Skocz do zawartości

Legacy kombi - 2.0 manual, czy 3.0 automat


sal

Rekomendowane odpowiedzi

Te auta sie zbytnio nie różnią, OBK jest wyzej zawieszony o 5 cm i ma inną charakterystykę zawieszenia, jedzie sie nim tak jakby się chodziło w butach na grubszej podeszfie - bardzo fajnie. Silnikowo będzie prawie tak samo bo i masy zbliżone, w srodku to jest ten sam samochód. Przejeź się tym OBK jak to nie jest zbyt kłopotliwe- to na pewno da Ci pewne pojęcie a Legacy H6 możesz sobie poszukać do jazdy mimo tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Myslalem juz o zadzwonieniu do Subaru Schweiz jako importera i zapytaniu ich gdzie maja, ale to chyba nie wypali...

 

Dzwoń stary, dzwoń. Jesteś kopalnią informacji dla nas o tym jak działają dealerzy w cywilizowanych miejscach. Szczerze mówiąc to dziwne, że w takim kraju, gdzie tyle subaraków się sprzedaje, że nie ma demo... Może to jakaś limitowana seria bardzo nieliczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń stary, dzwoń. Jesteś kopalnią informacji dla nas o tym jak działają dealerzy w cywilizowanych miejscach. Szczerze mówiąc to dziwne, że w takim kraju, gdzie tyle subaraków się sprzedaje, że nie ma demo... Może to jakaś limitowana seria bardzo nieliczna?

Pytalem sie o demo jakiegokolwiek egzemplarza Legacy kombi z silnikiem 3.0, w dowolnej wersji wyposazenia.

Swoja droga nie wiedzialem, ze Outbacka i Legacy rozni tak niewiele.

Inna sprawa, ze zdjec obu jak na lekarstwo, szczegolnie w srodku.

No to w takim razie moze zalatwie 2 rzeczy podczas jednej wizyty, bo ten Outback jezdzi u tego samego dealera, ktory ma w salonie Legacy w tej wersji ktora mnie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, po pierwsze to nie mogę uwierzyć, ze w kraju który jest jednym z niewielu miejsc na Ziemi gdzie na prawdę odpoczywam i w którym mógłbym mieszkać (pod warunkiem siedmiocyfrowego stanu konta) zdarzają się takie porażki. A fe! Złe szwajcary! To jako żywo przypomina moje poszukiwania Passata 4motion u jakiegokolwiek dealera w Polsce - "nie ma i nie będzie, bo się rzadko sprzedają, wie pan...".

 

Po drugie: Nie jeździłem nigdy wersją 3.0 ale mam za to już jedenaście tysięcy kilometrów doświadczenia z wersją 2.0.

I moja rada brzmi: bierz 3.0, nie zastanawiaj się ani chwili - chyba, że lubisz jak na autostradzie pod górkę na tyłek wsiadają ci wszyskie Skody Octavie i Fabie TDI z okolicy, a w mieście przy ruszaniu ze świateł masz czasem ochotę wystawić nogę i na "filnstona" dopomóc biednemu boxerkowi... :mrgreen:

 

Jak wsiadam w Galanta 2.5 V6 żony to się czuję jakbym Przemqowej Booyakashy dosiadł niemalże... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego szpera z tyłu w H6 to też coś!

Tylko spec.B ma szperę w tylnym moście. To co czułeś (i co Ci się tak podobało...), to najprawdopodobniej... działanie VTD w AT... :lol:

Czy możecie mi powiedziec na jakiej zasadzie działa ta szpera w spec .B?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaliczyliśmy kolejną wizytę w salonie.

Mieli tam niby mieć Legacy 3.0 jako samochód demo, ale Panu się coś pomyliło jak dzwoniłem i mieli taki - ale wstawiony w salonie :-(

No nic.

Tak czy siak - Legacy dzisiaj odpadło.

Albo Outback albo Mazda 6.

W szrankach był jeszcze Passat 2.0T, ale im więcej myślę o tym samochodzie tym bardziej mi się nie podoba/nie chcę go.

Legacy odpadło za 'nieładną bryłę' (jak to określiła małżonka) i jakieś ogólne sztuczne wydłużenie samochodu.

Po dzisiejszej wizycie i ja przyznam, że mi się Outback zwyczajnie bardziej podoba.

Niestety - Outback w wersji 3.0 Swiss kosztuje 2k więcej niż Legacy w takiej samej wersji, więc przekracza już sporo mój założony budżet.

Skończy się więc pewnie na Outbacku 2.5 (o ile wybór padnie ostatecznie na Subaru).

Do tego dzisiaj się okazało że na Mazdę też mogę mieć (przynajmniej teoretycznie) kilka procent rabatu, więc cena Mazdy 6 się zrobiła bardziej atrakcyjna.

Jestem świadom wszelkich plusów, jak i minusów - zarówno Subaru jak i Mazdy.

