Tekaj Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Eee, nie trzeba, moje jest całkiem Ok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Dnia 22.09.2017 o 17:05, sredniaq napisał: Mam uszczelki pod dekle, więc zmienię profilaktycznie, do tego założę nowy rozrząd (silnik ma 183kkm), mam też nowy pasek alternatora, kable, uszczelki pod kolektor, świece pójdą ze starego 2.0 bo wymieniałem je jakoś rok temu. Zastanawiam się, czy nie dokupić uszczelki pod miskę olejową, bo ta musiała być kiedyś ściągana i wychodzi na boki jakiś biały silikon. Co jeszcze mogę wymienić mając silnik na wierzchu, nie inwestując milionów w starego gruza? Uszczelki na śruby mocujące dekle (o ile pamiętam, to są razem ze śrubkami), rozrząd z pompą wody, uszczelki pod kolektor wydechowy (bo zakładam, że masz pod dolotowy), miska jest uszczelniana masą (nie ma do niej uszczelki). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Godzinę temu, BartZ napisał: Uszczelki na śruby mocujące dekle (o ile pamiętam, to są razem ze śrubkami), rozrząd z pompą wody, uszczelki pod kolektor wydechowy (bo zakładam, że masz pod dolotowy), miska jest uszczelniana masą (nie ma do niej uszczelki). Chyba są w zestawie, albo to są do świec? Muszę zobaczyć. Uszczelek pod kolektor jeszcze nie mam. Zamówię. Dzięki. Jakim momentem dokręcać śruby pokrywy żeby nie przegiąć? Skoro miska jest na masę, to nie będę jej ruszał. Nie widać na niej wycieków. Jak będzie ciekło, to się za to wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 39 minut temu, sredniaq napisał: Chyba są w zestawie, albo to są do świec? Muszę zobaczyć. Zobacz, a świeczki do tego typu nie mają uszczelek. Możesz do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Jaka tam regulacja zaworow w tym 2.2? Jak śrubki to mógłbyś też ogarnąć jak silnik na wierzchu. Jak hydraulika to nie było tematu ECU zostawiasz z 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 ECU zostaje z 2.0, nie mam kompa od 2.2. Co do regulacji zaworów to nie wiem.@Bartz, pomożesz?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Regulacja hydrauliczna. W jednym z silników wymieniałem uszczelkę pod misą, kosztowała 25 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 10 godzin temu, sredniaq napisał: Co do regulacji zaworów to nie wiem. No tak jak hugo napisał - hydraulika więc po temacie 9 godzin temu, hugo napisał: W jednym z silników wymieniałem uszczelkę pod misą Ale w subarowym bokserze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Tak, w ej20, ale to bez różnicy bo stare ejoty mają taką samą miskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, hugo napisał: Tak, w ej20, ale to bez różnicy bo stare ejoty mają taką samą miskę. Ja zamawiając komplet uszczelnień do silnika, na mojej długiej liście nie miałem "uszczelki miski olejowej"..!? Miałem uszczelniacz, ale to mała pierdółka, pewnie do spustu. Teraz to sam zgłupiałem..! Jak będę u mechanika to zapytam. Edytowane 26 Września 2017 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 4 godziny temu, hugo napisał: Tak, w ej20, ale to bez różnicy bo stare ejoty mają taką samą miskę. Tak, wiem, ale nawet w service manualu jest masa... Dziwię się po prostu, że w ogóle są dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 7 godzin temu, hugo napisał: Tak, w ej20, ale to bez różnicy bo stare ejoty mają taką samą miskę. To dotyczy też silników turbo, czy tylko NA ? Ktoś orientuje się, czy wahacze poprzeczne tył pasują z Forestera albo Imprezy? W czerwonym chyba nie mam stabilizatora z tyłu i myślę jak go dołożyć, a do tego potrzeba mi mocowań na wahaczach, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Przeglądałem manuala i nie bardzo widzę uszczelkę miski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) 7 godzin temu, sredniaq napisał: To dotyczy też silników turbo, czy tylko NA ? Ktoś orientuje się, czy wahacze poprzeczne tył pasują z Forestera albo Imprezy? W czerwonym chyba nie mam stabilizatora z tyłu i myślę jak go dołożyć, a do tego potrzeba mi mocowań na wahaczach, tak? Tego nie wiem bo nie miałem jeszcze Turbo, ale nawet jeśli wkład misy jest inny to rozstaw śrub mocujących na 99% jest taki sam. Pasują. Musisz zmienić tylne wahacze na takie z mocowaniami. Z tego co pamiętam są dwa rodzaje. @adamski Nie twierdzę, że tam jest, ale jest dostępna w pierwszym lepszym sklepie u wujka. 