Martinez3433 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Panowie dramat wczoraj gaz w podłogę i pękł wąż chłodnicy górny zaraz na pobocze gaszę autko na lawetę do mechanika. Dzisiaj wsadziliśmy nowy waż zalaliśmy płynem wszystko Oki i jak sie zagrzeje to maszyna która wykrywa obecność spalin stwierdza że coś tam jest Teraz Panowie jak do tego doszło nic wcześniej sie nie działo nie chce mi sie wierzyć że jak pękł wąż i sie zatrzymałem to przegrzałem i poszła uszczelka mam nadzieje że tylko to poszło W serwisie 4t powiedzieli jak tylko to koszt około 6 tysięcy powiedzcie mi co trzeba zrobić jak wyglada naprawa ile kosztuje i czego sie bać jeszcze załamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Szczerze współczuję, ale z drugiej strony mając takie auto musisz się liczyć że w przypadku jakichkolwiek awarii nie będzie tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 @@Martinez3433, to ile będzie to kosztowało to się dowiesz dopiero jak rozbiorą silnik, sprawdzą i pomierzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Mogłeś mieć już wcześniej wydmuchaną uszczelkę, ja w jednym ze swoich aut tak miałem (nie Subaru), nie było objawów uszczelki, aż pękł wąż przy chłodnicy, potem dowiedziałem się, że uszczelkę miałem wydmuchaną już wcześniej, a wąż pękł bo przy UPG rośnie ciśnienie w układzie i często najsłabsze elementy układu (jak właśnie gumowe węże i inne łączniki) nie wytrzymują ciśnienia i pękają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mert82 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Robiłem UPG, więc coś dodam po doświadczeniach moich i kolegów z mojej okolicy. W STI 2.0 czy to 2.5 , UPG ma cykl około +\- 70k kilometrów nim puści znowu. Koszt to : 2,5k PLN minimum , przez 4k PLN do 6k jak sam powiedziałeś. Rozbieżności wynikają z tego co się okaże/ukaże oczom mechaników, jak otworzą puszkę pandory,czyli silnik oraz jaki będzie zakres prac poza UPG , bo zawsze wychodzi coś pozatym , coś jeszcze , jak się chce to mieć porządnie zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 W STI 2.0 czy to 2.5 , UPG ma cykl około +\- 70k kilometrów nim puści znowu W 2.0? szczerze wątpię. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Panowie teraz pytanko jak to poskładać i na czym żeby było to idealnie zrobione? Powiedzieli mi że trzeba wyciągać silnik i jak rozbiorą to dokładnie podadzą cenę kwota od 6 tysi minimum w górę zależy co poszło :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mert82 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) W STI 2.0 czy to 2.5 , UPG ma cykl około +\- 70k kilometrów nim puści znowu W 2.0? szczerze wątpię. Też się zdarza. Panowie teraz pytanko jak to poskładać i na czym żeby było to idealnie zrobione? Powiedzieli mi że trzeba wyciągać silnik i jak rozbiorą to dokładnie podadzą cenę kwota od 6 tysi minimum w górę zależy co poszło :/ Poskładać na oryginalnych częściach Subaru. Trzeba wyciągać silnik i jak rozbiorą to będą wiedzieć. 6K PLN jako wyjściowa kwota za same uszczelki, to znaczna kwota... Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Mert82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zmień warsztat-ten chyba najdroższy w Polsce (nawet w ASO zrobisz taniej) i na dzień dobry kup śruby ARP i UPG Cosworth-a -najlepiej te grubsze (sa dwa rodzaje w zależności ile trzeba będzie głowice planować. Reszty się dowiesz po rozbiórce, ale miejmy nadzieję że nic gorszego jeszcze się nie stało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jak tuleje cylindrów całe to i tak pół biedy bo niestety też często się poddają w 2,5 po modach. Nie ma się co martwić na przód najważniejsze to oddać w fachowe i uczciwe ręce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) aż pękł wąż przy chłodnicy, potem dowiedziałem się, że uszczelkę miałem wydmuchaną już wcześniej, a wąż pękł bo przy UPG rośnie ciśnienie w układzie i często najsłabsze elementy układu Tak jest Miałem raz taki przypadek , który nie miło wspominam ,naprawiałem auto kolegi to była skoda superb ,nachyliłem sie nad silnikiem kazał koledze dodać gazu a tu nagle poszedł króciec przy przy bloku ,dostałem prosto w twarz dobrze że akurat ręka była oparta na silniki i rozbiła strumien ale dłoń ucierpiała bardzo ,skoda poszła na zakazny ,jak na przymusowe wolne od pracy i pyłem przez chwilę jadno ręki ale dawało się rade Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 W STI 2.0 czy to 2.5 , UPG ma cykl około +\- 70k kilometrów nim puści znowu W 2.0? szczerze wątpię. Też się zdarza. Oj zdarza, sam tego doswiadczylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Powiedzieli mi że trzeba wyciągać silnik i jak rozbiorą to dokładnie podadzą cenę kwota od 6 tysi minimum w górę zależy co poszło :/ Silnik to wiadoma sprawa że trzeba rwać ,ale od 6tyś jak tylko uszczelka i tylko w górę to faktycznie wydaje się sporo ,ale widocznie tyle to musi kosztować aż nie chcę myśleć o MAX, ale to jest właśnie subaru Same dobre graty kosztują sporo Nie ma się co martwić na przód najważniejsze to oddać w fachowe i uczciwe ręce . Tadeusz zapomniałeś dodać "drogie" bo tanio to pewnie nie będzie ale może nie aż tak Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 co będę pisał załamka ciąg dalszy napisze jak go rozbiorą ,aż strach mnie ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli STI na stole operacyjnym w 4T ? zrobią na pewno dobrze,ale zaboli też na pewno Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Bogatemu wszystko wolno, ja bym wolał zrobić gdzie indziej i na pewno nie gorzej, a za róznicę w cenie opić ,żeby nie padło 2-gi raz. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez fedex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Bogatemu wszystko wolno, ja bym wolał zrobić gdzie indziej i na pewno nie gorzej, a za róznicę w cenie opić ,żeby nie padło 2-gi raz. Popieram. Tym bardziej, że są inne bardzo dobre warsztaty z lepszymi cenami. Jak sam robiłem zebrałem kilka ofert z kilku topowych w Polsce firm i jak się okazuje często cena zależy od położenia geograficznego . Graty te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Panowie lepiej niech to robią ludzie co się na tym znają.Z doświadczenia wiem że jak sie oszczędza i robi po warsztacikach to robi sie potem jeszcze raz. Nie mam nerwów na to żeby ktoś sie uczył na Moim samochodzie Jestem z Gliwic słucham gdzie macie pewny dobry warsztat i tani ? Użytkuje samochód tylko w weekendy na zabawach , wiec złożenie musi być na najwyższym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Coś drogo policzyli. Mnie upg kosztowało ok 4k. Robiłem w ASO na oryginalnych częściach. Przy takich naprawach zawsze wychodzi coś przy okazji, więc w sumie zapłaciłem 6k W skrajnych wypadkach podobno trzeba planować blok, więc koszty rosną. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Marcin Domanski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Zobaczymy co wyjdzie i ile będzie kosztować będę informował i pozdrawiam maniaków Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Martinez3433 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Panowie lepiej niech to robią ludzie co się na tym znają.Z doświadczenia wiem że jak sie oszczędza i robi po warsztacikach to robi sie potem jeszcze raz. Nie mam nerwów na to żeby ktoś sie uczył na Moim samochodzie Pytałem tylko i wyłącznie firmy, które się na tym znają i robią te auta na codzień - znane i cenione na tym forum. 4T jest zdecydowanie najdroższe, ale to dobrzy fachowcy. U mnie też wycenili na tyle ile u Ciebie. Jednak nie gorzej można zrobić sporo taniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 jak sie zagrzeje to maszyna która wykrywa obecność spalin stwierdza że coś tam jest czy pojawia sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym... ?.....czy tylko ta "maszyna"....wykryła... ps. zdarza się , że pęka wąż chłodnicy (ze starości np.) . pierwszym objawem UPG jest jednak tzw. "gotowanie" plynu a tu o podwyższonej temp. i "gotowaniu" nie doczytalem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jestem z Gliwic słucham gdzie macie pewny dobry warsztat i tani ? Użytkuje samochód tylko w weekendy na zabawach , wiec złożenie musi być na najwyższym poziomie Pogadaj z Carfitem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Andrzej właśnie w tym tygodniu miałem wymieniać węże na silikony ,bo wydawały się już zmęczone troszkę :/ Jak pękł wąż i wyleciał płyn odrazu na lawecie zawiozłem auto do 4T ,bo mam takie ubezpieczenie więc odrazu odstawiłem ,bo po co mam sam kombinować . Na drugi dzień 4T wymienili wąż zalali płynem i nie wspomnieli mi nic o bombelkach tylko że maszyna wykryła spaliny. Trochę jestem w szoku ,bo jestem pewien że auta nie przegrzałem ,bo patrze na wskaźniki jak jeżdżę grubiej ,a jak poszedł wąż po chwili się zatrzymałem i zgasiłem silnik ,a temp powietrza była 0 stopni to wątpię żeby się zagotował odrazu albo coś Jak myślicie ,bo ja już sam nie wiem co o tym sądzić ? Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Martinez3433 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Szkoda że nie odebrałeś auta na próbę i poznał byś obławy,był byś wtedy pewniejszy co się stało , czasem wynik wychodzi pozytywny ale ludzie dalej nić nie robią i nie gotuje płynu żadnych negatywnych objawów tylko test jest tym złym objawem . Czasem to jest szukanie roboty przez warsztaty, ma być na 100 sprawne więc robi się wszystko co tylko jest nie pewne żeby było pewne ,czasem i dobre części wylatują na złom. Z drugiej strony można na to spojrzeć tak ceniony warsztat nie może sobie pozwolić że odda auto nie na 100 pewne A bym nie targał głowicy/głowic tylko że test pokazuje zawartość a nie gotuje płynu i nie skacze temperatura , pojeździć i obadać dokładnie to nie wymiana paska od np wspomagania Czy rozebrali ju silnik ? jak nie to zawsze możesz się wstrzymać zapłacić za wykonaną do tej pory pracę i pojeździć zobaczyć co się dzieje Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się