sredniaq Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Górną śrubą w macpersonie nie dało rady wyregulować?On tego nie wiedział, podobnie jak ja. Ale wrócę tam i powiem mu co i jak chyba że trzeba będzie wymienić te śruby... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Górną śrubą w macpersonie nie dało rady wyregulować?On tego nie wiedział, podobnie jak ja. Ale wrócę tam i powiem mu co i jak chyba że trzeba będzie wymienić te śruby... U mnie się nie daje. Trzeba mieć specjalne śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 W bordowym założyłem ostatnio tłumik końcowy z STI new age. Wcześniej nie było okazji zaprezentować dźwięku, więc nadrabiam zaległości. Na zimnym silniku jest tak: https://youtu.be/BgG1KjDXyaU i tak: https://www.youtube.com/watch?v=QOgDwIHzdho&feature=youtu.be A tak na ciepłym: https://youtu.be/E3NW69gODN0 Na początku byłem troszkę rozczarowany dźwiękiem, ale teraz już mi się podoba. Na wolnych obrotach prawie go nie słychać, na wyższych fajny pomruk. Do ssaka w sam raz, do turbo chyba jednak szukałbym czegoś ciut głośniejszego. Wczoraj wpadły w końcu zimówki. Nie ma co czekać, bo Norwegia nieprzewidywalna i nie wiadomo kiedy może spaść pierwszy śnieg Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Fajny dziadyga to ten w Norwegii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Fajny dziadyga to ten w Norwegii ?Tak, bordowy jest w Norwegii, turbodziadek w pl. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Spakowałem auto na wyprawę: Takie tam płyny, klocki, blaszki, rurki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 w poszukiwaniu wymiany na tarczo-bębny (tył) która to jeszcze się nie odbyła, przeczytałem cały temat od 1 strony - miła lektura 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 w poszukiwaniu wymiany na tarczo-bębny (tył) która to jeszcze się nie odbyła, przeczytałem cały temat od 1 strony - miła lektura Dzięki. Jak trafisz na tarcze kotwiczne z dziadka, to dalej już powinno być łatwo. Z wątku @qbutek'a wynikało, że jeżeli będziesz chciał założyć z Imprezy, to chyba musisz mieć inne linki od ręcznego i coś tam jeszcze. Była fajna fotorelacja, ale zdjęcia już wyparowały, więc pozostał tylko opis... Na razie nic się nie dzieje, bo turbodziadek stoi w oczekiwaniu na części. Dobrze, że śniegu nie ma Ssak jeździ i nie zawodzi, pali przy -10 bez zająknięcia. Teraz w Norwegii przyszła odwilż, więc tam też nuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Czerwony dostał w końcu nową chłodnicę wody i płyn chłodniczy. Gotowy na zimowe harce Wentylator też ładnie wygląda, bo jak montowałem wcześniej chłodnicę z automatu, to go trochę podpicowałem. Jutro cd serwisu. Serwisu ciąg dalszy. Dziadzia dostał nowy olej i filtr. Potem zająłem się pielęgnacją Zanim dojechałem do garażu skoczyłem na myjnie bezdotykową opłukać auto z drogowego syfu. Już w garażu czerwony przeszedł mini kurację odmładzającą: - odtłuszczanie i usuwanie resztek smoły i asfaltu - mycie na dwa wiadra - glinka - płukanie - suszenie - aplikacja cleanera - przetarcie karoserii IPA - wosk: Colinite 475s. - mycie szyb i aplikacja NW Efekt końcowy: Wyszło przyzwoicie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ekstra! Ciekaw jestem dalszych posunięć z T-dziadkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ekstra! Ciekaw jestem dalszych posunięć z T-dziadkiem Soon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 A usztywniasz&utwardzasz? Bo karoseria już swoje kilo - ma. To jest pożądany kierunek ale z takimi założeniami, że sztywność trzeba wspomóc (poliuretany, rozpórki i in.) - raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Update:Turbodziadek w końcu wrócił. Trochę to trwało, bo trzeba było czekać na części do skrzyni, które leciały z Japonii. Przy okazji chciałem też ogarnąć inne tematy.Zabiegi:- pełna rewizja skrzyni: wymiana synchronizatorów, łożysk, uszczelniaczy półosi, przesówki, uszczelek- nowe sprzęgło: tarcza, docisk, łożysko koła zamachowego- montaż płytek by @pegi - olej do skrzyni ENEOS Super Premium Multi Gear 75W90- nowy rozrząd: pasek OEM, napinacz, rolki 4 szt., jakieś uszczelki- nowe hamulce przód: zaciski 4tłoczek po renowacji, tarcze gładkie Brembo, klocki Gafler i zestaw montażowy- nowe hamulce tył: zaciski 2tłoczek po renowacji, tarcze TRW, klocki TRW, adaptery zacisków, zestaw montażowy- nowe szczęki ręcznego i zestaw montażowy- nowy płyn hamulcowy ATE- nowe przewody hamulcowe w