Jump to content

Sprzęgło


dedecjusz

Recommended Posts

Przy mocy mojego Forka (400nm) seryjne sprzęgło poada co 50tyś km dodatkowo po 10 tyś zaczyna chodzić strasznie ciężko (rozbudowany mięsień trójgłowy). Jakie kupić sprzęgło, żeby chodziło luźniej i wytrzymywało moce powyżej 400nm?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nie musisz mnie obrażać, stwierdziłem fakt, powód mam, jestem zawiedziony marką subaru. Stoi czeka na kosztowna naprawe. Nikomu juz nie polece subaru. Co do sprzęgła nie poradzę, spytaj Edwina Mroza-Carfit Nowy Sącz

Edited by Łukasz Liwoch
Link to comment
Share on other sites

Łukasz wybacz, ale jak wchodzisz na forum subaru i pytasz o tę markę i jedynie co przeczytasz  to - zmień markę, to ręce opadają. Gdybym chciał zmienić samochód to nie siedziałbym na forum. Ja jestem bardzo zadowolony ze swojego leśniaka. Ma już 320 tyś km i śmiga jak ta lala.

Link to comment
Share on other sites

pozatematowo : Łukasz i Dedecjusz brawo za klasę i umięjetność ogarnęcia emocji....oj gdyby tak reszta ludzi potrafiła na forach i w życiu... Dajecie fantastyczny przykład !

Link to comment
Share on other sites

ale co z tym sprzęgłem? :)

Tylko oryginał Subaru,400Nm+ to nie są jakieś porażające cyfry,seryjne sprzęgło znosi to bez trudu.Co do płynności i lekkości działania,to może warto się przyjrzeć elementom odpowiedzialnym za sterowanie sprzęgłem.

Można ewentualnie pokombinować ze sprzęgłem z STi lub zestaw oryginalna tarcza sprzęgła STi a docisk N-kowy,wtedy znosi to ponad 600Nm.

Link to comment
Share on other sites

sa tez firmy zajmujace sie regeneracja i robieniem sprzegiel na zamowienie np radzikowski

No są,ale ostatnio zdarza im się sporo "baboli" i jednak wytrzymałością i przebiegami nie dorównują oryginalnym zestawom sprzęgieł. ;)

Link to comment
Share on other sites

@@dedecjusz, a tam ktoś kumaty to zakłada?  Nie skrzypi? Bo tam trzeba troszeczkę smaru w odpowiednie miejsce.

Co do zużycia to jeśli się nie ślizga na 4 i 5 -tym biegu to zależy od Ciebie raczej -może ciągle w korkach jesteś?/ albo za długo przyrzymujesz?

Link to comment
Share on other sites

 

czy takie oryginalne jeszcze dostanie się "nówkę"

 

Oczywiście.  

 

No to odżywa pomysł z 6biegowym XT z bebechami Imprezy STI. (to i licznik będę musiała zmienić, bo fabryczny się na 240 kończy ;)  )

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sprzęgło było zakładane w ASO w Mikołowie, biorąc pod uwagę, że źle założyli rozrząd!!! To mogli również spieprzyć przy wymianie sprzęgła. Przy okazji chciałbym gorąco odlecić wszystkim ten warsztat. Straszna amatorszczyzna, powinni im odebrać miano zakładu autoryzowanego.

Link to comment
Share on other sites

W temacie sprzęgieł dorzucę jedną opinię. ;)

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66288-pytanie-o-sprzeglo-wrx/

Dodam,że u mnie w GT z gratami z New Age,lekko poprawionymi,siedzi seria STi.Przy 325KM i 490Nm,procedurze startowej używanej na każdym evencie,wymieniłem tylko raz tarczę sprzęgła,która przejechała ok.35tys.km i ma się dobrze.Auto używane tylko do upalania i dojazdów na imprezy. ;)  :)

Link to comment
Share on other sites

Przy mocy mojego Forka (400nm) seryjne sprzęgło poada co 50tyś km dodatkowo po 10 tyś zaczyna chodzić strasznie ciężko (rozbudowany mięsień trójgłowy). Jakie kupić sprzęgło, żeby chodziło luźniej i wytrzymywało moce powyżej 400nm?

A umiesz jeździć?

Link to comment
Share on other sites

mi forek III sbd przejechał 200 tys jak go sprzedawałem na sprzęgle od nowości więc przyłączam się do pytania czy ogarniasz sprzęgło i nie jest to złośliwe pytanie ponieważ sporo osób tak katuje sprzęgła.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...