Jump to content

tomekwrx

Nowy
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza WRX GD Prodrive

Recent Profile Visitors

406 profile views

tomekwrx's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputation

  1. Proszę mi odpowiedzieć czy alufelgi z oponami 205 / 50 / 17 z subaru impreza gc z 1999 r będą pasować ( głównie chodzi o rozstaw śrub ) do subaru imprezy gd z 2003 r. Dziękuję i pozdrawiam !
  2. nie ma takiej opcji - przecież jest sitko , które nie przepuści - zresztą i tak będzie sobie leżał na dnie miski . Pozdrawiam !
  3. na wskażniku nie ma żadnych oznaczeń , ani producenta a nawet żadnych przycisków , tylko szybka i wyświetlacz z tył jest jakiś układ scalony , Jak nie dojdę co to to po prostu to usunę - choć po mojemu musi do coś wskazywać , choćby dlatego że to bardzo bogato wyposażony ( tuning i org. japonczyk ) i ma żadnych zbędnych bajerów . Pozdrowionka !
  4. Witam serdecznie ! Zakupiłem subaru imprezę WRX STI JDM ( oryginał ) z U.K. Oprócz dodatkowych liczników takich jak temp. oleju , doładowanie turbo i .t.d. ma taki wskażnik , właściwie wyśliwetlacz - otóż włączam zapłon wyświetla się -350 , po zagrzaniu silnika - 355 lub - 344 . Przewodów nie widzę , ponieważ są wpuszczone w deskę , tylko co się mogę domyślić że przewód dość cieńki pod maską oczywiście wchodzi w rurę interculera . Dodam że mam potężny intercuker w zderzaku , auto jest po dużym tuningu ( faktura na 2500 f ) , wydruk z hamowni 350 km . Może ktoś mi podpowie cóż mogą znaczyć te wskazania tego wyświetlacza . POZDROWIONKA ! Dodam jeszcze że jest to impreza model GC 1999 r.. a wyświetlacz cyfrowy .
  5. Nie przeskoczysz tego tematu , nie kupuj żadnych samych pilotów bo i tak go nikt ani sam go nie zaprogramuje . Jedyne wyjście wymiana alarmu - ale to w profesjonalnej firmie i nie skuś się przypadkiem na serwis - zapłacisz 1000 zł i tak nie będzie działał . Problem jak wspomniałem jest z zaprogramowaniem - ani anglika ani amerykańca nie zaprogramujesz typowym sposobem na złączenie białych kostek od strony kierowcy na dole . Przerabiałem ten temat dogłębnie i się poddałem ! Pozdrawiam !
  6. Masz zabrudzony - rozkręć , wyczyść i będzie o.k. Tak się dzieje jak jest uruchamiany silnik n.p. po 6 godz, a następnie jest już normalnie . Przynajmniej ja tak miałem. Pozdrawiam !
  7. Miałem swego czasu problem z wentylatorami chłodnicy , z opisu Twojego widać że inny , po prostu po włączeniu zapłonu chodziły oba na max. obrotach i troszkę wariowały . Okazało się że miałem złączone dwie zielone wtyczki znajdujące się pod kierownicą pod licznikami . Rozłączyłem i problem z wentylatorami automatycznie znikł . Są to wtyczki serwisowe , które muszą być rozłączone . Taka mała sugestia z mojej strony - warto sprawdzić - może akurat ! Pozdrawiam !
  8. Dziękuję bardzo ! wszystkiego dobrego !
  9. Witam ! Proszę mi podpowiedzieć jakie świece zapłonowe , jaki symbol i jaka firma była by najlepsza . Posiadam SUBARU IMPREZA 1999 r WRX RA , wiadomo że 2,0 Turbo i ma fabrycznie 280 km . Model GC8F470 oryginał japończyk . Pozdrawiam !
  10. Miałem w swojej subarynce GD sprowadzonej z U.K . Wszystko działało idealnie - ale skok lewarka będzie krótszy około 30 % - u mnie tak było . W zupełności wystarczy a efekt i przyjemność dużo lepsza ! WARTO ! Pozdrowionka !
  11. Wszyscy piszą ci którzy robią pod wymiar że idealnie pasują , guzik prawda ! Ja w dwóch róznych firmach zamawiałem w odstępie czasu oczywiście i wszystkie nie były dobrze dopasowane . Przednie za małe , zbyt wąskie , zaczep jeśli będzie to nie w tym miejscu , tylne także bardzo skąpe . W/g mnie tylko ładnie brzmi w Ich reklamach - nic więcej . Wydałem dwa razy po 120 zł i tak używałem starych , wypranych ale za to super leżących dywaników . Pozdrawiam !
  12. kolega w powyższym komentarzu wspomniał Ci o spiętych kostkach pod kierownicą , dojście od dołu nad pedałami . Otóż , jak będą złączone to po włączeniu zapłonu będą chodziły włączone wentylatory i będzie się włączała pompka paliwa . Jest to opcja do sprawdzenia czy wszystko działa . Powinny być rozłączone .Ale nie wiem czy u Ciebie już si włączają po włączeniu zapłonu . Pozdrawiam ! Są to dwie zielone kostki !!!
  13. Proszę o poradę . Sprzedałem Subaru Imprezę WRX GD z silnikiem 2,0 aby nabyć coś takiego w dalszym ciągu ale już STI . Mam możliwość kupić Imprezę oryginał STI z 2005 r także ,ale ma silnik o pojemności 2,5 . Wszyscy mi odradzają abym dał sobie spokój z takim właśnie motorem , rzekomo bardzo awaryjny , nie wiem co robić , ponieważ autko jest w super stanie z przebiegiem 125 000 km , oryginał STI i europejczyk z Niemiec . Proszę o poradę odnośnie tej pojemności tego silnika . Z góry dziękuję i pozdrawiam ! TOMEK . Dodam tylko że interesuje mnie konkretnie ten rocznik z tym silnikiem . POZDRO !
  14. U mnie woda dostawała się poprzez śruby od przykręcania właśnie takiego samego spoilera . Po odkręceniu śrub chciałem zciądnąć spoiler aby korzystając z okazji dać pod niego silikon , Niestety nie mogłem go oderwać od pokrywy bagażnika więc nie ryzykowałem aby odkleił się wraz z lakierem . Zostawiłem jak było , tylko dałem nowe śrubki i obłożyłem je silikonem . Moja rada , jeśli nie musisz to go zostaw . Pozdrawiam !
  15. czy to była przekładka anglika ? proszę opisz dokładniej awarię , być może Ci pomogę ponieważ miałem kilka w moim subaru GD 2005 r . Pozdrawiam !
×
×
  • Create New...