piotrek_22 Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Wie moze ktos co mozna zrobic z cieknacym olejem spod pokrywy zaworow? Wymienilem uszczelke ale nadal kapie na kolektor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raivex Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Dziurka jakaś ;d? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Wie moze ktos co mozna zrobic z cieknacym olejem spod pokrywy zaworow? Wymienilem uszczelke ale nadal kapie na kolektor A jesteś pewien, że pokrywy są płaskie? Przerabiałem coś takiego swego czasu w maździe żony. Pokrywa była minimalnie zwichrowana i nie przylegała idealnie do bloku. Trzeba ją było delikatnie splanować. Jakie uszczele założyłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek_22 Posted July 27, 2015 Author Share Posted July 27, 2015 no to musze sprawdzic czy sa plaskie ale wydawaly sie plaskie. nie pamietam juz ale kolo 100 kosztowala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Sprawdziłeś prawidłowe dokręcenie śrub ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek_22 Posted July 27, 2015 Author Share Posted July 27, 2015 no dokrecilem na tyle ile sie dalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 uszczelki zakładałeś Oem Subaru ? w rocznikach 97/98 w modelach turbodoładowanych występowały 3 rodzaje uszczelek dekla, założenie nieprawidłowego rodzaju powoduje wycieki. Różnice są minimalne w ilości wypustek do wewnątrz oraz wysokości i profilu samej uszczelki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 dokrecilem na tyle ile sie dalo to też niekoniecznie jest najlepsze - dokręcać trzeba odpowiednim momentem obrotowym, wg instrukcji, przekręcenie też może powodować negatywne efekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof0430 Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Dokręcanie nie maxa może spowodować, że uszczelka wypłynie swojego miejsca i będzie ciekło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quba_vip Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Wymieniles gumowe polksiezyce razem z uszczelka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 A jesteś pewny ze to spod uszczelki? Ja walcze z tematem wycieków spod uszczelek które sa pod srubami dokrecajacymi. I tez mi kapie na kolektor:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 no dokrecilem na tyle ile sie dalo Dekiel dokręca się małym momentem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Jak dokreciles na sile to uszczelka mogla sie rozjechac i cieknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
doman Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Ja i Kukus wymienialiśmy u siebie i daliśmy dodatkowo uszczelniacz/silikon dirko beżowy - twardnieje do postaci gumy w kilkanaście minut i dodatkowo ładnie łączy wszelkie powierzchnie. Wycieki zostały wyeliminowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekwrx Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Również przy wymianie lekko rozsmarowałem silikonem ( w rowek pod uszczelką ) i co najważniejsze jak wyżej koledzy piszą - dokręcać z wyczuciem i muszą być nowe uszczelniacze na śruby . Ja mam GD i tam przychodzi 8 szt . Jeszzce dobrze przesmarować pokrywkę odpowietrznika ( na górze pokrywy z wężem ) silikonem . Podczas wymiany zleci Ci trochę oleju - więc zapewne jakieś 400 km będziesz czuł spalony olej a nawet sie może zadymić . To normalne - pod pokrywą jest kolektor wydechowy - wypali się będzie spokój . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Dokręcać z wyczuciem? Przecież tam są śruby z dystansem, więc nie ma opcji dokręcania z wyczuciem, co Wy piszecie za bzdury? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuono Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 (edited) Sa dystanse czy nie? Czekam na info kto sam kręcił.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pytam bo mi tez po remoncie silnika i wymianę kompletu uszczelek silnika cieknie z pokrywy na kolektor i dymi Edited August 22, 2015 by Tuono Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 Wymieniałem, są dystanse - uszczelki nie kładzie się na żaden silikon, tylko nowa uszczelka, nowe podkładki i dokręca. Jak uszczelka się starzeje to twardnieje, normalne - wtedy zaczyna przeciekać, dokręcanie ze względu na dystans nic nie da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agrupa Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Temat mistrz :-) potem w odpowiednich działach obruszenie że połowa aut na silikonie lata :-) domowi mechanicy jest coś takiego jak książka serwisowa gdzie opisane jest dokładnie co należy i czym smarować oraz podane są dokładne momenty dla dokręcania śrub. Warto czasem coś przeczytać więcej niż forum :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Wróbel Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 po wymianie rozrzadu, wymieniali mi uszczelki, i ciekło, pojechalem na poprawke - uszczelnili silikonem jedna strone, po tygodniu zaczelo cieknac i smierdziec w kabinie, pojechalem - druga strona taka sama sytuacja. wczoraj znow zaczwelo sie dymin smierdziec i cieknac... co jest? co trzeba zrobic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadius 73 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Zmienić mechanika na takiego co się zna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now