Saadek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Dobra to pisze do organizatora , ale tym sposobem to moim zdaniem 90% imprez jest po wydechu i programie +1 Daj znać jaki będzie finał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Te jeszcze na gwarancji na pewno nie sa po wydechu i programie Chyba trudno sie dziwic, ze klienci nowych aut raczej nie byliby zadowoleni, gdyby byli klasyfikowani razem z niektorymi potworami hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Te jeszcze na gwarancji na pewno nie sa po wydechu i programie Chyba trudno sie dziwic, ze klienci nowych aut raczej nie byliby zadowoleni, gdyby byli klasyfikowani razem z niektorymi potworami hihi I tak i nie. Idąc tym tokiem rozumowania powinno się utworzyć w Outlaw również podział na klasy. Trudno porównać np. Yeti do auta tylko po programie i wydechu. Ja jestem za tym, żeby nie było żadnych podziałów. Podobnie jak w terenówce, gdzie wszyscy jadą razem, a auta są w różnej specyfikacji. W terenie różnica mocy też odgrywa rolę, nie wiem czy nawet nie większą niż w przypadku jazdy wokół trzepaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 W terenie różnica mocy też odgrywa rolę, nie wiem czy nawet nie większą niż w przypadku jazdy wokół trzepaka. ee tam, tam najwieksza role odgrywa to, w jak duzym stopniu samochod jest wlasnoscia nieobecnej zony, co nie carfit?.... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Większa jest różnica miedzy ssakiem a outlaw niz miedzy outlaw a Yeti. Yeti i kilka podobnych to raczej wyjątki. Na jedynkowo/dwójkowych plejadach ich przewaga nie jest duża. Dla mnie bez sensu jest klasa turbo, ktora daje pole do kombinacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Większa jest różnica miedzy ssakiem a outlaw niz miedzy outlaw a Yeti. Yeti i kilka podobnych to raczej wyjątki. Na jedynkowo/dwójkowych plejadach ich przewaga nie jest duża. Dla mnie bez sensu jest klasa turbo, ktora daje pole do kombinacji. Nie do końca zrozumiałem pierwszą część wypowiedzi. Zgadzam się, że pomysł z utworzeniem kategorii Outlaw był niepotrzebny. Choćby nawet z uwagi na niejasne sytuacje, czy pewne samochody powinny nadal być zakwalifikowane do klasy turbo. Wcześniej nie było takiego podziału i wszyscy byli zadowoleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dopiero co pare stron temu bylo zestawienie zwyciezcow i okazalo sie, ze na prawie wszystkich zlotach najszybsze byly Outlaw. Jakby to wygladalo, gdyby to byla jedna klasa dla wszystkich? Gosc ktory przyjezdza nowiuskim STI nie mialby szans na jakiekolwiek trofeum, a chyba nie o to chodzi w imprezie dla klientow? Sa inne imprezy, dopiero co bylo STI Vs EVO - tam nie ma podzialu, kazdy moze brac udzial jakimkolwiek samochodem, modyfikowanym czy nie i wszyscy sa pakowani do tego samego worka. Ja tam jestem zdania, ze tak jak jest teraz jest sprawiedliwie: rozne klasy, nagrody w kazdej z nich, wszyscy sa zadowoleni. Bo jak tak to moze od razu skasowac wolnossaca tez no bo po co nam ona 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dopiero co pare stron temu bylo zestawienie zwyciezcow i okazalo sie, ze na prawie wszystkich zlotach najszybsze byly Outlaw. Jakby to wygladalo, gdyby to byla jedna klasa dla wszystkich? Gosc ktory przyjezdza nowiuskim STI nie mialby szans na jakiekolwiek trofeum, a chyba nie o to chodzi w imprezie dla klientow? Sa inne imprezy, dopiero co bylo STI Vs EVO - tam nie ma podzialu, kazdy moze brac