i kombinowanie. jakieś pomysły/sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 12 minut temu, alcedo napisał(a): to zostaje rzeźba i kombinowanie. jakieś pomysły/sugestie? W SH też jest regulowane oparcie kanapy, także można wymienić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Witam. Mam dylemat. Mam forka sg wolnossaka manual z zżartymi kielichami.... Bardzo dużo w nim zrobiłem. Praktycznie cały zawias nowy wraz z tulejami, łącznikami, przegubami itd. Silnik ma 450 000 zżre oleju dużo. Ale dolewam, co 10-15 tysi wymieniam, gaz robiony u Jako Paluszyńskiego ,nowe wtryski itd... przednia szyba wymieniona, od spodu przód i reszta zdrowa. Kupiłem SG turbo teraz w automacie i miotam się z myślami.czy go lepiej zostawić na części i zapłacić ubezpueczenie, czy sprzedać w całości komuś żeby go ratował?....na złomie chcą mi dać za niego 1500zł.. Czy zawias i podwozie, sanki podejdzie do turbo? Bo ten ma trochę zżarte i myślę czy z wolnossaka nie wypiaskować i pomalować i przełożyć do turbo które ma zdrową budę ale stał w Szwajcarii chyba długo gdzieś i mu zawieszenie i sanki pogryzła ruda. Bo nie oddam go za 1500zł Poradźcie kto tam ma wprawę w takich akcjach co robić, co się opłaca lepiej? Bo wiadomo że koszty wszędzie czy to w przekładkach, malowaniu itd. Budżet economy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się