Skocz do zawartości

moje nowe stare xt6


xt6

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

napewno cos zrobilem nie tak co?

Poza nieuzywaniem znakow interpunkcyjnych? :twisted: Luz, zaplacisz frycowe i przywykniesz do forum...

 

A autko bardzo piekne i nietuzinkowe, nie dalej jak pare dni temu czytalem o nim na jakichs stronach, momencik... o, na przyklad tu: http://www.xt6.net/

 

Jak sie tym jezdzi? To jest wersja ze zmiennym przeswitem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jeszcze raz na pochwale narazie nie zasluzyl zaraz po rozstaniu sie z poprzednim wlascicielem niedobry xt6 pokazal rogi zmusil mnie do kupna kompletnego sprzegla!!! :sad: troche sie obawialem dostepnosci czesci ale juz tylko zostalo mi czekac na paczke...zaraz popatrze na te niemieckie katalogi ten model ma zawieszenie na poduszkach powietrznych ale nie mozna ingerowac w wysokosc robi to sam automatycznie raz jest mieki a innym razem twardy ma silnik h6 i pojemnosc 2,7l skrzynia manualna wyposarzona w elektroniczna blokade difflock cokolwiek to oznacza jeszcze nie mialem okazji kozystac z tego urzadzenia...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruznie podaja moc od 148 do 156 KM a moment 211Nm ale wysoko jak na subaru bo przy 4000obr/min dlugosc biegow srednia co do predkosci to mam licznik w milach 140 mil bez najmniejszego wysilku (musze wywazyc kola!!!)ale ile to w kilometrach nie powiem bo nie wiem auto kupilem nie dawno wiec malo jeszcze wiem moze ktos to przetlumaczy na forum?lapie pojedyncze slowa i wychodzi mi maslo maslane :sad: :The XT6 was also fitted with a unique Cybrid adaptive electrohydraulic steering system that changed the level of assistance based on the vehicle's speed. This system did not use a conventional belt-driven power steering pump, freeing up much-needed space in the XT6's already cramped engine bay. The Cybrid system also uses hydraulic fluid that is incompatible with conventional power steering fluid (which is usually automatic transmission fluid). This fluid is still available directly from Subaru at a significant premium over more common types of hydraulic fluid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The XT6 was also fitted with a unique Cybrid adaptive electrohydraulic steering system that changed the level of assistance based on the vehicle's speed. This system did not use a conventional belt-driven power steering pump, freeing up much-needed space in the XT6's already cramped engine bay. The Cybrid system also uses hydraulic fluid that is incompatible with conventional power steering fluid (which is usually automatic transmission fluid). This fluid is still available directly from Subaru at a significant premium over more common types of hydraulic fluid.

XT6 jest wyposażony w adaptujący się elektrohydrauliczny układ wspomagania kierownicy zmieniający siłę zależnie od prędkości pojazdu. System ten nie używa tradycyjnej napędzanej paskiem pompy wspomagania, zwiększając ilość wolnego miejsca w i tak już zatłoczonej komorze silnika XT6. System wspomagania Cybrid używa płynu, który jest niezgodny z powszechnie dostępnymi płynami do układów wspomagania (czyli obecnie płynami do przekładni automatycznych). Można go nabyć bezpośrednio w Subaru, niestety za znacznie większe pieniądze niż powszechnie używane płyny.

 

To tyle szybkiego tłumaczenia na kolanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super tlumaczenie dzieki :???: nie byla to mila wiadomosc jak zacznie cieknac to ja nie wiem za co sie zlapie za glowe czy za kieszen ale fakt wspomaganie chodzi po wlaczeniu zaplonu a motor jeszcze nie wlaczony...mam pytanie do aflinta dal bys rade przetlumaczyc pare tekstow jeszcze?poszukam i wkleje tu bo znalazlem cos o zaturbieniu tego silnika i o tuningu plissssssss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The XT6 was also fitted with a unique Cybrid adaptive electrohydraulic steering system that changed the level of assistance based on the vehicle's speed. This system did not use a conventional belt-driven power steering pump, freeing up much-needed space in the XT6's already cramped engine bay. The Cybrid system also uses hydraulic fluid that is incompatible with conventional power steering fluid (which is usually automatic transmission fluid). This fluid is still available directly from Subaru at a significant premium over more common types of hydraulic fluid.

