ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 nie ma w bialej perle??? bleee ;-) jednak jest alez mu chromów dodali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 jak dla mnie to: -chromy na minus -tylne swiatla na minus ( wygladaja jak te z wersji hybrydowej) - przedni zderzak na plus -nowe felgi na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) swoją droga to ciekaw jestem czy poprawili to auto czy tylko zewnętrznie "odświeżyli" wiadomo wygląd to kwestia indywidualna, jak dla mnie mój jest przepiękny (oczywiście z całym czarnym grilem) i zmian czegokolwiek na zewnątrz tylko by go popsuła jakiś zmiany mają być choćby wspominania inna charakterystyka tylnej osi, może coś jeszcze niewidocznego a wyczuwalnego zmieniono akurat 'bebechy' to bym w swoim z chęcią wymienił ;-) Edytowane 22 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Mam przed sobą prospekt nowej XV-ki. Zmiany kosmetyczne, ładniejsza kierownica (przypomina tą z Outbacka i nie taka mięsista jak w Levorgu), zegary, panel środkowy, podłokietnik, żaluzja nad kubkami w tunelu, fajna tapicerka. Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu. Podoba mi się. PS: Siedziałem w Levorgu i wnętrze mnie nie zachwyciło. Fotele wyprofilowane, ale mimo wszystko wąskie i ciasne w dolnej części pleców. Nie spodziewałem się zbyt dużo, ale i tak mnie nie porwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Fotele wyprofilowane, ale mimo wszystko wąskie i ciasne w dolnej części pleców to akurat zaleta Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu. funkcjonalność ekranu z daszkiem to mogliby sobie w Subaru przemyśleć, aż się prosi jeśli on już jest wykorzystać go bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 jak poprawili wyciszenie i zawieszenie tylnej osi to bedzie zaprawde dobre auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Mam przed sobą prospekt nowej XV-ki. Zmiany kosmetyczne, ładniejsza kierownica (przypomina tą z Outbacka i nie taka mięsista jak w Levorgu), zegary, panel środkowy, podłokietnik, żaluzja nad kubkami w tunelu, fajna tapicerka. Dodatkowy przycisk do obługi ekranu z daszkiem - jak w Levorgu. Podoba mi się. Część z tych zmian, np. żaluzja nad kubkami w tunelu, niby banał, ale pewno będzie w najwyższej wersji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 W AT najwyższa wersja Exclusive jest zarezerwowana dla SBD . 2.0i CVT lub MT6 to już tylko Comfort, podobnie jak zdławiona do 109KM SBD. Co kraj to obyczaj (AT to Subaru Italia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Christoph, z tego cennika: http://www.subaru.pl/docs/cennik2016.pdf wynika, że wersja Exclusive AT dostępna jest również z silnikiem 2.0i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 AT - mam na myśli nie Automatic Transmisson, lecz AusTria a tu cennik z Subaru.at: http://www.subaru.at/getattachment/c0f2cb74-9fcb-48f3-93f9-c96a5de856f6/SUBARU-XV.aspx/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 No tak, zapomniałem, że mieszkasz w Austrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) i pl pojawilo sie na stronie subaru MY16. Dostaepna jest wersja z relingami! Srodek calkiem calkiem ale tylne swiatla mi nie podchodza http://subaru.pl/2016xv.html Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Co do tylnych świateł moje pierwsze wrażenie było na nie, ale już mi się jakoś opatrzyły. Wolałbym jednak mimo wszystko poprzednią wersję. Za to zupełnie nie rozumiem, co mieli na myśli projektanci dodając te chromowane listwy przy światłach przeciwmgłowych. Przecież to w ogóle nie pasuje do tej bryły - taki tuning na siłę. Środek za to na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 mnie się podoba ten zgrabny spojler "dachowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) A my12/14 nie ma takiego samego tylko ze w kolorze auta??? Nie pamietam bonad klapa mam skrzydlo Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 A my12/14 nie ma takiego samego tylko ze w kolorze auta??? Nie pamietam bonad klapa mam skrzydlo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 A jak jest z tapicerką skórzaną w tych samochodach? Słyszałem, że ostatnimi laty jakość skóry w Subaru bardzo się pogorszyła. Czy macie może fabryczną skórę w waszych