dedecjusz Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Przy mocy mojego Forka (400nm) seryjne sprzęgło poada co 50tyś km dodatkowo po 10 tyś zaczyna chodzić strasznie ciężko (rozbudowany mięsień trójgłowy). Jakie kupić sprzęgło, żeby chodziło luźniej i wytrzymywało moce powyżej 400nm? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Zmień markę samochodu. W innych nie ma tego problemu, nawet w tych 4×4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 a ktoś mądrzejszy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 (edited) Nie musisz mnie obrażać, stwierdziłem fakt, powód mam, jestem zawiedziony marką subaru. Stoi czeka na kosztowna naprawe. Nikomu juz nie polece subaru. Co do sprzęgła nie poradzę, spytaj Edwina Mroza-Carfit Nowy Sącz Edited May 24, 2015 by Łukasz Liwoch Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 sprzęgło często jest problemem w przypadku zmiany fabrycznych parametrów silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 Łukasz wybacz, ale jak wchodzisz na forum subaru i pytasz o tę markę i jedynie co przeczytasz to - zmień markę, to ręce opadają. Gdybym chciał zmienić samochód to nie siedziałbym na forum. Ja jestem bardzo zadowolony ze swojego leśniaka. Ma już 320 tyś km i śmiga jak ta lala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Ja też przepraszam, moja odpowiedź nie była na miejscu. Emocje wzięły góre, szkoda że ja nie jestem i nie mogę być zadowolony z mego leśnika. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 nie mogę być zadowolony z mego leśnika. A co się stało? Silnik?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Tak słynny sbd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Dla poprawy Twojech nastroju: Moje sluzbowe 1.5dci nie dojechalo do pierwszej wymiany oleju - panewki zrobily Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitravenwolf Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 pozatematowo : Łukasz i Dedecjusz brawo za klasę i umięjetność ogarnęcia emocji....oj gdyby tak reszta ludzi potrafiła na forach i w życiu... Dajecie fantastyczny przykład ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 ale co z tym sprzęgłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 ale co z tym sprzęgłem? Tylko oryginał Subaru,400Nm+ to nie są jakieś porażające cyfry,seryjne sprzęgło znosi to bez trudu.Co do płynności i lekkości działania,to może warto się przyjrzeć elementom odpowiedzialnym za sterowanie sprzęgłem. Można ewentualnie pokombinować ze sprzęgłem z STi lub zestaw oryginalna tarcza sprzęgła STi a docisk N-kowy,wtedy znosi to ponad 600Nm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 sa tez firmy zajmujace sie regeneracja i robieniem sprzegiel na zamowienie np radzikowski Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 sa tez firmy zajmujace sie regeneracja i robieniem sprzegiel na zamowienie np radzikowski No są,ale ostatnio zdarza im się sporo "baboli" i jednak wytrzymałością i przebiegami nie dorównują oryginalnym zestawom sprzęgieł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francisza Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 tylko pytanie - czy takie oryginalne jeszcze dostanie się "nówkę" (do Forków II i III) czy trzeba po używkach szperać i liczyć, ze nie będzie gorsze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 czy takie oryginalne jeszcze dostanie się "nówkę" Oczywiście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 ppmarian użyłeś jednego magicznego słowa "służbowe" więc raczej ani grosza nie odczujesz z tej awarii Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 @@dedecjusz, a tam ktoś kumaty to zakłada? Nie skrzypi? Bo tam trzeba troszeczkę smaru w odpowiednie miejsce. Co do zużycia to jeśli się nie ślizga na 4 i 5 -tym biegu to zależy od Ciebie raczej -może ciągle w korkach jesteś?/ albo za długo przyrzymujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francisza Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 czy takie oryginalne jeszcze dostanie się "nówkę" Oczywiście. No to odżywa pomysł z 6biegowym XT z bebechami Imprezy STI. (to i licznik będę musiała zmienić, bo fabryczny się na 240 kończy ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 Sprzęgło było zakładane w ASO w Mikołowie, biorąc pod uwagę, że źle założyli rozrząd!!! To mogli również spieprzyć przy wymianie sprzęgła. Przy okazji chciałbym gorąco odlecić wszystkim ten warsztat. Straszna amatorszczyzna, powinni im odebrać miano zakładu autoryzowanego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
waka Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Exedy stage 2 i po problemie Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 W temacie sprzęgieł dorzucę jedną opinię. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66288-pytanie-o-sprzeglo-wrx/ Dodam,że u mnie w GT z gratami z New Age,lekko poprawionymi,siedzi seria STi.Przy 325KM i 490Nm,procedurze startowej używanej na każdym evencie,wymieniłem tylko raz tarczę sprzęgła,która przejechała ok.35tys.km i ma się dobrze.Auto używane tylko do upalania i dojazdów na imprezy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Przy mocy mojego Forka (400nm) seryjne sprzęgło poada co 50tyś km dodatkowo po 10 tyś zaczyna chodzić strasznie ciężko (rozbudowany mięsień trójgłowy). Jakie kupić sprzęgło, żeby chodziło luźniej i wytrzymywało moce powyżej 400nm? A umiesz jeździć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTQLAS Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 mi forek III sbd przejechał 200 tys jak go sprzedawałem na sprzęgle od nowości więc przyłączam się do pytania czy ogarniasz sprzęgło i nie jest to złośliwe pytanie ponieważ sporo osób tak katuje sprzęgła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now