Juras K Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Jakiej firmy masz bagażnik.? bo mój zagiął mi blachę na dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Whispbar Flush S05WB przykręcany w fabryczne punkty mocowań w dachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Tetaz trochę zagnę czasoprzestrzeń i napisze co wydarzyło się przed wyjazdem do Szklarskiej :-)03.02.17 przy przebiegu ok 94000km, po dotarciu silnika wymieniłem olej, ponownie na Motul 300V 10W40 + filtr i pasek wielorowkowy od napędu sprężarki klimatyzacji (stary był już mocno wyciagniety) w ASO :-)Później nastąpił opisany już wyżej wyjazd do Szklarskiej Poręby i szczęśliwy powrót.02.03.2017 obchodziliśmy z moim Lanosem pierwszą rocznicę naszego niełatwego ale jakże emocjonującego związku.03.03.2017 wymienilem olej w skrzyni i moście na Eneosa 75W90 czyli jak serwisówka nakazuje, tym razem w nieASO.Jako, że Lanos nie zawodził to po raz kolejny obdażyłem go zaufaniem i wybrałem się na narty z rodziną do Austrii. W sumie w 8 dni zrobiłem ponad 2800km i to wszystko bez najmniejszego problemu. Z całą pewnością stwierdzam, że jest to auto stworzone na górskie serpentyny i boczne drogi podmiejskie gdzie korzystanie z potencjału silnika oraz zawieszenia sprawia niebywałą przyjemność i nieustannego banana na twarzy (nawet jak to pisze to ciesze się jak dziecko, które właśnie dostało cukierka) ale za to długotrwała jazda autostradą nie należy do przyjemnych, szczególnie z boxem narciarskim ma dachu. W najbliższym czasie planuję wymienić smok oleju na wzmocniony wraz z olejem oczywiście i tu pojawia się pytanie, może by tak zmienić Motula na Millersa CFS 5w40 NT+? Lektura wątku olejowego jeszcze przede mną. Mała fotorelacja: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Miodny ten Twój lanos Z ciekawości - navi Kenwood nie dawała rady, że odpaliłeś mapsy na telefonie? Czy natężenie ruchu chciałeś sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 38 minut temu, faza20 napisał: zmienić Motula na Millersa CFS 5w40 NT+? Jeździłem do tej pory na 300v 10w40 i 300v 5w40, a na następną zmianę (za około tysiąc) kupiłem właśnie 5w40 NT Millersa. Testuję, ale nie mam jeszcze porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Obecnie wyprzedają starszą serię Millersa, można kupić deczko taniej (220pln vs. 280pln). Ja zalewałem Millersa CFS 5W40 2 lata, ale nie mogę go porównać do innej oliwy. Teraz zmieniłem na Motula x-max, bo do jazdy po bułki nie trzeba nic lepszego. Przy miejskiej jeździe nie widzę różnicy. Do upalania brałbym Millersa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 1 godzinę temu, rosaskc napisał: Miodny ten Twój lanos Z ciekawości - navi Kenwood nie dawała rady, że odpaliłeś mapsy na telefonie? Czy natężenie ruchu chciałeś sprawdzić? Nie jeździłem wcześniej na wbudowanej navi więc wolałem kontrolować sytuację za pomocą google maps, wniosek jest jeden - kenwood daje radę ale trzeba kontrolować jego pomysły (chciał wracać z okolic Berlina A2 do Strykowa a później A1 do Gdańska, gdzie logicznym wyborem była trasa Poznań -> Gniezno -> Bydgoszcz -> Gdańsk). Natężenie ruchu było znaczne w okolicach Monachium jak zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Podoba mi sie, ze odzyskales zaufanie do najfajniejszego dupowozu na swiecie no a jeszcze bardziej, ze jezdzisz nim na wycieczki. Bo nie ma nic fajniejszego niz wycieczka w Lanosiku Oczywiscie niemiecka autostrada to nie jest miejsce dla naszych aut, ale cala reszta.... rewelacja Jak bedziesz zmienial smoka to pomysl o wkladzie miski, separatorze oleju, zapobiega odplywaniu oleju w zakretach. Wiem psycha zero z tymi Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamsiu Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Dnia 14.11.2016 