udzial jakimkolwiek samochodem, modyfikowanym czy nie i wszyscy sa pakowani do tego samego worka. Ja tam jestem zdania, ze tak jak jest teraz jest sprawiedliwie: rozne klasy, nagrody w kazdej z nich, wszyscy sa zadowoleni. Bo jak tak to moze od razu skasowac wolnossaca tez no bo po co nam ona Than_JuniorMasz rację. Pytanie tylko, czy te wygrane są związane z przewagą sprzętowa, czy.... z doświadczeniem zwycięzców? A jak doskonale wiesz, "doświadczonemu" kierowcy z Subaru z czasem brakuje mocy i naturalną rzeczą jest to, że wprowadza pewne poprawki po fabryce. Oczywiście po gwarancji! PS. Jako dowód - przykład Chojnego, który na ogół leje swoim seryjnym GTkiem auta po tuningu z klasy Outlaw! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ja też uważam, że tak jak teraz jest w miarę prosty i sprawiedliwy podział. Gdzieś tą granicę zawsze trzeba postawić. Najlepiej, żeby było prosto i zwięźle, czyli modyfikacje = outlaw i po temacie. Nie ma sensu drążyć tematu, zwłaszcza kiedy ktoś próbuje uciec z outlaw do turbo. Jak @@Action już napisał, przy takim ściganiu na 1 i 2 biegu, różnice sprzętowe się mocno zacierają. Zwłaszcza między turbo i outlaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wcześniej nie było takiego podziału i wszyscy byli zadowoleni. W Mikołajkach (rok 2009 ) Tomir zajął drugie miejsce w Outlaw ... miał GTka z usuniętym katalizatorem i zgłosił się sam do tej klasy ... startowały w tej klasie 3 auta, jedno zostało zdyskwalifikowane Bo jak tak to moze od razu skasowac wolnossaca tez no bo po co nam ona Tu i tak diesle mają przewagę, to może je wydzielić do innej klasy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Ja też uważam, że tak jak teraz jest w miarę prosty i sprawiedliwy podział. Gdzieś tą granicę zawsze trzeba postawić. Najlepiej, żeby było prosto i zwięźle, czyli modyfikacje = outlaw i po temacie. Nie ma sensu drążyć tematu, zwłaszcza kiedy ktoś próbuje uciec z outlaw do turbo. Jak @@Action już napisał, przy takim ściganiu na 1 i 2 biegu, różnice sprzętowe się mocno zacierają. Zwłaszcza między turbo i outlaw. I dlatego jestem za jeszcze prostszym rozwiązaniem, które już wcześniej funkcjonowało. Wcale nie płakałem, gdy konkurowałem seryjnym STI z modyfikowanymi autami Konkurentów. A wręcz przeciwnie, miałem większą satysfakcję, gdy udawało się objechać kogoś w silniejszym samochodzie. Dla mnie powinien być jedyny podział na : - wolnossace - turbo. i kropka! Wszytko łatwe do weryfikacji i nie ma niedomówień i wątpliwości. Jak widać na przykładzie kilka postów wczaśniej, niektórzy nieświadomie popełniają błąd przy zapisach. Edytowane 1 Maja 2016 przez ALEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Alex zawsze możesz startować w outlaw tylko to twoja decyzja czy chcesz się zmierzyć z bestiami Bo nie czytają regulaminu Edytowane 1 Maja 2016 przez MM555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Alex zawsze możesz startować w outlaw tylko to twoja decyzja czy chcesz się zmierzyć z bestiami Wiem o tym, tylko nadal klasa Outlaw jest traktowana po macoszemu. Choćby nawet w wynikach. Na pocieszenie mogę dodać, że od ostatnich chyba Plejad są dyplomy dla II i III miejsca w Outlaw. Widać, że Dyrekcja reaguje na prośby zawodników z tej klasy, za co bardzo dziękuję! Wczaśniej zawodnicy z tej klasy byli poza klasyfikacją generalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 widze ze szykuja sie plajady zeronapinkowe na szosowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 widze ze szykuja sie plajady zeronapinkowe na szosowej Jak zwykle! