Skocz do zawartości

PLEJADY 2016 - czyli odliczanie czas zacząć, dziś studniówka !!!!!!!!!


guma

Rekomendowane odpowiedzi

Mój GTek zaczyna jechać od 3 500 rpm. Każdy seryjny Subarak 2.5 litra ma zdecydowanie lepszy dół :(

I co, uważasz że Ci co mają podtrzymanie turbo nie mają nad Tobą przewagi w tej kwestii ? ;)

 

 

 

Szpery - pomagają, ale czasami....przeszkadzają, tzn.przy mocno zeszperowanym samochodzie auto ma tendencję do wyjeżdżania przodem i na ciasnych nawrotach będzie to problem.

 

Hmm...

 

 

Rozumiem, że seria GT obróci się 720* i odjedzie tak samo (w takim samym czasie) jak Premo w TypeR ? :)

 

 

Sory Alex, ale mnie nie przekonałeś ;)

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co, uważasz że Ci co mają podtrzymanie turbo nie mają nad Tobą przewagi w tej kwestii ?

Wszystko zależy od konfiguracji próby. Podtrzymanie ma też uboczny i negatywny efekt. A mianowicie tam gdzie trzeba ciasno skręcić auto wyrywa do przodu i nie skręca. Nie jestem przekonany, ale wydaje mi się, że np. @@beben, większość prób pokonuje bez podtrzymania. Właśnie z tego powodu. :)

Ja podtrzymania nie mam w każdym razie, które by się pewnie przydało, ale np. na Kielcach ;)

Rozumiem, że seria GT obróci się 720* i odjedzie tak samo (w takim samym czasie) jak Premo w TypeR ?

Hmm.... myślę, że szybciej, ale mniej efektownie (ładny popis Premo!!!), bo chyba o to chodziło podczas tej zabawy ;):yahoo: Łamiąc się kilka razy z ręcznym, czas (moim zdaniem) będzie lepszy.

Czy poniższe Plejadowe próby to nie właśnie teren i trasa rozgrywanych "innych" imprez tzn. sprintów i superoesów?

Na tej próbie, pełna zgoda, moc miała niebagatelne znaczenie! Chciałbym, żeby na Plejadach było więcej prób powyżej 1 minuty. Zobaczymy na ile pozwolą lokalne place. @@beben, po rekonesansie majowym pewnie zna więcej szczegółow. :biglol:

Bo po Plejadach sprzedasz i kupisz... hm... tfu... no... to... no nie dam rady

Ja też. Dlatego pozostawiam trudny rebus - "E...O" :biglol:

Edytowane przez ALEX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I co, uważasz że Ci co mają podtrzymanie turbo nie mają nad Tobą przewagi w tej kwestii ?

Wszystko zależy od konfiguracji próby. Podtrzymanie ma też uboczny i negatywny efekt. A mianowicie tam gdzie trzeba ciasno skręcić auto wyrywa do przodu i nie skręca. Nie jestem przekonany, ale wydaje mi się, że np. @@beben, większość prób pokonuje bez podtrzymania. Właśnie z tego powodu. :)

Ja podtrzymania nie mam w każdym razie, które by się pewnie przydało, ale np. na Kielcach ;)

 

 

Rozumiem, że seria GT obróci się 720* i odjedzie tak samo (w takim samym czasie) jak Premo w TypeR ?
 

Hmm.... myślę, że szybciej, ale mniej efektownie, bo chyba o to chodziło podczas tej zabawy ;):yahoo:  Łamiąc się kilka razy z ręcznym, czas (moim zdaniem) będzie lepszy.

 

 

Szkoda, że kierowcy rajdowi o tym nie wiedzą. Pewnie na Barbórkach i innych takich jeździli by bez podtrzymywania i łamiąc się kilka razy z ręcznym :biglol: :biglol: :biglol:

 

W ogóle na wszelkie próby sportowe najszybsza będzie impreza NA, bo łatwiej się prowadzi od turbo...

