Skocz do zawartości

chłodnica oleju


bremas

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam wkładkę do miski oleju Cosworth, sportowy termostat Cosworth , chłodnice oleju Mohimoto i na Kielcach jak byłem Zlot Subaru to dochodziło mi do prawie 120 stopni :( było ciepło , ale przecież tam są prędkości i taka temperatura :(

Co tylko potwierdza słowa Carfita,że na Kielcach chłodnica oleju daje niewiele. ;)

Tam prędkość jest dopiero w lesie,na kilkuset metrach,w części gokartowej jej nie ma,wystarcza żeby podgrzać dobrze olej.Więcej dałyby włączone na stałe wiatraki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wojtek nie szalej. ;)

:)

 

 

 

śmigaj upalać dbając o świeży olej i właściwy jego poziom. ;):) Wkładkę do miski olejowej jak jeszcze nie masz,to proponuję założyć. Dopiero jak w takiej konfiguracji zacznie Ci się silnik "podgrzewać",zaczniesz myśleć jak temu zaradzić. :)

Jak auto będzie u doktora to za jednym razem chciałoby się wszystko zrobić, z braku czasu nie uśmiecha mi się jeździć w tą i z powrotem.

Wydatek na chłodnicęoleju nie jest już tak wysoki biorąc pod uwagę wszystkie inne mody, no nic, będę myślał


na Kielcach temp skakała tak jak u kolegów - do 110-120C, dopiero w lesie spadała

Zalany był świeżutki Motul 15w50

Tak więc muszę myśleć o zbicu temp o te 10C przynajmniej

 

Aha, płyty pod silnikiem i wygłuszenia maski już dawno nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pytanie laika ale w temacie: w GC8 prędkością wentylatora steruje bezpośrednio termostat czy sygnał idzie z ECU?

Moim zdaniem ECU :)

NewAge - praktycznie na 100% ECU

 

ECU  przy 96 załącza wentylatory , przy 89 wyłącza

 

Ja na ostatnim zlocie w Kielcach miałem temperaturę oleju max 107 stopni , olej Amsoil 5W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to jak tam nie ma prędkości to na KJS- ie nie ma jej wcale :P

Ja byłem ostatnio na KJS gdzie na lotną wpadalo się ponad 160kmh. :-p
To fajny KJS, bo w sumie to rzadko który ma lotną :biglol:.

 

A co do temperatur, to widać jak ważna jest też dobra chłodnica wody. Ja od razu kupiłem 3 rzędową Mishimoto i zamontuję razem z chłodnicą oleju :).

Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi ;).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi

Sam robisz czy zlecasz?

Jeśli zlecasz to powinni Ci zrobić od A do Z chyba że p. Heniek się nie zna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi

 

Sam robisz czy zlecasz?

Jeśli zlecasz to powinni Ci zrobić od A do Z chyba że p. Heniek się nie zna ;)

Jakbym zlecał, to bym się nie martwił ;). Mając schemat sprawa dość prosta.

Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem :biglol:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mając schemat sprawa dość prosta.

 

oj nie taka prosta :P , a może inaczej , prosta , ale po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay"   :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem :biglol:

buhaha, dobre :)

poczytaj "moje boje" w nielegalu, zobaczysz ile można samemu zrobić, wystarczy zerwać tapicerkę, potem to już płynę, czasu nie liczę a fundusze są jakby przy okazji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mając schemat sprawa dość prosta.

 

oj nie taka prosta :P , a może inaczej , prosta , ale po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay"   :P

 

słuchaj Edwina, czasami mądrze prawi :)

tapicerkę zrywaj sam, inne rzeczy zostaw specom!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem :biglol:

 

buhaha, dobre :)

poczytaj "moje boje" w nielegalu, zobaczysz ile można samemu zrobić, wystarczy zerwać tapicerkę, potem to już płynę, czasu nie liczę a fundusze są jakby przy okazji :)

Nie no, bez przesady, coś tam już zrobiłem. Te większe i bardziej odpowiedzialne tematy wolę zlecić :).

Te chłodnice przynajmńiej sobie sam założę, bo tu wielkiej filozofii nie ma. No i rady Edwina co do izolacji zastosuję :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest Wasza opinia na temat wyrzucenia podstawki pod filtrem oleju?

Tej z wymiennikiem ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@kefir, a odwrotnie nie lepiej. Wiem ,że tak lepiej olej wypływa, ale pojemność chłodnicy mała jest.

 

 

 

A jaka jest Wasza opinia na temat wyrzucenia podstawki pod filtrem oleju? Tej z wymiennikiem ciepła.

A po co wyrzucać to? zysk na masie mały :)  , a to grzeje i chłodzi kiedy trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak, co prawda można by tam wrzucić jakąś siatkę osłonną ale nie mam jakoś weny, przewody aeromotive nie pamiętam jaka średnica, podstawka mocal, wywalona cała klima.

https://imageshack.com/i/ipVBx3Smj

Ja mam zamocowaną do wzmocnienia, a przewody wpuszczone we wzmocnienie, do tego dorobiłem siateczkę na cały wlot :)

 

post-16449-0-05244600-1442332086_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...