kiedro

Użytkownik
  • Zawartość

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O kiedro

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 23.08.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    '97 Subaru Impreza GT

Ostatnio na profilu byli

134 wyświetleń profilu
  1. up
  2. Dzięki za info
  3. Ahoj! Mam do was dwa pytania: 1. Ostatnio musiałem wymienić chłodnicę i wpadła większa Mishimoto. Czy powinienem też wymienić termostat? Jeżeli tak to na jaki? 2. Czy halogeny od poliftowego gieteka (te z gładkim kloszem) będą pasowały p&p do przedliftowego zderzaka?
  4. I o to chodziło. Dzięki wielkie :-)
  5. I właśnie to jest najważniejsze: czy w każdym WRX GD zwrotnice są takie same?
  6. Jeszcze jedna sprawa. Słyszałem, że można bez adapterów je montować tylko trzeba najpierw wymienić zwrotnice na takie od GD. Czy to prawda i czy obojętnie od którego GD (Bug, Blob, Hawk)?
  7. Dzięki za szybką odpowiedź
  8. Dobry wieczór Może ktoś powiedzieć jak dokładnie wygląda taki swap? Tzn co trzeba wymienić.
  9. Jaki tam jest gwint to nie wiem. Jeżeli chodzi o Helicoila to ja bym nie kupował najtańszego chińczyka.
  10. Są dwie opcje, Helicoil czyli sprężynka i Timesert czyli tulejka. Helicoila mam w jednym zacisku i daje radę, a montaż był banalnie prosty. Z Timesertem nie miałem styczności, ale z tego co wiem to z jego instalacją jest podobnie jak z Helicoilem. Jeżeli chodzi o Helicoila to w zestawie masz wiertło i gwintownik. Rozwiercasz otwór, gwintujesz go i wkręcasz 'sprężynkę', a później wkręcasz śrubę.
  11. Generalnie zostaje chyba przegląd całej instalacji :/
  12. Myślę, że tak. Ewentualnie możesz poszukać jakiegoś warsztatu gdzie robią taki test.
  13. Zrób test na obecność spalin w układzie. Wtedy albo wyeliminujesz upg, albo niestety będziesz miał pewność, że trzeba wyciągać silnik...
  14. Wiązka ok, gniazda przeczyszczone i nic Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
  15. Mam problem ze światłami. Nie działają ani mijania, ani drogowe, podświetlenia zegarów i konsoli też brak. Żarówki ok, bezpieczniki ok, włącznik/manetka też ok (zamieniałem z inna na 100% działającą), kierunki działają normalnie, a postojówki tylko z przełącznika na obudowie kolumny. Pacjent to Impreza GT. Macie jakieś pomysły?