Martinez3433 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ja też taki Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ja mam wkładkę do miski oleju Cosworth, sportowy termostat Cosworth , chłodnice oleju Mohimoto i na Kielcach jak byłem Zlot Subaru to dochodziło mi do prawie 120 stopni było ciepło , ale przecież tam są prędkości i taka temperatura Co tylko potwierdza słowa Carfita,że na Kielcach chłodnica oleju daje niewiele. Tam prędkość jest dopiero w lesie,na kilkuset metrach,w części gokartowej jej nie ma,wystarcza żeby podgrzać dobrze olej.Więcej dałyby włączone na stałe wiatraki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 to jak tam nie ma prędkości to na KJS- ie nie ma jej wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 pytanie laika ale w temacie: w GC8 prędkością wentylatora steruje bezpośrednio termostat czy sygnał idzie z ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Wojtek nie szalej. śmigaj upalać dbając o świeży olej i właściwy jego poziom. Wkładkę do miski olejowej jak jeszcze nie masz,to proponuję założyć. Dopiero jak w takiej konfiguracji zacznie Ci się silnik "podgrzewać",zaczniesz myśleć jak temu zaradzić. Jak auto będzie u doktora to za jednym razem chciałoby się wszystko zrobić, z braku czasu nie uśmiecha mi się jeździć w tą i z powrotem. Wydatek na chłodnicęoleju nie jest już tak wysoki biorąc pod uwagę wszystkie inne mody, no nic, będę myślał na Kielcach temp skakała tak jak u kolegów - do 110-120C, dopiero w lesie spadała Zalany był świeżutki Motul 15w50 Tak więc muszę myśleć o zbicu temp o te 10C przynajmniej Aha, płyty pod silnikiem i wygłuszenia maski już dawno nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) pytanie laika ale w temacie: w GC8 prędkością wentylatora steruje bezpośrednio termostat czy sygnał idzie z ECU? Moim zdaniem ECU NewAge - praktycznie na 100% ECU Edytowane 11 Września 2015 przez Marcin BladeRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 pytanie laika ale w temacie: w GC8 prędkością wentylatora steruje bezpośrednio termostat czy sygnał idzie z ECU? Moim zdaniem ECU NewAge - praktycznie na 100% ECU ECU przy 96 załącza wentylatory , przy 89 wyłącza Ja na ostatnim zlocie w Kielcach miałem temperaturę oleju max 107 stopni , olej Amsoil 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Zawsze można programowo zmienić ale to za dużo zabawy. Ręczny włącznik lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 to jak tam nie ma prędkości to na KJS- ie nie ma jej wcale Ja byłem ostatnio na KJS gdzie na lotną wpadalo się ponad 160kmh. :-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 to jak tam nie ma prędkości to na KJS- ie nie ma jej wcale Ja byłem ostatnio na KJS gdzie na lotną wpadalo się ponad 160kmh. :-pTo fajny KJS, bo w sumie to rzadko który ma lotną . A co do temperatur, to widać jak ważna jest też dobra chłodnica wody. Ja od razu kupiłem 3 rzędową Mishimoto i zamontuję razem z chłodnicą oleju . Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi Sam robisz czy zlecasz? Jeśli zlecasz to powinni Ci zrobić od A do Z chyba że p. Heniek się nie zna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ma ktoś jakiś schemat elektryczny wentylatorów chłodnicy? Też bym zrobił włącznik na stałe a nie chcę wyważać otwartych drzwi Sam robisz czy zlecasz?Jeśli zlecasz to powinni Ci zrobić od A do Z chyba że p. Heniek się nie zna Jakbym zlecał, to bym się nie martwił . Mając schemat sprawa dość prosta.Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mając schemat sprawa dość prosta. oj nie taka prosta , a może inaczej , prosta , ale po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay" . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem buhaha, dobre poczytaj "moje boje" w nielegalu, zobaczysz ile można samemu zrobić, wystarczy zerwać tapicerkę, potem to już płynę, czasu nie liczę a fundusze są jakby przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mając schemat sprawa dość prosta. oj nie taka prosta , a może inaczej , prosta , ale po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay" . Oooo, dzięki.W takim razie lepiej zlecić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mając schemat sprawa dość prosta. oj nie taka prosta , a może inaczej , prosta , ale po każdym uruchomieniu przełącznika , murowany check engine " radiator fan delay" . słuchaj Edwina, czasami mądrze prawi tapicerkę zrywaj sam, inne rzeczy zostaw specom! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Chcę coś wreszcie przy tym aucie zrobić osobiście, bo ma razie to sam tylko koła zmieniałem buhaha, dobre poczytaj "moje boje" w nielegalu, zobaczysz ile można samemu zrobić, wystarczy zerwać tapicerkę, potem to już płynę, czasu nie liczę a fundusze są jakby przy okazji Nie no, bez przesady, coś tam już zrobiłem. Te większe i bardziej odpowiedzialne tematy wolę zlecić .Te chłodnice przynajmńiej sobie sam założę, bo tu wielkiej filozofii nie ma. No i rady Edwina co do izolacji zastosuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 W takim razie lepiej zlecić . i cały misterny w pizdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Mam taką chłodnice do sprzedania. Od wrx 06, może jest ktoś chętny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 u mnie jest tak, co prawda można by tam wrzucić jakąś siatkę osłonną ale nie mam jakoś weny, przewody aeromotive nie pamiętam jaka średnica, podstawka mocal, wywalona cała klima. https://imageshack.com/i/ipVBx3Smj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 A jaka jest Wasza opinia na temat wyrzucenia podstawki pod filtrem oleju? Tej z wymiennikiem ciepła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 @@kefir, a odwrotnie nie lepiej. Wiem ,że tak lepiej olej wypływa, ale pojemność chłodnicy mała jest. A jaka jest Wasza opinia na temat wyrzucenia podstawki pod filtrem oleju? Tej z wymiennikiem ciepła. A po co wyrzucać to? zysk na masie mały , a to grzeje i chłodzi kiedy trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 u mnie jest tak, co prawda można by tam wrzucić jakąś siatkę osłonną ale nie mam jakoś weny, przewody aeromotive nie pamiętam jaka średnica, podstawka mocal, wywalona cała klima. https://imageshack.com/i/ipVBx3Smj Ja mam zamocowaną do wzmocnienia, a przewody wpuszczone we wzmocnienie, do tego dorobiłem siateczkę na cały wlot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Moim zdaniem najlepiej jak chłodnica zamontowana jest pionowo tj. wlot na górze, wylot na dole. Wtedy nie ma problemu z odpowiednim napełnieniem, opróżnieniem i przepływem oleju . Właśnie takie rozwiązanie daje dedykowana Mishimoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Matsil nie żebym sie chwalił , alej wlasnie mam ten zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się