sheriff_leg

Użytkownik
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O sheriff_leg

  • Ranga
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Było Legacy 2.5 US jest OTB SBD
  1. Kombinowałem z Twoim plikiem z pierwszego posta. Ja mam wersje 4000.
  2. Gdzieś w necie znalazłem wersję RTI MMM2 2017 DVD D - ale po nagraniu wychodzi 2015 ver 1 - tak ma być czy ściema ? (wyszukiwanie adresów jak i wskazówki głosowe(ENG) działają Czy aktualizację softu (loading.kwi) można wykonać tylko po odłączeniu aku czy jest na to inny patent ?
  3. To może "dla testu" zrzucić się na płytę "DVD D" i zobaczyć czy będzie chodziła ?
  4. Tak -będzie Ci wygodniej. Masz trochę spinek które musisz powyjmować (przy nadkolu, od góry i od dołu mocowanie do osłony silnika) Nie pamiętam tylko czy odłączałem halogeny czy zderzak delikatnie wisiał na nich.
  5. A nie jest tak że najnowsze RTI MMM2 da się załadować tylko na twardy dysk do nawigacji (Volvo) ? Ostatnio jak szukałem najświeższych map to było to bodajże 2014 DVD D (mapy 2013 r) - i to aktualnie działa.
  6. Raczej nie - po prostu zostało źle złożone szkło (plastik) z obudową lampy - gdzieś jest nieszczelność. Należy wyjąć lampy i złożyć jeszcze raz.
  7. Dzięki -spróbuję z tym odkurzaczem OBD jak i samodiagnostyka jak już wcześniej napisałem nie wykazała błędów (chyba że coś źle sprawdzałem - ale same "20" ). Problem także zauważyła małżonka że "sterowanie klimatyzacją nie działa" więc coś w tym jest...
  8. Na pewno ? Jak do tej pory przed dwa lata użytkowania działała normalnie - po zimie już tak samo nie działa - więc chyba to nie to ze TTTM..
  9. Witam Outback `11 - problem z regulacją temperatury. Przy tych temperaturach które mamy za oknem mam wrażenie że działa na zasadzie 0/1. Przy ustawieniu temp na max - grzeje bardzo ładnie, przy zmniejszeniu temperatury do 19/20 st dalej leci ciepłe powietrze. Zmiana odczuwalnej temperatury zaczyna się dopiero przy 17/16 stopniach (czuć że leci chłodniejsze - przy temperaturze ustawionej na min leci zimne powietrze). Nie ma także znaczenia czy jest włączony kompresor AC czy nie (wyraźnie słychać że sprzęgiełko się załącza więc kompresor sprawny). Komputer nie wykazuje żądnych błędów - jakiś patent co to może być ?
  10. Dołączam się do pytania kolegi, bo dalej pozostało bez odpowiedzi. Mamy fabryczną nawigację z której po paru latach w większym mieście nie da się skorzystać...
  11. Z sensowniejszych i tańszych to wymiana we własnym zakresie (o ile masz pojęcie co to klucz i śrubokręt to nie jest takie skomplikowane) -czas na wszystko ~2 do 3 h. Regeneracja samych odbłyśników ~300 zł ( w tym kaucja 100 którą Ci zwracają po odesłaniu Twoich starych)
  12. Nie wiem jak w nowszym XT - ale w OBK`11 jest opcja kalibracji wskazań i przesunięcia wyświetlanych linii na wyświetlaczu- poprzez ukryte menu . Może i u Ciebie tak jest. A kwestię wyjeżdżania tylko na kamerkę pozostawiam bez komentarza (choć miałem identyczny przypadek - ale jak mówią .."co z tego ze nowinek kupa jak kierowca d...")
  13. Żeby nie dublować -ktoś kiedyś podawał małego tutoriala do stronki UK. http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/117013-boxer-diesel-egr-valve-removal/ Ze swego doświadczenia powiem że w przypadku nowszego plastikowego dolotu nie jest tak kolorowo (pamiętaj aby zaopatrzec sie w klucz torx- zewnętrzny)
  14. Chyba czegoś nie rozumiem Czyli to to samo co uniwersalny moduł na allegro Pisze Ci jak to ogarnąć a dostaje odpowiedź : Więc cokolwiek być nie robił w homologowanej lampie -zmieniając jej właściwośc/parametry będzie zawsze nielegalne.
  15. Jeśli chcesz skorzystać ze świateł długich z obniżoną mocą to prościej się nie da - moduł z pewnej platformy aukcyjnej + przekaźniki sterujące (wszystkie podłączenia robisz w skrzynce z przekaźnikami w komorze silnika - nie pamiętam dokładnie z którego przekaźnika -musisz poszukać gdzie są światła). Przekręcasz zapłon świecą się długie z obniżoną mocą (pokrętło auto) - robi się ciemno -zapalają się światła mijania.