Skocz do zawartości

PLEJADY 2016 - czyli odliczanie czas zacząć, dziś studniówka !!!!!!!!!


guma

Rekomendowane odpowiedzi

No tak właśnie zrobiliśmy że względu na awarię WRXa na moment przed Plejad ani, tylko coś nie pykło w wynikach :P

 

W Wałbrzychu była awaria i ktoś kupił chyba Sierrę na szybkości od lokalesów... też było grubo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka moich nic nie znaczących obserwacji

- obecny podział na klasy na szosowej uważam za optymalny, szczególnie że teraz wszystkie klasy jadą na tych samych warunkach

- oczywiście że napompowane, doinwestowane auta mają przewagę, ale zdecydowanie mniejszą na Plejadach niż na Bednarach Ułężu czy Kielcach. Tam nie powalczysz serią a na Plejadach możesz. Zapewne to Alex próbował przekazać :)

- ALS oczywiście pomaga, jak znasz jego plusy i minusy. Dla mało doświadczonych driverów może mocno zdziwić jak nagle wypluje go w opony na ciasnej szykanie. Szczególnie jeśli nie jeździsz z lewą nogą na heblu ................................ ja już od dwóch imprez jeżdżę i jest bajka . Premo będzie rzeź, mówiłem ci już ;)

- ​niniejszym DEMENTUJĘ i stanawczo zaprzeczam że nie używam ALS na Plejadach !!!! Jak działa to używam. Startuję też z procedury i gdzie się tylko da ciągnę łapę (Premo twierdzi ze nawet na prostej :) )  W tym roku mam zamiar na próbach jak najmniej korzystać z przedniej szyby :yahoo:

 ​- Plejady są po to żeby było głośno, szeroko i z przytupem !!!! 


JEST NAPINKA !!!!!!!!!!!!!!!! a już myślałem że wszyscy założyli ciepłe bambosze i przykleili się do pilota od TV 

  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do podziału klas również uważam, że obecny jest optymalny, choć faktycznie IMHO diesle i levorgi to element niewiadomej, gdyż...

nie wiadomo co z nimi zrobić. Na pewno jedzie to lepiej niż NA i co do tego nie ma wątpliwości, ale też na pewno gorzej niż np. turbo imprezy, które dominują w turbo i outlaw...

Owszem, dochodzi element zawieszenia, masy, prowadzenia, ale co do samej mocy są na lepszej pozycji niż NA.

 

Chociaż, w sumie co ja piszę, moc i zawias nie ma znaczenia :twisted:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja też mam swojego osobistego "wroga" , ale jak TJ ze mną wygrywa to mnie to mnie to zbytnio nie martwi i się cieszę, że gdzieś go na jakiejś próbie klepnąłem i nawet mi nie przyjdzie do głowy biegać i protest składać

przyznaj, ze Cie korcilo skladac protest :mrgreen:

Już to w zeszłym roku pisałem, że imo nie powinny być ogłaszane wyniki końcowe tylko zostawić to jak kiedyś z elementem zaskoczenia bez opcji protestów

Zgadzam sie! +100 !

Ja również!!!

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola hola. Zaraz zrobicie 40 rożnych klas ;) ja jestem za tym zeby zrobić odrębna klasę dla forkow XT comfort i platyny bo skóra trzyma gorzej kierowcę na zakrętach. Bez jaj, przecież jedziemy dla zabawy z nutka (dobra, moze i symfonia) rywalizacji ;)

A Wy trochę przeginacie pale.

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wracając do podziału klas również uważam, że obecny jest optymalny, choć faktycznie IMHO diesle i levorgi to element niewiadomej, gdyż... nie wiadomo co z nimi zrobić. Na pewno jedzie to lepiej niż NA i co do tego nie ma wątpliwości, ale też na pewno gorzej niż np. turbo imprezy, które dominują w turbo i outlaw...

 

Jak coś to ja żartowałem... :P 

 

Levorg nie ma podejścia do STi, to samo diesle i faktycznie będzie im najlepiej w klasie wolnossącej.  

 

No chyba że Dyrekcja poprosi Wojtka aby nam w wolnej chwili sklepał tyłki Levorgiem  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do podziału klas również uważam, że obecny jest optymalny, choć faktycznie IMHO diesle i levorgi to element niewiadomej, gdyż...

nie wiadomo co z nimi zrobić. Na pewno jedzie to lepiej niż NA i co do tego nie ma wątpliwości, ale też na pewno gorzej niż np. turbo imprezy, które dominują w turbo i outlaw...

Owszem, dochodzi element zawieszenia, masy, prowadzenia, ale co do samej mocy są na lepszej pozycji niż NA.

 

Chociaż, w sumie co ja piszę, moc i zawias nie ma znaczenia :twisted:

Co levorg potrafi zobaczymy w tym roku, ale diesle już wcześniej pokazały, że w połączeniu z dobrym driverem to silna broń w klasie wolnossącej.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

a H6 ?