o 17:41, faza20 napisał: Sprawdze dzis i dam Ci znac. A moze chcesz w dobrej monecie mojego starego grilla (tego z pierwszych fot)? Gdzie kupiłeś grill? PS. Jak koledzy wyżej również muszę przyznać, że ładna sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) 9 godzin temu, Gamsiu napisał: Gdzie kupiłeś grill? Na alledrogo kupiłem. Ale wcześniej widziałem go wystawionego na graciarni FB. 15 godzin temu, KASIAiMIŚ napisał: Jak bedziesz zmienial smoka to pomysl o wkladzie miski, separatorze oleju, zapobiega odplywaniu oleju w zakretach. Wiem psycha zero z tymi Subaru. Myślałem już o tym ale wydaje mi się to już przesadą w dupowozie. Edytowane 17 Marca 2017 przez faza20 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dnia 17.03.2017 o 10:20, faza20 napisał: ale wydaje mi się to już przesadą w dupowozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 W poprzedni piątek Lanos ponownie mnie zaskoczył (no chyba, że to już ciężko mówić o zaskoczeniu).Stojąc na skrzyrzowaniu w oczekiwaniu na zielone światło pojawilo się to:Auto zaczęło nierowno chodzić na obrotach biegu jałowego. :-(Niezwłocznie udałem się do ASO i po ok. pół godziny odjechałem naprawionym autem. Winowajcą wszystkiego był zsunięty wężyk od podciśnienia przez co silnik łapał lewe powietrze.Uffffffffff........W tygodniu założyłem letnie obuwie a wczoraj pojechalem sprawdzić ile KM i NM ucieklo przez lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Oglądasz łysego i Roberta? Trzeba było sobie program odrazu jakiś załadować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Nie ogladam. W sumie to trochę przypadkiem, dzięki kumplowi co Cuprą 280 jeździ, tam trafiłem. Co do programu to oni chyba tylko VAGi robią. Trochę sobie pogadaliśmy i ogólnie beka z "lanosa" była w tym "niemieckim przybytku rozkoszy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Z tego co ja wiem to nie tylko vagi, to nie ich wina ze sami tacy klienci przychodzą powiedz cos więcej, bo zabrzmiało to jakbyś nie zapałał sympatią do Pana Roberta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Wczoraj obejrzałem kilka filmów na Youtube i rzeczywiście nie tylko VAGi. Więcej w temacie hamowania w Tune-UP nie powiem bo nic więcej się tam nie wydarzyło - pojechałem tylko na pomiar i tyle. A co do Roberta to jest bardzo miły gość co nie tylko odwali swoją robotę ale przy okazji pogada, wypyta, powie kilka ciekawych rzeczy (dowiedziałem się np. jak dużą rolę odgrywa aktualne ciśnienie i temperatura podczas hamowania auta - wiedziałem, że ma to znaczenie ale nie zdawałem sobie sprawy, że aż takie - Robert wszystko pokazał mi i objaśnił na przykładzie mojego wykresu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 5 godzin temu, faza20 napisał: Wczoraj obejrzałem kilka filmów na Youtube i rzeczywiście nie tylko VAGi. Więcej w temacie hamowania w Tune-UP nie powiem bo nic więcej się tam nie wydarzyło - pojechałem tylko na pomiar i tyle. A co do Roberta to jest bardzo miły gość co nie tylko odwali swoją robotę ale przy okazji pogada, wypyta, powie kilka ciekawych rzeczy (dowiedziałem się np. jak dużą rolę odgrywa aktualne ciśnienie i temperatura podczas hamowania auta - wiedziałem, że ma to znaczenie ale nie zdawałem sobie sprawy, że aż takie - Robert wszystko pokazał mi i objaśnił na przykładzie mojego wykresu). Czyli można wyciągnąć wniosek, że facet zna się na rzeczy, dziś to wcale nie takie oczywiste, że trafimy na specjalistę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Dziś na liczniku przybyła mi jedna cyferka :-) Niestety przegapiłem równe 100 000 km. Dla uczczenia okrągłego przebiegu zawiozłem Lanosa na umówioną wcześniej wizytę w nieASO na wymianę oleju na Millers 5W40 NT+ wraz z filtrem OEM. Do tego doszło jeszcze kilka wymian eksploatacyjnych - poliuretanowe gumy stabilizatora przód, gumy drążków kierowniczych oraz końcówkę drążka prawą. a także wymian spowodowanych moją "paranoją niezawodności" - wzmocniony smok olejowy, nowa miska olejowa (stara nie nadawała się już do ponownego montażu), uszczelki kolektora wydechowego. Później auto trafiło na geometrię. Wpadła nowa lampa w klapę - w imię symetrii! Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez faza20 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Modów wizualnych ciąg dalszy, tym razem we wnętrzu.Do obszycia trafiła kierownica, mieszek i gałka zmiany biegów, hamulec ręczny oraz podłokietnik.Wszystko w naturalnej skórze, częściowo perforowanej obszyte czerwoną nicią. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 widziałem, macałem, jest spoko. Zapomniałem zapytać: ile Cię takie obszycie wyniosło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kuc Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ładny ten Lanosik! Muszę rozważyć takiego na po-Forku. Pytanie - jest sens tego wzmocnionego smoka? I co to daje ze jest wzmocniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 8 godzin temu, Piotr Kuc napisał: Pytanie - jest sens tego wzmocnionego smoka? I co to daje ze jest wzmocniony? Ja się naoglądałem TAKICH zdjęć i stwierdzam, że za jakieś 100$ warto - TU masz jeszcze artykuł, co prawda ze strony jednego z producentów, ale zawsze jest to jakaś wiedza. Eliminujesz jedną z wad konstrukcyjnych, mam w STI dokładnie takie Moroso jak @faza20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Aktualizując temat, na dzień dzisiejszy przebieg to 104 500 km. Jako, że Lanos nie wymaga inwestycji w sprawy techniczne, chyba już wszystko na chwilę obecną mam ogarnięte, a pieniądze na Subaru trzeba wydawać ;-) to idę w mody funkcjonalno-wizualne. Zamówiłem nowe dywaniki premium z obszyciem nubukiem i czerwoną nicią, są świetnie dopasowane i wygląd zdecydowanie na plus w stosunku do "gumowych wycieraczek" a także kompletne podświetlenie wnętrza, bagażnika i rejestracji zmianiłem na LED 6000K - efekt jest taki, że auto odmłodniało o 5 lat. Zainwestowałem w adapter OBD na Bluetooth oraz oprogramowanie TorquePro i teraz mam widok na boosta, temp. cieczy, AFR a także prędkość i aktualne obroty - taki bajer. Zrealizowałem także kolejny rodzinny wyjazd urlopowy Gdańsk - Zielona Góra - Zator - Kraków - Zakopane - Kraków - Gdańsk. Po raz kolejny Lanos mnie nie zawiódł a do tego dał wiele radości z jazdy (średnie spalanie 10,8l/100km) Fotorelacja poniżej. No i teraz najważniejsza z ostatnich zmian, kożystając z obecności w Krakowie odwiedziłem lokalne nieASO gdzie p. Mateusz wprowadził kilka poprawek do mapy i teraz jeździ mi się troszkę lepiej (nie ma już odczuwalnej dziury w mocy na wysokich obrotach a do tego auto jedzie znacznie żwawiej już od ok. 2,5k obr./min.) - zdecydowałem się na korektę mapy ze względu na zeszłoroczny remont silnika, który jak wiadomo poskutkował wieloma nowymi częściami. Turbo w piku ładuje max. 1.35b więc podobno całkiem bezpiecznie, no ale to się okaże w praniu. Wyszło przyzwoite 307,5KM przy 5714 obr./min. i 474 NM przy 3733 obr./min. (wynik jest dość optymistyczny bo ciśnienie było niskie 982,8 hPa). Przy okazji pożegnałem się też z "ekologią" w moim wydechu. Zator Kraków Dywaniki Po powrocie z wakacji wstaję rano i widzę jak Panowie z kopareczki podziwiają moje felgi z bliska A tu taki elegancji samolocik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Mógłbyś zdradzić gdzie kupiłeś takie bajeranckie dywaniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 57 minut temu, faza20 napisał: Wyszło przyzwoite 307,5KM przy 5714 obr./min. i 474 NM przy 3733 obr./min. Moje sti się wstydzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się