tata Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 OBK 2010 - diesel, paliwo "zwykły Shell" trasy - drogi lokalne, dystans 50-80 km jednorazowo. Prędkość przeciętnie 80 - 110km, klima włączona. Przejechałem 778km a na stacji paliw weszło 51 L co daje 6,6l/100km. Jest to aktualnie mój najlepszy wynik liczony na całym baku; 12 dni jazdy. Komputer mam ustawiony na +10 i trochę teraz zawyża, więc pod dystrybutorem "miłe zaskoczenie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 No to jest akcja... Na tempomacie 120kmh, spalanie 7.2l/100km, 920km (!...) zasięgu H6 3.6. Przestala mnie zastanawiać benzyna po 1.80erosa w GR, gdzie jestem. Ktoś pisał, że diesel to zło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 [ ] eeetam, nawet godziną masz nie normalną :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 [ ] eeetam, nawet godziną masz nie normalną :wink: Ooo, :?: A jaka byc powinna ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 [ ] eeetam, nawet godziną masz nie normalną :wink: Ooo, :?: A jaka byc powinna ..... A to zależy, nie wiadomo czy to rano czy popołudniu :-) Dla mnie obie są normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 A to zależy, nie wiadomo czy to rano czy popołudniu :-) Dla mnie obie są normalne. Czy rano, czy wieczorem to przez szybe widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 A to zależy, nie wiadomo czy to rano czy popołudniu :-) Dla mnie obie są normalne. Czy rano, czy wieczorem to przez szybe widac No nie wiem, zimą można mieć problem ... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 3 dni, 200km i 32l... poki co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 3 dni, 200km i 32l... poki co... Jak to wyliczyłeś, skoro nie tankowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Jak to wyliczyłeś, skoro nie tankowałeś? tankuje tylko pod korek raz w tygodniu... ostatnio w piatek... do niedzieli zrobilem ok 200km a w baku jest polowa stanu z 64l... wskazowke mam juz tak opanowana, ze wiem ile jest paliwa w baku z dokladnoscia do 2 litrow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 A to zależy, nie wiadomo czy to rano czy popołudniu :-) Dla mnie obie są normalne. Czy rano, czy wieczorem to przez szybe widac No nie wiem, zimą można mieć problem ... :-) Albo w czasie nocy polarnej. Utkniesz w tunelu pod angielskim kanalem i bedzie problem. Sredniowiecze. Jak te pokolenia dawaly sobie rade bez zegarow cyfrowych :wink: Nigdy nie zapomne dodatkowej godziny spedzonej w pociagu. Ktos inteligentny w PKP, znalazl proste rozwiazanie na problemy zwiazane ze zmiana czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Jak to wyliczyłeś, skoro nie tankowałeś? tankuje tylko pod korek raz w tygodniu... ostatnio w piatek... do niedzieli zrobilem ok 200km a w baku jest polowa stanu z 64l... wskazowke mam juz tak opanowana, ze wiem ile jest paliwa w baku z dokladnoscia do 2 litrow... eeeeeeee kiszka, na oko to chłop ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Uwaga :!: chyba mam rekord Letnie wakacje, wszędzie jazda bez napinki 70-90 km/h z tempomatem spalanie 8,9l/100 i to 2.5xt To mój rekord Ponad 500km na baku i jeszcze została rezerwa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 to musiało być straszne doświadczenie... męczarnia! z klimą czy bez? