Karas Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Generalnie wnetrze z biedniejszej wersji levorga. Chyba tylko Crosstrek z USA dostał ładnieszy zderzak Edytowane 16 Listopada 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Zbyt wielkich zmian we wnętrzu nie widać: panel multimedialny, regulowany podłokietnik i żaluzja przy schowku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) ma dojazdówke a nie badziewny zestaw naprawczy . Nie ma łopatek przy kierownicy do zmiany biegów?? Edytowane 16 Listopada 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Nie zwróciłem uwagi. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 ma dojazdówke a nie badziewny zestaw naprawczy . Nie ma łopatek przy kierownicy do zmiany biegów?? Cały czas miały tam dojazdowki, u nas Subaru nie oferuje takiej opcji. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Co mnie tylko troche dziwi Pan Jamajczyk jezdzi juz samochodem kiedy my w PL nawet nie wiemy jaka bedzie jego lokalna specyfikacja techniczna, dostępne silniki, opcje wyposażenia i cena... Ach ten trzeci świąt. Samochód wyglada przyzwoicie ale rewolucji nie ma. Wiecej chromu - to na pewno... Brak łopatek w CVT ? Kolejny Lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 No i jak tu się nie zgodzić Nawet u dilera nie otrzymasz specyfikacji, wszystko jest tak strzeżone, enigmatyczne, podczas gdy wystarczy w Internecie zobaczyć, że to taka powszechnie znana w innych krajach tajemnica. PS: co do łopatek, to dwa razy obejrzałem i nie dowierzam, szok :/ --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Nie ma co się napalać, poczekajmy aż pojawi się u nas specyfikacja i pierwsze samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A mógłby być taki fajny wyzej zawieszony hot hatch. Ideowo cos jak dawny forek sti. A tak to d....uze rozczarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 A mógłby być taki fajny wyzej zawieszony hot hatch. Ideowo cos jak dawny forek sti. A tak to d....uze rozczarowanie XV ma byc autem dla mas, najtanszym w gamie Subaru z AWD, skrojonym pod zwykłego zjadacza chleba. Reasumując autem na który jest największy popyt -forek sti zupełnie temu zaprzecza. (ze wzgledu na cene, spalanie itp itd) Produkcja aut to biznes a nie instytucja spełniająca życzenia garski osób z for internetowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Karas powiedział: XV ma byc autem dla mas, najtanszym w gamie Subaru z AWD, skrojonym pod zwykłego zjadacza chleba. niestety tą "tandetność" w tym aucie się czuje, choć nie tylko w nim podobnie jest w przypadku porównania np. Imprezy vs. Golf i jedno i drugie jest "autem dla mas" moim zdaniem XV czy Impreza nie odbiega znacząco od innych modeli Subaru w odniesieniu do "półki cenowej auta" Karas powiedział: Reasumując autem na który jest największy popyt -forek sti zupełnie temu zaprzecza. większość aut Subaru to "zwykłe" samochody o co najwyżej średniej jakości wykonania (taki japoński standard choć patrząc na Mazdę niektórym udaje się z niego wyłamać), mocne wersje to pewnie promil no może mały procent całej oferty Karas powiedział: Produkcja aut to biznes a nie instytucja spełniająca życzenia garski osób z for internetowych ten biznes Subaru prowadzi całkiem nieźle, szyjąc ofertę na rynek na którym chcą sprzedawać najwięcej z UE im nie po drodze Edytowane 18 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) XV nie ma być samochodem typu sti W zamyśle auto dla mas jak to kolega wcześniej napisał Niektórzy w dalszym ciągu nie zrozumieli że Subaru musi zarabiać a na STI i innych wariatach drogowych nie zarobi w UE Edytowane 18 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 XV nie ma być samochodem typu sti ale Forester już może być ? Niektórzy w dalszym ciągu nie zrozumieli że Subaru musi zarabiać a na STI i innych wariatach drogowych nie zarobi skąd założenie, że Subaru nie zarabia na:WRX STI WRX Foresterze XT itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) A co zarabia , ile się tego sprzedaje , znacznie więcej zwykłych foresterów i outbacków Myślę że kiedyś mógłby