Wolnossąca.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wracając do podziału klas również uważam, że obecny jest optymalny, choć faktycznie IMHO diesle i levorgi to element niewiadomej, gdyż... nie wiadomo co z nimi zrobić. Na pewno jedzie to lepiej niż NA i co do tego nie ma wątpliwości, ale też na pewno gorzej niż np. turbo imprezy, które dominują w turbo i outlaw...

 

Jak coś to ja żartowałem... :P

 

Levorg nie ma podejścia do STi, to samo diesle i faktycznie będzie im najlepiej w klasie wolnossącej.  

 

No chyba że Dyrekcja poprosi Wojtka aby nam w wolnej chwili sklepał tyłki Levorgiem  :biglol:

 

Ja nie :twisted:

 

Tak jak piszesz i ja również tak uważam - do wrx czy sti nie ma podejścia, żadnego właściwie, ale np. 2.0 125KM impreza ma się słabo do levorga czy diesla,

o H6 nie wspominając (szczególnie w wysublimowanej wersji jaką jest spec b ;) )

 

To byłoby fajne B)

 

 

Kończąc temat z mojej strony - 1.6T, 2.0D i H6 muszą gdzieś się znaleźć, a tworzenie niezliczonej ilości bytów nie ma najmniejszego sensu, 

dlatego zostały wrzucone do NA i chyba słusznie :) Zawsze pozostaje trening i ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć ;)

 

 

BTW

Nie pamiętam, ale możecie mi przypomnieć jaki ręczny jest w levorgu? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie pamiętam, ale możecie mi przypomnieć jaki ręczny jest w levorgu?

 

Na guziku  ;)


 

 

SpecB H6 6MT nie powinien byc z klasie turbo?

 

Dlaczego? Nie ma turbo.  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SpecB H6 6MT nie powinien byc z klasie turbo?

a ma turbo ? :P  

 

ale idąc tym tropem Levorg raczej powinien znaleźć się w turbo niż w NA. I weź tu bądź mądry. Na szczęście to nie moja decyzja  :)

Edytowane przez beben
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

SpecB H6 6MT nie powinien byc z klasie turbo?

a ma turbo ? :P  

 

ale idąc tym tropem Levorg raczej powinien znaleźć się w turbo niż w NA. I weź tu bądź mądry. Na szczęście to nie moja decyzja  :)

 

A diesel? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do wolnychssaków to może by się ktoś zlitował i pogodził napinaczy outlaw i turbo

 

juz sie postaralem w zeszlym roku, ale opona mi nie trzymala :mrgreen: 

 

 

 

 

diesle i levorgi to element niewiadomej, gdyż... nie wiadomo co z nimi zrobić. Na pewno jedzie to lepiej niż NA i co do tego nie ma wątpliwości,

 

tiiiiiiiaaaaaaaaaa..... :question:  :question:  :question:  :P Chyba sie nie zgodze.... i mysle, ze Primi i Urabus tez po cichu chichocza :mrgreen::biglol:

 

 

 

SpecB H6 6MT nie powinien byc z klasie turbo?
 

 

wiedzialem, ze w koncu ktos, gdzies, kiedys to zakwestionuje  :biglol:

 

A serio: Legacy H6 jest ciezka krowa, ktora za nic nie chce sie obrocic wokol pacholka, a na krotkich odcinkach dodatkowa moc nie tak duzo daje. Co innego proby lotniskowe, szerokie slalomy i takie tam. Ogolnie mowiac uwazam, ze szanse na dobry wynik miedzy taka 160KM 2.0 N/A Impreza a Legacy Spec.B sa w miare wyrownane.

 

 

 

A jeżeli ssak ma np. chlapacze, to jest w ssącym outlaw(eta) ? 

 

 

 

elmo pliz ;) Regulamin!

 

 

 

A tak w ogole to wlasnie dostalem SMSa od Dyrekcji:

"jestesmy w Grecji, pogoda OK, Wojtek i Daniel w dobrym nastroju, chca miec rajd szybko za soba, zeby przyjechac na Plejady. Napisz na forum, ze dosc dyskusji, wykluczamy wszystkich outlaw. pozdrowienia dla forum <szczerzacy sie emoji> "*

 

 

PS A co w ogole z druzynami w tym roku????

 

 

 

 

 

* ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jestesmy w Grecji, pogoda OK, Wojtek i Daniel w dobrym nastroju, chca miec rajd szybko za soba, zeby przyjechac na Plejady. Napisz na forum, ze dosc dyskusji, wykluczamy wszystkich outlaw. pozdrowienia dla forum "*

 

To sobie pogadaliśmy... :huh:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Bednarach do Bębna miałem straty 30/40 sek na 8km. Powiedzmy ze Plejadowe próby maja po 1/1,5 km czyli 5x mniej. Czyli proporcjonalnie 5/6 sek powinienem tracić a realnie brakuje ok 1/2 sek na próbę. Wyniki powtarzalne!

 

Yeti nie ma przewagi na plejadach! Tak jak nie maja pomodzone fury nad tymi "seryjnymi turbo" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...