Kajtek83 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Wczoraj nabyłem outbacka 2.5 benzyna+lpg automat 2006r. 300kk przejechane (przynajmniej realny stan ) Dodam ze jest to moje pierwsze subaru (mam nadzieje że nie ostatnie) i pierwszy kontakt z automatem Auto przywiozłem z pod Poznania do Wrocławia i nie ukrywam ze jechało sie BARDZO przyjemnie i komfortowo ale oczywiści cos musi być nie tak bo nikt nie sprzedaje dobrego auta. 1. W trakcie wyprzedzania na wyższych obrotach czuć lekkie drgania / trzęsienie autem. Co może być przyczyną tego zjawiska i czy to groźne. Może zużyte opony ?? 2. w czasie jazdy ze stala predkością lub przy przyśpieszaniu slychac delikatny "szum" / "dzwonienie" po odpuszczeniu pedału gazu to zanika. Czy to cos normalnego przy automatach bo jak pisałem jestem w tej dziedzinie laikiem. Chodzi mi po glowie czy to nie jakiś "wał" napędzający tylną oś 3. wydaje mi sie, że skrzynia pracuje ładnie, nie szarpie ale nie mam porównania i doświadczenia. Czy któryś z doświadczonych posiadaczy subaru w automacie jest wstanie przejechać się moim autem i porównać ze swoim? Czy wszystko jest ok? 4. Macie swoich sprawdzonych "Magików" od subaru i automatów w okolicy Wrocławia? serwisom nie ufam a do tego są przeraźliwie drodzy a wiadomo, że po zakupie auta z drugiej ręki należy pewne rzeczy powymieniać. 5. Ap-ropo wymian, czy ten model jest na łańcuchu czy pasku rozrządu? Wymieniać czy nie? tekstom typu "rozrząd wymieniałem 3k km temu" nie ufam bo kto wymienia rozrząd chcąc sprzedać auto a poza tym do rozrządu zaliczają się jeszcze napinacze których raczej nie wymieniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Co do serwisu masz Dzierżoniów u siebie. Jeden z najlepszych...serwisów. Rozrząd jest na pasku Jak szumi to może jakieś łożysko. Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jest we Wro serwis niezależny Subaru [to jest forum SIP] Byłem tam na wymianach oleju i filtrów. Są różne opinie nich jak zauważyłem. Ja żadnych rzeczy grubych nie robiłem jeszcze u nich więc dużo nie powiem. Do Dzierżoniowa jest 60km z Wrocka. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajtek83 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 faktycznie jak czytam posty na forum to serwis w dzierżoniowie jest wychwalany pod niebiosa. Napewno skorzystam ale nie ukrywam, że namiar na wrocławskiego dobrego "magika" tez by sie przydał. Na innych postach polecane byly warsztaty z karmelkowej i owsianej. Ktoś ma jakies doświadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 @@Kajtek83, właścicielem forum jest Subaru Import Polska (SIP), dlatego tutaj można polecać tylko i wyłącznie serwisy autoryzowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajtek83 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 racja.... to co opisałem było na innym forum subaru, nie SIP. Przepraszam mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidee31 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Jestem z okolic Wrocławia Tydzień temu kupiłem Outbacka 2008 rok tyle że diesel'a ,który miał wymieniany shortblock w 2012r. . Jutro oddaje go do serwisu [wyżej jest wyjaśnione]. Auto kupiłem w najbogatszej wersji wyposażenia przyjechało z Poznania ,kupione i serwisowane Subaru Kocar Poznań. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) ... byle [..]. Opinie maja bardzo różne poczytaj na nieoficjalnym forum subaru (forum.subaru.pl) . Osobiscie bym do nich auta nie oddal -ale jak to sie mowi twoj cyrk twoje małpy Edytowane 18 Maja 2016 przez BartZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 poczytaj na nieoficjalnym forum subaru (forum.subaru.pl) - to akurat jest chyba oficjalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) w kazdym razie na nieoficjalnym forum z myslnikiem zamiast kropki pomiedzy forum i subaru Edytowane 18 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 forum.subaru.pl mialo byc forum kreska subaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) niestety nie da sie tego wpisac na tym forum bo automatycznie pojawia sie kropka. Edytowane 18 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuscan Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Polecam miejsce na klimasa... Ale z ASO na Krakowskiej również zawsze jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) polecam dzierżoniów, nigdy mnie tam nie próbowali robić w konia a serwisuję tam swojego OBK z podobnym przebiegiem od września 2010 do dziś. drgania i hałasy mogą wynikać m.in. ze zużycia opon, zabłoconych/niewyważonych felg, stanu łożysk (niestety, w tej generacji zintegrowanych z piastami) -- ktoś kumaty to musi zobaczyć/posłuchać. dobrze jest zinwentaryzować ewentualne problemy u kogoś, kto nie będzie chciał za wszelką cenę zarobić wymieniając cokolwiek profilaktycznie. zdarzyło mi się wyjeżdżać z MTS z zerowym rachunkiem, tylko po sprawdzeniu stanu auta (które wg niektórych wrocławskich fachowców wymagało natychmiastowej wymiany połowy zawieszenia i przejścia na poliuretany, które są, jak powszechnie wiadomo, niezbędne do jazdy cywilnej) acha, ten silnik (2.5 N/A) jest na pasku. tak czy inaczej okolice 300kkm to dobry moment na wymianę. Edytowane 31 Maja 2016 przez kruque Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się