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 na probach jak na probach ale "zagadki" Ponoc dla obnizenia napiecia ma byc liczenie ziaren pisku na czas i dokładność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Z ciekawości przeczytałem sobie tegoroczny regulamin. Widzę kolejny ukłon ze strony Dyrekcji, bo (jeżeli dobrze to interpretuję) waga czasów uzyskanych na próbach sportowych autem będzie stanowiła 80% wyniku. W ubiegłym roku było 70%. Super, bo w końcu "strzelanie z łuku" nie przekłamie w dużym stopniu klasyfikacji końcowej. Nowością w regulaminie jest również pojawienie się Levorga 1.6T i klasyfikowanie go w klasie aut wolnossących. Mądre i zrozumiałe posunięcie. na probach jak na probach ale "zagadki" Ponoc dla obnizenia napiecia ma byc liczenie ziaren pisku na czas i dokładność. Mam już na to sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 zadania w tym roku przekrocza wyobraznie. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Wcale nie płakałem, gdy konkurowałem seryjnym STI z modyfikowanymi autami Konkurentów. ale Ty jestes luzak i "swoj chlop" A sam wiesz, ze zdarzaja sie tacy, co niestety maja troszke bardziej spiete posladki i dla ktorych to by byl problem nie do zaakceptowania i potem marnuja pyszne kolorowe drinki wylewajac je niechcacy na Dyrekcje Edytowane 1 Maja 2016 przez Than_Junior 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wcale nie płakałem, gdy konkurowałem seryjnym STI z modyfikowanymi autami Konkurentów. ale Ty jestes luzak i "swoj chlop" A sam wiesz, ze zdarzaja sie tacy, co niestety maja troszke bardziej spiete posladki i dla ktorych to by byl problem nie do zaakceptowania i potem marnuja pyszne kolorowe drinki wylewajac je Dyrekcji w twarz Dzięki Zawsze nie ukrywam, że jadę walczyć. Znam takich, którzy "jadą tylko dla zabawy", a później w nerwach wyrywają lewarki, walą po drzewach i składają protesty dosłownie o wszystko. Starzy wyjadacze, a jednocześnie moi odwieczni "wrogowie" np. Premo, Beben, Apacz, czy Chojny nie ukrywają, że przyjeżdżają na Plejady również walczyć o wynik. Jednak nieraz się przekonałem, że fair play jest dla nich najważniejsze. Takich przeciwników cenię i zawsze chętnie się z nimi umawiam na wieczorne piwko. PS. Mam nadzieję, że ten gość, który się tak zachował dostał dożywotniego bana na Plejady! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Większa jest różnica miedzy ssakiem a outlaw niz miedzy outlaw a Yeti. Yeti i kilka podobnych to raczej wyjątki. Na jedynkowo/dwójkowych plejadach ich przewaga nie jest duża. Dla mnie bez sensu jest klasa turbo, ktora daje pole do kombinacji. Nie do końca zrozumiałem pierwszą część wypowiedzi. Zgadzam się, że pomysł z utworzeniem kategorii Outlaw był niepotrzebny. Choćby nawet z uwagi na niejasne sytuacje, czy pewne samochody powinny nadal być zakwalifikowane do klasy turbo. Wcześniej nie było takiego podziału i wszyscy byli zadowoleni. Napisałeś ze Yeti odstaje od większości aut wiec TEORETYCZNIE tego typu auta powinny mieć odrębna klasę. Moim zdaniem na plejadach Yeti nie ma takiej przewagi jaką mają auta z outlaw nad wolnymi ssakami. Mamy takie samo zdanie tylko inaczej to argumentujemy 1. Ssaki 2. Turbo/outlaw Argument TJ o nowych sti na gwarancji do mnie nie przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Większa jest różnica miedzy ssakiem a outlaw niz miedzy