XV? I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra? I w ogóle opłaca się brać tą fabryczną, czy może lepiej wybrać materiałową i oddać do zakładu szyjącego porządne skórzane tapicerki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 I w ogóle opłaca się brać tą fabryczną, czy może lepiej wybrać materiałową i oddać do zakładu szyjącego porządne skórzane tapicerki? jeśli chodzi o wykonie, indywidualizację i jakość użytych materiałów (możliwość wykonania całości ze skóry) to zdecydowanie lepsze rozwiązanie w porównaniu z "fabryką" I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra? zapewne i to i to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 A jak jest z tapicerką skórzaną w tych samochodach? Słyszałem, że ostatnimi laty jakość skóry w Subaru bardzo się pogorszyła. Czy macie może fabryczną skórę w waszych XV? I pytanie zasadnicze: czy to jest prawdziwa skóra, czy tylko eko-skóra? I gdzies na forum jest informacja ze w wersjach exlusive tapicerka jest obijana skora u nas w PL. Dlatego uwazam ze lepiej wybrac materialowa i obic u tapicera porzadna skora. Oem nawigacja Subaru tez nie posiada najnowszych map dlatego lepsza opcja jest kupno stacji multimedialnej np na androidzie czy z wbudowanym garminem, automapa czy tomtomem. A czy w chwili obecnej jest mozliwosc kupna xv bez starlinka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany? Dostępność relingów tylko w wersji Exclusive - to chyba taka "śmieszność" Subaru (dobrze, że w ogóle się pojawiły) - wszystkie wersje amerykańskie XV (Crosstek) mają relingi. Szkoda tylko, że czarne skoro np. wstawki przy światłach przeciwmgielnych są chromowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 wszystkie wersje amerykańskie XV (Crosstek) mają relingi. całe szczęście, że u nas nie są te relingi "obowiązkowe' to powinna być tylko opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany nieregulowany. Ja akurat znajac wyciszenie podsufitki w XV a raczej jego brak nigdy wersji z relingami bym nie kupil bo po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej) Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 całe szczęście, że u nas nie są te relingi "obowiązkowe' to powinna być tylko opcja Zgadza się opcja. Ale opcja przynajmniej od wersji Comfort . W istocie bez relingów (czarnych) auto wygląda znacznie zgrabniej. Jednak z praktycznego punktu widzenia montaż bagażników rowerowych czy bagażników do nart jest łatwiejszy. Z braku laku mam oczywiście zamontowany niskoprofilowy (a jakże i ładny ) bagażnik dachowy. Niestety krzywizna dachu i pewnie dostosowana do niego konstrukcja bagażnika Thule sprawia, że montaż na belkach przeznaczonych do przewożenia nart czy rowerów bagażników jest dość kłopotliwa (powstają duże naprężenia na krzywiznach). Na szczęście problem to sezonowy... Czy podłokietnik w nowej wersji nadal jest nieregulowany nieregulowany. Ja akurat znajac wyciszenie podsufitki w XV a raczej jego brak nigdy wersji z relingami bym nie kupil bo po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej) Niestety potwierdzam, hałas jest niemiłosierny. Po ściągnięciu bagażnika, wyraźna ulga. Jak wiecie wyciszyłem w moim XV wszystko poza dachem i to się akurat słyszy. W zimie jednak (kiedy używam bagażnika) nie pomykam zbyt często autostradą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Z braku laku mam oczywiście zamontowany niskoprofilowy (a jakże i ładny ) bagażnik dachowy o jakim bazowym bagażniku mowa ? Niestety krzywizna dachu i pewnie dostosowana do niego konstrukcja bagażnika Thule sprawia, że montaż na belkach przeznaczonych do przewożenia nart czy rowerów bagażników jest dość kłopotliwa (powstają duże naprężenia na krzywiznach). mam niski Thule z rowerami nie ma problemu natomiast z boxem odrobinę jest gdyż zostaje mała przestrzeń przez która musi przecisnąć się powietrze pewnie sytuacje odrobinę zmieniłby by box odchylający strugę powietrza głównie ku górze mój ma ścięcia w obu kierunkach po jezdzie autostrada wysialbym z auta kompletnie gluchy ( raz jechalem z bagaznikiem dachowym i nigdy wiecej) to fakt, fabryczny XV z bagażnikiem dachowym to dramatyczny hałas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 o jakim bazowym bagażniku mowa ? Thule WingBar Edge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się