Edytowane przez Crazy_Ivan
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szkoda, że kierowcy rajdowi o tym nie wiedzą. Pewnie na Barbórkach i innych takich jeździli by bez podtrzymywania i łamiąc się kilka razy z ręcznym
 

Niektórzy to robią. Inna sprawa, że Karowa często jest jechana pod publikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od konfiguracji próby. Podtrzymanie ma też uboczny i negatywny efekt. A mianowicie tam gdzie trzeba ciasno skręcić auto wyrywa do przodu i nie skręca. Nie jestem przekonany, ale wydaje mi się, że np. @beben, większość prób pokonuje bez podtrzymania. Właśnie z tego powodu. :)

Ja podtrzymania nie mam w każdym razie, które by się pewnie przydało, ale np. na Kielcach ;)

Podtrzymanie ma taki magiczny przycisk który pozwala użyć go lub nie, w zależności od próby i jej charakterystyki.

 

 

 

Niektórzy to robią. Inna sprawa, że Karowa często jest jechana pod publikę.

Niektórzy to robią gdy na raz nie wychodzi, poza tym najlepsi (najszybsi) tak nie robią ;)

Najlepsi - czyli WRC tak nie jeżdżą, a autem ze szperą też można się złamać na kilka razy... znaczy wszyscy jadą pod publikę, a nikt na czas ?

W sumie... zgodnie z tą teorią profesjonalnych rajdach podział na jakiekolwiek klasy też przestał mieć sens, wystarczyło by odchudzić R4 i puścić razem z WRCami. To 300 koni i to 300 koni.

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podtrzymanie ma taki magiczny przycisk który pozwala użyć go lub nie, w zależności od próby i jej charakterystyki.

Dlatego napisałem, że "większość". Nie wszystkie. Z resztą niech sam @@beben się wypowie.

 

 

Niektórzy to robią gdy na raz nie wychodzi, poza tym najlepsi (najszybsi) tak nie robią Najlepsi - czyli WRC tak nie jeżdżą, a autem ze szperą też można się złamać na kilka razy... znaczy wszyscy jadą pod publikę, a nikt na czas ?

Jeżeli zrobisz to płynnie wokół samej  beczki (jak rzeczywiście najlepsi) to czas będzie dobry. Jeden warunek - przy samej beczce.

 

 

W sumie... zgodnie z tą teorią profesjonalnych rajdach podział na jakiekolwiek klasy też przestał mieć sens, wystarczyło by odchudzić R4 i puścić razem z WRCami. To 300 koni i to 300 koni.
 

Porównanie profesjonalnych odcinków specjalnych z plejadowymi próbami jest ogromnym nadużyciem!  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, że "większość". Nie wszystkie. Z resztą niech sam @beben się wypowie.

 

Beben może wypowiadać się o odczuciach, ale na autorytatywne wypowiedzi w kwestii jazdy na podtrzymywaniu, to trochę chyba ma za małe, z całym szacunkiem, doświadczenie.

 

 

 

Jeżeli zrobisz to płynnie wokół samej beczki (jak rzeczywiście najlepsi) to czas będzie dobry. Jeden warunek - przy samej beczce

 

Promień nawrotu nie ma nic wspólnego z tym, czy idziesz go nad, czy podsterownie.

 

 

 

Porównanie profesjonalnych odcinków specjalnych z plejadowymi próbami jest ogromnym nadużyciem! :biglol:

 

Szkoda, że na uczelni nie powiedzieli mi, że na Plejadach obowiązuje inna fizyka. :D

Edytowane przez Crazy_Ivan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Dlatego napisałem, że "większość". Nie wszystkie. Z resztą niech sam @beben się wypowie.

Beben może wypowiadać się o odczuciach, ale na autorytatywne wypowiedzi w kwestii jazdy na podtrzymywaniu, to trochę chyba ma za małe, z całym szacunkiem, doświadczenie.

 

 

Jeżeli zrobisz to płynnie wokół samej beczki (jak rzeczywiście najlepsi) to czas będzie dobry. Jeden warunek - przy samej beczce

Promień nawrotu nie ma nic wspólnego z tym, czy idziesz go nad, czy podsterownie.

