Michal44 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Z tego co mi powiedzieli w salonie to to, że na rynek amerykański ten sam model jest z mocą 265 KM (wcześniej 250 KM), więc silnik i CVT jest do tego przygotowana. Maksymalnie jednak mówili do tych 295-300, bo dalej tak jak napisałeś moment obrotowy może zabić skrzynię.. Mój jest jeszcze na gwarancji, świeża bestia. Nie jeździ dużo (ok 1000 km miesięcznie). myślę poczekać rok, zrobić jakieś 10-15 tyś i podkręcić go trochę.. Zobaczymy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 28 minut temu, Michal44 napisał: Z tego co mi powiedzieli w salonie to to, że na rynek amerykański ten sam model jest z mocą 265 KM (wcześniej 250 KM), więc silnik i CVT jest do tego przygotowana. Maksymalnie jednak mówili do tych 295-300, bo dalej tak jak napisałeś moment obrotowy może zabić skrzynię.. Mój jest jeszcze na gwarancji, świeża bestia. Nie jeździ dużo (ok 1000 km miesięcznie). myślę poczekać rok, zrobić jakieś 10-15 tyś i podkręcić go trochę.. Zobaczymy.. To nie ASO robi te modyfikacje ;-). Wpisz w wyszukiwarce google " tuning poznań subaru " . Pierwszy wynik wyszukiwania powinien Cie naprowadzić. Znajdziesz tam kilka możliwości modyfikacji tego modelu. A temu, że takie modyfikacje powodują utratę gwarancji nie ma co się dziwić. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Bez problemu przeniesie 280 KM: https://www.subaru.jp/forester/forester2012/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 czym się różni XT sport 240 KM od XT zwykły 240 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 2 minuty temu, sosmar napisał: czym się różni XT sport 240 KM od XT zwykły 240 KM? Sport, o ile dobrze kojarze, to obecnie najwyzsza wersja wyposazenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 23 minuty temu, eddie_gt4 napisał: Sport, o ile dobrze kojarze, to obecnie najwyzsza wersja wyposazenia Dokładnie, i pojawiła się w MY'18, pewnie jako przygotowanie pod FVgen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Ta wersja wyposażenia była wcześniej dostępna ... z dieslem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 ok,dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 8 godzin temu, Guliwer napisał: Bez problemu przeniesie 280 KM: https://www.subaru.jp/forester/forester2012/ hmm szlaczki , auto z rynku Japońskiego czyli wersja JDM Jesteś pewien i gwarantujesz ze skrzynie cvt montowane na rynku jdm to te same które montują w autach na innych rynkach? Bo ja mając jakieś tam doświadczenie z japońskimi autami ( głównie hondy) wiem że auta z japońskiego rynku różnią się bebechami i to czasami bardzo znacząco od aut przeznaczonych na inne rynki. Bardzo często tylko na swoim rynku oferują tzw. "rodzynki", za którymi fani jdm'u ślinią się przez internet tak jak ostatnio np w przypadku subaru wrx sti s207 które tylko tam ma 2litrowy motor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Karas napisał: Jesteś pewien i gwarantujesz No nie, ale w przypadku Forestera XT jakoś nie chce mi się wierzyć, że wsadzają różnie skrzynie na JP, EU i US. Oficjalnie chodzi o lepsze paliwo w JP. Jak jest naprawdę, to nie wiem, ale wiem co zrobię po 5 latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się