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 to musiało być straszne doświadczenie a wiesz, że nie jechaliśmy sobie spokojnie bocznymi drogami, podziwiając krajobraz itd, totalny luz, taki totalny relaks zza kierownicy. Oczywiście z klimą. A myślałem że 9,45 z przed 2 lat jest nie dobicia. PW Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 to musiało być straszne doświadczenie a wiesz, że nie jechaliśmy sobie spokojnie bocznymi drogami, podziwiając krajobraz itd, totalny luz, taki totalny relaks zza kierownicy. Oczywiście z klimą. A myślałem że 9,45 z przed 2 lat jest nie dobicia. PW Pozdrawiam Ładny wynik... A na jakim oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ładny wynik... A na jakim oleju? CFS 5w30 8) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Spalanie SPEC B: Trasa ok. 300 km Wrocław-Włocławek - jazda zgodnie z przepisami - 8,2l / 100 km Obecnie średnia z 1400 km - w tym kilka sprintów bo to nowe autko u mnie, 1h korek w trójmieście i przejazd autostradą ok. 300km, - 9,8 l Myślałem, że będzie dużo gorzej :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Spalanie LPG Forek 2,5 NA AT: Pierwsze tankowanie Luk; jazda dynamiczna więcej trasy niż miasta; opony zimowe 215/60R16 - 14,6/100 Drugie tankowanie, Tesco: jazda normalna więcej trasy niż miasta; opony zimowe 215/60R16 - 14/100 Trzecie Stat (supergaz): jazda normalna pół trasy pół miasta; opony letnie 205/55R16 - 11,6/100 To tak przez opony spadło czy przez ten supergaz? Benzyny od 10 do 15 litrów na setke czyli tak normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ładny wynik... A na jakim oleju? CFS 5w30 8) Pozdrawiam To pięknie. Obecnie jeżdżę na CFS 5W40, ale wkrótce zmiana z myślą już o zimie i też będzie 5W30. 8) Chyba że się skuszę na Motula X-Cleana 5W30, bo ma podobne parametry (wysoki HTHS, przyzwoity TBN i temp. krzepnięcia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zrobiłem trasę 542 km w sposób przepisowy forkiem 2,5 xt. Spalił 49,25 l benzyny. To daje 9,08l/100km. Klima non stop działała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ładny wynik... A na jakim oleju? CFS 5w30 8) Pozdrawiam To pięknie. Obecnie jeżdżę na CFS 5W40, ale wkrótce zmiana z myślą już o zimie i też będzie 5W30. 8) Chyba że się skuszę na Motula X-Cleana 5W30, bo ma podobne parametry (wysoki HTHS, przyzwoity TBN i temp. krzepnięcia). Wątpię aby na x-clean 5W-30 było zimą lepiej niż na 5W-30 CFS :arrow: raczej nie ma szans w HC krzepnącym w -36C na taką lepkość CCS w -30C a od tego zależy właśnie niskie spalanie i lekki rozruch zimą - ma to większy wpływ na spalanie nawet od HTHS. Sprawdź jeszcze np. PAO AMSOILa 5W-30 HDD ma CCS w -30C 4851cP czyli jeszcze sporo lepiej od 5W-30 CFSa, od groma dodatków ZDDP i TBN a to nie racing tylko longlife heavy duty i HTHS=3,5 http://www.amsoil.com/storefront/hdd.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ładny wynik... A na jakim oleju? CFS 5w30 8) Pozdrawiam To pięknie. Obecnie jeżdżę na CFS 5W40, ale wkrótce zmiana z myślą już o zimie i też będzie 5W30. 8) Chyba że się skuszę na Motula X-Cleana 5W30, bo ma podobne parametry (wysoki HTHS, przyzwoity TBN i temp. krzepnięcia). Wątpię aby na x-clean 5W-30 było zimą lepiej niż na 5W-30 CFS :arrow: raczej nie ma szans w HC krzepnącym w -36C na taką lepkość CCS w -30C a od tego zależy właśnie niskie spalanie i lekki rozruch zimą - ma to większy wpływ na spalanie nawet od HTHS. Sprawdź jeszcze np. PAO AMSOILa 5W-30 HDD ma CCS w -30C 4851cP czyli jeszcze sporo lepiej od 5W-30 CFSa, od groma dodatków ZDDP i TBN a to nie racing tylko longlife heavy duty i HTHS=3,5 http://www.amsoil.com/storefront/hdd.aspx A nie lepiej X-lite 0W/30 ? Odpalanie na tym oleju zimą to sama przyjemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A sprawdzacie ile waży wasze auto, ilu macie pasażerów i takie tam??? :roll: Jam można porównywać wartości spalnia dwóch różnych aut, w w różnych warunkach użytkowania i brać pod uwagę tak znikomy czynnik jak olej. Chłopy opamietajta się. Chcecie żeby Wasze auto mniej paliło? Kupcie se Yarisa i nie szukajci winowajcy w oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się