 

 

Porównanie profesjonalnych odcinków specjalnych z plejadowymi próbami jest ogromnym nadużyciem! :biglol:

Szkoda, że na uczelni nie powiedzieli mi, że na Plejadach obowiązuje inna fizyka. :D

Piszę z telefonu, wiec mam problem z cytowaniem.

 

Skoro Beben ma małe doświadczenie, to czy Twoje jest większe?

 

A czy ja coś wspominałem o wpływie promienia nawrotu na pod czy nadsterowność? Promień nawrotu wpływ na obwód, ( 2* Pi* R), czyli drogę, jaką pokonuje samochód. Tego nie muszę chyba tłumaczyć.

 

Fizyka jest ta sama. Próby są inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohoho przed plejadowa napinka, lubię to :D

 

Na wolnych jedynkowych próbach ta przewaga outlow nie jest aż tak widoczna, ale jak była próba na lotnisku tam gdzie Ty Chojny wbijałeś trójkę, ja wbijałem czwórkę, a Beben szóstkę i tego nawet najlepszy driver nie zniweluje.

Także podział na klasy jest jaknajbardziej ok, jest sprawiedliwie.

A wszystko i tak rozbija sie o to kto siedzi za kołkiem bo studzienki same do aut nie wskakują, ani auta same falstartów nie robią ;)

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skoro Beben ma małe doświadczenie, to czy Twoje jest większe?

 

Znam kogoś kto 2 razy jechał bolidem F1. Czy czyni to z niego autorytet w tej dziedzinie? Ode mnie większy na pewno, ale nie wiem, czy bym się do niego odwoływał. Bęben sam niech się najlepiej wypowie czy czuje się na siłach ferować autorytatywne osądy w kwestii jazdy na podtrzymywaniu ;)

 

 

 

A czy ja coś wspominałem o wpływie promienia nawrotu na pod czy nadsterowność? Promień nawrotu wpływ na obwód, ( 2* Pi* R), czyli drogę, jaką pokonuje samochód. Tego nie muszę chyba tłumaczyć.

 

To jak z tym jechaniem? Szybciej poślizgiem, czy "na kilka razy z ręcznym"? ;)

 

 

 

Ohoho przed plejadowa napinka, lubię to :D

 

Nie ma innej możliwości :P No pain, no gain.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohoho przed plejadowa napinka, lubię to :D

 

Na wolnych jedynkowych próbach ta przewaga outlow nie jest aż tak widoczna, ale jak była próba na lotnisku tam gdzie Ty Chojny wbijałeś trójkę, ja wbijałem czwórkę, a Beben szóstkę i tego nawet najlepszy driver nie zniweluje.

Także podział na klasy jest jaknajbardziej ok, jest sprawiedliwie.

A wszystko i tak rozbija sie o to kto siedzi za kołkiem bo studzienki same do aut nie wskakują, ani auta same falstartów nie robią ;)

Ja też lubię tę napinkę.

Premo, jak sam wiesz doskonale, tak szybkie próby na Plejadach są rzadkością. Z reguły skrzynia nie widzi biegów powyżej 2ki.

 

Zgadzam się, że Plejady wygrywa kierowca, nie sprzęt i jeszcze jeden istotny czynnik - szczęście,....króre od jakiegoś czasu Bebnowi nie dopisuje.

Wierzę jednak, że w końcu nadajdzie ten moment, kiedy wszystkich porozstawia po kątach. Wiem, że go na to stać! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skoro Beben ma małe doświadczenie, to czy Twoje jest większe?

Znam kogoś kto 2 razy jechał bolidem F1. Czy czyni to z niego autorytet w tej dziedzinie? Ode mnie większy na pewno, ale nie wiem, czy bym się do niego odwoływał. Bęben sam niech się najlepiej wypowie czy czuje się na siłach ferować autorytatywne osądy w kwestii jazdy na podtrzymywaniu ;)

A czy ja coś wspominałem o wpływie promienia nawrotu na pod czy nadsterowność? Promień nawrotu wpływ na obwód, ( 2* Pi* R), czyli drogę, jaką pokonuje samochód. Tego nie muszę chyba tłumaczyć.