outlaw a Yeti. Yeti i kilka podobnych to raczej wyjątki. Na jedynkowo/dwójkowych plejadach ich przewaga nie jest duża. Dla mnie bez sensu jest klasa turbo, ktora daje pole do kombinacji. Nie do końca zrozumiałem pierwszą część wypowiedzi. Zgadzam się, że pomysł z utworzeniem kategorii Outlaw był niepotrzebny. Choćby nawet z uwagi na niejasne sytuacje, czy pewne samochody powinny nadal być zakwalifikowane do klasy turbo. Wcześniej nie było takiego podziału i wszyscy byli zadowoleni. Napisałeś ze Yeti odstaje od większości aut wiec TEORETYCZNIE tego typu auta powinny mieć odrębna klasę. Moim zdaniem na plejadach Yeti nie ma takiej przewagi jaką mają auta z outlaw nad wolnymi ssakami. Mamy takie samo zdanie tylko inaczej to argumentujemy 1. Ssaki 2. Turbo/outlaw Argument TJ o nowych sti na gwarancji do mnie nie przemawia Dokładnie. Przewaga Yeti na takich próbach jest znikoma, wręcz niezauważalna. Podobnie w przypadku aut z szosowej vs tych z Outlaw. Sztuczny i niepotrzebny podział. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie i szanuję zdania Gospodarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 TJ i Alex imo dotknęli sedna sprawy. Z jednej strony ma być zabawa i radość dla klientów, że jakiś pucharek przytulili, a z drugiej rywalizacja i walka o sekundy w duchu fair play Ja też mam swojego osobistego "wroga" , ale jak TJ ze mną wygrywa to mnie to mnie to zbytnio nie martwi i się cieszę, że gdzieś go na jakiejś próbie klepnąłem i nawet mi nie przyjdzie do głowy biegać i protest składać Już to w zeszłym roku pisałem, że imo nie powinny być ogłaszane wyniki końcowe tylko zostawić to jak kiedyś z elementem zaskoczenia bez opcji protestów Jeśli chodzi o różnice pomiędzy autami to plejady są specyficzne i wolnymssakiem można klepnąć turbopotworka i obecny podział jest imo optymalny Diesli i Levorgów w NA się zbytnio nie boję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Primi dobrze gada. Obecny podział jest OK. Alex, Action, zwróćcie uwagę, że pierwsza trójka po dwóch dniach rywalizacji potrafi mieścić się w 5 sekundach (punktach), a dwie sąsiednie pozycje to często 1 sekunda. Mimo, że rzeczywiście specyfika prób plejadowych kastruje przewagę "potworów" to jednak zdarzają się pojedyńcze próby naprawdę szybkie (140-160 km/h) i na nich "sprawny" Yeti wleje seryjnemu WRX-owi kilka grubych sekund, choćby tym drugim jechał Kajto. Poza tym, przy obecnym podejściu Organizatora (3 nagradzane miejsca w Outlaw) ta dodatkowa klasa powoduje, że więcej osób może się cieszyć z miejsca na pudle i możliwości wyjścia na scenę, a to chyba dobrze . Poza tym Dyrekcja tłumaczył już kiedyś powody powstania tej klasy i chyba na dzień dzisiejszy nic się nie zmieniło. A odnośnie problemów z zakwalifikowaniem samochodu do klasy to rzeczywiście, regulaminów się nie czyta i sam kiedyś ten błąd popełniłem, ale moim zdaniem w formularzu zgłoszeniowym lub na badaniu technicznym powinno się po prostu zwrócić szczególną uwagę na modyfikacje. Wystarczy w formularzu zgłoszeniowym, a przede wszystkim w karcie badania technicznego dodać okienko, w które kontrolujący, po zadaniu pytania właścicielowi o wydech itp., wstawia "ptaszka" i automatycznie auto ląduje w outlaw. Edytowane 1 Maja 2016 przez Apacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ja tam nie chcę żadnej rewolucji rozpętywać. Akceptuję taki regulamin i tylko zgłaszam (od lat) pewne sugestie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się