Skocz do zawartości

sheriff_leg

Użytkownik
  • Zawartość

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sheriff_leg

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Było Legacy 2.5 US jest OTB SBD

Ostatnie wizyty

119 wyświetleń profilu
  1. aktualizacja map outback 2010 3,6

    Pasują na pewno - tylko jest jeden mały minus - aktualne potwierdzone to te z 2014 roku .....;(
  2. aktualizacja map outback 2010 3,6

    Poczytaj ....
  3. SBD 2008 150kkm shortblock do wymiany

    Tak z ogólnej ciekawości - pewnie wielu z forum miało ten sam problem "nadmiernie zużywającego się silnika". Pierwszy wariant - wiadomo auto serwisowane -jest dobry gest ze strony SIP (+ nasza parcypacja w kosztach)= dobre rozwiązanie. Drugi wariant - auto z prywatnego importu,z przebiegiem ~170 tyś np z DE - już po gwarancji, więc brak kontynuacji regularnych przeglądów w autoryzowanym serwisie (serwisowane na bieżąco poza ASO) - SIP nie uczestniczy w naprawie (swoją drogą to raczej oczywiście..). Pytanie jak sobie z tym poradziliście ? Oczywiście patrząc na auta z lat 2011-2013 - wymiana silnika na nowy (koszt 20-30 tyś) i jazda autem aż do usranej śmierci ? Może wymiana na używany (ten nowszy z kolektorem plastikowym koszt 10-15 tyś), ale też nie ma pewności czy w niedługim czasie tez go coś nie dopadnie... Zmiana na benzynę (ktoś z forum to już przerabiał) -kosztowo tez pewnie będzie podobnie ....
  4. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Po wielu próbach stwierdzam że w fabrycznej jednostce navi OTB 2011 (nie Macintosh) ta płyta (Lexus) nie chodzi - zarówno na sofcie pierwotnym 4400 jak i po aktualizacji 4A00. Próbowałem nagrywać na różnych płytach i różnych nagrywarkach - mapa pobrana z dwóch różnych źródeł - jedynie na początku po zapłonie ta mapa zaskakuje na ok 10s - ale nie ma możliwości ustawić adresu czy też wybrać regionu . Później standardowa informacja ".. not map DVD" Mapa z Volvo 2015 - chodzi bez problemu - jest głos (ENG) -działa dobrze wyszukiwanie po adresach - mankamentem jest niestety data wydania - cześci dróg po prostu nie ma.
  5. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Wydaje mi się że mogę mieć problem z nagrywarką - bo parę razy udało się załadować mapy z Lexa (dziwne bo udaje się załapać tylko rano po nocnym postoju i pierwszym odpaleniu auta - działa ok 10 s a później standardowa "...not map DVD" Nagrywałem na płytach 3 różnych producentów (zawsze jest to DL) z najmniejszą możliwą prędkością (6x ) - jest to samo. Ja mam standardową wersję navi.
  6. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Dzięki - soft zaktualizowany - mapy dalej nie działają - muszę spróbować nagrać jeszcze raz, może tu jest problem.
  7. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Jak kto ma - niech wrzuci na jakiś darmowy hosting ....
  8. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Jaki miałeś poprzednio soft ? Ja mam aktualnie 4000 i może to jest problem ?
  9. Legacy 2011 gniazdo USB

    Zależy jaki model radia masz ? Jeśli z BT - to masz już rozwiązanie . U siebie mam sparowany telefon z jednostką i z niego leci muzyka.
  10. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    .. dziwne bo ta płyta u mnie nie chce chodzić - krzyczy że nie jest to "map DVD".
  11. egr

    Tak -tyle że ten który jest obecnie w aucie jest sprawny - tyle że w szybkim tempie zostaje zasyfiony. Jak zmienię na nowy to będzie inaczej ? Nie sądzę... Koszt ~1000 nie duży.... - zależy dla kogo (w to nie wnikam) - ale za tą kasę wolę rodzinę zabrać gdzieś na weekend niż eksperymentować - być może nie będzie żadnej poprawy... Przebieg auta to deczko ponad 160 tyś.
  12. egr

    Tak aby nie dublować postów .... Tak się zastanawiam co zrobić z tym zaworem.... Działać - działa bez problemu, zero kontrolek itp. Problemem jest jego częste zasyfianie się - objawem jest głośniejsza praca silnika i odczuwalny spadek mocy. Po wyczyszczeniu - jak ręką odjął - jest moc i kultura pracy - tak na jakieś 1000 km, później znów to samo. Wymiana na nowy chyba jest bezsensowna - bo będzie to samo tyle że będę czyścił nowy a nie stary... Z tego co było pisane wcześniej - zaślepienie go nie wniesie nic nowego ..
  13. Obroty Legacy 2011 2.0 PB

    Faktycznie - sprawdź bo coś jest nie tak z Twoim autem -spalanie powinno wynosić 15 + 2,5 w poprzedniej budzie z AT - średnio spalanie gazu 15-16 l - auto służyło do jazdy a nie toczenia się emerycko po mieście ;). 12,5 i narzekasz ? Duża buda,masa, szerokie kapcie, napęd na cztery łapy... to nie Skoda - nie spali Ci 5,2 l/100 km Przy SBD średnia z 10 tyś km wyszła ~8,6 l ...
  14. Regulacja Xenon Legacy 2011

    Ja to ogarniałem we własnym zakresie - zregenerowane soczewki to koszt z przesyłką ~200 zł - czas wymiany soczewek (wyjęcie z auta, rozklejenie i ponowny montaż) ~ 2-2,5 H. Gdzieś na forum był wątek o tym że komuś chyba wymienili lampy na gwarancji (lub wykonali regenerację) - ale to już zależy od wielu czynników. Przy okazji zwróć uwagę na żarniki - u mnie zaczęły padać przy przebiegu ~150 tyś km.
  15. Regulacja Xenon Legacy 2011

    Czyżbyś chciał podnieść światła wyżej ? Jeśli tak to obstawiam bolączkę modelu - wypalone odbłyśniki. Nie podnoś wyżej bo będziesz niestety oślepiał innych użytkowników Co do samopoziomowania - światła regulują się symetrycznie (czyli dwie lampy na raz). Po przekręceniu zapłonu przez moment masz kontrolkę od poziomowana świateł (żółta) - po tym jak następuje korekta ustawienia wysokości w żaden sposób nie jesteśmy informowani. Zauważysz jak dociążysz tył - po przekręceniu zapłonu światłą idą w dół
×