oplocie Goodridge- nowe paski klimatyzacji i alternatora Contitech- wymiana węży chłodniczych i przewodów podciśnienia na silikonowe Samco- nowy płyn chłodniczy Prestone- wymiana filtra i oleju silnikowego Valvoline VR1 Racing 10W60- nowy filtr powietrza Knecht- wymiana wahaczy przednich na aluminiowe STI- nowe łączniki stabilizatora do wahaczy alu- naprawa luzu w mechanizmie wycieraczek (kupiłem zestaw Dorman jakiś czas temu, ale słyszałem, że łatwo nie było...)Skrzynia pochodzi z Imprezy STI podobno (nie dopytałem o model i przełożenia), całkiem fajna do mojego użytku, bo jeżdżę kombiakiem głównie trasy. Pierwsze biegi są krótkie, ale piątka już dłuuugga, więc przy 120 km/h mam chyba jakieś 2500 obr/min. Po remoncie wreszcie można zrobić szybkie redukcje i klepnąć marudera , co wcześniej było trochę trudniejsze, z racji zgrzytów i ciężko wchodzących biegów. Sprzęgło też już błagało o litość...Poprosiłem też o wykonanie pomiaru kompresji. Wszędzie było między 9.5 a 10.coś. Wg. głównego mechanika to dobre wyniki, auto jedzie całkiem całkiem. a podczas powrotu do domu stuknęło mu 321000 km, co starałem się uwiecznić na fotce. O ile wiem, dół silnika nigdy nie był otwierany, głowice były wymieniane na jakieś chyba STIowe, ładnych kilka lat temu.Zdjęć w zasadzie nie ma, bo większość prac dotyczyła wnętrzności. Mam tylko takie: Jeżeli chodzi o upgrade hamulców, to jeszcze ciężko coś powiedzieć, bo zestaw jeszcze się nie dotarł. Za jakiś czas powinnienem być trochę mądrzejszy.Jeśli chodzi o skrzynię, to jakbym dostał inne auto Wszystkie zabiegi wykonał zespół @Carfit, za co serdecznie dziękuję. Na koniec odebrałem umyte i wysprzątane auto Plany:1. poprawić blacharkę2. zrobić przelot3. więcej dmuchnąć 4. rozpórki P + T5. w dół ze 30mm6. ... P.S. foto spod maski będzie... Edytowane 16 Grudnia 2016 przez sredniaq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 ładny front robót - jak nowy samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 ładny front robót - jak nowy samochód No jakieś 1.5 roku zbierałem graty do upgrade'u hebli, kupując okazjonalnie to tu to tam. Myślałem, że poczekam do wiosny, ale . Na rewizję i sprzęgło też szykowałem budżet, w zasadzie rozrząd doszedł jako mniej planowany, ale wiedząc, że miał już jakieś 4-5 lat wolałem nie czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Zajebiście. Zajebisty T-dziad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Zajebiście. Zajebisty T-dziad Dzięki. Podziękowania należą się też poprzedniemu właścicielowi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Komora silnikowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Grudnia 2016 przez sredniaq 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Skoczyłem do wulkanizatora, bo opona nie trzymała ciśnienia. Problemem okazał się wentyl. Chwila roboty i po krzyku. Skorzystałem z okazji, że koło było zdjęte i strzeliłem szybką fotkę: Jeszcze tego samego dnia zrobiłem kontrolę zbieżności (po wymianie wahaczy nie miałem okazji): Jest ok, chociaż diagnosta stwierdził, że ciągnie minimalnie w prawo, winne mogą być opony i przydało by się na próbę zamienić opony stronami. Będzie chwila to spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ciągnie przy przyspieszaniu w jedna, a w druga przy hamowaniu? Sprawdź anty-lifty, te co są mają już z 10 lat i ze 100tkm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Ciągnie przy przyspieszaniu w jedna, a w druga przy hamowaniu? Sprawdź anty-lifty, te co są mają już z 10 lat i ze 100tkm..Dzięki za sugestie. Wezmę pod uwagę przy okazji jakiejś roboty z zawiasem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Co to są te anty-lifty? Jak to wygląda i czy gieteku też takie są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Takie elementy gumowo- albo poliuretanowo-metalowe. Niewielki wysiłek w postaci wpisania do gugla "anty-lift subaru" dostarczy Ci multum odpowiedzi. Wesołych Ś.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Potrzebujesz mocowanie pasa przy fotelu od kierowcy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Nie wiem dokładnie o co pytasz ale: 1. w ssaku oryginalny fotel trzymam na przeglądy, więc tak. 2. do turbo szukam foteli z Imprezy w pasztetowej cenie, jak znajdę, to będę miał na zbyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Widziałem takie zapytanie "Pas odbezpieczeństwa kierowcy w jakim stanie, cena?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się