z grubsza:

 

XT6 byl wyposazony w unikalny elektrohydrauliczny system wspomagania "Cybrid", zmieniajacy sile wspomagania zaleznie od predkosci auta. System ten nie uzywal tradycyjnej pompy wspomagania napedzanej paskiem klinowym, co pozwolilo zaoszczedzic troche miejsca w i tak juz zatloczonej komorze silnikowej XT6. "Cybrid" uzywa plynu innego niz tradycyjne pompy. Mozna go wciaz dostac u dealerow subaru za cene znacznie jednak wyzsza niz zwykly plyn.

 

EDIT: no i sie zdublowalo, cholera... niech moderatornia skasuje, jakby co ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THE ELECTRONICALLY CONTROLLED MOTOR PUMP POWER STEERING SYSTEM MAY MALFUNCTION, CAUSING INTERMITTENT LOSS OF POWER

STEERING ASSIST AND REQUIRING VARYING DEGREES OF INCREASED STEERING EFFORT.

 

THE INTERMITTENT NATURE OF THE POWER STEERING FAILURE CAN LEAD TO LOSS OF STEERING CONTROL AND RESULT IN A VEHICLE

ACCIDENT.

 

INSTALL A MODIFIED SIGNAL CONTROLLER AND A MODIFIED POWER CONTROLLER.

 

SYSTEM: POWER STEERING.

 

VEHICLE DESCRIPTION: PASSENGER CAR.

 

NOTE: THE PARTS NECESSARY TO REPAIR THESE CARS WILL NOT BE AVAILABLE UNTIL JANUARY, 1992. IF YOU HAVE AN URGENT PROBLEM,

CALL THE SUBARU TOLL FREE PHONE NUMBER

czy ktos to mkuma??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest cos jeszcze o plynach cos mi sie zdaje ze nie jest to jedyny plyn do kupienia tylko w serwisie dobrze zrozumialem?http://members.tripod.com/xt6/fluids.html

 

Tak, na tej stronce pisza ze do tylnego dyferencjalu nalezy lac specjalny olej dostepny tylko u Subaru. W przeciwnym wypadku dyferencjal ulegnie uszkodzeniu.

 

"THE ELECTRONICALLY CONTROLLED MOTOR PUMP POWER STEERING SYSTEM MAY MALFUNCTION, CAUSING INTERMITTENT LOSS OF POWER

STEERING ASSIST AND REQUIRING VARYING DEGREES OF INCREASED STEERING EFFORT.

THE INTERMITTENT NATURE OF THE POWER STEERING FAILURE CAN LEAD TO LOSS OF STEERING CONTROL AND RESULT IN A VEHICLE

ACCIDENT.

INSTALL A MODIFIED SIGNAL CONTROLLER AND A MODIFIED POWER CONTROLLER.

SYSTEM: POWER STEERING.

VEHICLE DESCRIPTION: PASSENGER CAR.

NOTE: THE PARTS NECESSARY TO REPAIR THESE CARS WILL NOT BE AVAILABLE UNTIL JANUARY, 1992. IF YOU HAVE AN URGENT PROBLEM,

CALL THE SUBARU TOLL FREE PHONE NUMBER "

