goOly19 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 bo już się bałem że zaraz mnie zatrzymają za przekroczenie prędkości odkąd kupiłem cb radio do subaraka, auto zaczeło więcej palić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 odkąd kupiłem cb radio do subaraka, auto zaczeło więcej palić To normalne, zwiększenie poboru prądu, zwiększa spalanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankowski Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Troszkę sporo, jeszcze przyjdzie prawdziwa zima to spalanie się zwiększy. Zrób mały przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Jak już idziemy w ecodrivingo to i ja się podzielę info. Średnia z 2010r. 12,8l/100 Średnia z 2011r. 11,8l/100. W takim tepmie (- 8% w roku) ok. 2016 będzie mi palił jak YARIS w dieslu. A mówią, że Subaru duuuużo pali, hehehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 EJ257...tylko po trasie albo na torze, zero stania w korkach, but w podłodze cały czas - średnia prawie 15 uparłem się i robię statsy od nowości: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/40351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavel Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 EJ257...tylko po trasie albo na torze, zero stania w korkach, but w podłodze cały czas - średnia prawie 15 uparłem się i robię statsy od nowości: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/40351 Milo poczytac, ze ponad 300 konne STi pali srednio mniej niz 12 letnie GT Wszystko idzie w dobrym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 EJ257...tylko po trasie albo na torze, zero stania w korkach, but w podłodze cały czas - średnia prawie 15 uparłem się i robię statsy od nowości: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/40351 Statystki Twojego STI są bardzo zachęcające...jak będziesz sprzedawał, daj znać, pewno każdy na tym forum takie by chciał "Koszt paliwa: 13.63 PLN/100km" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayek Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Mój nowy nabytek GT 98 z tego co poprzedni wł. mówił 245-260 KM przelot 3,5' i blow off raczej bez remapu Spalanie po mieście bez korków ale pedał w podłodze 16-20 l/100km W święta powolna jazda na trasie jazda na kapelusza 12,8 l Chyba duze to spalanie tak jak poczytalem ten wątek Będę chciał spróbować wywalić Blow off'a, strzela z tlumika, tylko jak przelewu to co trzeba zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 średnie spalanie 30% trasa 70% miasto 19L/100 -- 1 sty 2012, o 20:37 -- średnie spalanie 30% trasa 70% miasto 19L/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavel Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Mój nowy nabytek GT 98 z tego co poprzedni wł. mówił 245-260 KM przelot 3,5' i blow off raczej bez remapuSpalanie po mieście bez korków ale pedał w podłodze 16-20 l/100km W święta powolna jazda na trasie jazda na kapelusza 12,8 l Chyba duze to spalanie tak jak poczytalem ten wątek Będę chciał spróbować wywalić Blow off'a, strzela z tlumika, tylko jak przelewu to co trzeba zrobić? No raczej trzeba sie z tym pogodzic. GT'ki sa malo ekonomiczne Moze remap by troche pomogl... Mam podobnie. Nie mam blow'a. Miasto to samo, trasa przy 100km/h udalo sie zejsc ponizej 9l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 No raczej trzeba sie z tym pogodzic. GT'ki sa malo ekonomiczne Moze remap by troche pomogl... Mam podobnie. Nie mam blow'a. Miasto to samo, trasa przy 100km/h udalo sie zejsc ponizej 9l/100km To wiem ze do ekonomicznych nie należy i kupiłem go jako samochód do zabawy a nie na codzień, ale do twoich 9 litrów to mi daleko z 12,8i coś moge pokombinowac zeby trochę zszedł ze spalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavel Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 To wiem ze do ekonomicznych nie należy i kupiłem go jako samochód do zabawy a nie na codzień, ale do twoich 9 litrów to mi daleko z 12,8i coś moge pokombinowac zeby trochę zszedł ze spalaniem Jechalem trase ponad 2x500km. W jedna strone droga byla pusta, dobre warunki i dyscyplina z predkoscia, wyszlo dokladnie 8,6l/100. W druga strone juz byl spory ruch na trasie i skonczylo sie spalaniem 9l/100. Jesli bede mial znow taka trase do zrobienia to zdecydowanie bede jechal wlasnie w przedziale 100-110km/h ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 To wiem ze do ekonomicznych nie należy i kupiłem go jako samochód do zabawy a nie na codzień, ale do twoich 9 litrów to mi daleko z 12,8i coś moge pokombinowac zeby trochę zszedł ze spalaniem Jechalem trase ponad 2x500km. W jedna strone droga byla pusta, dobre warunki i dyscyplina z predkoscia, wyszlo dokladnie 8,6l/100. W druga strone juz byl spory ruch na trasie i skonczylo sie