ajwar Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A u mnie to się chyba zepsuło, bo zadziałało kilka razy w jakiś dziwnych okolicznościaćh, silnik sam odpalał bez sensu i zniknęło na szczęście. Poza tym p[odobno serwis może to wyłączyć, ale na zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A może jest to kwestia niskiego napięcia w akumulatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) ss dziala wlasnym zyciem. Ja juz sie nauczylem i pierwsza rzecza jaka robie po odpaleniu to dezaktywuje. Jak sie pytalem w aso o mozliwosc dezaktywacji to powiedziano mi ze sie nie da. A może jest to kwestia niskiego napięcia w akumulatorze napewno tez i jeszcze jakies warunki musza byc spelnione np odpowiednia temp silnika Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Karas, po odpaleniu robię dokładnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 a ja dziś rano zauważyłem, że system odżył - zgasił silnik, ale dopiero po przełączeniu skrzyni na P. A wcześniej wydaje mi się że gasił jak tylko do zera wyhamowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 bo: ss dziala wlasnym zyciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Mozna natomiast bez problemu w BIU (body Integrated Unit) wylaczyc inny upierdliwy patent o imieniu T P M S gdzie i jak można zdobyć wiedzę na ten temat - jak pozbyć się tego cholerstwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Gump Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 TPMS mozna wylaczyc przy pomocy " Subaru Service Monitor III " przez interface OBD II Do zrobienia tylko w Service Subaru poniewaz wymaga to wyzej wspomnianego softu i hardware. Mam w planie zbajstlowac odpowiedni hardware. Soft juz mam. Kwestia dalszej przyszlosci. Szczeze powiedziawszy TPMS mnie nie drazni. Sklonowalem Originalne czujniki i mam mozliwosc uzywania kazdej ilosci zestawow kol. Forek widzi je jako "Wszystkie moje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 A u mnie to się chyba zepsuło, bo zadziałało kilka razy w jakiś dziwnych okolicznościaćh, silnik sam odpalał bez sensu i zniknęło na szczęście. Poza tym p[odobno serwis może to wyłączyć, ale na zawsze. ss dziala wlasnym zyciem. Ja juz sie nauczylem i pierwsza rzecza jaka robie po odpaleniu to dezaktywuje. Jak sie pytalem w aso o mozliwosc dezaktywacji to powiedziano mi ze sie nie da. U mnie SS zadziałał kilka razy: Po zakupie auta 3 razy i po każdym z przeglądów kiedy auto opuszczało serwis (też ze 2-3 razy). Nie wiem jaka jest tego przyczyna i... nie chcę wiedzieć . Na całe szczęście na co dzień nie działa, z czego oczywiście bardzo się cieszę i współczuję tym co próbują bezskutecznie walczyć z tą"przypadłością" (jak się wydaje jedną z wielu dzisiejszych głupot motoryzacyjnych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Naciskaj mocniej pedal hamulca to sie zalaczy, jedna z metod to delikatne wcisknie pedalu, wtedy tez nie reaguje system ss... tak samo dziala w mazdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Wciśnięcie pedału hamulca do podłogi nic nie daje (nawet do oporu - sprawdzane wielokrotnie w różnych sytuacjach: hamowanie łagodne, gwałtowne, postój przed światłami itd). SS (na szczęście) nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 hm.... jak to zrobiłeś? może masz jakiś duży pobór mocy i ciągły niedobór i dlatego nie włącza się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Może tak jest (system audio coś tam na pewno ciągnie)..., chociaż nawet przed wymianą fabrycznego (czytaj nijakiego) radio-nagłośnienia SS zadziałał kilka razy. Myślę, że dużej konsumpcji mocy w moim wypadku nie ma i chyba nie ma tu związku z działaniem systemu S-S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Może tak jest (system audio coś tam na pewno ciągnie)..., chociaż nawet przed wymianą fabrycznego (czytaj nijakiego) radio-nagłośnienia SS zadziałał kilka razy. Myślę, że dużej konsumpcji mocy w moim wypadku nie ma i chyba nie ma tu związku z działaniem systemu S-S.No tylko nie mów, że trzymasz wciśnięte sprzęgło Sprzęgło dezaktywuje 'start stop ' Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Jak bym miał sprzęgło to bym sobie może czasem wcisnął - mój XV ma CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Może to początki problemów z fabrycznym akumulatorem (mo wymieniono w ramach gwarancji). Warto sprawdzić "trzymanie prądu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Przy przeglądzie (wypadnie niebawem) poproszę o sprawdzenie akumulatora ...chociaż gdyby niedziałanie systemu SS miało mieć związek z akumulatorem to znaczyłoby, że od nowości jest niesprawny i pewnie już by padł (system nie działa właściwie od początku czyli już 3 rok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Dziś usłyszałem teorie ... aby wykluczyć / osłabić działanie systemu SS ... należy zmienić akumulator na słabszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Jeżeli ss nie działa przy otwartej masce (a tak jest prawie wszędzie ) wystarczy wyjąć stycznik aby system wykrywał cały czas otwartą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Jeżeli ss nie działa przy otwartej masce (a tak jest prawie wszędzie ) wystarczy wyjąć stycznik aby system wykrywał cały czas otwartą a kabelkow zewrzec nie trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Nie rozumiem po co dalsze dywagacje, jeżeli @Forest Gump opisał dokładnie jak wykonał układ zapamietujacy status układu start/stop. Dodatkowo potwierdził możliwość zmostkowania włącznika. Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się