W wolnym tlumaczeniu: elektryczne wspomaganie kierownicy moze ulec uszkodzeniu powodujac nagle zwiekszenie sily potrzebnej do obracania kierownica. To moze doprowadzic do wypadku. Dlatego nalezy wymienic sterownik sygnalowy i mocowy na wersje zmodyfikowane. Te czesci nie sa dostepne po styczniu 1992. Jesli masz z tym problem zadzwon na darmowy hotline Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff u mnie dziala to wspomaganie ok widze ze to bolaczka ta innowacja chyba wymienie plyn na nowy tak dla pewnosci i sprawdze poziom i wycieki dzieki legacy 96.czy byles na tej stronce?http://www.xt6.net/faq/er27turbo interesuje mnie historia tego silnika te dwa tloki dolozyli do silnika z turbo 1.8 czy wolnossacego?zajrzal bys tam?licze na pomoc widze ze to nietuzinkowy samochod to lubie ale zastanawiam sie czy nie kupilem najwiekszej skarbonki w moim zyciu :grin:licze ze forumowicze to prawdziwa brac i w razie jak by sie cos kiedys zaczelo sypac to poradza jeszcze pytanie do legacy96 gdie jestes w tych niemczech?i do wszystkich sie powturze w jakim kraju jest najwiekszy procent subaru w stocunku do innych aut????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff u mnie dziala to wspomaganie ok widze ze to bolaczka ta innowacja chyba wymienie plyn na nowy tak dla pewnosci i sprawdze poziom i wycieki dzieki legacy 96.czy byles na tej stronce?http://www.xt6.net/faq/er27turbo interesuje mnie historia tego silnika te dwa tloki dolozyli do silnika z turbo 1.8 czy wolnossacego?zajrzal bys tam?licze na pomoc widze ze to nietuzinkowy samochod to lubie ale zastanawiam sie czy nie kupilem najwiekszej skarbonki w moim zyciu :grin:licze ze forumowicze to prawdziwa brac i w razie jak by sie cos kiedys zaczelo sypac to poradza jeszcze pytanie do legacy96 gdie jestes w tych niemczech?i do wszystkich sie powturze w jakim kraju jest najwiekszy procent subaru w stocunku do innych aut????

ja do tej pory myslalem ze Subaru XT wystepowalo wylacznie z silniekiem 1.8 turbo (w opcji skrzynia A/T) o mocy 136KM (osiagi chyba 9s do 100 i kolo 200km/h) a ty masz jakis extra egzemplarz :mrgreen: . Jak masz naped 4x4 staly czy dolaczany tyl przyciskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do tej pory myslalem ze Subaru XT wystepowalo wylacznie z silniekiem 1.8 turbo (w opcji skrzynia A/T) o mocy 136KM (osiagi chyba 9s do 100 i kolo 200km/h) a ty masz jakis extra egzemplarz

XT owszem, ale to XT6 jest ;]

 

a co do uturbiania H6 to ja bym sie wcale nie obrazil - na cardomain jest co najmniej jeden uturbiony SVX, i jezdzi pono calkiem niezle :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zobaczylem na necie xt6 to mi sie kontrolki zapalily a znajomi mowili jak pojechalem zakupic :jak tam adam kupil?no co ty myslisz ze przepuscil taka okazje??? :wink: auto jest ciekawostka zrobiono ok 20000szt ale moge mylic ma stalke awd z blokada mechanizmu ruznicowego(kto moze mi to przyblizyc?) klime tempomat w manualu komputerek male sterowanko w lejcach jak sie tu dowiedzialem rowniez "ciekawe"wspomaganie :sad: oraz zawieszenie air no i silnik H6 teraz zla strona mocy padlo sprzeglo w dziwny sposob (nie ma go )jak zapalam na wcisnietym sprzegle i zalaczonym biegu to jedzie do przodu i tu podziekowania dla subaru koper za znizki dla staruszka :o bo to w koncu 17 latek mu nabilo!!!za rok butelka szampana za pelnoletnosc.chcialbym prosic forumowiczow o pomoc w serwowaniu po necie znam anglika ale "komunikatywnie"... czesto zamykam strone bo juz widze ze nawet slownik nie pomaga :sad: teraz wracajac do turbo ma to dla mnie sens tylko jesli ten silnik wywodzi sie od 1.8 turbo(fabryka zapomniala wlozyc?)a nie wolnossaka bo jak nie to nie kombinuje choc ponoc skrzynia wytrzyma 400KM pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...