Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Mogę jutro pojechać odpalić zobaczyć czy lecą bomble , ewentualnie jak nie lecą to się przejechać tylko czy bardziej nie zaszkodzę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Może to troszkę rozjaśni: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71349-b%C4%85blowanie-w-zbiorniczku-przelewowym-upg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 owad -dzięki bynajmniej teraz mam jakieś wyobrażenie o tym tylko u mnie w Imprezie w zbiorniczku wyrównawczym powinno być chyba mniej niż połowa w środku tak tam jest na wskazaniu MAX to poziom się dźwignie tak jak u Ciebie czy poprostu patrzeć tam co się dzieje ????? Rozumie że korki wszystkie zakręcone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Szkoda że nie odebrałeś auta na próbę i poznał byś obławy,był byś wtedy pewniejszy co się stało , czasem wynik wychodzi pozytywny ale ludzie dalej nić nie robią i nie gotuje płynu żadnych negatywnych objawów tylko test jest tym złym objawem . jak nie gotuje plynu (to znaczy , ze nie byl przegrzany!) i nie ma "bąbli" w zbiorniczku to bym jeżdził ....ewentualnie spr. u innego doktora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Chyba jutro wycieczkę sobie zrobię do Kato i to sprawdzę ,bo teraz już sam wariuję co z tym moim sprzętem się dzieje nawet jak jest coś walnięte i go zagrzeję to nic gorzej się nie stanie ? Tylko proszę o odpowiedzi ludzi co naprawę się na tym znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 nawet jak jest coś walnięte i go zagrzeję to nic gorzej się nie stanie ? jak po nagrzaniu nie ma bąbelków w zbiorniczku to nic się nie stanie (postał troche to powinien byc odpowietrzony)....ale spr. trzeba co jakis czas...np. po szybszej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 U mnie pierwszym objawem było to że płyn nie wracał do poprzedniego poziomu. Raz było więcej raz mniej po ostudzeniu silnika. Po dłuższej jeździe właśnie do takiego wysokiego poziomu go wyrzuciło i występowało bąblowanie. Ja bym zrobił tak. Po rozgrzaniu auta bym sprawdził poziom w zbiorniczku i potem pojeździł "ostrzej". Wyskakujesz i wtedy sprawdzasz poziom i bąble. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dobra to tak spróbuje jak coś bardziej zepsuje to owad i Andrzej płaci za remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 owad i Andrzej płaci za remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jak jest zimno i depniesz od 0-120 pełnym butem nie spada Ci temperatura? U mnie się tak działo. Albo leciało zimne powietrze z nawiewow na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) nawet jak jest coś walnięte i go zagrzeję to nic gorzej się nie stanie ? Tylko proszę o odpowiedzi ludzi co naprawę się na tym znają Jak nie będzie gotowało czy bąblowanie(jedno z drugim jest powiązane) , a jest to spowodowane zapowietrzaniem się układu chłodzenia przez wdmuchiwanie w układ chłodzenia spalin czy mieszanki paliwa i powietrza ,układ wtedy się zapowietrza nie jest wystarczająco sprawny to wtedy jest to groźne możesz przegrzać silnik i do wymiany może być nie tylko uszczelka,połykanie płynu też nie jest zdrowe ,ale jak nie ma tego objawu to jeździć obserwować co się dzieje ,z płynem,czy go zjada wypluwa i temperaturą-co się z nią dzieje Czasem tak diagnoza jest bardzo szybka i bardzo prosta a czasem trzeba na spokojnie to sprawdzić zależy od dobitnych objawów ,zwłaszcza przy dużych kosztach takiej naprawy jak w tym przypadku Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 jak po nagrzaniu nie ma bąbelków w zbiorniczku to nic się nie stanie (postał troche to powinien byc odpowietrzony)....ale spr. trzeba co jakis czas...np. po szybszej jezdzie To ja przy tej przykrej okazji dopytam. Pod koniec jazdy na trasie auto się zagotowało pod czerwone pole i wypluło płyn przez zbiornik wyrównawczy. Od tej pory pojawiają się bąbelki pod korkiem w chłodnicy i zbiorniku wyrównawczym, ale temperatura płynu dochodzi do 1/2 i tak się trzyma. Płyn jest czymś zabrudzony. To uszczelka głowicy czy może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 U mnie było tak, że płyn się nie gotował. Przy spokojnej jeździe nie było żadnych objawów UPG. Dopiero po mocniejszym potraktowaniu z zbiorniczku pojawiały się pojedyncze pęcherzyki, ale nie tak jak niektórzy pokazują na filmach, że się mocno gotuje. Także sam płyn chłodzący miał oleisty nalot. Natomiast temperatura cieczy zawsze stabilna, żadnych wahań. Gdyby nie zaglądać pod maskę, to można jeździc tak długo . Test w 4T wykazał UPG na obydwu głowicach. No ale ja mam 2,5T, przebieg 130k km i nigdy UPG nie była robiona, więc w tym silniku to nie zaskoczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) sam płyn chłodzący miał oleisty nalot. brudny zbiorniczek wyrównawczy tez daje do myślenia .... Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się