DETT Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 16 godzin temu, Danko napisał: Jeśli kojarzysz raperów - Pezet ma tego starszego w bieli. No normalnie rozpłynąć się można. Z ciekawości sprawdziłem - Pezet ma LS'a UCF10. I to w mojej wymarzonej kolorystyce: To jest jedno z aut z mojej listy TOP5. W Japonii to była Toyota Celsior, wyżej w hierarchii była już tylko cesarsko-yakuzowa Century. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 6 minut temu, DETT napisał: Z ciekawości sprawdziłem - Pezet ma LS'a UCF10. I to w mojej wymarzonej kolorystyce: To jest jedno z aut z mojej listy TOP5. W Japonii to była Toyota Celsior, wyżej w hierarchii była już tylko cesarsko-yakuzowa Century. Jak ja nie cierpię fur na glebie. A sama jednostka cudowna :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 @InfraTy to tak trochę drugs strona skali, co? Sam raczej nie chciałbym aż takiej gleby, ale wolę nisko, jak wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 29 minut temu, Danko napisał: @InfraTy to tak trochę drugs strona skali, co? Sam raczej nie chciałbym aż takiej gleby, ale wolę nisko, jak wysoko Nie no, jakbym miał Imprezkę to wiadomo, że jakiś fajny zawias w dól ale przede wszystkim pod poprawę warunków jezdnych. Forki to dla mnie fury nie na tor tylko daily plus teren więc glebowanie ich to (dla mnie) paranoja. Natomiast taki low&slow jak powyżej, wyłącznie dla lansu, to tragedia ostateczna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 26 minut temu, Infra napisał: Nie no, jakbym miał Imprezkę to wiadomo, że jakiś fajny zawias w dól ale przede wszystkim pod poprawę warunków jezdnych. Forki to dla mnie fury nie na tor tylko daily plus teren więc glebowanie ich to (dla mnie) paranoja. Natomiast taki low&slow jak powyżej, wyłącznie dla lansu, to tragedia ostateczna Hmm.. No ogólnie to jak najbardziej się zgadzam. Ale dziś już coraz powszechniej stosuje się air ride. To jest super połączenie jak dla mnie, ale do daily, które chcemy żeby wyglądało, albo poświeciło na zlocie. Sam chciałem gwint dla wyglądu, ale też poprawy warunków, tak jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 W furach w stylu VIP airride jest jak najbardziej na miejscu wg. mnie. Osobiście jest bardziej "glebairzem" niż "lifciarzem". Grunt żeby nie robić kalecznego cambera. Zaletą pneumatyki jest uniwersalność, jak ma wyglądać to PYYK i gleba. Jak trzeba gdzieś normalnie pojechać po dziurawych polskich drogach, to znowu PYYK i mamy funkcjonalne auto. A przy tym jest wygoda, no i takie zawieszenie w gruncie rzeczy się nie zużywa w taki sposób jak klasyczne zawiasy typu sprężyna/olej czy sprężyna/gaz. Wadą jest z mojego punktu widzenia przede wszystkim wysoka cena początkowa - części + montaż. Ale można to potraktować jako długoterminową inwestycję. No i zbiornik powietrza zajmuje jakąś część przestrzeni w bagażniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 No dokładnie, z naszymi drogami, jeśli nie jeździ się jakoś super torowo i ma się fundusze, to to jest idealne rozwiązanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Godzinę temu, Danko napisał: No dokładnie, z naszymi drogami, jeśli nie jeździ się jakoś super torowo i ma się fundusze, to to jest idealne rozwiązanie.. Nawet to fabryczne zawieszeni pneumatyczne, które miał oryginalnie mój Legwan było naprawdę spoko. Nie pozbyłbym się tego, gdyby kompresor nie zaczął nawalać. A niestety naprawianie OEM'owych pneumatów Subaru czy Mercedesa to ekonomiczny overkill. Co innego zestawy aftermarket - ich ew. serwis można uznać za kosztowo sensowny. Robiłem mały rekonesans w temacie i np. do Aristo/GSMk2 można już kupić air-ride za ~4,5k PLN, przy czym potrzebne jest jeszcze jakieś gwintowane zawieszenie. Amory z gwintem