Jump to content
Karas

XV 2016

Recommended Posts

nie ma w bialej perle???  :D

 

subaru-xv-crystal-white-pearl.jpg

 

bleee ;-)

jednak jest  :)

 

XV-MY16-Farbw%C3%A4hler-Desert-Khaki.jpg

alez mu chromów dodali 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie to:

-chromy na minus

-tylne swiatla na minus ( wygladaja jak te z wersji hybrydowej)

- przedni zderzak na plus

-nowe felgi na plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

swoją droga to ciekaw jestem czy poprawili to auto czy tylko zewnętrznie "odświeżyli"

wiadomo wygląd to kwestia indywidualna, jak dla mnie mój jest przepiękny (oczywiście z całym czarnym grilem) i zmian czegokolwiek na zewnątrz tylko by go popsuła

 

jakiś zmiany mają być choćby wspominania inna charakterystyka tylnej osi, może coś jeszcze niewidocznego a wyczuwalnego zmieniono

 

akurat 'bebechy' to bym w swoim z chęcią wymienił ;-)

Edited by ketivv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam przed sobą prospekt nowej XV-ki. Zmiany kosmetyczne, ładniejsza kierownica (przypomina tą z Outbacka i nie taka mięsista jak w Levorgu), zegary, panel środkowy, podłokietnik, żaluzja nad kubkami w tunelu, fajna tapicerka. Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu. Podoba mi się. 

 

PS: Siedziałem w Levorgu i wnętrze mnie nie zachwyciło. Fotele wyprofilowane, ale mimo wszystko wąskie i ciasne w dolnej części pleców. Nie spodziewałem się zbyt dużo, ale i tak mnie nie porwało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Fotele wyprofilowane, ale mimo wszystko wąskie i ciasne w dolnej części pleców
 

 

to akurat zaleta  ;)


 

 

Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu.
 

 

funkcjonalność ekranu z daszkiem to mogliby sobie w Subaru przemyśleć, aż się prosi jeśli on już jest wykorzystać go bardziej 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak poprawili wyciszenie i zawieszenie tylnej osi to bedzie zaprawde dobre auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Mam przed sobą prospekt nowej XV-ki. Zmiany kosmetyczne, ładniejsza kierownica (przypomina tą z Outbacka i nie taka mięsista jak w Levorgu), zegary, panel środkowy, podłokietnik, żaluzja nad kubkami w tunelu, fajna tapicerka. Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu. Podoba mi się. 
Część z tych zmian, np. żaluzja nad kubkami w tunelu, niby banał, ale pewno będzie w najwyższej wersji....

Share this post


Link to post
Share on other sites

W AT najwyższa wersja Exclusive jest zarezerwowana dla SBD :D. 2.0i CVT lub MT6 to już tylko Comfort, podobnie jak zdławiona do 109KM SBD. Co kraj to obyczaj (AT to Subaru Italia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i pl pojawilo sie na stronie subaru MY16. Dostaepna jest wersja z relingami! Srodek calkiem calkiem ale tylne swiatla mi nie podchodza

http://subaru.pl/2016xv.html

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tylnych świateł moje pierwsze wrażenie było na nie, ale już mi się jakoś opatrzyły. Wolałbym jednak mimo wszystko poprzednią wersję. Za to zupełnie nie rozumiem, co mieli na myśli projektanci dodając te chromowane listwy przy światłach przeciwmgłowych. Przecież to w ogóle nie pasuje do tej bryły - taki tuning na siłę. Środek za to na plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie się podoba ten zgrabny spojler "dachowy"

Share this post


Link to post
Share on other sites

A my12/14 nie ma takiego samego tylko ze w kolorze auta??? Nie pamietam bonad klapa mam skrzydlo :)

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A my12/14 nie ma takiego samego tylko ze w kolorze auta??? Nie pamietam bonad klapa mam skrzydlo
 

 

nie

 

XV_2014_Ext_RoofSpoiler_L.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak jest z tapicerką skórzaną w tych samochodach? Słyszałem, że ostatnimi laty jakość skóry w Subaru bardzo się pogorszyła. Czy macie może fabryczną skórę w waszych XV? I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra? I w ogóle opłaca się brać tą fabryczną, czy może lepiej wybrać materiałową i oddać do zakładu szyjącego porządne skórzane tapicerki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

I w ogóle opłaca się brać tą fabryczną, czy może lepiej wybrać materiałową i oddać do zakładu szyjącego porządne skórzane tapicerki?
 