To jak z tym jechaniem? Szybciej poślizgiem, czy "na kilka razy z ręcznym"? ;)

Ohoho przed plejadowa napinka, lubię to :D

Nie ma innej możliwościNo pain, no gain.
Sorry za cytowanie całych wypowiedzi.

 

Nadal uważam, że można z pomocą ręcznego ciasno i szybko zrobić beczkę. Z resztą przekonamy się kto miał rację po wynikach, już za niecałe 3 tygodnie. Oczywiście, że będzie ta nieszczęsna beczka. ;)

 

Co do podtrzymania, to nie tylko opinia Bebna ;)

Edytowane przez ALEX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No można. Pamiętam jak to zrobiłeś SJSowym STi. Swoim autem bym tak nie zrobił. Szkoda mi sprzętu, nie jest do tego stworzony.

 

Co do wbitych biegów to najlepiej mieć wbity właściwy ;) Im bardziej zmiksowane auto tym zazwyczaj większa paleta ustawień i możliwości jego właściwego wykorzystania jak się wie jak to zrobić. Serią jedziesz to na co fabryka pozwala a outlawem to co sobie w auto wbudowałeś. To czy umiesz czy nie wykorzystać zmiany leży w gestii kierownika.

 

Podział sprzętowy uważam za słuszny, podział kierowców istnieje również, patrz klasa gość. ;)

 

Nie piszemy żeby czegokolwiek zakazywać ale aby utrzymać podział na auta modyfikowane i te z salonu.

 

Nie znam nikogo kto by dokonywał zmian aby auto było wolniejsze.... a nie znam... to dopiero bez sensu :)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No można. Pamiętam jak to zrobiłeś SJSowym STi. Swoim autem bym tak nie zrobił. Szkoda mi sprzętu, nie jest do tego stworzony.

 

Kiedy? :)

Zdaje się że drugie Plejady i STi "w bugu."

 

O... Znalazłem ;)

 

 

 

 

 

Panowie, nie macie pojęcia o czym dyskutujecie .... :rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ma klasy outLOW, jest outLAW :P:mrgreen:

Szach mat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zdaje się że drugie Plejady i STi "w bugu." O... Znalazłem https://youtu.be/wDHxPS7RPJY
 

Dobry przykład. :biglol: Inaczej się nie dało. Tam było bardzo ciasno i własnie gdybym chciał iść całość na petardzie slajdem, bez posiłkowania ręcznym, jazda by się skończyła na krawężniku. :rolleyes: 

I jako ciekawostkęw "temacie Outlaw" tylko napiszę, że wtedy to auto było 100% seryjne.  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę że było to 11 lat temu a mapa w Subaru była czymś "wow" do potęgi n-tej a o autlaw nikt nawet nie myślał to nie bardzo wiem czemu ma to dowodzić :P

 

 

Gdyby auto było tak przygotowane jak Premka TypeR to by to było zrobione ciaśniutko, szybciutko i bez targania rękawa po sufit ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Podtrzymanie ma taki magiczny przycisk który pozwala użyć go lub nie, w zależności od próby i jej charakterystyki.

Dlatego napisałem, że "większość". Nie wszystkie. Z resztą niech sam @@beben się wypowie.

 

 

Niektórzy to robią gdy na raz nie wychodzi, poza tym najlepsi (najszybsi) tak nie robią Najlepsi - czyli WRC tak nie jeżdżą, a autem ze szperą też można się złamać na kilka razy... znaczy wszyscy jadą pod publikę, a nikt na czas ?

Jeżeli zrobisz to płynnie wokół samej  beczki (jak rzeczywiście najlepsi) to czas będzie dobry. Jeden warunek - przy samej beczce.

 

 

W sumie... zgodnie z tą teorią profesjonalnych rajdach podział na jakiekolwiek klasy też przestał mieć sens, wystarczyło by odchudzić R4 i puścić razem z WRCami. To 300 koni i to 300 koni.
 

Porównanie profesjonalnych odcinków specjalnych z plejadowymi próbami jest ogromnym nadużyciem!  :biglol:

 

Mam na myśli "Super Special Stage" gdzie beczki, nawroty i ciasne próby są normą. Nikt tam nie łamie auta na nawrocie na dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...