wykorzystuje się jako bazę, a miechy po prostu zastępują sprężyny. Za zestaw P&P od D2 trzeba dać prawie 7 kafli. Biorąc pod uwagę, że nowy gwint to koszt (dla tego modelu) jakieś 3-4 tysiące to nie wygląda to tak źle. Bo gwint obniża, ale odbiera komfort, albo wręcz jakąkolwiek użytkowość, a air-ride nie. To po prostu kwestia priorytetów. No i $$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 No dokładnie. Zależy też, do czego ta fura ma być. Bo jak kupisz np. GC na zabawy w weekendy, to kupujesz gwint, robisz beton i jazda. Na codzień to samobójstwo, choć znam takich wariatów. Mój gwint jest mimo wszystko dość miękki. Nie wiedziałem, że do air ride bierze się jeszcze gwint jako bazę Kolega w A6 allroad też ma zawias pneumatyczny, drogie, ale normalnie działa cuda.. Tam, gdzie normalnie jechało się powiedzmy 60, bo droga była tragiczna on może jechać jak mu się chce - choc wiadomo, zdrowe to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Dobrze chłopy prawią, po piweczku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 6 godzin temu, Danko napisał: Nie wiedziałem, że do air ride bierze się jeszcze gwint jako bazę To jedna z możliwości. Chyba najtańsza na polskim rynku opcja. Dobre jeśli już wcześniej zainwestowałeś ileś tysi w gwint, ale nie przypadła Ci do gustu charakterystyka, to dla obniżenia kosztów dajesz mu nowe życie. W sumie "na świeżo" to wolałbym gotowe, kompletne zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) No to zaległe foty zrobionego nadkola i drzwi: Teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że buda jest zdrowa i nie wymaga ingerencji blacharskich. Zostały tylko skazy lakiernicze, ale nie mam zamiaru go całego malować. To bojowe Subaru, bitewna blizna tu i ówdzie nie jest plamą na honorze. Co innego w przypadku VIP'a. Jemu zrobiłem polerkę przednich lamp i założyłem JDM'owy grill Toyota Aristo: Aczkolwiek z mojego - kierowcy, punktu widzenia ważniejszy jest kolejny mod: KIERA: ItalVolanti Line 4000. Średnica taka jak oryginalna - 370 mm. Wieniec dość cienki, cieńszy niż w Admiral'u. Pięknie się zgrała kolorystycznie ze wstawkami z plastikowego drewna. Centralny pierścień wokół klaksonu z czasem zastąpię aluminiowym, chyba że uda się wyrwać wersję Svarovski w przyzwoitej cenie. Nabę przerobiłem nieco, w taki sam sposób jak w Legwanie. Zwijak poduszki został, manetka tempomatu jest wprawiona we wnętrze naby. Zostało mi tylko zrobić przedłużkę kabelka do klaksonu, bo nie sięga. Akurat teraz musiała mi się schrzanić lutownica... Z 40 lat działała dobrze, jeszcze mój ś.p. dziadek jej używał. Zastanawiam się czy nie dołożyć jeszcze więcej tych drewnianych akcentów, np. ramki nawiewów dać do zrobienia w hydrografice? No koniecznie muszę zastąpić te paskudne gumowe koryta zgrzebnymi welurami. Dziś skończyłem polerować ranty felg, jutro -o ile pogoda dopisze - zacznę malowanie środków. Edytowane 15 Maja 2020 przez DETT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Masz jakieś zdjęcie ze starym/nowym grillem jak robiłem u siebie? Jakkolwiek nie znoszę drewna w aucie, kiera bardzo, ale to bardzo ładna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 2 minuty temu, Danko napisał: Masz jakieś zdjęcie ze starym/nowym grillem jak robiłem u siebie? Stary/OEM Lexus: Nowy / JDM Toyota: Ten jest bardziej BLING mimo bardziej pospolitego logo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 O nie, nie lubię chromu Ale w takiej furze w sumie rozumiem. Znaczek to kij, zresztą można pewnie zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 9 minut temu, Danko napisał: O nie, nie lubię chromu Ale w takiej furze w sumie rozumiem. Znaczek to kij, zresztą można pewnie zmienić Tak, znaczki Toyota/Lexus są wymienne, ale w tym właśnie rzecz żeby