Skocz do zawartości

pitravenwolf

Nowy
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    PL, LDZ
  • Auto
    Subaru Forester Comfort SH, 2.0 150KM, silnik EJ20F, LPG, 2008
  • Zainteresowania
    GÓRY, GÓRY, GÓRY, ŚWIAT I LUDZIE

Ostatnie wizyty

1445 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pitravenwolf

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. dziękuje Wam za pomoc, chyba nadszedł czas na zmianę całego Forka jednak...Proszę o zamknięcie wątku
  2. Czołem Wiara, po 350kkm padł mi silnik (EJ20F) - mniejsza o przyczynę - ale tak sie zastanawiam czy możliwy jest swap w miarę bezbolesny na 2,5 NA (173 KM np z forestera SG czy Outbacka - chyba ej255). Czy to jest w ogóle możliwe bez strasznych kosztów ? czy skrzynia biegów z 2.0 da rade? czy wiązki elektryki będą pasować? czy przeniesienie napędu będzie to samo?> czy mapa silnika konieczna będzie ...pytań mnóstwo, wiedzy niewiele a szansa jest na poprawę właściwości wiernego Forka... Macie jakąś wiedzę? pomysły? kontakty? myśleć o tym czy sobie odpuścić ... na forum niewiele udało mi się znależć, z góry dziękuję za pomoc!
  3. O a to ciekawe, podeslesz proszę jakiegoś linka czy namiary jak szukać coś takiego ?
  4. Czołem! Tak się zastanawiam czy w Forkach SH (III) przedliftowych jest jakaś możliwość sprawdzenia na wyświetlaczu kilometrów temperatury płynu chłodzącego. Taka możliwość jest np w BMW (ukryte menu) a u nas ? Wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się migająca czerwona kontrolka temperatury płynu chłodzącego, natychmiast sie zatrzymałem, ostudziłem motor, sprawdziłem stan (podczas jazdy był na minimum ale po otwarciu korka wlewu płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego zabulgotało i płyn ze zbiorniczka wciągnęło momentalnie). Potem klasyka: na niskich obrotach do najbliższej stacji coby płyn uzupełnić, ogrzewanie kabiniowe na maksa żeby wyciągnąć jak najwięcej ciepła z silnika i aż do tej pory już się kontrolka nie zaświeciła. Przyczyna awarii to chyba dziura w jakimś wężu w okolicy bloku silnika bo i wentylator się załącza, i oba węże ciepłe i termostat działa a z tyłu, od spodu silnika kapie ...zastanawiam sie tylko czy jest u nas jakieś ukryte menu... Wiecie coś na ten temat? Dzięki i pozdrawiam !!
  5. Czołem! Poszedłem w kierunku regeneracji wiskozy (dzięki Michał! super robota !) za pare stówek , zwiększyłem spiecie wiskozy dwukrotnie i samochód trzyma sie drogi jak przyklejony, coś niesamowitego! Polecam to rozwiązanie - dodam zę po regeneracji auto już przejechało 3 kkm
  6. oczywiście że z Twojego pkt widzenia nie jest to trudne ale ...no właśnie - a być moze to wada mojego kompa - nie mam możliwości dlaszego kliknięcia, nic nie działa pomimo klikania . Koziołek ! pozdrawiam! i dzieki za chęc pomocy ! Chłopaki ! wielkie dzięki za wszystkie knyfy i wskazówki, pomoc nieoceniona! dzieki waszym info kumpel juz ma auto na kanale i działamy, napisze po naprawie . Michał z zasugerował mocniejsze spięcie regenerowanej wiskozy z fabrycznej wartości 4kgf do 10 kgf... cokolwiek to znaczy... - musze wypytać.
  7. dzieki, nie pojawia mi sie na kompie zadna grafika tylko wyszukiwarka google'a i cała grafika zatrzymuje sie na obrazie wyszukiwarki. Zdjecie końca obrazu w załaczeniu i nie da sie nic innego zrobic...Dzieki za pomoc !
  8. Wielkie dzięki kolego, ale na tą część kwerendy udało mi się wpaść samemu, jednakże nie udało mi sie znależć schematów skrzyni pasujących ponad wszelką wątpliwość do mojego auta (dodam dla uproszczenia, ze stosowałem różne metody i hasła wyszukiwania). Stad moja prośba o schemat bądź zdjęcie lub inne wskazówki. Nie mniej jednak serdecznie dziękuję za chęć pomocy, pozdrawiam
  9. Witam Szanowną Brać, po 277kkm padła wiskoza (jak mniemam bo hałas niemożebny podczas jazdy , auto jedzie z ewidentnym trudem) a przede wszystkim: przy skręconym sterze - i do przodu i w tył - słychać ewidentne stukanie i przeskakiwanie, tak jak gdyby poruszać się po równomiernie postawionych cegłach z odstępami. Dodam tylko że dopiero co miałem sprawdzane przeguby i są ok. Czy ktoś ma jakiś schemat gdzie to sprzęgło wiskotyczne w skrzyni jest ? Mam mechanika, który wszystko mi ogarnia w aucie (łebski gość serwisuje u niego wszystkie swoje auta od 19 lat) i mi to zdemontuje , część oddam do regeneracji do Michała z Warszawy (Ursus) ale najpierw trza zdjąc.. Prosiłbym o pomoc z jakimś schematem czy zdjęciem gdzie to sprzęgło jest bo w necie nie mogę znaleźć a mój mechanik jeszcze tego nie robil.. Z góry dziękuję za wszelkie cenne rady i pomoc lub uwagi ... Pozdro Piotr
  10. bardzo wszystkim dziekuję za pomoc, zawory były do ustawienia 3 - wyłacznie wydechowe i mój mechanik ogarnął temat. Proszę o zmaknięcie tematu by nie zaśmiecac
  11. Czołem Wstawiam swojego Forka na rozrząd i przy okazji zrobię (jesli trzeba)regulację luzow zaworowych. Możecie proszę podrzucić wartości luzów zaworowych? Kumpel Mechanik ma wartości dla forka II 2,0 158 km ej20f ale czy to są te same to nie jesteśmy pewni.. Z góry dziękuję za pomoc Piotr
  12. włąśnie zaczałaem i sie jorgnałem ze chyba nie było takich hahahahahaha dzieki Chłopaki !!
  13. Wydaje się być wszystko ok ta róznica 2-3 cm zjawia sie i znika jak murzyn na pasach...moze to nierówności ? zastanawiam się tylko czy ktoś widział Ironmany do III (SH) bo szukam i szukam i nigdzie nie ma...
  14. dobra . Wielkie , Wilkie dzięki wszystkim za pomoc , rady i czas. Rzeczywiście będę szukać poliftowej turbinowej II 2.0 AT . Zreszta mam do II ogromny sentyment . NIby III większa, niby wzystko ok ....ale co II to II i jej chrakter Wielkie dzieki jeszcze raz i powodzenia! Co do Plejad - to oczywiście przeprawy , drift mnie średnio pociąga -> wtedy bym miał impreze STI anie Forka Prosze o zamknięcie tematu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...