 

jeśli chodzi o wykonie, indywidualizację i jakość użytych materiałów (możliwość wykonania całości ze skóry) to zdecydowanie lepsze rozwiązanie w porównaniu z "fabryką"

 

 

 

 

I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra?
 

 

zapewne i to i to

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A jak jest z tapicerką skórzaną w tych samochodach? Słyszałem, że ostatnimi laty jakość skóry w Subaru bardzo się pogorszyła. Czy macie może fabryczną skórę w waszych XV? I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra? I

gdzies na forum jest informacja ze w wersjach exlusive tapicerka jest obijana skora u nas w PL. Dlatego uwazam ze lepiej wybrac materialowa i obic u tapicera porzadna skora. Oem nawigacja Subaru tez nie posiada najnowszych map dlatego lepsza opcja jest kupno stacji multimedialnej  np na androidzie czy z wbudowanym garminem, automapa czy tomtomem. A czy w chwili obecnej jest mozliwosc kupna xv bez starlinka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany? Dostępność relingów tylko w wersji Exclusive - to chyba taka "śmieszność" Subaru (dobrze, że w ogóle się pojawiły) - wszystkie wersje amerykańskie XV (Crosstek) mają relingi. Szkoda tylko, że czarne skoro np. wstawki przy światłach przeciwmgielnych są chromowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

wszystkie wersje amerykańskie XV (Crosstek) mają relingi.
 

 

całe szczęście, że u nas nie są te relingi "obowiązkowe' to powinna być tylko opcja 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany

nieregulowany. Ja akurat znajac wyciszenie podsufitki w XV a raczej jego brak nigdy wersji z relingami bym nie kupil bo po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej) :)

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

całe szczęście, że u nas nie są te relingi "obowiązkowe' to powinna być tylko opcja 

 

Zgadza się opcja. Ale opcja przynajmniej od wersji Comfort . W istocie bez relingów (czarnych) auto wygląda znacznie zgrabniej. Jednak z praktycznego punktu widzenia montaż bagażników rowerowych czy bagażników do nart jest łatwiejszy. Z braku laku mam oczywiście zamontowany niskoprofilowy (a jakże i ładny ) bagażnik dachowy. Niestety krzywizna dachu i pewnie dostosowana do niego konstrukcja bagażnika Thule sprawia, że  montaż na belkach przeznaczonych do przewożenia nart czy rowerów bagażników jest dość kłopotliwa (powstają duże naprężenia na krzywiznach). Na szczęście problem to sezonowy...



 

 

Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany

nieregulowany. Ja akurat znajac wyciszenie podsufitki w XV a raczej jego brak nigdy wersji z relingami bym nie kupil bo po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej) :)

 

Niestety potwierdzam, hałas jest niemiłosierny. Po ściągnięciu bagażnika, wyraźna ulga. Jak wiecie wyciszyłem w moim XV wszystko poza dachem i to się akurat słyszy. W zimie jednak (kiedy używam bagażnika) nie pomykam zbyt często autostradą  ;)  :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Z braku laku mam oczywiście zamontowany niskoprofilowy (a jakże i ładny ) bagażnik dachowy
 

 

o jakim bazowym bagażniku mowa ?


 

Niestety krzywizna dachu i pewnie dostosowana do niego konstrukcja bagażnika Thule sprawia, że  montaż na belkach przeznaczonych do przewożenia nart czy rowerów bagażników jest dość kłopotliwa (powstają duże naprężenia na krzywiznach).

 

mam niski Thule z rowerami nie ma problemu natomiast z boxem odrobinę jest gdyż zostaje mała przestrzeń przez która musi przecisnąć się powietrze pewnie sytuacje odrobinę zmieniłby by box odchylający strugę powietrza głównie ku górze mój ma ścięcia w obu kierunkach 


 

 

po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej)
 

 

to fakt, fabryczny XV z bagażnikiem dachowym to dramatyczny hałas 

Share this post


Link to post
Share on other sites

o jakim bazowym bagażniku mowa ?

 

Thule WingBar Edge.

 

 

 

 

post-17756-0-11377200-1454092403_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...