było logo Toyoty. I imię JDM'owej autentyczności gotów jestem poświęcić burżuazyjność Lexusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 17 minut temu, DETT napisał: Tak, znaczki Toyota/Lexus są wymienne, ale w tym właśnie rzecz żeby było logo Toyoty. I imię JDM'owej autentyczności gotów jestem poświęcić burżuazyjność Lexusa. Aaaaaaa.. Kto się nie na to kij z nim, a kto ogarnia niech zazdrości rarytasow z JAPAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozeek Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 W dniu 10.05.2020 o 16:51, DETT napisał: Teraz mam trzy gęby do wykarmienia Subaru podoba mi się, Daihatsu mistrz! Ale do tego Lexusa jakoś nie mogę się przekonać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 13 godzin temu, kozeek napisał: Subaru podoba mi się, Daihatsu mistrz! Ale do tego Lexusa jakoś nie mogę się przekonać... Jak byłem młody i energiczny jak Ty to mnie też ten Lex nie przekonywał. Ale z wiekiem zmieniły się nieco wymagania. Dojrzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozeek Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 4 godziny temu, DETT napisał: Jak byłem młody i energiczny jak Ty Dobra, cofam, przekonałeś mnie:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 5 godzin temu, DETT napisał: Dojrzałem Byle nie jak ser. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Dla potomności, dzisiejsze foty: Odmalowałem koła. Tym razem złoto pokryłem dwuskładnikowym klarem. Mam nadzieję, że nie będą się tak brudzić. Przedni zacisk od strony kierowcy znów puszcza. Będę musiał go chyba cały wymienić. Dwa razy wymieniałem uszczelnienia, ostatnim razem wstawiłem nowe tłoczki i dalej to samo. Jest chyba jakiś felerny. Ubytek płynu jest znikomy, ale najbardziej irytuje mnie to, jak kąśliwy dla lakieru felg jest ten płyn. Kierownica wpadła Personal Blitz. Jest ta, a nie ItalVolanti, bo przygotowuję go do sprzedaży. Tak, nadszedł ten czas... Pochwalę się przy okazji uaktualnioną prezencją Aristo: Teraz jeszcze tylko przód trochę w dół, o jakieś 2-3 cm. I dystanse pod tylne koła, też z 2-3 cm na stronę. Wciąż nie mogę się zebrać w sobie i wziąć się za polerkę i wosk... Jak nie praca, to pogoda, jak nie pogoda to Assasin's Creed, jak nie Assassin's Creed to Netflix... I tak w kółko. Edytowane 24 Maja 2020 przez DETT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Fajne koło, ale takie jakby.. Małe? I jak to? Nie sprzedałeś go jeszcze? Myślałem, że to już stracona sprawa. Zostaw go, zostaw! Edytowane 24 Maja 2020 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 7 minut temu, DETT napisał: Wciąż nie mogę się zebrać w sobie i wziąć się za polerkę i wosk... Jak nie praca, to pogoda, jak nie pogoda to Assasin's Creed, jak nie Assassin's Creed to Netflix... I tak w kółko. Ale, że jak to sprzedajesz... jaka część assasina na tapecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 minutę temu, Danko napisał: Fajne koło, ale takie jakby.. Małe? W Lexie? Może faktycznie jest takie wrażenie, ale to jest 18-stka. Domyślnie jest koło 17", najczęściej takie: Więc ja mam +1 Inch Up. Wiesz, ta bryła jest strasznie ciężka, masywna, wręcz zwalista. Myślałem o pójściu od razu w 19", ale nie chcę tracić komfortu. Dość wysoki profil opon też robi swoje. 3 minuty temu, Dymian napisał: Ale, że jak to sprzedajesz... jaka część assasina na tapecie? Normalnie... Życie to sztuka wyboru, a ja chcę poznać jeszcze wiele japońskich aut. Bo jestem wyznawcą JDM'u w ogóle, a nie "jednomarkowym" ekstremistą. Kończę Oddysey, na początku kwarantanny był FreeWeekend na UPlay'u, ściągnąłem, pograłem, spodobało mi się, kupiłem full wersje i tłukę. Już ~200h mam nabite, a jeszcze dwa DLC mi zostały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się