10 godzin temu, BartZ napisał: Dziwię się po prostu, że w ogóle są dostępne. Dziwię się, że nie powinno jej tam być. Edytowane 26 Września 2017 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 9 godzin temu, hugo napisał: Dziwię się, że nie powinno jej tam być. Zupełnie z ciekawości, masz może źródło, gdzie uszczelki pod miskę są dostępne? Tutaj wyciąg z manuala: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) 9 godzin temu, hugo napisał: Pasują. Musisz zmienić tylne wahacze na takie z mocowaniami. Z tego co pamiętam są dwa rodzaje. Takie będą pasować? Jeszcze muszę stabilizator bo budy przymocować, tak? Edytowane 27 Września 2017 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 @BartZ Jest np. tu: http://www.iparts.pl/czesc/uszczelka-miski-olejowej-ajusa-14061500,0-139-14061500-199941.html @sredniaq Będą pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 @hugo wielkie dzięki za pomoc, sporo przydatnych info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 @hugo dzięki, człowiek jednak uczy się całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Auto na razie nie jeździ, bo jak tylko gdzieś się ruszę, to leje się spod niego płyn chłodniczy, więc pomału szykuję drugi silnik do czerwonego. Nawet nie chce mi się szukać przyczyny, motywacja do swap'a jest silniejsza Ściągnąłem pokrywy i moim oczom ukazał się taki widok: Prawa: Lewa: Jak myślicie: nie wygląda to źle chyba? Silnik miał nalatane lekko ponad 183 kkm, z automatem. Kolektor poskładałem do kupy, ale... Został mi ten uchwyt i wężyk. Kompletnie nie pamiętam, gdzie on powinien być? Podpowiedzcie, bo nie ogarniam. Następnym razem jak wpadnę a warsztat to powinienem skończyć uzbrajanie i posadzić na silniku. Ktoś tutaj pytał, gdzie się wkręca grzałkę bloku silnika, więc skoro silnik na wierzchu, zrobiłem fotę dla potomnych: Miejsce jest koło miski olejowej, nie wiem co siedzi tam w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 jutro popatrzę na swój silnik może tak mały wężyk i ten dynks gdzieś napotkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) 9 minut temu, gumas_72 napisał: jutro popatrzę na swój silnik może tak mały wężyk i ten dynks gdzieś napotkam W dniu 22.09.2017 o 17:05, sredniaq napisał: Kolektor zdemontowany już dawno temu, wyglądem nie odbiegał od bloku: Chyba znalazłem miejsce na uchwyt Edytowane 6 Października 2017 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Z wątku o turbodziadkach niektórzy wiedzą, że zmagałem się z grzaniem silnika w turbodziadku. Co do temperatury, to wyglada na to że jest ok. Po dolaniu płynu i odpowiednim odpowietrzaniu zgodnie z instrukcją [mention=17138]sigma111[/mention] auto jeździ jak trzeba. Temp. stabilna w połowie skali. Pojechałem na stacje zatankować, a potem 5km na myjnie, już trochę ostrzej i żadnych niepokojących objawów. Będę obserwował. Szybkie mycie na myjni i wosk Dodo Juice Purple Haze, ostatnio przygotowywałem lakier wiec teraz tylko płukanie i wosk. Wrzucę foty wieczorem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 2 godziny temu, sredniaq napisał: Z wątku o turbodziadkach niektórzy wiedzą, że zmagałem się z grzaniem silnika w turbodziadku. Co do temperatury, to wyglada na to że jest ok. Po dolaniu płynu i odpowiednim odpowietrzaniu zgodnie z instrukcją [mention=17138]sigma111[/mention] auto jeździ jak trzeba. Temp. stabilna w połowie skali. Pojechałem na stacje zatankować, a potem 5km na myjnie, już trochę ostrzej i żadnych niepokojących objawów. Będę obserwował. Szybkie mycie na myjni i wosk Dodo Juice Purple Haze, ostatnio przygotowywałem lakier wiec teraz tylko płukanie i wosk. Wrzucę foty wieczorem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak z grzaniem ? pojawia się ? Sprawdź kilka razy płyn w najbliższym czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się