piotrek_22 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Wie moze ktos co mozna zrobic z cieknacym olejem spod pokrywy zaworow? Wymienilem uszczelke ale nadal kapie na kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Dziurka jakaś ;d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Wie moze ktos co mozna zrobic z cieknacym olejem spod pokrywy zaworow? Wymienilem uszczelke ale nadal kapie na kolektor A jesteś pewien, że pokrywy są płaskie? Przerabiałem coś takiego swego czasu w maździe żony. Pokrywa była minimalnie zwichrowana i nie przylegała idealnie do bloku. Trzeba ją było delikatnie splanować. Jakie uszczele założyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_22 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 no to musze sprawdzic czy sa plaskie ale wydawaly sie plaskie. nie pamietam juz ale kolo 100 kosztowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Sprawdziłeś prawidłowe dokręcenie śrub ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_22 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 no dokrecilem na tyle ile sie dalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 uszczelki zakładałeś Oem Subaru ? w rocznikach 97/98 w modelach turbodoładowanych występowały 3 rodzaje uszczelek dekla, założenie nieprawidłowego rodzaju powoduje wycieki. Różnice są minimalne w ilości wypustek do wewnątrz oraz wysokości i profilu samej uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 dokrecilem na tyle ile sie dalo to też niekoniecznie jest najlepsze - dokręcać trzeba odpowiednim momentem obrotowym, wg instrukcji, przekręcenie też może powodować negatywne efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Dokręcanie nie maxa może spowodować, że uszczelka wypłynie swojego miejsca i będzie ciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Wymieniles gumowe polksiezyce razem z uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 A jesteś pewny ze to spod uszczelki? Ja walcze z tematem wycieków spod uszczelek które sa pod srubami dokrecajacymi. I tez mi kapie na kolektor:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 no dokrecilem na tyle ile sie dalo Dekiel dokręca się małym momentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Jak dokreciles na sile to uszczelka mogla sie rozjechac i cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Ja i Kukus wymienialiśmy u siebie i daliśmy dodatkowo uszczelniacz/silikon dirko beżowy - twardnieje do postaci gumy w kilkanaście minut i dodatkowo ładnie łączy wszelkie powierzchnie. Wycieki zostały wyeliminowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Również przy wymianie lekko rozsmarowałem silikonem ( w rowek pod uszczelką ) i co najważniejsze jak wyżej koledzy piszą - dokręcać z wyczuciem i muszą być nowe uszczelniacze na śruby . Ja mam GD i tam przychodzi 8 szt . Jeszzce dobrze przesmarować pokrywkę odpowietrznika ( na górze pokrywy z wężem ) silikonem . Podczas wymiany zleci Ci trochę oleju - więc zapewne jakieś 400 km będziesz czuł spalony olej a nawet sie może zadymić . To normalne - pod pokrywą jest kolektor wydechowy - wypali się będzie spokój . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Dokręcać z wyczuciem? Przecież tam są śruby z dystansem, więc nie ma opcji dokręcania z wyczuciem, co Wy piszecie za bzdury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuono Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Sa dystanse czy nie? Czekam na info kto sam kręcił.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pytam bo mi tez po remoncie silnika i wymianę kompletu uszczelek silnika cieknie z pokrywy na kolektor i dymi Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wymieniałem, są dystanse - uszczelki nie kładzie się na żaden silikon, tylko nowa uszczelka, nowe podkładki i dokręca. Jak uszczelka się starzeje to twardnieje, normalne - wtedy zaczyna przeciekać, dokręcanie ze względu na dystans nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Temat mistrz :-) potem w odpowiednich działach obruszenie że połowa aut na silikonie lata :-) domowi mechanicy jest coś takiego jak książka serwisowa gdzie opisane jest dokładnie co należy i czym smarować oraz podane są dokładne momenty dla dokręcania śrub. Warto czasem coś przeczytać więcej niż forum :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 po wymianie rozrzadu, wymieniali mi uszczelki, i ciekło, pojechalem na poprawke - uszczelnili silikonem jedna strone, po tygodniu zaczelo cieknac i smierdziec w kabinie, pojechalem - druga strona taka sama sytuacja. wczoraj znow zaczwelo sie dymin smierdziec i cieknac... co jest? co trzeba zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Zmienić mechanika na takiego co się zna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się