spalaniem 9l/100. Jesli bede mial znow taka trase do zrobienia to zdecydowanie bede jechal wlasnie w przedziale 100-110km/h ... ja bym chyba nie potrafił się tak katować jadąc 100 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavel Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 To wiem ze do ekonomicznych nie należy i kupiłem go jako samochód do zabawy a nie na codzień, ale do twoich 9 litrów to mi daleko z 12,8i coś moge pokombinowac zeby trochę zszedł ze spalaniem Jechalem trase ponad 2x500km. W jedna strone droga byla pusta, dobre warunki i dyscyplina z predkoscia, wyszlo dokladnie 8,6l/100. W druga strone juz byl spory ruch na trasie i skonczylo sie spalaniem 9l/100. Jesli bede mial znow taka trase do zrobienia to zdecydowanie bede jechal wlasnie w przedziale 100-110km/h ... ja bym chyba nie potrafił się tak katować jadąc 100 km/h Wiesz co.. ja przez pierwsze 100km trasy tez tak myslalem... Ale potem bylo mi wszystko jedno - przyjemnosc jazdy Impreza zawsze ta sama Oczywiscie wyprzedzalem jak tylko "bylo trzeba" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 EJ207 ile Wam palą na 100km w jeździe codziennej...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jak Wy to robicie? Mi na jednym baku udaje się po mieście zrobić 190-230 km. Nie wiedziałem, że da się zrobić więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jak Wy to robicie? Mi na jednym baku udaje się po mieście zrobić 190-230 km. Nie wiedziałem, że da się zrobić więcej a próbowałeś już NIE-dokręcać 1 i 2 do czerwonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jak Wy to robicie? Mi na jednym baku udaje się po mieście zrobić 190-230 km. Nie wiedziałem, że da się zrobić więcej KALI ja tez znam ten problem oni pewnie poprostu maja wieksze baki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Nie ma się co cieszyć - albo macie takie padliny, albo liczniki w milach U mnie z błędem lambdy 16l/100km. Błąd usunięty, ale nie sprawdzałem jeszcze - w każdym razie tydzień już pyksnął od ostatniego tankowania, czyli powinna być poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Po 50% trasa/ miasto: spalanie 11,5l/100km. W mieście jazda normalna, od czasu do czasu max obrotów; w trasie - ostry wycisk związany z częstym wyprzedzaniem, prędkość max 140km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Łódź - Tor Kielce, emerycko 9,5/100. SJS 1st - 21/100 Tor Kielce - Łódź, bardzo emerycko (tiry, tiry, szarówka, deszcz) - 8,5/100. Miasto - trasy krótkie 10-15km (zimą) - do 15/100. Miasto - trasy dłuższe, 30-50km (zwykle nie zimą) - od 12,5/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kehtron111 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Spokojnie po mieście dyszka z ogonkiem ale gdy nadchodzi zmrok w autku budzi się potworny smok i lepiej nie mówić o paliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludvik Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ostatnio zrobiłem ~2kkm w Polsce i za granicą, więc mogę się pochwalić statystykami - pierwsze tankowanie w Polsce, głównie autostrady prędkość 150-160km/h – 11l/100km - drugie tankowanie na tej samej stacji, tym razem trochę wolniej, 130-140km/h, tylko 20km poza autostradą - 10.6l/100km - kolejne tankowanie już w Niemczech, znowu 130-140km/h, tylko autostrady – 9.7l/100km :shock: - znów w Niemczech, musiałem zwolnić do 120km/h, chwilami jechałem 130km/h + półgodzinny korek – 8.8l/100km :shock: - jeszcze raz niemieckie paliwo, ponownie stałe 120-130km/h – 9.3l/100km Belgijskiego paliwa jeszcze nie wyjarałem, ale wygląda też na okolice 9l/100km. Jak się nie goni i jedzie w miarę płynnie, to WRX nie jest nawet taki drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 ludvik, sądzę, że to nie kwestia paliwa niemieckiego ale dróg jakie tam mają i płynności poruszania się jaką można tam osiągnąć u nas niestety ciężko czasem jechać płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ostatnio zrobiłem ~2kkm w Polsce i za granicą, więc mogę się pochwalić statystykami - pierwsze tankowanie w Polsce, głównie autostrady prędkość 150-160km/h – 11l/100km - drugie tankowanie na tej samej stacji, tym razem trochę wolniej, 130-140km/h, tylko 20km poza autostradą - 10.6l/100km - kolejne tankowanie już w Niemczech, znowu 130-140km/h, tylko autostrady – 9.7l/100km :shock: - znów w Niemczech, musiałem zwolnić do 120km/h, chwilami jechałem 130km/h + półgodzinny korek – 8.8l/100km :shock: - jeszcze raz niemieckie paliwo, ponownie stałe 120-130km/h – 9.3l/100km Belgijskiego paliwa jeszcze nie wyjarałem, ale wygląda też na okolice 9l/100km. Jak się nie goni i jedzie w miarę płynnie, to WRX nie jest nawet taki drogi bardzo oszczędny ten WRX żeby moje tak paliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się