byc ale obecnie na rynku UE nie jest to potrzebne, normy nie pozwalają Edytowane 18 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 A co zarabia , ile się tego sprzedaje , znacznie więcej zwykłych foresterów i outbacków ale to nie znaczy, że na ich produkcji nie zarabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Jeżeli chcesz byc tak precyzyjny to ok Według mnie subaru sprzedaje w porównaniu np do mazdy wyraźnie mniej aut, do tej pory przegrywało wykończeniem wnętrza , na rynku UE jest to najważniejsze , silniki są mniej ważne Do tego to trochę mają wygórowane ceny zwykłych dupowozów Edytowane 18 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 http://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement.html obecnie Imprezy sprzedają mniej jak Forestera i Legacy, zresztą podobnie było w latach poprzednich gdzie także Forester i Legacy były bardziej popularne jak Impreza (wtedy do Imprezy wliczały się jeszcze WRX-y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Skąd te dane z US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) polak900 powiedział: Według mnie subaru sprzedaje w porównaniu np do mazdy wyraźnie mniej aut, do tej pory przegrywało wykończeniem wnętrza , na rynku UE jest to najważniejsze , silniki są mniej ważne na rynku UE silniki są nieważne ? ciężko powiedzieć jak długo to potrwa - jak długo europejczyków będzie na to stać - ale poziom aut europejskich jest wyraźnie lepszy jak odpowiadających im aut japońskich, niestety kiedyś auta japońskie były tańsze jak i podobno mniej zawodne dzisiaj takich różnić już nie ma polak900 powiedział: Skąd te dane z US globalne sprzedaż XV w UE (dane mogą być niedokładne ale mniej więcej pokazują trend) 2011 25 2012 14881 2013 12216 2014 10745 2015 6656 (do końca września) Subaru Impreza 2004 11034 2005 10926 2006 12032 2007 14013 2008 11693 2009 10808 2010 10256 2011 7707 2012 2676 2013 1996 2014 2240 2105 706 (do końca września) jeśli przyjąć dane z http://left-lane.com/european-car-sales-data/subaru/ za w miarę wiarygodne to trzeba przyznać, że Impreza i XV ma znaczący udział w sprzedaży Subaru w UE jeśli sprzedaż oscyluje w granicach tych 33 000 szt. to w tym aż 1/3 stanowi sam XV, natomiast króluje Forester 2004 15349 2005 19024 2006 20431 2007 13136 2008 15988 2009 16343 2010 16479 2011 14804 2012 12777 2013 14579 2014 13889 Edytowane 18 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie oto chodzi tak tylko pytałem. Nie zgodzę się z tym do końca , zobacz Mazdę 6 tylko i jej jakość , jak dla mnie Subaru obecnie samochody niżej klasyfikowane od Mazdy, kiedyś to Mazda goniła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Generalnie wnetrze z biedniejszej wersji levorga. Chyba tylko Crosstrek z USA dostał ładnieszy zderzak Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy ? http://www.subaru.com/vehicles/crosstrek/index.html http://www.subaru.jp/xv/special/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy to wiedzą tylko panowie z FHI prowadzacy ciężką do zrozumienia polityke sprzedazy dla przeciętnego zjadacza chleba. ( np dlaczego w europie nie ma wrx'a tylko sti , levorga z 2.0dit, forka xt z manualna skrzynia biegów, europejskie xv nie ma relingów, wszystkie europejskie modele forestera mają lotke nad klapa bagaznika, a europejskie ASO nie moga sprowadzic oem gratów przeznaczonych na rynek us typu lepsze głosniki, wysuwany podłokietnik itp itd ) Edytowane 18 Listopada 2015 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 europejskie xv nie ma relingów całe szczęście, że tego nie ma ale jako akcesoria mogłoby to być dostępne Czy to możliwe żeby na 2016 produkowali takie same dla USA i Japonii a inne dla Europy ? jaki to problem dokonać zmian na etapie produkcji przecież to jak klocki Lego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 byc może FHI chce aby model XV i crosstrek były traktowane jako 2 różne auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 w nazwie Crosstreka też jest XV co ma być ponoć skrótem od crossover vehicle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się