Za Subaru przemawia AWD, wyższe zawieszenie i bardzo dobre opinie, Mazda za to ma lepsze parametry przy silniku 2.3, kontrolę trakcji w standardzie i lepsze wyposażenie.

Swoją drogą - czy można zamówić jako opcję xenony do Outbacka, nawet jeśli producent nie podaje tego jako opcji dla konkretnej wersji wyposażenia?

Zapomniałem się dzisiaj zapytać w salonie :-(

Podsumowując:

- jeśli Outback, to wersja 2.5i Swiss (+ czujnik parkowania tył + metalik + xenony [jeśli się da]) - http://www.subaru.ch/pl_outback_d.pdf

- jeśli Mazda 6, to wersja 2.3 Sport (+ czujnik parkowania tył + metalik) - https://de.mazda.ch/utilities/downloadmanager.htm?id={37D71952-3592-43F9-A5B1-F71DA956690B}

Zawsze jeśli nam się spodoba Subaru - możemy je sprzedać i kupić nowe - mocniejsze :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już ta mazda, to w wersji MPV czy jakoś tak... :D
MPS.

To ma być kombi. Wydawało mi się że pisałem to wyżej.

MPS nie dość, że nie jest kombi, to jest droższy od 3-litrowego Legacy/Outbacka (wliczając rabaty).

Jeżdziłem MPS i poza fajnym silnikiem nie znalazłem tam nic ciekawego. zawias nie wybiera dziur tylko podskakuje , głośne, wykończenie takie mocno sobie. jedynie audio jest lepsze. coś w tym musi być skoro jest tańsze od legacy o jakieś 70 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy można zamówić jako opcję xenony do Outbacka, nawet jeśli producent nie podaje tego jako opcji dla konkretnej wersji wyposażenia?

 

Wszystko sie da - jesli zaplacisz ;)

 

Generalnie z samym montazem nie powinno byc problemu - spryskiwacze juz sa, wiec montuje sie chyba tylko reflektory? Tyle ze jesli nie ma tego w normalnej ofercie to mozesz sie spodziewac ze bedzie to po prostu zwyklu koszt takiego reflektora + oczywiscie robocizna. No i zostaja Ci oryginalne soczewkowe, z ktorymi nie masz co zrobic, chyba ze uzyjesz ich do wystroju wnetrza swojego mieszkania :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak uwazam, ale niektorzy upieraja sie przy ksenonach :)

Ostatno stwierdzilem jadac w nocy Sti że te ksenony to mi przeszkadzają bo wokol widzę ciemność i stale choć na chwile wlączam dlugie zeby coś dalej zobaczyć .Jak mam normalne światla to "wokol widzę szarość" z ktorej cos wzrokiem wylawiam :mrgreen:

Oczywiście gdy jadę szybko to tak mi się wydaje :lol:

Ale może coś mam z oczami :mrgreen:

ps Jak ktos nie zrozumial to znaczy że jednak ze wzrokiem u mnie cos nie tak :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam normalne światla to "wokol widzę szarość" z ktorej cos wzrokiem wylawiam

 

Niestety, nie zawsze - bywają "normalne" światła, które też dają bardzo ostrą granicę między obszarem światła i ciemności (może one z PiS-u są...?)

Mam takie cuś w Toyocie... i drażni mnie z lekka.

 

A może też mam coś ze wzrokiem i już po prostu słabo szarość widzę...? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie zawsze - bywają "normalne" światła, które też dają bardzo ostrą granicę między obszarem światła i ciemności (może one z PiS-u są...?)

w XM-ach jedynkach takie byly - ludzie to masowo wymieniali na nowsza wersje bo sie jezdzic nie dawalo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak uwazam, ale niektorzy upieraja sie przy ksenonach :)

Ostatno stwierdzilem jadac w nocy Sti że te ksenony to mi przeszkadzają bo wokol widzę ciemność i stale choć na chwile wlączam dlugie zeby coś dalej zobaczyć .Jak mam normalne światla to "wokol widzę szarość" z ktorej cos wzrokiem wylawiam :mrgreen:

Oczywiście gdy jadę szybko to tak mi się wydaje :lol:

Ale może coś mam z oczami :mrgreen:

ps Jak ktos nie zrozumial to znaczy że jednak ze wzrokiem u mnie cos nie tak :mrgreen:

AK

Taa, coś w tym jest, ale ja taż mam coś z oczami....chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już ta mazda, to w wersji MPV czy jakoś tak... :D
MPS.

To ma być kombi. Wydawało mi się że pisałem to wyżej.

MPS nie dość, że nie jest kombi, to jest droższy od 3-litrowego Legacy/Outbacka (wliczając rabaty).

 

No nie dziwię się. Zobacz ile kosztuje porządny napęd. A w subru masz to gratis :cool:

 

Zastanawiam się tylko jakimi względami kieruje się Twoja żona, skoro legac jej się nie podoba a outback - owszem. Przecież nadowozie jest niemal identyczne. Outek jest tylko nieco wyższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...