Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Panowie pomocy !Mam w swoim subaraku Outback 2.5XT problem. Zaczeło sie od szarpania na kazdym biegu i braku mozliwosci wkrecenia go do 4-4,5tys obrotow. Zmienione mozna powiedziec bylo juz wszystko. Na poczatku zwalono wine na świece. Zostaly wymienione i nic. Cewki sprawdzone wporzadku. Okazalo sie ze przyczyna lezy gdzies głebiej otóz silik został rozebrany okazało sie ze pękły dwa tłoki. Poprzedni właściciel doprowadził go pod względem mechanicznym do ruiny... Moj zaufany mechanik poradził by lepiej zrobic remont silnika niz szukac uzywki bo roznie to moze byc wiec zrobilismy remont odrazu wszystkiego co mozliwe rozrzad, przewody, turbina, intercooler bo puszczal, szlify, zawory itp. Jest teraz na kutych tłokach. Włozyłem niego juz gruby hajs a problem nie zniknał. Silnik chodzi jak w zegareczku czy zimny czy nagrzany. Na postoju wkręca sie na obroty do odcięcia jednak podczas jazdy jest znowu to samo kreci max do 4-4,5tys obrotow i czuc ze chce ale jakos nie moze.. Sprawdzone bylo juz wszystko dla pewnosci, wydech, cewki, kable, pompa paliwowa, sprawdzany na roznych programach. Pod względem mechanicznym jest sprawny w 100%. Czy jest mozliwe ze jakis poprzedni mechanik poprzedniego własciciela by ukryc jakąś wade mogł pozmieniac cos w komputerze ?? Moze ktos miał podobny problem?? Edytowane 11 Marca 2016 przez Shadow90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Na jakim paliwie jeździsz? Podmieniałeś przepływomierz powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 98 z lotosu i przepływka tez byla podmieniana dalej to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zatkany katalizator jeżeli jeszcze jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff_leg Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Obstawiam kata jak kolega -choć piszesz że wydech był sprawdzany...Być może resztki z pierwszego zatkały reszte wydechu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Katalizatora juz nie ma bo tez byl w rozsype samochod zagadka jak to mowi moj mechanik pol polski jest zaangazowana w ten problem. Jest mozliwe ze ktos cos namieszal w ustawieniach w komputerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Jest mozliwe ze ktos cos namieszal w ustawieniach w komputerze ? Mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Najgorzej ze jest problem a kontrolka check engine sie nie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 rozrzad? zdarzylo mi sie ze mechanik zalozyl tak jak stary, a ze on byl zle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 podczas jazdy jest znowu to samo kreci max do 4-4,5tys obrotow i czuc ze chce ale jakos nie moze.. Miałam tak w OBKu NA z ("zastępczym") silnikiem DOHC zamiast SOHC, po wymianie silnika z powrotem na SOHC wszystko wróciło do normy. Wiem, że ten post nic nie wnosi, ale wiem jak to jest ... tak mi się przypomniało... stara historia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Rozrzad wczoraj byl sprawdzany czy oby napewno dobrze zlozony i wszystko jest ok. Kurcze temat rzeka wszystko sprawdzone, subek robiony jest juz ponad miesiac a nie wezme go poki nie bdzie sprawny w 100%.. Jakas masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 czujnik stuku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Tez wporzadku nie wywala check engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 czujnik temperatury wody znaczy od chłodnicy, u mnie walnięty to działy się cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Ale przy walnietym jakimkolwiek czujniku powinna palic sie kontrolka check engine prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Moze ona jest jest "zatasmowana " ? ;D a wpinany pod kompa nie pokazuje zadnych bledow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Kontrolka jest wporzadku bo sprawdzalismy odpinajac inne czujniki wtedy pokazuje i pali sie no i własnie problem w tym ze nie kreci wysoko podczas jazdy i nie łapie zadnych błedow... Samochód zagadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 U mnie jest dokładnie to samo na benzynie. Usterka wredna jak skończy się gaz i przeskoczy na bene a zawsze przeskakuje przy obciążeniu czyli jak np. trzeba wyprzedzić. To nie jest usterka mechaniczna jak np. przeskoczony rozrząd czy pęknięte tłoki jak wyżej było opisane. Na gazie jest idealnie, śmiga pięknie. Na benzynie obroty tylko do 4 tysi i ogólnie szarpie. Zanim się nagrzeje i przeskoczy na gaz i tak nie piłuję mocno, wiadomo czemu więc nie jest to uciążliwe, gorzej jak odwrotnie. Podejrzewałem pompę paliwa, przepływkę albo jakiś czujnik ale teraz to już sam nie wiem skoro ktoś przeszedł tą ścieżkę i nie ma efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 U mnie i na gazie i na benzynie jest to samo niestety.. Od poniedzialku dalej walka mają pojsc logi do sprawdzenia moze to jakas wada komputera. Moj mechanik mowi ze to na 99% ktos namieszał w komputerze bo mechanicznie jest sprawny w 100% wiekszosc bylo wymienione i prawie wszystko juz sprawdzone po kilka razy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Sprawdz czy wystepuja stuki, czujnik moze byc uszkodzony Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jaką tam masz przepustnicę? Ja miałem taki przypadek, jak zachciało mi się wyczyścić przepustnicę. Rozkręciłem ją na amen, łącznie z wykręceniem fabrycznych śrubek blokujących początkowe położenie przepustnicy. W przypadku braku jakiegoś wymaganego początkowego wychylenia ?(u mnie 3 mm), czyli talerzyk był ustawiony w pozycji zamkniętej, występowały podczas jazdy dokładnie takie same objawy. Samochód jechał, przyśpieszał, ale tylko do ok 4 tyś obrotów i nic więcej. Na postoju wkręcał się normalnie. Takie moje doświadczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow90 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 nie mam pojecia jaka tam siedzi jutro dam znac dla mego mechaniora niech to sprawdzi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) to raczej elektryka trzeba do tego, albo kompa - porównać z serwisówką napięcie TPS które jest. a check nie wyskoczy dopóki czujnik działa lub wskazanie nie jest poza skalą - pokazuje to pokazuje, ale czy prawdę? tego komputer nie zweryfikuje. i zajrzyj jeszcze do czujnika położenia wału i jego okablowania, może on generuje takie problemy(spotkałem się z takim przypadkiem). Edytowane 12 Marca 2016 przez siewcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ciśnienie paliwa by miało sens ale wtedy na lpg bo było ok, sprawdź pod obciążeniem co pokazuje sonda lambda czy aby mieszanka nie za-uboga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 ...jakieś wieści, czy następny wątek bez zakończenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się